Hotel Asteria

Meer informatie over restaurant Hotel Asteria

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een prachtig gelegen hotel met een leuke brasserie en een leuk restaurant. In het restaurant hebben we gebruik gemaakt van het proeverijmenu, waarbij er uit 22 gerechten, 3 voorgerechten, 1 hoofdgerecht en 3 nagerechten gekozen mogen worden. De presentatie van het eten doet zeker niet onder voor de smaak. Bij het hoofdgerecht werd nog een etagère gezet met salade, frietjes en groenten. De bediening is zeer attent en kundig.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Restaurant straalt rust uit . Bediening zeer correct. Uitgebreid vis gegeten zalm was perfect klaargemaakt. nagerecht kon niets mis meegaan. Wachttijd normaal 10 tot 15 minuten.Hier gaan we vaker heen als we onderweg naar het zuiden gaan.
Rianne .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Genoten van het proeverij menu.

Heerlijk proeverij menu geserveerd gekregen. 3 voorgerechten, 1 hoofdgerecht en 3 toetjes is een uitkomst als je niet kan kiezen. Goed eten, met zorg klaargemaakt. Enige jammere is de enigszins gedateerde aankleding van het restaurant en dat de bijgerechten op een etagère werden geserveerd. Toch een jaren '90 vibe in een heel eigentijds menu.
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Alhoewel Hotel Asteria normaal gesproken niet op ons verlanglijstje staat zijn we er toch 'n keertje gaan eten. We moeten zeggen dat veel recensenten gelijk hebben. Het is 'n zaken hotel, weinig sfeer en een hoog systeem- (ziekenhuis) plafond maar het eten was verrassend goed. We hebben genoten van een heerlijke proeverij van de grote keuze. Met 3 voorgerechten, 1 hoofdgerecht gevolgd door 3 nagerechten zijn we volledig aan onze trekken gekomen. De witte huiswijn is geen giller, dus de volgende keer, want we komen zeker terug, kiezen we een andere wijn.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Verrassend en sfeervolle ambiance voor een heerlijk diner. Hebben hier een voortreffelijk maal opgediend gekregen. Moet een uitstekende kok met vakkennis in de keuken staan, die van je maaltijd een creatief uitje maakt.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Hier gaan we vaker lunchen of een klein hapje eten 's avonds. En dat bevalt goed.
Niet al te grote kaart, maar met voldoende afwisseling. Clubsandwiches zijn er erg lekker.
Prijs-kwaliteit is goed.
Leentje64 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Nieuw concept: kies 3 voorgerechtjes, 1 hoofdgerecht en 3 nagerechtjes voor 29,50. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Gerechtjes zeer smakelijk en erg leuk gepresenteerd. Mooie fles wijn erbij en bij de koffie kwamen lekkere bonbons erbij. Entourage blijft een zakenhotel, maar zeker niet ongezellig. Bediening keurig.
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
We hebben hier niet geslapen maar wel diverse keren gegeten. Het restaurant is aardig maar niet meer dan dat. De prijs-kwaliteitverhouding is wel prima in orde. Om de een of andere reden kun je hier, bij de start van het seizoen, niet meer onbeperkt mosselen eten. Jammer. Andere gerechten zijn redelijk verzorgd maar niet bijzonder. Minpunt is ook dat de warme borrelgarnituur rechtstreeks afkomstig lijkt te zijn uit de goedkoopste borrelzaken uit de groothandel.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Met weinig tijd om te eten kwamen we bij Asteria aan. De man die ons ontving was erg hartelijk en dacht goed mee. Vanwege het prachtige weer zat het terras vol, maar hij hield een oogje voor ons in het zeil. Terwijl we binnen de kaart al alvast bekeken, kwam hij ons al halen vanwege een leeggekomen tafel buiten. Heerlijke plek op het terras!

De bediening was snel en 'onze' meneer dacht goed mee. Toen we 2 spa rood bestelden, bood hij meteen een fles aan omdat dat voordeliger was als we van plan waren meer dan 2 spa te drinken. Top!

De maaltijdsalade met vis was rijk gevuld met smakelijke vis. Mals, op smaak en nergens droog. Een aanrader. De maaltijdsalade met pittige garnalen was minder rijk gevuld en daardoor eerder een volle salade dan een maaltijdsalade.
Het brood met boter was goed.

We hadden maar 45 min om te eten; daar is goed rekening mee gehouden. Met pin betalen kan niet aan tafel, daarvoor moet je naar binnen. Het is en blijft een hotel....

De stoelen zitten lekker, terras is ruim en schoon en het eten was smakelijk. En dat aan de snelweg: een prima stopplaats voor een lekkere maaltijd onderweg.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
We hebben hier een fantastisch 4 daags kerstarrangement gehad.Het personeel was buitengewoon behulpzaam en vriendelijk,daar zijn geen woorden voor.Het eten was voortreffelijk.1ste Kerstdag was er dinerdansant met leuke muziek.Het was gewoon allemaal erg goed.
Wij dachten 2de kerstdag ook een diner te krijgen maar dat bleek een buffet te zijn.Daar houden wij echt niet van.Dat hebben we gemeld bij de receptie en even later werdt ons vertelt dat we gelijk hadden en een 4 gangen diner kregen.
Het geeft niet wat je van de kaart kiest,alles is heerlijk.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Snel geluncht met een relatie. Alleen maar een bord asperges met kaas, en daarna expresso.
Voor een limburgs restaurant viel dat eigenlijk flink tegen.
De asperges waren te gaar: slappe hap! De Kaas met krokante bovenkant was lekker. Tussen de asperges en de krokante kaas was een soort roux gebaseerd op bloem en melk. De bloem was alleen niet gaar, en dat was vies.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Tijdens verblijf in dit hotel hier ook 2 gangen genuttigd. We hadden niet veel tijd en hadden dit ook doorgegeven. Ze hebben zich hier super aangehouden en waren ruim voor de doorgegeven deadline klaar. De saus bij varkenshaasje kon gewisseld worden en varkenshaas zelf was lekker mals. Gerecht werd vergezeld door etagere met aardappeltjes, salade en warme groente. Partner had de wokkie wokkie, zeer royale portie en was ook heerlijk. De verwachtingen waren vooraf niet erg hoog, maar zeker voor herhaling vatbaar.