Over het restaurant Hostellerie Vangaelen

Aandacht voor goed eten

De keuken van 'dicht bij ons' staat centraal. Dit betekent dat er zoveel mogelijk wordt gewerkt met lokale producten van lokale producenten. Chef-kok Lars van der Hoeven heeft een passie voor de Italiaans-mediterrane keuken en dat proef je duidelijk terug in de schitterende gerechten. Ja, een heerlijke lunch of diner gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Hostellerie Vangaelen

Jouw recensie over het restaurant Hostellerie Vangaelen

boes0046 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
++==================================================================================================---------------------------------
a.lierop28 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het eten was goed; het hoofdgerecht uitstekend. Voor een driegangen menu, dat met een soepje begint, is € 45,00
wel prijzig. Ter compensatie voor de lange wachttijd werd een glas wijn aangeboden.
Toos P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We dachten op de site gezien te hebben dat we á la carte konden eten, maar er was slechts een keuze uit een menu, dat overigens wel lekker was.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was weer prima eten bij van Gaelen met de ah restaurantactie. Het extra voorgerecht met de dorade was weliswaar iets minder, maar de minestrone soep, de eendenborst en het kaasplankje waren meer dan voortreffelijk.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gelegenheid maar de prijs die men vraagt voor een 3 gangen menu is € 45 en is veel te hoog.Normale prijs is € 37,50 dus waarom die toeslag. Bovendien geen keuzes maar vast AH menu met soepje vooraf, eendenborst als hoofdmaaltijd en bavarois als dessert. Een uitbreiding met 4de gang (carpaccio) kost ook nog eens € 10. Alles bij elkaar dus een 4 gangen menu voor € 55 voor 4 simpele gerechten is buiten alle proporties voor dit restaurant. Voor een karafje kraanwater moet ook betaald worden. Op deze manier is dat geen promotie voor van Gaelen. wat toch de doelstelling is van de AH actie. Jammer.
Lars L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hadden hier gereserveerd via de AH restaurant actie. Natuurlijk eerst op de site gekeken of het menu ons wat leek. Dit was een 3-gangen keuze menu wat er goed uit zag, wel viel op dat dit normaal 37,50 euro kost en nu 45 euro, maar ok dachten we, ze mogen er ook wel wat aan verdienen. Toen we het AH menu op ons tafeltje zagen liggen waren we erg verbaasd en teleurgesteld. Een soepje vooraf, eend als hoofgerecht en chocolademousse toe; totaal anders dan het standaard menu, geen enkele keus bij de gangen en echt goedkoop samengesteld. Zeker geen 45 euro waard. Toen we dit bij de ober kenbaar maakten bleek er maar weinig begrip.
Ergens in de kleine lettertjes hadden we kunnen lezen dat ze alles mogen voorschotelen....
We hebben de bon teruggevraagd, de 2 drankjes afgerekend en teleurgesteld het pand verlaten; een erg slechte ervaring rijker!
ypenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening met stralende lach. AH menu. Mijn vrouw is gevoelig voor tomaat en kreeg een heerlijke risotto van wortel in plaats van de minestrone soep. Carpaccio als extra voorgerecht was ruim bemeten. Eend als hoofdgerecht viel goed in de smaak. Dessert prima. Goed koffieservies.
Alles was weer zeer genoegelijk.
Hélène M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima service ,ook met onze kortings-aanbieding!!!
Een echte aanrader!
Mooie tuin om van je aperitiefje te genieten.
Een verrassende manier om de eendenpootjes te serveren.
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gisteravond met de AH-actie hier gegeten en dan geld 2e menu gratis. Tja een 3-gangen menu, met keuze uit telkens 2 voor- hoofd- en nagerechten, kost hier normaal € 37,00, maar met de AH-actie kost een menu, waar niets te kiezen valt, dan ineens € 45,00.
Voelen ons dan toch een beetje oneerlijk behandeld.
Het eten was weer heerlijk, daar ligt het niet aan, maar zouden daar niet de prijs van € 45,00 voor over gehad hebben.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wederom erg lekker gegeten in een fijne ambiance. De moeite waard! Aangename en betaalbare wijnen en een fijne relaxte bediening.
pauline B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Omdat een AH-lunch op deze plek vorig jaar zo goed bevallen was, weer terug. Kwaliteit beduidend minder, erg zout en wel smakelijk, maar niets bijzonders. Terras buiten ook minder gezellig en mooi als de sfeer binnen.
Voor de prijs verwacht je iets meer, jammer!
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De ontvangst was zakelijk maar netjes..het gebrachte eten zag er goed uit maar veel te vet.......
Op de vraag om het nagerecht te laten vallen en daarvoor een kopje capucino was onbespreekbaar, daar moest voor betaald worden, het kon niet geruild worden terwijl op de menukaartje stond dat wijziging bespreekbaar was.
Ik was zeer telergesteld en heb ook geen nagerecht meer genomen.
Van dit restaurant had ik dit niet verwacht.
cvanpelt .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten is hier altijd erg lekker, helaas moet je er wel lang op wachten en de prijzen zijn ook bovengemiddeld. De bediening is wel erg vriendelijk en het restaurant ziet er netjes uit met fijne stoelen. Al met al is de conclusie: Lekker eten voor mensen met geduld en een dikke portemonnee.
ellen-kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden lekker in de watten gelegd. We zaten pravjtig op terras, lekker rustig, geen ladt van andere gasten terwijl het terras vol zat. En nogmaals het eten was voortreffelijk!
tonsomersvdheyden .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Jaarlijks gaan wij een keer bij VanGaelen eten ,de vorige keren prima nu matig.
Mogelijk toch door de wisseling van Chef kok ruim een jaar geleden
H D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Geheten met het AH menu. Prima combinatie en voldoende. Gezellig, lekker, heel aardig personeel en dus weer voor herhaling vatbaar.
riagabriels .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was fantastisch. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was perfect. Een aanrader als je eens chique en speciaal wil eten.
Dank voor de mooie avond
Rs196 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We kregen een ah menu.
Het was een 3 gangen menu, startend met een soep (kon je met een meerprijs aanpassen met de vlees of vis gerecht). Hoofdgerecht eendenborst met verse groenten en een jus.
Het dessert kon hartig of zoet zijn , kaas of bosvruchten chocolade mousse.
Erg goed en zeer aan te raden voor een gezellig avondvullend programma.
geukers .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ook met de ah restaurantactie was het zeer verzorgd. de ontvangst allervriendelijkst, netjes gedekte tafel en heerlijk eten.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Wij waren daar met de AH actie.
Hadden niets te kiezen.
Hebben allebei een voorgerecht erbij genomen.
Originele prijs van 45 euro voor dit 3 gangen menu te hoog.