Hotel/Brasserie De Tolkamer

Meer informatie over restaurant Hotel/Brasserie De Tolkamer

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 12:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Henk En Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Net terug van een heerlijk weekend in Hotel/Brasserie De Tolkamer.
Een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. Enthousiaste jonge mensen die er wat van maken!
We hadden een arrangement en kregen twee avonden een heerlijk verrassingsdiner voorgeschoteld. En de kok heeft ons inderdaad verrast, van voor- tot nagerecht hebben we heerlijk zitten eten! Complimenten!
Een plek waar we nog graag eens terugkomen!
Addegroot .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In dit hotel overnacht en gegeten. Normaal verwacht ik daar niet zoveel van. Maar men heeft hier duidelijk een uitstekende kok. Ook de bediening (een jonge man) is heel professioneel en gezellig/vriendelijk). Mensen die nog genieten van hun vak; een bijzonder genoegen. Vooral de kwaliteit ten opzichte van de prijs (+/- 30,- voor 3 gangen met daarbij nog de kosten voor wijn) was een prettige verrassing.
Avdiest .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
2 avonden gegeten, de eerste avond zalm, de tweede avond entrecote, de bediening was vriendelijk en servicegericht. Brasserie leuk ingericht.
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het hotel en het terras liggen aan de Europakade met uitzicht op de Rijn en tot laat in de avond volop in de zon. Dat is het grote pluspunt van het terras en het hotel. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel en de horecafaciliteiten op het terras. Die waren wat, en in onze ogen, te beperkt. Jammer dat we op deze voortreffelijke locatie zo'n beperkte keus hadden op de menukaart. De prijs kwaliteit op het terras was redelijk: een zeven.
Adrianus W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
2x hier gedineerd. Beide keren zijn ons uitstekend bevallen.
De witte huiswijn (Viognier) is klasse - de uitdaging hem via Internet terug te vinden hebben we aangenomen.
Heerlijk huisgemaakte frietjes als begeleiding (daar wil je waarschijnlijk sowieso meer van).
De eerste dag vis en de tweede dag wild

In beide gevallen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie ambiance en een uitermate goede gastheer.
Een heerlijke plek om terug te komen om een glaasje te drinken, een hapje te eten of een nachtje te slapen.
Van harte aanbevolen.
E.p. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Buitengewoon hartelijke bediening.niets was te veel.alles kon.fraaie ligging ,waar de rijn ons land binnen komt.runderstoofpot.buiten gewoon lekker .ruimschoots voldoende.heerlijke ratatouille erbij.voor zalm.na citroenijs met espresso creme brulee.top.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
De avond voor vertrek dineren we in de brasserie van ons hotel.

De Brasserie is modern ingericht, de kleur grijs is mooi toegepast met rode accenten in de verlichting. Geen kleden op de tafel maar een papieren loper, die men waar het mij betreft mag welgelaten. Comfortabele stoelen, niet onbelangrijk.

We drinken beide een glas huiswijn en die is goed, shiraz en een chardonnay.

Verse tomatensoep met pesto en peterselie kiest tafelgenoot, zelf neem ik de rundercarpaccio met pesto, pijnboompitjes, parmezaanse kaas en rucola salade.

De soep is duidelijk vers en de carpaccio smelt op de tong, heerlijk, prima start.

Het stoofpotje van rundvlees, gestoofd met Steenbrugge Dubbel, specialiteit van de chef zegt de kaart, dus dat kiezen we als hoofdgerecht.
Een royale kom vlees en bouillon en aardappelen, ratatouille en een salade begeleiden het geheel.
Het stoofpotje is niet echt hoog op smaak, de bouillon/saus niet gebonden, dus niet echt gemakkelijk eten, daarom waarschijnlijk ook kregen we er een lepel bij.

Voor het zoete nagerecht geen kaas als alternatief, dus bood men ons nog een glas wijn aan, ook oké.

We hebben heerlijk gegeten en het meisje dat ons de hele avond heeft bediend deed haar werk vlot en meer dan uitstekend.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Super vriendelijke bediening. Service met een Plus in zowel hotel als de brasserie. Iedereen is even enthousiast en vriendelijk. Eten was goed verzorgd.