Over het restaurant Hostellerie Vangaelen

Aandacht voor goed eten

De keuken van 'dicht bij ons' staat centraal. Dit betekent dat er zoveel mogelijk wordt gewerkt met lokale producten van lokale producenten. Chef-kok Lars van der Hoeven heeft een passie voor de Italiaans-mediterrane keuken en dat proef je duidelijk terug in de schitterende gerechten. Ja, een heerlijke lunch of diner gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Hostellerie Vangaelen

• Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Wij waren daar met de AH actie.
Hadden niets te kiezen.
Hebben allebei een voorgerecht erbij genomen.
Originele prijs van 45 euro voor dit 3 gangen menu te hoog.
JGA V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Uitstekend gegeten. Mooi op elkaar afgestemde gerechten in een licht zomermenu! Zeer de moeite waard om nog eens terug te komen!

JGA van Mierlo
henniek .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hadden het AH menu. soep was fijn van smaak. De gebraden eendenborst was prima. Twee personen hadden roodbaarsfilet (maar wel erg weinig). Heerlijk kaas na.
Sylvie J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten.verrassend soepje..goed verzorgd en lekker hoofdgerecht en dessert was perfecte afsluiting.wijn aan dure kant.
gonnyrutjens .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima ambiance, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede uitleg van de geserveerde gerechten. Samenvattend een hele fijne avond gehad.
Damba .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Al veel vaker gegeten bij van Galen met of zonder AH kaart. Deze keer vond ik het wat matig, jammergenoeg. Het hoofdgerecht met Eend was niet smakelijk, voorgerecht en nagerecht wel oke. Op de amuses was flink bezuinigd... het wijnarrangement daarentegen was heel lekker! Volgende keer beter??
nicoleparmentier .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vanwege het slagen van onze zoon lekker buiten bij van Gaalen in de tuin gegeten. De bediening was weer fantastisch en het eten heerlijk. Topavond!
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
3 gangen menu 45 euro vind ik aan de hoge kant voor wat we hebben gekregen. We hebben al verschillende keer daar gegeten en waren altijd heel erg enthousiast over de gerechten en saveurs. Dat hebben wij gisteren gemist Er wordt veel zout gebruikt
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De gerechten prima, smaakvol verzorgde opmaak van de (warme) borden.
Bediening rustig en vriendelijk.
Goede wijnadvisering.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
AH Restaurantactie. Heerlijk menu met mooie porties. Smaken fantastisch op elkaar afgestemd; bij de gerechten alsook de bijpassende wijnen. Een feestje voor de smaakpapillen! Sfeer en bediening prima! Voor herhaling vatbaar...!
wandel65 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hostellerie van Gaalen is een mooi verzorgd restaurant met uitstekende service en gastheerschap. Gerechten zijn mooi opgemaakt, ruime porties en perfect van smaak. AH menu is prima voor 2 personen, euro 45 voor ah menu los is aan de dure kant voor het gebodene. (in menu geen keuze mogelijkheid behoudens een extra tussengerecht). Wijnarrangement is een aanrader evenals het koffieservies met friandises.
We komen beslist nog eens terug.
repelaer1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer aangenaam buiten gegeten! Voldoende en vriendelijk personeel. Privacy gegarandeerd door voldoende ruimte tussen de tafeltjes.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Van Gaelen heeft weer aan ons verwachtingen voldaan. Prima gegeten, niet lang wachten (wat vaak het geval is in restaurants tegenwoordig), lekker wijn en heerlijk buiten gezeten.
Madelon E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk.
Combinatie eten en het gekozen wijnarrangement was uit de kunst.
Bediening en sfeer was prima.
Tot de volgende keer ????
T B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De ontvangst was zeer vriendelijk. Wij waren met drie personen en maakten gebruik van de AH actie.
De derde persoon was verplicht het AH menu te nemen en mocht niet kiezen uit de kaart. Hij moest dus voor het AH menu 45 euro betalen en dat stond totaal niet in verhouding tot wat je hiervoor te eten kreeg.
Bij dit restaurant moet je betalen voor kraanwater.
T B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prima gelegenheid. Vriendelijke ontvangst. het restaurant is gezellig/knus/sfeervol.
AH menue is wel eenvoudiger dan anders.
moenie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ontvangst. Driegangenmenu van AH actie was heerlijk. Extra voorgerecht bijbesteld. Ook na vraag om geen vlees maar vis geen probleem. Bij elk gerecht fijne uitleg. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!!
TonenIne .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was lekker, 1 extra gang bijbesteld, tartaartje van zeebaars, dat was heerlijk, toen een pompoensoep en als hoofdgerecht ipv eendeborst kabeljauw met pasta, die was voortreffelijk en als toetje ijs.
Vriendelijke bediening, leuke lokatie alleen het interieur is oudbollig en niet van deze tijd, de schilder zou hier zeker iets leuks van kunnen maken!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Warm ontvangst, een prettige, ongedwongen sfeer, uiterst smaakvolle gerechten met oog voor detail gepresenteerd. Mijn nichtje en ik genoten van een rijke bouillabaisse met een diepe smaak, stukje perfect gegaarde eendenborst met mooi garnituur en een heerlijk chocolade-dessert met appel en basilicum. Tevens genoten van de mooi passende wijnen. Al met al meer dan de moeite waard!
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Mooie gerechten,kleine kunstwerkjes met heerlijke smaak.we hebben er van genoten.misschien wel jammer dat je met ah formule geen keuze had tussen vlees /vis menu.maar t was zeker voor herhaling vatbaar