Hostellerie 'De Maasduinen'

Markt 15 5941 GA Velden Nederland Kaart

Over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Knusse bistrot met een fijne à la carte kaart

Bij Hostellerie 'De Maasduinen' wordt à la carte dineren moeiteloos gecombineerd met het vertrouwde van een vaste prijs. Het is een knusse bistrot waar je met elk gezelschap een tafeltje uit kunt kiezen en waar een half uur zoeken op het menu normaal is. Gerechten gaan met het seizoen mee, maar ook van de klassiekers zijn ze zeker niet vies van! Vraag de chef ook vooral naar zijn verrassende streekcreatie en geniet!

Meer informatie over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Miekebarents .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze van gerechten, voor elk wat wils.
Prima sfeer, bediening en prijs/kwaliteitsverhouding.
Ted O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als je op de kaart rundercarpaccio zet, dan is het logisch dat je het ook krijgt. echter kregen wij rosbief met meloen. Dit aangegeven bij de serveerster. Haar antwoord hierop: ow heb niet naar het bord gekeken. Dus ben je fan van rosbief bestel dan zeker de rundercarpaccio
Jw.troost .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vriendelijke en oplettende bediening. Restaurant is minder luxe dan de foto op de website.
Lekker gekookt maar wel erg zout en heel grote porties groente en frites/aardappelen.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Matig gegeten, waren de enige gasten deze avond maar gerechten waren matig. Rundercarpaccio, was geen carpaccio maar paar plakjes rosbief met vet eraan hierop wat sla, rode ui en meloen?? De kaas ontbrak. Ook de overige voorgerechten waren matig. Toen gevraagd werd of dat het eten gesmaakt had ,een opmerking gemaakt over de zogenaamde rundercarpaccio. Ook de serveerster was opgevallen dat het rosbief was, maar had het gewoon maar uitgeserveerd, hierna liep ze snel weg omdat ze niet wist wat ze hier verder mee moest doen.
Het hoofdgerecht was redelijk al was de bief aan de taaie kant. (meerprijs €4,95) met zeer kleffe/slappe friet. Het enige wat goed was, was het toetje.

Jammer, op deze manier maak je geen goede reclame en aan de drukte kon het niet liggen.

Qua drank kwam je niets te kort, glas was nog niet leeg of er werd al gevraagd of dat je wat nieuws te drinken wilde.

Kortom geen aanrader.

Doe je mee aan deze actie zorg dan voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas ontbrak deze
Pink6192 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten personeel is heel vriendelijk . Zouden zeker nog een keer teruggaan. Aanrader is zeker de varkenshazen tbone.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker.
Ook de roastbeef was erg lekker en zeker ruim voldoende, overigens is dit een koud gerecht.
Dit alles werd met heerlijke frites en warme groenten en een salade geserveerd.
Vanwege het mooie weer hebben we lekker buiten gegeten.
Theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De vleesfilets waren heerlijk en kompleet. De bediening heel goed, alleen jammer dat er geen airco is, wat betreft de klanten maar ook voor het personeel, daar hadden we wel medelijden mee. Bij zo'n extreme temperaturen denken we eerst nog een keer na zoals in dit geval.
Haan04 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Garnalen in een potje uit de oven met knolloof brood erg lekker, Varkenshaas met pepersaus lekker gebraden goed op smaak.
vriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima eten, ruime porties en aardige gastheer. Het restaurant is ietwat saai ingericht . Er is wel een terras, Maar niet geschikt om te dineren. Dat is jammer, zeker wanneer het goed weer is. Verder prima prijs / kwaliteit verhouding.
Open keuken, wat wij wel amusant vonden, aangezien de kok zijn gedachten de vrije loop liet.
Ayavanrijn .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Aanvankelijk gereserveerd om 18.30 doch we konden eerder terecht. Het was voortreffelijk zowel de T-bone steak en tournedos èn het vegetarisch gerecht. Het was ruim voldoende. De bediening was heel behulpzaam en correct.
KevertjePlop .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We wilden onze vakantie in Limburg leuk afsluiten met een etentje.
Helaas hebben we vooral heel lang op ons eten zitten wachten. Met kinderen is dat heel vervelend. Ook na diverse keren (vriendelijk) vragen waar het eten bleef, reageerden ze nauwelijks. De kwaliteit van het eten was redelijk, maar wij zoeken volgende keer wat leukers. Geen aanrader!
Marnie1957 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten; vriendelijke en beleefde bediening. Goede uitleg van de actie.
Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!
Opvof .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Lekker eten in een rustige ambiance. Goede service en vriendelijke bediening. Bij gelegenheid gaan we zeker terug. Aanrader.
Vlekkie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gastvrijheid sinds 1951 is de slogan, in die tijd zijn ze blijven hangen qua aankleding van het restaurant en de gerechten. Carpaccio die op het randje was qua versheid, met gemalen amandelen en meloen?! Garnalen als voorgerecht die wel lekker waren. De hoofdgerechten ook oubollig gereserveerd met kleffe patat en kleffe gebakken aardappelen. Kip uit de pan was wel lekker, maar erg zout en rosbief die (onvermeld) koud geserveerd wordt met een ravigottesaus die lekker was, maar beter bij vis past. Bedienend personeel jong en heeft niet echt verstand van zaken. Jammer, met een beetje meer inspanning en training van het bedienend personeel zou het stuk beter kunnen.
Ejosje .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
heerlijk gegeten, corgettesoep gevolgd door Limburgs stoofvlees. Hierbij werd zowel salade als warme groenten geserveerd, met patat, gebakken aardappels en een rostirondje. Jammer dat er zo weinig gasten waren, maar de service was prima.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Genoten van een prima verzorgde lunch. De aspergersoep was heerlijk. De bol 'gezond' goed belegd en mooi opgemaakt. Vriendelijke en deskundige bediening.
BB17 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zoals de vorige keer was het weer gewoon erg goed in Velden. Ondanks dat het erg druk was verliep alles erg vlot en goed. tot een volgende keer.
Vlokh026 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Hallo,we zijn hartelijk ontvangen in hostellerie "de maasduinen" in Velden desontdanks we later waren dan gereserveerd wel met melding ervan dat was het minste wat we konden doen toen het niet haalbaar bleek te zijn op de afgesproken tijd,het was niet erg we zien jullie wel verschijnen was het antwoord,geen probleem en kregen een keurig gereserveerde tafel voor vier personen aangewezen met mooie decoratie van verse bloemen en linnen servetten en netjes ingedekt en omringd met glazen en uitzicht op de markt dat er gezellig uit zag,er werd gevraagd wat we wilden drinken en dat werd ook snel genoeg gehaald,de serveerster moest nog wel even vragen wie wat besteld had,och er zijn wel meer mensen die een kort geheugen hebben ik ga mezelf maar na en god zei dank wisten we zelf nog wel wat we besteld hadden,daarna werd de kaart overhandigd en kregen er toelichting bij wat de samenstelling mogelijkheden waren en als we andere wensen hadden was het gewoon bespreekbaar,na het maken van de keuze ging de bestelling naar de keuken waar het bereiden van de spijzen kon beginnen en er mag rustig gezegd worden met een bijzonder goed resultaat,de soep was goed aan temperatuur en vol van smaak mijn persoonlijke keuze was gevallen op de aspergesoep die nu aangeboden werd de tijd is er immers voor nu met aansluitend een varkenshaas in de vorm van medallions in champignon roomsaus met op eigen verzoek doorbakken en daar mag van gezegd worden precies zoals ik hem bedoeld had met verschillende bijlagen van warme groenten en gemengde salade en verschillende aardappel producten en er werd mij gevraagd terwijl het eten bereid werd of ik er graag verse asperges als groenten bij wilde hebben die,ja ik kan er niets aan doen maar die waren boter mals gegaard met hamstukjes en een sausje wat de asperges alleen maar ten goede kwam en met de mededeling als er iets niet voldoende is schaam je vooral niet om te vragen en we halen het voor jullie,ze zijn tussendoor ook nog eens aan tafel geweest om het toch nog maar eens te vragen of alles nog voldoende was en toen kwam de gastheer binnen en begroeten ons allemaal met een kort woordje en vroeg of dat het tot op heden alles naar wens was,dat konden we alleen maar in koor met een volmondig ja beantwoorden en is verder gegaan naar de andere gasten die binnen waren,het viel ons allemaal op dat het voor een door de week zijnde dag het restaurant zeer goed gevuld was wat de gezelligheid alleen maar ten goede kwam toen we een paar minuten aan het eten waren kwam de chef kok zelf even aan tafel of alles naar wens was en of het ook smaakte en hebben onze duimen omhoog gestoken,je mag immers niet praten met volle mond maar aan de lach van de kok te zien had hij het goed begrepen en wenste ons een smakelijke voort zetting,onder tussen kwam de serveerster ook nog eens langs om de glazen maar weer eens te vullen en na het eten werd alles zorgvuldig van de tafel afgeruimd en werd gevraagd voor het nagerecht of keuze voor koffie maar onze keuze viel op de ijskaart en kregen van de serveerster te horen als we graag iets hadden van smaak of samenstelling wat niet op de kaart stond het gewoon maar hoefde te vragen of te zeggen,het is allemaal geen probleem we maken er iets leuks van en we hadden bij binnenkomst al gezien dat het hotel-restaurant ook een ijssalon rijk was en dat daar tussendoor terwijl wij aan het dineren waren ook veel gebruik van werd gemaakt om een ijs te halen en het vervolgens te verorberen met kleine likjes dus dat beloofde eigenlijk al veel en het bleek ook daadwerkelijk waar te zijn toen we het voor gezet kregen want het was werkelijk gevuld met ijs dat niet uit een bakje van de groothandel komt maar eigenhandig zelf ambachtelijk bereid met alle liefde want anders kun je niet zo'n kwaliteits ijs severen met de bestelde bijlagen en natuurlijk het toefje slagroom op verzoek wat ook niet uit een spuitbus kwam,we hebben een leuke gezellige en smaakvolle avond gehad en veel gelachen en ze bedankten ons voor het bezoek en wensten ons een goede reis naar huis en wij kunnen alleen maar zeggen hostellerie "de maasduinen" "TOP"
Cuisine2 T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
De menukaart beloofde bij de rundercarpaccio parmezaanse kaas en asperges. Dat ontbrak. Wel waren toegevoegd ui en rucola, zoals vermeld bij dat andere voorgerecht dat op tafel kwam, de zalmfilet. Op aanspreken ontkende de serveerster, maar nadat wij nogmaals de kaart hadden geraadpleegd, moest ze schuld bekennen, en sprak zij tot 3 maal haar excuus uit. "De kok had zich vergist".
Hoofdgerechten: wat taaie biefstuk, klein stuk kabeljauw, matige frites. Het nagerecht was uiteindelijk wel goed, een lekkere malaga/yoghurtijscombi, "noblesse oblige". Afkomstig uit ijssalon de Zeute Inval, dat ook bij de Hostellerie hoort, en regelmatig landelijk in de prijzen valt. Als nu ook nog eens de kok zich beter concentreert.....
Msligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Het werd goed warm opgediend. Kunnen veel restaurants nog een voorbeeld aan nemen