Hotel/Brasserie De Tolkamer

Meer informatie over restaurant Hotel/Brasserie De Tolkamer

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hier voor het eerst wezen dineren, een aanrader voor iedereen.
We hebben hier heerlijk 3 gangen diner gegeten.
De kaart is niet heel erg groot, er zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt.
Zowel de voorgerechten het hoofdgerechten en nagerechten zijn met zorg bereidt.
Als je iets niet lekker vindt en dit aangeeft bij de bediening dan wordt het in overleg vervangen voor wat anders.
De aankleding is ook erg sfeervol, persoonlijk zou ik de rode lampen vervangen voor een andere kleur maar dat is persoonlijk.
Verder is het personeel vriendelijk.
Wij hadden een top avond en komen hier zeker nog eens terug.
Wij vinden dit restaurant een aanrader als je eens lekker uit eten wilt.
Henk en Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Net terug van een heerlijk weekend in Hotel/Brasserie De Tolkamer.
Een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. Enthousiaste jonge mensen die er wat van maken!
We hadden een arrangement en kregen twee avonden een heerlijk verrassingsdiner voorgeschoteld. En de kok heeft ons inderdaad verrast, van voor- tot nagerecht hebben we heerlijk zitten eten! Complimenten!
Een plek waar we nog graag eens terugkomen!
addegroot .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In dit hotel overnacht en gegeten. Normaal verwacht ik daar niet zoveel van. Maar men heeft hier duidelijk een uitstekende kok. Ook de bediening (een jonge man) is heel professioneel en gezellig/vriendelijk). Mensen die nog genieten van hun vak; een bijzonder genoegen. Vooral de kwaliteit ten opzichte van de prijs (+/- 30,- voor 3 gangen met daarbij nog de kosten voor wijn) was een prettige verrassing.
avdiest .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
2 avonden gegeten, de eerste avond zalm, de tweede avond entrecote, de bediening was vriendelijk en servicegericht. Brasserie leuk ingericht.
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het hotel en het terras liggen aan de Europakade met uitzicht op de Rijn en tot laat in de avond volop in de zon. Dat is het grote pluspunt van het terras en het hotel. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel en de horecafaciliteiten op het terras. Die waren wat, en in onze ogen, te beperkt. Jammer dat we op deze voortreffelijke locatie zo'n beperkte keus hadden op de menukaart. De prijs kwaliteit op het terras was redelijk: een zeven.
Adrianus W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
2x hier gedineerd. Beide keren zijn ons uitstekend bevallen.
De witte huiswijn (Viognier) is klasse - de uitdaging hem via Internet terug te vinden hebben we aangenomen.
Heerlijk huisgemaakte frietjes als begeleiding (daar wil je waarschijnlijk sowieso meer van).
De eerste dag vis en de tweede dag wild

In beide gevallen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie ambiance en een uitermate goede gastheer.
Een heerlijke plek om terug te komen om een glaasje te drinken, een hapje te eten of een nachtje te slapen.
Van harte aanbevolen.
E.p. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Buitengewoon hartelijke bediening.niets was te veel.alles kon.fraaie ligging ,waar de rijn ons land binnen komt.runderstoofpot.buiten gewoon lekker .ruimschoots voldoende.heerlijke ratatouille erbij.voor zalm.na citroenijs met espresso creme brulee.top.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Super vriendelijke bediening. Service met een Plus in zowel hotel als de brasserie. Iedereen is even enthousiast en vriendelijk. Eten was goed verzorgd.