Hostellerie 'De Maasduinen'

Markt 15 5941 GA Velden Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Knusse bistrot met een fijne à la carte kaart

Bij Hostellerie 'De Maasduinen' wordt à la carte dineren moeiteloos gecombineerd met het vertrouwde van een vaste prijs. Het is een knusse bistrot waar je met elk gezelschap een tafeltje uit kunt kiezen en waar een half uur zoeken op het menu normaal is. Gerechten gaan met het seizoen mee, maar ook van de klassiekers zijn ze zeker niet vies van! Vraag de chef ook vooral naar zijn verrassende streekcreatie en geniet!

Meer informatie over restaurant Hostellerie 'De Maasduinen'

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mooi , schoon , nette restaurant , snelle bediening . Ruim 10 jaar geleden al geweest dus netjes verbouwd in de jaren. ( we waren op vakantie )
willem_callaars .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooi gelegen met voldoende parker gelegenheid en leuk om een keer een hapje te eten.
Leuke en goede bediening en proberen het naar je zin te maken.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik zal dit zeker door vertellen aan mijn vrienden, het eten was goed en smaakvol maar ook meer als genoeg,we hebben er gezellig gezeten.
curry1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Alle gerechten waren met zorg opgemaakt tot het kopje koffie toe. Super een dikke 10 voor de kok.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
4 van de 6 gerechten prima, 1 spaghetti matig, 1 rundersteak slecht nieuwe gehad niet veel beter erg veel vet.
Verder bediening vriendelijk en prijsverhouding goed.
A.C K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een onfatsoenlijke ontvangst. Het is niet duidelijk waar de entree is. Aan de anderekant van het pand een ijssalon en brasserie de zoete inval. Dit hoort er ook bij. Als je hier als vreemdeling komt, weet je dat niet. Twee keer om het pand heengelopen. We zagen alleen een deur op de knip staan. We bleven hier voor staan. Meteen kwam er een snibbige jonge dame aan. Geen goedendag.Meteen dat de ingang hier niet was. (Sufferds ) dit zei ze nog net niet. Ze stond nog in twijfel om ons nogmaals rond te laten lopen. Maar nee bij gratie ging de deur even van de knip.Ik kan u wel vertellen dat je dan al gegeten en gedronken hebt. Deze blonde dame met paardenstaart moet nog heel veel leren. Zo ze daar niet te eigengereid voor is.AH moest maar duidelijker zijn, over waar de ingang was??? Ze ging ons bedienen. We wilden ook een fles kraanwater. Ze bleef maar doorzeuren over spa blauw. Teneinde raad kwam haar collega ons deze brengen. Deze heeft ons verder bediend. Zij was wel oké.Voor ons was de lol er wel af. Helaas voor haar, verandert onze mening niet over deze lokatie. Aan het eind hebben wij dit ook tegen haar gezegd. De blonde dame liet zich niet meer zien. Voelde ze misschien toch wat aan. Tact, fatsoen en klantvriendelijkheid moeten haar nog worden bijgebracht. Of dit zal lukken bij zo'n akelig persoon is nog maar de vraag. Geen aanrader dus!!!!
h W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Varkenshaasje te droog.
Lekkerbekje, Het omhulsel was taai.
Niet met mes door te komen
Laten liggen
De warme groente was heerlijk
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goede en aardige bediening
riky V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We zijn zeker van plan om no een keer terug te komen , Heerlijk gegeten ,prima kwaliteit, en een prettige sfeer. het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam
ghindri .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening. Het eten was dik in orde. Brasserie de Maasduinen is een bezoekje waard.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze van gerechten, voor elk wat wils.
Prima sfeer, bediening en prijs/kwaliteitsverhouding.
rvanhees.41 V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Plezierige bediening en ruime keuze uit diverse - vóór - hoofdgerechten en desserts.
Vóórgerecht perfect,als hoofdgerecht hadden we onze keuze op het asperge menu
laten vallen,dat overtrof onze verwachting .
Ook het dessert een coupe yoghurt ijs met verse blauwe bessen uit eigen ijssalon
was geweldig.
Al met al een echt Limburgs driegangendiner voor een prima prijs en beslist voor
herhaling vatbaar dit restaurant in Velden
G J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
een keurig restaurant met aardige serveerster. eten was prima. bij vragen over het bestelde kwam de kok uiteenzetten waarom hij het op deze wijze had geserveerd. Goede kok, lekker eten in een mooi hotel
janaelen1946 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Alles was zeer goed verzorgt.En smaakte voortreffelijk.De kok en het personeel hebben ons,een mooie avond bezorgt. Wij gaan er zeker nog eens heen. Bedankt allemaal.
C J V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het personeel was vrolijk en vriendelijk. Het menu gaf diverse menu's .Er was voor elk wat wils.
We konden binnen of buiten zitten. We kozen voor buiten. . Het terras was niet zo verzorgd . Zou wel een keer aangeveegd en schoongemaakt kunnen worden. Binnen zag het er netjes uit. Toiletten ook netjes.
Tegenvallend was de salade en de entrecote. De asperges waren lekker. Voor en nagerecht voldoende.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Via de AH restaurantactie zijn wij hier terecht gekomen. Er was een speciale menukaart met voldoende keuzes. Voor € 3,= meer kon je eeb 4e gang erbij bestellen hetgeen we ook gedaan hebben. Vooraf had ik scampi's met aioli met bosui en sjalot en mijn man de gerookte zalmsalade. Beide erg lekker. Daarna een zeer smakelijke franse uiensoep. Een echte aanrader. Ons hoofdgerecht was noordzee visfilet geserveerd met gebakken aardappeltjes, friet, bloemkool, broccoli en voor ieder een salade. Als desserts kozen we ijs met bosvruchten en yoghurt met blauwe bessen. Conclusie: vriendelijke bediening waarvan een enkeling zich nog moet verdiepen in de menukaart, lekker eten en meer dan voldoende.
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Alleen de carpaccio waren plakjes rosbief maar die lusten we ook. We hebben de wildstoofpot gegeten. Echt heerlijk. en ijs na. Was ook goed.
Erika H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima keuken en super service. Gerecht was ruim voldoende, eigenlijk te veel.............................................
miekebarents .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voldoende keuze van gerechten, voor elk wat wils.
Prima sfeer, bediening en prijs/kwaliteitsverhouding.
Ted O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Als je op de kaart rundercarpaccio zet, dan is het logisch dat je het ook krijgt. echter kregen wij rosbief met meloen. Dit aangegeven bij de serveerster. Haar antwoord hierop: ow heb niet naar het bord gekeken. Dus ben je fan van rosbief bestel dan zeker de rundercarpaccio