Hostellerie De Hamert

Hamert 2 5856 CL Wellerlooi Nederland Kaart

Over het restaurant Hostellerie De Hamert

Gastronomie aan de Maas

In de mooie omgeving van de Maas vind je Hostellerie De Hamert. Ze focussen zich op specialiteiten uit de regio en het seizoen, helemaal volgens de trends! De gerechten zijn verfijnd, origineel en klassiek-modern. Een toprestaurant in het mooie Wellerlooi.

Meer informatie over restaurant Hostellerie De Hamert

Maandag t/m Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke lunch op een geweldige locatie!
We zijn hier vaker geweest en het was beslist niet de laatste keer!
Perfecte service.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
mooi menu en koks hadden het begrepen, het bedienend personeel helaas niet. Stonden zeker 5 minuten te wachten voordat er iemand kwam om ons te helpen. Aperitief werd niet verteld wat het was (er werd van te voren gevraagd Cava of champagne) Bij het menu wilden we graag voor 1 persoon bijpassende wijnen en 1 persoon was de bob. Het glas wijn werd op tafel gezet zonder commentaar, waarna we er om hebben gevraagd. Eten was vers en goed, mooi opgemaakt, de inrichting wat oubollig, miste sfeer.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het borrelgarnituur dat bij het aperitief werd geserveerd, viel goed in de smaak, het diner was prima. De pauzes tussen de gerechten waren precies goed. De heren en dame die de gerechten serveerden, waren gekleed in stemmig zwart, dit oogt toch wel somber,
P H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Veel te duur voor hetgene wat aangeboden werd. Kleine porties en opdringerig personeel dat je ongevraagd meer te drinken aanbied om zo hun omzet te verhogen. Bij het afrekenen moest per se iemand anders ons helpen. Blijkbaar was dat de baas en zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Niet dus en absoluut geen aanrader om er ooit naar toe te gaan..
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
We zijn hartelijk ontvangen in een heel erg gezellige ambiance. Alles was natuurlijk in kerstsfeer, erg mooi! We hebben aan het raam gezeten. We kregen allerlei gerechtjes voordat we met de kaart begonnen, het was heerlijk. Bij ieder gerecht kregen we uitleg. Ze hadden voor mij een lekkere rode wijn ingeschonken. Kortweg, top! We gaan hier zeker een keer terug, aanrader!
TidW .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeer goed bevallen en complimenten dat ze hier gewoon erg hun best doen en zich er niet van af maken.
Goed klassiek gekookt met wel oog voor verandering. Bediening is echt ouderwets degelijk; waar vind je deze combinatie nog?
Zelf met AH-arrangement zeer goede amuses, mooie porties en zeer ruime keuze aan zeer gevarieerde en zeer smakelijke broodsoorten.
Voorgerechten waren echt lekker; zowel de klassieker 'balkenbrij' als de fijne gravlaks waren goed, verzorgd en lekker.
Als supplement de wildbouillon erbij gevraagd: zeer lekker goed gevuld en erbij zelfs een heerlijk donker en krap toastje met eenden-rillette met een schijfje truffel! Geen bijzonder verzorgd en erg smakelijk!
De kwartel smaakte ons erg lekker. Ruim voldoende vlees, ontzettend lekkere saus met truffel! Leuke groenten en stoofpeertje.
Als dessert de wentelteef op een heerlijke manier bereid met een bolletje ijs; ook erg lekker en verzorgd.
Een tip: op tijd vragen wat gasten met wijn willen.

Wij komen volgend jaar zeker terug om de andere klassiekers en de variaties die de Hamert nog in petto heeft te proeven en kunnen iedereen die restaurant van harte aanraden!
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben gister bij De Hamert gegeten. Het was echt super. Ik heb een glutenallergie, dus voor mij is het altijd even afwachten. Maar omdat ik het bij de reservering kon vermelden, waren ze al volledig op de hoogte. Elk gerecht werd voor mij aangepast, zelfs aan glutenvrij brood en een apart boterschaaltje werd gedacht. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de prachtige, sfeervolle kerstversieringen.
josefa49 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Helemaal in kerstsfeer,prachtig gedecoreerd ,het was een feestje .
Ons 3 gangen menu was helemaal perfect wat betreft hoeveelheid ,smaak en presentatie.
Voor herhaling vatbaar.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heel sfeervol restaurant met prachtige kerstversiering. Heerlijk borrelgarnituur, amuse bijzonder lekker. Ook 3-gangendiner prima bereid. Gaan er zeker nog eens terug.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was een heerlijke avond, we hebben ontzettend lekker gegeten. De service was ook heel goed. We zijn deze avond niks te kort gekomen. 10+.
charlesholla .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Weer heel lekker gegeten. Prima gerechten, heerlijke amuses en perfecte wijnen. Een gezellige ontspannen avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
willie.lenselink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst was zeer goed en wij hebben heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk en en wij komen zeker terug! De inrichting was ook sfeervol helemaal in de sfeer van de herfst. De ligging is ook fantastisch!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Hamert. Het voorgerecht met balkenbrij was lekker, op een schaal van 1-10 een 8. Vervolgens een wildbouillon als tussengerecht, eveneens een 8. Daarna het hoofdgerecht, kwartel met truffelsaus, heerlijk, een 9. Daarna als afsluiting gefrituurde appeltaart met kaneelijs, ook weer lekker, opnieuw een 8. De service was attent en prima. Kortom, een aanrader voor wie op zoek is naar een culinair verantwoord diner.
G.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Professionele en vriendelijke ontvangst en bediening
Prima eten: amuses, extra brood (diverse soorten) en uitstekende gerechten
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zware teleurstelling, Alliance Gastronomique onwaardig.
Hostellerie de Hamert doet mee met de AH actie. Wij waren in Arcen dus voor ons een mooie gelegenheid om eens kennis te gaan maken.
Wij hadden ons verheugd op een avondje uit als gast van een restaurant aangesloten bij de Alliance Gastronomie restaurant die wij die vaker bezoeken. Wij hebben ons helaas de hele avond tweederangs gasten gevoeld en het driegangen menu viel kwalitatief zeer tegen. Wij zaten nog aan ons aperitief met halfvolle glazen toen de bediening het plankje met daarop nog ongeveer de helft van het borrelgarnituur zonder een woord te zeggen van tafel haalde. Even later werden amuses geserveerd en geïntroduceerd terwijl één van ons even van tafel was. Onattentheden die wij niet van Alliance restaurants gewend zijn. De voorgerechten werden eerst bij de verkeerde persoon uitgeserveerd en daarna volkomen ongeïnspireerd geïntroduceerd als 'de geitenkaas' en 'de paling'. Omdat wij de halfvolle glazen van ons aperitief nog hadden staan, informeerde de bediening waarschijnlijk ook maar niet of wij iets anders bij de gerechten wilden drinken, hetgeen wij eigenlijk wel van plan waren. De geserveerde gerechten vonden wij middelmatig en vlak, zij ontbeerden uitgesproken en gebalanceerde smaken en vooral ook de verrassende combinaties zoals wij die van Alliance koks kennen. Wij verwachten dit bij een 'toeristenmenu' van € 22,50 maar niet bij een menu van € 45,-- bij een Alliance restaurant. De geitenkaasjes van het voorgerecht waren echt ver onder de maat. Zij waren gortdroog en wij hebben meer dan de helft laten staan. Wij hebben dit natuurlijk aan de bediening doorgeven maar niets meer over teruggehoord. Wij zijn dus zeer teleurgesteld in zowel het gastheer(vrouw)schap van de bediening als in de kwaliteit van de gerechten. Ons advies kan daarom ook alleen maar zijn om niet met de AH actie te gaan eten bij Hostellerie de Hamert. Zeker niet als u de echte gastvrijheid, het gastheer(vrouw)schap en de gerechten van een Alliance Gastronomie restaurant wilt leren kennen.
Tannie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
WE HEBBEN OP HET TERRAS MET UITZICHT OP DE MAAS HEERLIJK GEGETEN.
OOK VOOR MIJN SUIKERVRIJE DIEET WAS ZELFS BIJ HET NAGERECHT EN DE KOFFIE IETS LEKKERS GEMAAKT.
EEN GEWELDIGE LOCATIE MET SUPER LEKKER ETEN!
TANNIE
motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De locatie van dit hotel kan niet mooier.Prachtig terras met uitzicht over de Maas. Jammer dat recensenten die daar minder dan een 10 voor geven er meestal geen argument bij geven.Ik zou daar wel benieuwd naar zijn.
De bediening was erg attent en vriendelijk, ook daarover geen kwaad woord.
Geweldige wijnkaart, met wijnlanden die je elders slechts zelden tegen komt.
De maaltijden werden prachtig opgediend.
Een, misschien niet helemaal eerlijk puntje van kritiek, omdat mijn vrouw zelf de koningin van de morille-saus is en alle andere Morillesauzen dus al snel tegen vallen: deze viel dus ook tegen.
Geen morille of zelfs maar een klein stukje morille te bekennen.
Dat was het enige jammere.
Verder alles uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alles was even lekker !!!!!! Op amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was niets op aan te merken. We gaan er graag eten !!
janrienderterveer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We waren daar door een AH bon.
De ontvangst was ontspannen en professioneel.
Het personeel was heel kalm en nam alle tijd voor je.
De drie gangen alle drie even heerlijk.
De locatie kan gewoon niet mooier met dat uitzicht over de Maas tijdens een zonsondergang.
We gaan er graag nog eens terug.
Hooivork .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening geweldig en zelfs de koks zorgden voor een mooie beleving.

Mooie, heerlijke smaken en structuren.
De bediening was vriendelijk, geinteresseerd, alert en gaf goede uitleg. Het dessert was een beleving op zich doordat dit in de keuken genuttigd mocht worden met uitleg van de chef de partie.

We hebben een geweldige avond gehad.