Hostellerie De Hamert

Hamert 2 5856 CL Wellerlooi Nederland Kaart

Over restaurant Hostellerie De Hamert

Gastronomie aan de Maas

In de mooie omgeving van de Maas vind je Hostellerie De Hamert. Ze focussen zich op specialiteiten uit de regio en het seizoen, helemaal volgens de trends! De gerechten zijn verfijnd, origineel en klassiek-modern. Een toprestaurant in het mooie Wellerlooi.

Meer informatie over restaurant Hostellerie De Hamert

Maandag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Charlesholla .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Weer heel lekker gegeten. Prima gerechten, heerlijke amuses en perfecte wijnen. Een gezellige ontspannen avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Willie.lenselink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst was zeer goed en wij hebben heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk en en wij komen zeker terug! De inrichting was ook sfeervol helemaal in de sfeer van de herfst. De ligging is ook fantastisch!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Hamert. Het voorgerecht met balkenbrij was lekker, op een schaal van 1-10 een 8. Vervolgens een wildbouillon als tussengerecht, eveneens een 8. Daarna het hoofdgerecht, kwartel met truffelsaus, heerlijk, een 9. Daarna als afsluiting gefrituurde appeltaart met kaneelijs, ook weer lekker, opnieuw een 8. De service was attent en prima. Kortom, een aanrader voor wie op zoek is naar een culinair verantwoord diner.
G.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Professionele en vriendelijke ontvangst en bediening
Prima eten: amuses, extra brood (diverse soorten) en uitstekende gerechten
Roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zware teleurstelling, Alliance Gastronomique onwaardig.
Hostellerie de Hamert doet mee met de AH actie. Wij waren in Arcen dus voor ons een mooie gelegenheid om eens kennis te gaan maken.
Wij hadden ons verheugd op een avondje uit als gast van een restaurant aangesloten bij de Alliance Gastronomie restaurant die wij die vaker bezoeken. Wij hebben ons helaas de hele avond tweederangs gasten gevoeld en het driegangen menu viel kwalitatief zeer tegen. Wij zaten nog aan ons aperitief met halfvolle glazen toen de bediening het plankje met daarop nog ongeveer de helft van het borrelgarnituur zonder een woord te zeggen van tafel haalde. Even later werden amuses geserveerd en geïntroduceerd terwijl één van ons even van tafel was. Onattentheden die wij niet van Alliance restaurants gewend zijn. De voorgerechten werden eerst bij de verkeerde persoon uitgeserveerd en daarna volkomen ongeïnspireerd geïntroduceerd als 'de geitenkaas' en 'de paling'. Omdat wij de halfvolle glazen van ons aperitief nog hadden staan, informeerde de bediening waarschijnlijk ook maar niet of wij iets anders bij de gerechten wilden drinken, hetgeen wij eigenlijk wel van plan waren. De geserveerde gerechten vonden wij middelmatig en vlak, zij ontbeerden uitgesproken en gebalanceerde smaken en vooral ook de verrassende combinaties zoals wij die van Alliance koks kennen. Wij verwachten dit bij een 'toeristenmenu' van € 22,50 maar niet bij een menu van € 45,-- bij een Alliance restaurant. De geitenkaasjes van het voorgerecht waren echt ver onder de maat. Zij waren gortdroog en wij hebben meer dan de helft laten staan. Wij hebben dit natuurlijk aan de bediening doorgeven maar niets meer over teruggehoord. Wij zijn dus zeer teleurgesteld in zowel het gastheer(vrouw)schap van de bediening als in de kwaliteit van de gerechten. Ons advies kan daarom ook alleen maar zijn om niet met de AH actie te gaan eten bij Hostellerie de Hamert. Zeker niet als u de echte gastvrijheid, het gastheer(vrouw)schap en de gerechten van een Alliance Gastronomie restaurant wilt leren kennen.
Tannie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
WE HEBBEN OP HET TERRAS MET UITZICHT OP DE MAAS HEERLIJK GEGETEN.
OOK VOOR MIJN SUIKERVRIJE DIEET WAS ZELFS BIJ HET NAGERECHT EN DE KOFFIE IETS LEKKERS GEMAAKT.
EEN GEWELDIGE LOCATIE MET SUPER LEKKER ETEN!
TANNIE
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De locatie van dit hotel kan niet mooier.Prachtig terras met uitzicht over de Maas. Jammer dat recensenten die daar minder dan een 10 voor geven er meestal geen argument bij geven.Ik zou daar wel benieuwd naar zijn.
De bediening was erg attent en vriendelijk, ook daarover geen kwaad woord.
Geweldige wijnkaart, met wijnlanden die je elders slechts zelden tegen komt.
De maaltijden werden prachtig opgediend.
Een, misschien niet helemaal eerlijk puntje van kritiek, omdat mijn vrouw zelf de koningin van de morille-saus is en alle andere Morillesauzen dus al snel tegen vallen: deze viel dus ook tegen.
Geen morille of zelfs maar een klein stukje morille te bekennen.
Dat was het enige jammere.
Verder alles uitstekend.
Janrienderterveer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We waren daar door een AH bon.
De ontvangst was ontspannen en professioneel.
Het personeel was heel kalm en nam alle tijd voor je.
De drie gangen alle drie even heerlijk.
De locatie kan gewoon niet mooier met dat uitzicht over de Maas tijdens een zonsondergang.
We gaan er graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alles was even lekker !!!!!! Op amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was niets op aan te merken. We gaan er graag eten !!
Hooivork .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening geweldig en zelfs de koks zorgden voor een mooie beleving.

Mooie, heerlijke smaken en structuren.
De bediening was vriendelijk, geinteresseerd, alert en gaf goede uitleg. Het dessert was een beleving op zich doordat dit in de keuken genuttigd mocht worden met uitleg van de chef de partie.

We hebben een geweldige avond gehad.
Thancion .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
In korte tijd hebben mijn vrouw en ik tweemaal gedineerd bij Hostellerie De Hamert en de kwaliteit, sfeer en ambiance was beide keren top. Culinair was het weer prima en dat gecombineerd met een uiterst plezierige bediening zorgde ook deze keer voor een geslaagde avond. Wij kijken nu al uit naar ons volgende bezoek.
Pierot .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Samen met mijn man geweest eten. Prachtig buiten gezeten met uitzicht op de Maas. Zelf vond ik het eten niet zo lekker, maar mijn man vond het heerlijk. Een kwestie van smaak. Bediening was goed. Witte zoete wijn was zalig!
Jos M S B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hostellerie de Hamert bleek een klasse-restaurant te zijn. Toch is de bediening niet overdreven "deftig" ; ze waren erg attent op onze persoonlijke wensen en heel hartelijk.
Het zonnige terras met een wijds uitzicht op het landschap is als een schilderij, met het scheepvaartverkeer op de Maas als een dynamisch accent.
Ons gezelschap van vier personen had uiteenlopende voorkeuren uit het keuzemenu, dus wij kunnen nu de totaliteit aardig beoordelen: Grote Klasse...!
Mooie presentatie, verrassende smaakcombinaties begeleid door een goed wijn-advies.
Wij hebben hier een lange, heerlijke middag doorgebracht.- We hoorden dat je hier ook logeren kunt en we zijn al aan het nadenken over een van hun arrangementen....
Wij komen hier terug !
Tommyjeuken .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een echte aanrader, heerlijk gegeten, goede service en een prachtige locatie aan de maas. Voor mij genoeg reden om hier een keer terug te komen.
Anm.peters1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten in mooie ambiance met uitzicht op de Maas.
Uitstekend AH menu waarbij goed rekening werd gehouden met mijn allergieën.
Wij komen zeker terug!

KoertS .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben weer heerlijk genoten van mooie gerechten, super service en een schitterende ambiance.
We komen iedere keer graag terug.
Absolute aanrader.
Mariet.teluy .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker gegeten! Een prachtige zonsondergang vanaf het terras! Prima bediening. Dit is voor herhaling vatbaar. Inrichting en terras zijn wat gedateerd maar niet storend.
Hessel.dijkgraaf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Grote gastvrijheid, gezellig restaurant, prima eten en een uitstekende bediening met plezier in het werk. Komen hier zeker terug
Nicolevancuijk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gezellig restaurant en prachtig gelegen aan het water. Vriendelijke bediening en prachtig opgemaakte borden. Lekker gegeten!