Hostellerie 'De Maasduinen'

Markt 15 5941 GA Velden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met rucola en parmezaan
      Tomatencremesoep met balletjes
      Plattelandsham met honingzoete meloen
      Franse uiensoep, overbakken met kaas
      & wekelijks wisselende voorgerechten...
      Let op: voorgerechten en extra gang tegen geringe meerprijs mogelijk
  • Hoofdgerechten
    • Varkenshaas met roomsaus en gebakken champignons
      Noordzeevisfilet met gerookte zalm en bijpassende saus
      Rumpsteak met gebakken uien en spek
      vegetarisch hoofdgerecht ook mogelijk...
  • Nagerecht
    • Yoghurt-Blauwe bessenijscoupe met garni en slagroom
      Bananensplit Traditioneel
      Koffie met friandise

Over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Knus restaurant met een fijne à la carte kaart

Bij Hostellerie 'De Maasduinen'' wordt à la carte dineren moeiteloos gecombineerd met het vertrouwde van een vaste prijs. Het is een knus restaurant waar je met elk gezelschap een tafeltje uit kunt kiezen. Gerechten gaan met het seizoen mee, maar ook van de klassiekers zijn ze zeker niet vies! Vraag de chef ook vooral naar zijn verrassende streekcreatie en geniet!

Meer informatie over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Buslijn 83 Venlo-Nijmegen stopt voor de deur. NS Station Venlo op 5 km afstand.
  • Kom je met de auto?
    Ingang, terras en parkeren aan het Marktplein

Maandag t/m Zondag keuken geopend vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Personeel vriendelijk.
Het varkenshaasje van AH menu was slecht erg droog de rest was wel.oke.
tmdelange48 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We werden geplaatst in een cafetaria voor het restaurant. Snikheet. Er liepen voortdurend mensen binnen voor de verkoop van ijs. Het voorgerecht van gamba s waren 4 kleine gamba s drijvend in olie. De carpaccio leek meer op roastbeef geserveerd op een boterhambordje. De hoofdmaaltijd werd veel rommelige sla op het bord en er was enorm groot gebruik van dressings gemaakt. De groente dreef erin.Gelukkig was het ijs van de derde gang wel lekker
Demy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijk en goed personeel!
Kitty O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
heerlijk avondje gehad lekker gegeten en ze waren erg vriendelijk, maar een kussentje op de stoel buiten was nog lekkerder geweest daan hadden we zeker langer geborreld
P. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Enigszins gedateerd.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Een fantastische ervaring!
G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Fijne bediening, heerlijk eten, goed bereikbaar en parkeerplek bij de deur. De doorlooptijd is kort tot redelijk. De opmaak van de borden was goed.
GFicker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten met ons AH kaart, gewoon kiezen uit de het menu zonder problemen
Grote porties die heerlijk bereidt zijn en mooi opgediend worden.
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Anabelle .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was prima verzorgd. We vonden het wel te vlot achter elkaar komen. Terwijl wij het voorgerecht amper op hadden, kwam het hoofdgerecht al. Dit vonden we wel erg snel.
Normaal zit er zo'n half uur tussen het voor- en hoofdgerecht.
Dat was wel jammer. Dan voel je net of ze je weg willen hebben.
Dit kan de volgende keer wel met iets langere tussenposes.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten in een rustige omgeving. Hoeveelheden waren prima. Geen zuinige bedoening. Vriendelijke bediening. Er werd gevraagd of gewacht moest worden met serveren van volgende gangen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer goed eten leuk e ontvangst dit is zeker iedereen aan te raden voor een goede prijs goeie bediening eneen leuk restaurant met mooi uitzicht op de straat
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, de kok kwam nog even langs om te vragen of het goed was. Kortom een echte aanrader.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keuze, grote porties, geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker eten. Veel kuze in bieren, ook lokaal, dat vonden wij erg leuk.
Peter-Jacobs J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Vriendelijke gastheer
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima gelegenheid waar we gedineerd hebben; mooie ambiance, vriendelijke en nette bediening.
Wat je wel eens op diverse recensies leest is dat de gerechten "uitgeknepen" worden wanneer je meedoet aan dit soort acties (tweede gerecht gratis) is absoluut niet van toepassing in dit restaurant.
Jeanne N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was prima. We hadden een Albert Hein bon. 2 diners, 1 betalen. Werden erg leuk geholpen.
Het bestond uit een driegangen diner. Konden uit verschillende gerechten kiezen.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Werkelijk geen negatieve opmerkingen over dit etentje. Bediening was professioneel en vriendelijk. Ze wisten veelal nog wie welk gerecht besteld had. Dat komt nog maar weinig voor. Uiensoep was lekker met broodje en kruidenboter. Ik ben verliefd op hoofdgerecht pikante kipfilet met knoflookgarnalen. Het gerecht in zijn geheel smaakte heerlijk, de saus was niet te pikant en bleef bij iedere hap interessant. Bijgerechten waren ruim voldoende en smakelijk. Heerlijke aardappeltjes, frietjes, salade en gekookte groenten. Banensplit is mijn favoriete toetje, dus dit was echt mijn droom 3 gangenmenu! Wij komen zeker terug :)
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was lekker en smakelijk opgediend, maar voor ons waren de porties veel te groot en dat is niet prettig.
We hadden er met gemak met 4 personen van kunnen eten, jammer.
Het was erg druk, maar het personeel had wel voor iedereen aandacht.
Herm P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Beslist een aanrader,.Een gezellige zit aan een ronde tafel met zes person. Ruime parkeergelegenheid en een zeer goede ontvangst.Het menu was uitstekend. We hebben genoten van een gezellige avond.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Op het voorgerecht moesten we redelijk lang wachten. Ook het hoofdgerecht kwam vrij laat. wij zijn geen snelle eters en niet gehaast. We willen graag weer eens terugkomen en hopen een volgende keer iets sneller bediend te worden.