Hostellerie Munten Eetcafé

Wilhelminasingel 276 6001 GV Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie Munten Eetcafé

Eetcafé Munten is een gezellig en eigentijds eetcafé.
Je bent welkom voor een kopje koffie met iets lekkers, een drankje of een heerlijke maaltijd. De kaart varieert van biefstuk tot uitsmijter met de overeenkomst dat de gerechten allemaal populair geprijsd zijn. Naast de menukaart hanteert Eetcafé Munten ook een schoolbord met weekschotels en weekmenu’s.

Het Eetcafé telt circa 40 zitplaatsen en een lange bar met staanplaatsen.
Naast lunch of diner ook een ideale plek voor het vieren van een verjaardag, personeelsfeest of gewoon om te borrelen.

Meer informatie over restaurant Hostellerie Munten Eetcafé

• : Gratis in de buurt

Maandag tot en met vrijdag van 11:30 tot 15:00 uur en van 17:30 tot 22:00 uur. Zaterdag van 17:00 tot 22:00 uur. Op zondag zijn wij gesloten. Groepsreserveringen wel mogelijk. (enkel op aanvraag)

Jouw recensie over het restaurant Hostellerie Munten Eetcafé

Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer gastvrij, prima service, mooie en fijne locatie, heerlijk eten. Niet alleen voor kleine, maar ook voor grote gezelschappen een topplek.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke kaart, van deze tijd. top eten. Alles was zo als het hoort. Lunchen in de mooie tuin gaan we snel doen.
MCBT M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldig lekker gegeten!
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
altijd vriendelijk personeel, mooie gelegenheid. bij mooi weer kun je zoals wij heerlijk buiten dineren.
goede sfeer !!
mooi gelegenheid om je bruiloft of verjaardag te vieren. goed hotel en lekker ontbijt.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Restaurant heeft een gezellige ongedwongen sfeer.
Vragen over gerechten (vegetarisch) en bijv. soep van de dag moesten worden nagevraagd in de keuken.
Smaak was bij sommige gerechten teleurstellend.
jo V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
jammer dat je in de serre weinig of geen gasten tegenkomt. ps dit is ons al eerder overkomen. brasserie kleinschalig is een betere oplossing
Kris R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Voorafgaand aan een theaterbezoek met vrienden een hapje gegeten. Helemaal perfect ! Personeel hield zelfs de tijd voor ons in de gaten. Super!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
In het eetcafe was een nieuwe kaart. Wat direct opviel is dat voor frieten, groenten en saus extra moet worden betaald terwijl dat vroeger bij de prijzen van de gerechten in zat. Tevens zijn er een aantal gerechten van de kaart verdwenen, kortom toch wat teleurstelling....
S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Voor een maandagavond was het verrassend druk! Muziek mocht iets harder, zodat je de andere gasten niet letterlijk hoort.
M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke gezellige sfeer. De bediening houdt alle tafels nauwlettend in de gaten en was heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader
H T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie ambiance, ruime zitplaatsen. We vinden het eten lekker, maar niet heel bijzonder. We hadden sate en een vegetarische burger. Het smaakt goed, maar het is niet een kaart waar je voor terug gaat. Op de website stond dat er een krijtbord was, wat ik ook wel vind horen bij een eetcafe, maar dit bord was niet in gebruik. Personeel is zeker vriendelijk, maar ik mistte enthousiasme.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Dit was ons eerste etentje in Hostellerie Munten en is goed bevallen, voor herhaling vatbaar. Fijne stoelen en lekkere wijn.
Heel verrassend voorgerecht, plank met vis en vlees, ook al kregen we geen toelichting wat er allemaal op lag.
Gonny W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We hebben gisteren met 20 pers gegeten op carnavalsmaandag. Het eten was heerlijk en er was een goede service. Kortom top!!
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het leek of het voorgerecht van te voren was klaargemaakt, Voelde erg koud aan en het bordje ook. Er was een feest / receptie aan de gang en er kwam een grote groep eten en dat zorgde dat je elkaar af en toe niet of nauwelijks ko verstaan. Het tempo tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was vrij snel, later hebben wij aangegeven dat de tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht langer kon, en dat ging prima. Het personeel was erg vriendelijk. Maar wij hebben een gezellige avond gehad.
Pat B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik kom hier vaker, dus weet wat ik kan verwachten. Wederom een zeer goed diner met vriendelijk en deskundig personeel. Het eten was voortreffelijk en die combi heeft gezorgd voor een voortreffelijke avond.
Dank aan Richard en aan zijn hele team!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zijn erg benieuwd naar het restaurant als het eetcafe al zo goed is!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alleen het visvoorgerecht vonden mijn tafelgenoten wat vlak. Het hoofdgerecht daarentegen was verrassend en viel goed in de smaak.
De vleeseters waren zeer ingenomen met hun menu.
Alessandro G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor ons een ontdekking, heerlijk eten, prima kaart en dat voor een eerlijke prijs met prima service, wij komen zeker nog eens terug!