Hostellerie 'De Maasduinen'

Markt 15 5941 GA Velden Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Knusse bistrot met een fijne à la carte kaart

Bij Hostellerie 'De Maasduinen' wordt à la carte dineren moeiteloos gecombineerd met het vertrouwde van een vaste prijs. Het is een knusse bistrot waar je met elk gezelschap een tafeltje uit kunt kiezen en waar een half uur zoeken op het menu normaal is. Gerechten gaan met het seizoen mee, maar ook van de klassiekers zijn ze zeker niet vies van! Vraag de chef ook vooral naar zijn verrassende streekcreatie en geniet!

Meer informatie over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
rvanhees.41 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
G J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
een keurig restaurant met aardige serveerster. eten was prima. bij vragen over het bestelde kwam de kok uiteenzetten waarom hij het op deze wijze had geserveerd. Goede kok, lekker eten in een mooi hotel
janaelen1946 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Alles was zeer goed verzorgt.En smaakte voortreffelijk.De kok en het personeel hebben ons,een mooie avond bezorgt. Wij gaan er zeker nog eens heen. Bedankt allemaal.
C J V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het personeel was vrolijk en vriendelijk. Het menu gaf diverse menu's .Er was voor elk wat wils.
We konden binnen of buiten zitten. We kozen voor buiten. . Het terras was niet zo verzorgd . Zou wel een keer aangeveegd en schoongemaakt kunnen worden. Binnen zag het er netjes uit. Toiletten ook netjes.
Tegenvallend was de salade en de entrecote. De asperges waren lekker. Voor en nagerecht voldoende.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Via de AH restaurantactie zijn wij hier terecht gekomen. Er was een speciale menukaart met voldoende keuzes. Voor € 3,= meer kon je eeb 4e gang erbij bestellen hetgeen we ook gedaan hebben. Vooraf had ik scampi's met aioli met bosui en sjalot en mijn man de gerookte zalmsalade. Beide erg lekker. Daarna een zeer smakelijke franse uiensoep. Een echte aanrader. Ons hoofdgerecht was noordzee visfilet geserveerd met gebakken aardappeltjes, friet, bloemkool, broccoli en voor ieder een salade. Als desserts kozen we ijs met bosvruchten en yoghurt met blauwe bessen. Conclusie: vriendelijke bediening waarvan een enkeling zich nog moet verdiepen in de menukaart, lekker eten en meer dan voldoende.
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Alleen de carpaccio waren plakjes rosbief maar die lusten we ook. We hebben de wildstoofpot gegeten. Echt heerlijk. en ijs na. Was ook goed.
Erika H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima keuken en super service. Gerecht was ruim voldoende, eigenlijk te veel.............................................
miekebarents .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze van gerechten, voor elk wat wils.
Prima sfeer, bediening en prijs/kwaliteitsverhouding.
Ted O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als je op de kaart rundercarpaccio zet, dan is het logisch dat je het ook krijgt. echter kregen wij rosbief met meloen. Dit aangegeven bij de serveerster. Haar antwoord hierop: ow heb niet naar het bord gekeken. Dus ben je fan van rosbief bestel dan zeker de rundercarpaccio
jw.troost .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vriendelijke en oplettende bediening. Restaurant is minder luxe dan de foto op de website.
Lekker gekookt maar wel erg zout en heel grote porties groente en frites/aardappelen.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Matig gegeten, waren de enige gasten deze avond maar gerechten waren matig. Rundercarpaccio, was geen carpaccio maar paar plakjes rosbief met vet eraan hierop wat sla, rode ui en meloen?? De kaas ontbrak. Ook de overige voorgerechten waren matig. Toen gevraagd werd of dat het eten gesmaakt had ,een opmerking gemaakt over de zogenaamde rundercarpaccio. Ook de serveerster was opgevallen dat het rosbief was, maar had het gewoon maar uitgeserveerd, hierna liep ze snel weg omdat ze niet wist wat ze hier verder mee moest doen.
Het hoofdgerecht was redelijk al was de bief aan de taaie kant. (meerprijs €4,95) met zeer kleffe/slappe friet. Het enige wat goed was, was het toetje.

Jammer, op deze manier maak je geen goede reclame en aan de drukte kon het niet liggen.

Qua drank kwam je niets te kort, glas was nog niet leeg of er werd al gevraagd of dat je wat nieuws te drinken wilde.

Kortom geen aanrader.

Doe je mee aan deze actie zorg dan voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas ontbrak deze
pink6192 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten personeel is heel vriendelijk . Zouden zeker nog een keer teruggaan. Aanrader is zeker de varkenshazen tbone.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker.
Ook de roastbeef was erg lekker en zeker ruim voldoende, overigens is dit een koud gerecht.
Dit alles werd met heerlijke frites en warme groenten en een salade geserveerd.
Vanwege het mooie weer hebben we lekker buiten gegeten.
theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De vleesfilets waren heerlijk en kompleet. De bediening heel goed, alleen jammer dat er geen airco is, wat betreft de klanten maar ook voor het personeel, daar hadden we wel medelijden mee. Bij zo'n extreme temperaturen denken we eerst nog een keer na zoals in dit geval.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Garnalen in een potje uit de oven met knolloof brood erg lekker, Varkenshaas met pepersaus lekker gebraden goed op smaak.
vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima eten, ruime porties en aardige gastheer. Het restaurant is ietwat saai ingericht . Er is wel een terras, Maar niet geschikt om te dineren. Dat is jammer, zeker wanneer het goed weer is. Verder prima prijs / kwaliteit verhouding.
Open keuken, wat wij wel amusant vonden, aangezien de kok zijn gedachten de vrije loop liet.
ayavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Aanvankelijk gereserveerd om 18.30 doch we konden eerder terecht. Het was voortreffelijk zowel de T-bone steak en tournedos èn het vegetarisch gerecht. Het was ruim voldoende. De bediening was heel behulpzaam en correct.
KevertjePlop .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We wilden onze vakantie in Limburg leuk afsluiten met een etentje.
Helaas hebben we vooral heel lang op ons eten zitten wachten. Met kinderen is dat heel vervelend. Ook na diverse keren (vriendelijk) vragen waar het eten bleef, reageerden ze nauwelijks. De kwaliteit van het eten was redelijk, maar wij zoeken volgende keer wat leukers. Geen aanrader!
marnie1957 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten; vriendelijke en beleefde bediening. Goede uitleg van de actie.
Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!
opvof .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Lekker eten in een rustige ambiance. Goede service en vriendelijke bediening. Bij gelegenheid gaan we zeker terug. Aanrader.