Hostellerie 'De Maasduinen'

Markt 15 5941 GA Velden Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Knusse bistrot met een fijne à la carte kaart

Bij Hostellerie 'De Maasduinen' wordt à la carte dineren moeiteloos gecombineerd met het vertrouwde van een vaste prijs. Het is een knusse bistrot waar je met elk gezelschap een tafeltje uit kunt kiezen en waar een half uur zoeken op het menu normaal is. Gerechten gaan met het seizoen mee, maar ook van de klassiekers zijn ze zeker niet vies van! Vraag de chef ook vooral naar zijn verrassende streekcreatie en geniet!

Meer informatie over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Buslijn 83 Venlo-Nijmegen stopt voor de deur. NS Station Venlo op 5 km afstand.

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Anabelle .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was prima verzorgd. We vonden het wel te vlot achter elkaar komen. Terwijl wij het voorgerecht amper op hadden, kwam het hoofdgerecht al. Dit vonden we wel erg snel.
Normaal zit er zo'n half uur tussen het voor- en hoofdgerecht.
Dat was wel jammer. Dan voel je net of ze je weg willen hebben.
Dit kan de volgende keer wel met iets langere tussenposes.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten in een rustige omgeving. Hoeveelheden waren prima. Geen zuinige bedoening. Vriendelijke bediening. Er werd gevraagd of gewacht moest worden met serveren van volgende gangen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, de kok kwam nog even langs om te vragen of het goed was. Kortom een echte aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer goed eten leuk e ontvangst dit is zeker iedereen aan te raden voor een goede prijs goeie bediening eneen leuk restaurant met mooi uitzicht op de straat
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze, grote porties, geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker eten. Veel kuze in bieren, ook lokaal, dat vonden wij erg leuk.
Peter-Jacobs J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Vriendelijke gastheer
Jeanne N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was prima. We hadden een Albert Hein bon. 2 diners, 1 betalen. Werden erg leuk geholpen.
Het bestond uit een driegangen diner. Konden uit verschillende gerechten kiezen.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima gelegenheid waar we gedineerd hebben; mooie ambiance, vriendelijke en nette bediening.
Wat je wel eens op diverse recensies leest is dat de gerechten "uitgeknepen" worden wanneer je meedoet aan dit soort acties (tweede gerecht gratis) is absoluut niet van toepassing in dit restaurant.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Werkelijk geen negatieve opmerkingen over dit etentje. Bediening was professioneel en vriendelijk. Ze wisten veelal nog wie welk gerecht besteld had. Dat komt nog maar weinig voor. Uiensoep was lekker met broodje en kruidenboter. Ik ben verliefd op hoofdgerecht pikante kipfilet met knoflookgarnalen. Het gerecht in zijn geheel smaakte heerlijk, de saus was niet te pikant en bleef bij iedere hap interessant. Bijgerechten waren ruim voldoende en smakelijk. Heerlijke aardappeltjes, frietjes, salade en gekookte groenten. Banensplit is mijn favoriete toetje, dus dit was echt mijn droom 3 gangenmenu! Wij komen zeker terug :)
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was lekker en smakelijk opgediend, maar voor ons waren de porties veel te groot en dat is niet prettig.
We hadden er met gemak met 4 personen van kunnen eten, jammer.
Het was erg druk, maar het personeel had wel voor iedereen aandacht.
Herm P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Beslist een aanrader,.Een gezellige zit aan een ronde tafel met zes person. Ruime parkeergelegenheid en een zeer goede ontvangst.Het menu was uitstekend. We hebben genoten van een gezellige avond.
hansjacobs73 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Op het voorgerecht moesten we redelijk lang wachten. Ook het hoofdgerecht kwam vrij laat. wij zijn geen snelle eters en niet gehaast. We willen graag weer eens terugkomen en hopen een volgende keer iets sneller bediend te worden.
Hein W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We zijn er met zes personen gaan eten n.a.v. de Albert Heijn Actie. Het keuze menu is goed gevarieerd en voor elk wat wils. De bediening is zeer goed je voelt je direct thuis. Indien er dieet wensen zijn (bijv. gluten vrij) dan wordt daar rekening mee gehouden. De locatie is goed. Wij hebben het prima naar onze zin gehad.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk, betrokken en correct. De gerechten waren met zorg bereid en heerlijk. Een echte aanrader.
diny.donkers .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten . Alles is mogelijk bij de Hostellerie, vanwege het mooie weer gisteren werd het nagerecht op ons verzoek buiten geserveerd. Dikke 10 voor de eigenaar en zijn personeel !!
frans K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Over enkele zaken minder tevreden. De aardappeltjes leken gebakken in oude olie en de saus over de kip was waterig en melig, hoewel dat niet door iedereen werd geconstateerd. Ook was er een deelnemer die vond dat de salade ingrediënten bevatte die daar niet in horen.
Het vlees was goed, evenals de voorafjes en de desserts.
Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooi , schoon , nette restaurant , snelle bediening . Ruim 10 jaar geleden al geweest dus netjes verbouwd in de jaren. ( we waren op vakantie )
willem_callaars .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooi gelegen met voldoende parker gelegenheid en leuk om een keer een hapje te eten.
Leuke en goede bediening en proberen het naar je zin te maken.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik zal dit zeker door vertellen aan mijn vrienden, het eten was goed en smaakvol maar ook meer als genoeg,we hebben er gezellig gezeten.
curry1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alle gerechten waren met zorg opgemaakt tot het kopje koffie toe. Super een dikke 10 voor de kok.