Over het restaurant Hostellerie Vangaelen

Aandacht voor goed eten

De keuken van 'dicht bij ons' staat centraal. Dit betekent dat er zoveel mogelijk wordt gewerkt met lokale producten van lokale producenten. Chef-kok Lars van der Hoeven heeft een passie voor de Italiaans-mediterrane keuken en dat proef je duidelijk terug in de schitterende gerechten. Ja, een heerlijke lunch of diner gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Hostellerie Vangaelen

Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
mcpscheepers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
we vonden het er fantastisch, erg vriendelijk personeel, lekker eten, gezellige sfeer er was maar 1 ding wat ons een beetje tegen viel.
Voor een karaf water moesten we betalen(vroegen alleen om kraanwater, niet een aangeklede karaf met mint), kwam over dat als je gebruik had gemaakt van de toilet je ook een kwartje mag betalen. Tja en sommige dingen kun je gewoon niet met wijn wegspoelen!
ruud_patricia .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het restaurant heeft een fijne warme sfeer en prettige bediening. Er is ook een 4e gang die een aanrader is (super Carpacio). Drie gangen menu bestond uit pompoensoep (heel lekker), eend als hoofdgerecht (mooi opgemaakt maar naast de eend wat karig) en nagerecht keuze. Ook vegetarisch prima verzorgd. Lekkere prima huiswijn. We waren hier nog nooit geweest maa het was goed bevallen.
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eerlijke gerechten vol smaak en met ambitie bereid.
Nette niet opdringerige bediening.
Sfeervol restaurant.
Nu met AH-actie gegeten maar dat is hier niet te merken, noch aan de gerechten nog aan de behandeling. Toppy.
Zoals voorgaande keren hebben wij ook nu weer erg genoten en komen zeker weer terug.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Het Dagmenu bestaande uit: Pompoensoep, Eendenborst en mooi kasteeldessert: Top.
Vlotte bediening. Goede huiswijn.
Kortom: aan te bevelen!!
Julian B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening en zeer smaakvolle gerechten.Presentatie van de gerechten zeer goed. Warm en sfeervol interieur.
mjjsteenstra .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
AH-restaurant actie. Het was heel gezellig, prima bediening, een lekker menu, mooie kerstversiering. In vergelijking met het menu ( 1 gratis) is de prijs van de wijn aan de hoge kant. De goedkoopste rode wijn is € 28,00 verder allemaal boven de € 30,00. De prijs van de wijn is het enige minpuntje want die "goedkope" was wel heel lekker.
mcpscheepers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
het eten was lekker, sfeer gezellig! We waren lunchen en dan is het vaak minder druk maar wij ervaren dit als prettig. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gister geluncht met de AH dineractie. Jammer genoeg was er weinig keuze in het menu (keuze vis of vlees was wel zo fijn geweest). Voor een alternatief voor de eendeborst werd een meerprijs gerekend. Bediening was matig en niet echt passend bij een dergelijk restaurant. Het eten was verder prima, maar gezien de service komen we hier waarschijnlijk niet nog eens terug. Prijs-kwaliteit verhouding was matig.
Raks .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met AH actie, een 3 gangen lunch. De ontvangst en bediening waren super vriendelijk. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!
Corrie C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hebben genoten van het eten was heel erg lekker van een 4 gangen-menu.
En het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Komen zeker weer eens terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gisteren erg goed gegeten. Het was zeer voordelig met de AH actie. Als ik geen gebruik had gemaakt van de actie is de prijs-kwaliteitsverhouding goed. Vriendelijke bediening, steeds afstemmen voor het uitvragen van de volgende gang, verse producten, goede wijn. Wederom erg genoten van hostellerie Vangaelen!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met onze AH dinerbonnen een heerlijke lunch gehad. Erg vriendelijk personeel en de lunch was erg goed en uitgebreid. De ambiance was ook goed.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zoals altijd hebben we weer genoten van het heerlijke eten en het verwennen door de ober. Zelfs de wijn werd aangepast en per glas geschonken
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima atmosfeer, prima gerechten. Smaken goed op elkaar afgestemd. Uitstekende bediening. Uitstekend wijnadvies met kennis van zaken. Erg goed kaasassortiment.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Fantastisch gegeten en een uitstekende bediening, perfect rekening gehouden met dieetwensen. Hartelijk dank voor de fijne avond!
betty V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,de'portie's precies goed. We hadden het drie gangen verrassingsmenu met mooie gerechten .Een aanrader. Gezellig restaurant .Vriendelijk personeel .
henniek .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hadden een 4-gangendiner. alle gerechten waren geweldig en creatief. Het zag er als een plaatje uit.
En alle gerechten smaakten voortreffelijk.
Peternl01 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een aanrader. Ik begrijp niet waarom dit restaurant geen Michelinster krijgt. Top in alle opzichten ! Naast de gerechten geeft Vangaelen de nodige amuses. De kwaliteit van het eten is perfect. We zijn in dit restaurant diverse keren gaan eten en het niveau was telkens super. In het kader van de AH actie serveert Vangaelen biefstuk als hoofdgerecht en past het gerecht NIET aan aan de lagere inkomsten zoals we elders wel eens meemaakten. Kom je in Heeze ga er dan zeker eens eten.
a_desar .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten was weer prima....wel betalen voor een karaf kraanwater......personeel staat wel heel snel aan de tafel als je glas leeg is. Heel formeel.