Over restaurant Hostellerie Vangaelen

Aandacht voor goed eten

De keuken van 'dicht bij ons' staat centraal. Dit betekent dat er zoveel mogelijk wordt gewerkt met lokale producten van lokale producenten. Chef-kok Lars van der Hoeven heeft een passie voor de Italiaans-mediterrane keuken en dat proef je duidelijk terug in de schitterende gerechten. Ja, een heerlijke lunch of diner gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Hostellerie Vangaelen

Jack V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima atmosfeer, prima gerechten. Smaken goed op elkaar afgestemd. Uitstekende bediening. Uitstekend wijnadvies met kennis van zaken. Erg goed kaasassortiment.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Fantastisch gegeten en een uitstekende bediening, perfect rekening gehouden met dieetwensen. Hartelijk dank voor de fijne avond!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,de'portie's precies goed. We hadden het drie gangen verrassingsmenu met mooie gerechten .Een aanrader. Gezellig restaurant .Vriendelijk personeel .
Henniek .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hadden een 4-gangendiner. alle gerechten waren geweldig en creatief. Het zag er als een plaatje uit.
En alle gerechten smaakten voortreffelijk.
A_desar .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten was weer prima....wel betalen voor een karaf kraanwater......personeel staat wel heel snel aan de tafel als je glas leeg is. Heel formeel.
Marja125 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Overheerlijk gegeten, vond het hoofdgerecht wel erg weinig, jammer. Bediening heel erg vriendelijk en goed advies qua wijn bij gerecht.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldig ! We komen hier vaker en elke weer een feest! Super! Eten is perfect, de wijntjes kloppen en bediening is heel aardig!
JGA V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Utstekend gegeten. Het Albert Heijn-menu was voortreffelijk. Daar is niet op bezuinigd vergeleken met de normale menukaart. Voorkomend en snel personeel. Kortom een heerlijke dineravond gehad!!!

JGA van Mierlo
Graveste .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Een gezellige en kundige bediening. Mals vlees. Echter iets te zoute saus erbij. Erg lekker toetje. We hebben gegeten met AH actie, dus uiteindelijk voor een heel redelijke prijs .
Ginette S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening, goed rekening gehouden met dieetwensen. Was niet de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben!
Marieke O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren zijn we met z'n tweeën bij hostellerie Vangealen gaan eten, het eten was heerlijk, de aankleding goed en de service uitstekend! We komen zeker nog een keer terug!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Van Gaelen is een begrip en terecht. Het is een bourgondische gezellige gelegenheid geschikt voor allerlei doeleinden zakelijk zowel als privé.
Het enige dat ik "aan te merken" had is het feit dat ongevraagd wijn wordt ingeschonken zonder dat er gevraagd wordt of je nog wilt of überhaupt wel een glas wilt. Dat gold ook voor het bronwater. Dit is natuurlijk een fenomeen dat bij meerdere restaurants geldt in verband met omzet denk ik.
Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee dus een viltje op je glas voorkomt dit. Staat alleen niet zo gezellig.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij waren er met de alber hein actie. Ik vond het teleurstellend dat we geen gerechten kregen van de reguliere kaart. Nu hebben we niet kunnen ervaren hoe het is om daar te eten want naar mijn mening was het speciale albert hein menu minder van kwaliteit. Ook was het geen keuze menu maar een vast menu. Dat vond ik ook een teleurstelling De ontvangst en de sfeer vond ik wel heel goed.
Kreutzer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik geef hostellerie vanGaelen een dikke 10. Met al mijn wensen (ik ben best veeleisend) werd rekening gehouden. Dat was geeen moeite. Het personeel is uiterst vriendelijk en je voelt je echt welkom. De uitgebreide culinaire kennis en vaardigheden van de kok zag je terug op het bord, net als producten uit het seizoen zoals pompoen, paddestoelen en mandarijn. Het toetje dus, met verschillende bereidingen van mandarijn, was de kers op de taart. Smullen! Volgende keer weer ????
Job V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Alles klopt,ontvangst,bediening,kwaliteit,sfeer.Iedereen weet precies uit te leggen wat op het bord ligt en de nieuwe chef de restaurant is erg kundig.Gegeten zonder dat chef en sous chef aanwezig waren in de keuken
en nog niets aan te merken op de kwaliteit.
Woolej .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk eten in een gezellige ambiance. Goede bediening en toelichting op de geserveerde gerechten. Een aanrader voor wie eens wat exclusiever wil eten.