Hostellerie De Hamert

Hamert 2 5856 CL Wellerlooi Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie De Hamert

Gastronomie aan de Maas

In de mooie omgeving van de Maas vind je Hostellerie De Hamert. Ze focussen zich op specialiteiten uit de regio en het seizoen, helemaal volgens de trends! De gerechten zijn verfijnd, origineel en klassiek-modern. Een toprestaurant in het mooie Wellerlooi.

Meer informatie over restaurant Hostellerie De Hamert

Maandag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Hostellerie De Hamert

Johannes H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals altijd, wederom heerlijk genoten van de gezellige sfeer op het terras. Prima weer, af en toe veel zon en op een mooi plekje aan het water. Ook de gerechten waren weer voortreffelijk.
Bedankt met name Jos, die toch steeds weer de gezelligheid erin weet te houden.
Bedankt zwarte brigade en zeker niet te vergeten de keukenjongens.
Carina & Jan + Toos Maas-Lentjes
Dorris S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
2 september hier gegeten met 6 vriendinnen, wat een prachtige plek. We hadden een mooie tafel met uitzicht op de Maas. Ieder gerecht was een feestje, wat lekker. Het wijnarrangement was top, heerlijke wijnen die goed bij de gerechten pasten en wat een service als je je gerecht nog niet op is en je wijn wel, wordt er gewoon bijgeschonken. Wat een fantastische bediening en het grootste compliment aan Jos, want hij heeft wat te stellen gehad met 6 dames. Kortom een fantastische avond!!!!!
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik had gereserveerd omdat we 33 jaar geleden ons huwelijksdiner daar gevierd hadden. Bleken we die avond de enige gasten te zijn. We kregen een tafel aan het raam met het mooiste uitzicht over de Maas. We konden alles van de kaart bestellen. Prachtige opgemaakte borden, heerlijk eten, aardige bediening we voelden ons echt te gast. En wat is een Unique ervaring en we hebben een TOP avond gehad. Bij de koffie nog een bord waarop geschreven stond: Hartelijk gefeliciteerd 33!, met allerlei lekkers erop. Het was een hele gezellige avond!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Geweldig restaurant, fantastisch gegeten buiten op het terras. Zeker een aanrader!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hadden een Moeder Maas-arrangement geboekt, maar omdat we geen rundvlees eten (natuurlijk kan men hier niet op rekenen!), kregen we een vijfgangenkreeftmenu i.p.v. het normale Moeder Maas-menu. Het eten was heerlijk, met verfijnde smaakcombinaties. We hebben in verschillende Michelin-sterrestaurants gegeten, en op basis van deze ervaring begrijpen we niet waarom dit restaurant geen ster heeft. Onze kamer (al aan de "boszijde", d.w.z. snelwegzijde i.p.v. Maaszijde) was ruim, comfortabel en goed ingericht. We hebben met veel plezier gewandeld in het Maasduinen-bos direct tegenover het hotel, en gebruik gemaakt van de handige busverbindingen naar Venlo en Arcen. En geweldige totaalervaring dus.
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Na eerder bezoek dit jaar terug gegaan en wederom heel lekker en ontspannen gegeten. Hadden het viergangen van het Alliance-menu gekozen met bijpassende wijnen. Onverwachte wijn-spijs combinaties maar alles paste perfect bij elkaar. Complimenten. Ook tempo was uitstekend met voldoende ruimte tussen de gangen.
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Diner was prima: asperges niet slap gekookt en zeker niet houterig: dit lukt je thuis nooit! Het is dan ook de specialiteit van dit familiebedrijf. Ere wie ere toekomt. Menu wordt zonder meer aangepast als je geen vis en ei wilt. Bediening alert en correct. Hotel verzorgd, goede matras en ingetogen , maar compleet ontbijt de volgende morgen.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
RUitstekend restaurant met erg goede keuken op mooie locatie
Aanrader
Wij zijn er diverse keren geweest voor de asperges eh het is iedere keer weer goed
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lunch was overheerlijk. Ook de wijnen waren prima.
Komen zeker terug!
land .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Limburgse invulling met o.m. paling uit Helmond en de eerste asperges (met ei en ham). Kwaliteit van het eten was boven verwachting! Ligging aan de Maas met schitterend terras zorgt ook voor extra sfeer, maar ook de verse kaars op tafel en bloemversiering op mooi tafellinnen. Bediening wat oubollig in onze ogen maar wel vakkundig. Passend bij oudere (ook Duitse) clientele(?).
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke lunch op een geweldige locatie!
We zijn hier vaker geweest en het was beslist niet de laatste keer!
Perfecte service.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
mooi menu en koks hadden het begrepen, het bedienend personeel helaas niet. Stonden zeker 5 minuten te wachten voordat er iemand kwam om ons te helpen. Aperitief werd niet verteld wat het was (er werd van te voren gevraagd Cava of champagne) Bij het menu wilden we graag voor 1 persoon bijpassende wijnen en 1 persoon was de bob. Het glas wijn werd op tafel gezet zonder commentaar, waarna we er om hebben gevraagd. Eten was vers en goed, mooi opgemaakt, de inrichting wat oubollig, miste sfeer.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het borrelgarnituur dat bij het aperitief werd geserveerd, viel goed in de smaak, het diner was prima. De pauzes tussen de gerechten waren precies goed. De heren en dame die de gerechten serveerden, waren gekleed in stemmig zwart, dit oogt toch wel somber,
P H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Veel te duur voor hetgene wat aangeboden werd. Kleine porties en opdringerig personeel dat je ongevraagd meer te drinken aanbied om zo hun omzet te verhogen. Bij het afrekenen moest per se iemand anders ons helpen. Blijkbaar was dat de baas en zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Niet dus en absoluut geen aanrader om er ooit naar toe te gaan..
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
We zijn hartelijk ontvangen in een heel erg gezellige ambiance. Alles was natuurlijk in kerstsfeer, erg mooi! We hebben aan het raam gezeten. We kregen allerlei gerechtjes voordat we met de kaart begonnen, het was heerlijk. Bij ieder gerecht kregen we uitleg. Ze hadden voor mij een lekkere rode wijn ingeschonken. Kortweg, top! We gaan hier zeker een keer terug, aanrader!
TidW .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeer goed bevallen en complimenten dat ze hier gewoon erg hun best doen en zich er niet van af maken.
Goed klassiek gekookt met wel oog voor verandering. Bediening is echt ouderwets degelijk; waar vind je deze combinatie nog?
Zelf met AH-arrangement zeer goede amuses, mooie porties en zeer ruime keuze aan zeer gevarieerde en zeer smakelijke broodsoorten.
Voorgerechten waren echt lekker; zowel de klassieker 'balkenbrij' als de fijne gravlaks waren goed, verzorgd en lekker.
Als supplement de wildbouillon erbij gevraagd: zeer lekker goed gevuld en erbij zelfs een heerlijk donker en krap toastje met eenden-rillette met een schijfje truffel! Geen bijzonder verzorgd en erg smakelijk!
De kwartel smaakte ons erg lekker. Ruim voldoende vlees, ontzettend lekkere saus met truffel! Leuke groenten en stoofpeertje.
Als dessert de wentelteef op een heerlijke manier bereid met een bolletje ijs; ook erg lekker en verzorgd.
Een tip: op tijd vragen wat gasten met wijn willen.

Wij komen volgend jaar zeker terug om de andere klassiekers en de variaties die de Hamert nog in petto heeft te proeven en kunnen iedereen die restaurant van harte aanraden!
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben gister bij De Hamert gegeten. Het was echt super. Ik heb een glutenallergie, dus voor mij is het altijd even afwachten. Maar omdat ik het bij de reservering kon vermelden, waren ze al volledig op de hoogte. Elk gerecht werd voor mij aangepast, zelfs aan glutenvrij brood en een apart boterschaaltje werd gedacht. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de prachtige, sfeervolle kerstversieringen.
josefa49 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Helemaal in kerstsfeer,prachtig gedecoreerd ,het was een feestje .
Ons 3 gangen menu was helemaal perfect wat betreft hoeveelheid ,smaak en presentatie.
Voor herhaling vatbaar.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heel sfeervol restaurant met prachtige kerstversiering. Heerlijk borrelgarnituur, amuse bijzonder lekker. Ook 3-gangendiner prima bereid. Gaan er zeker nog eens terug.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was een heerlijke avond, we hebben ontzettend lekker gegeten. De service was ook heel goed. We zijn deze avond niks te kort gekomen. 10+.