Hosokawa Restaurant

Max Euweplein 22 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206388086

Over restaurant Hosokawa Restaurant

Een oase aan rust in hartje Amsterdam

Midden in de drukte op en om het Leidseplein is deze schitterende zaak een welkome oase van rust. Bij Hosokawa - vertaald: smalle rivier - worden de eeuwenoude culinaire tradities van Japan geëerd. Pronkstuk van de keuken is ongetwijfeld de traditionele Robata-grill, maar ook de sushi is hier onvergetelijk. Verser krijg je het niet.

Meer informatie over restaurant Hosokawa Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag
Woensdag t/m Zondag

Duur
Omar O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een mooi restaurant met een leuke sfeer en een warme ontvangst. De gerechten werden uitbundig geïntroduceerd en professioneel geserveerd. Het eten zelf was heerlijk! Het duurde even tot het eten kwam, maar dit was van tevoren al verteld. De bereiding van de gerechten vergde namelijk veel tijd, maar het was het waard! Zeker een aanrader.
Lynn S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig restaurant met goede service. Menu's zijn wel aan de dure kant maar dan krijg je ook wel vier gerechten. Als je de sushi (maki's e.d.) los bestelt valt de prijs reuze mee en is de prijs/kwaliteit verhouding top.
Kortom, je betaalt dan ook wel wat meer, maar dat is het zeker waard.
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super lekker en geweldige cocktails! Wat Ik bij zonder vind is de interieur. Het zag erg chique en modern uit. De eten was super lekker !
Cybèle B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Dit was een onvergetelijke avond. Wat waren de smaken in balans! Zowel de afzonderlijke gerechten als het complete diner waren goed op elkaar afgestemd. We kozen voor het menu van de chef; een echte aanrader. Alle ingrediënten waren vers, fris, krokant; een sensatie voor de fijnproever! Uitstekende uitleg van beide sommeliers over de echte sake. Volg hun advies over de juiste sake, passend bij ieder gerecht. Die laten de smaken nog meer tot hun recht komen. Wij komen hier zeker terug!
Rienbrink .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Jammer dat wij slecht beperkte tijd voor het diner hadden ivm theaterbezoek. Het eten smaakte subliem, het personeel is zeer vriendelijk en kundig. Ik kan iedereen aanraden om bij u in het restaurant te komen eten, ikzelf zal dit zeker doen !
Pieter_dijkstra339 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eten was prima en het restaurant was leul aangekleed. Service kon wel wat beter. Ze waren vriendelijk daar lag het niet aan.
Cecarine .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten het is geen Okura maar het zit er niet ver vanaf . 7 gangen wat heel goed porties voldoende zat behoorlijk vol aan het eind. timing tussen de gerechten was te snel maar als je dat aangeeft houd de kok daar rekening mee. De sake was niet warm genoeg moest meerdere keren gezegd worden. Vriendelijk personeel
ToddHess .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Hier een fantastisch lunch gegeten in een elegante, rustige sfeer. De bento box en de ramen soep waren de beste die we ooit in Amsterdam hebben geproefd. Vriendelijke bediening.
Wouter92Vries .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Erg mooi en net restaurant, de indeling is super en alles is netjes verzorgt. Het is even iets anders hier ga je niet voor een vaste prijs sushi eten. Bij Hosokawa heb je vele sushi gerechten maar daarnaast nog veel meer. De gerechten zijn hartstikke mooi gepresenteerd en smaken verrukkelijk. Het eten is erg vers en heerlijk klaar gemaakt. Daarnaast is de bediening ook nog eens top. Je word vriendelijk en goed geholpen het personeel is snel en dat maakt de avond net iets beter. Hosokawa is een echte aanrader, het is lekker een avond genieten.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het eten was superlekker, vooral de sashimi. Eveneens waren de sushi, bief van de grill en de groene thee lava cake uitzonderlijk lekker. Tel daar de uiterst vriendelijke bediening bij op en je hebt een topavond. Dikke aanrader!
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Sushi gegeten, sushi is heerlijk , valt soms uiteen, maar aangezien de smaak heel goed was, de bediening vriendelijk en professioneel, vonden wij dat een 'minor detail' Wij komen zeker terug
Quity_nl .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij hebben gegeten met de Tank en diner actie, er was een 4 gangenmenu samen gesteld. De service was heel goed en het personeel erg vriendelijk.
Het eten smaakte erg goed, zowel de vis als het vlees!
Als kerst op de taart namen wij als dessert de lava cake met groene thee en een lava cake met chocola, beide echt overheerlijk, een aanrader! Wij komen zeker terug ook zonder actie.
Xuitamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Special menu voor tank en dineer. Bediening was heel vriendelijk en legde alle gerechten duidelijk uit. De tournedos was top !
Martin257 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Dit was de tweede keer, en weer was het weer ongelofelijk top!
Lieve en deskundige personeel! en het menu was zeker het geld waard!
Matthias K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Top kwaliteit eten alleen jammer dat ze geen show doen aan de teppanyaki. Vlees en vis smolt weg op de tong en daarmee raadt ik het zeker aan.
Simone-Iens .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de Tank en Dineer deal van Shell. Heerlijk eten, geweldige service, prachtige locatie! Aanrader dus.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De precisie waarmee het eten aan de tafels wordt klaargemaakt, de hygiene, snelheid en natuurlijk niet de vergeten de kwaliteit is super. Kom hier graag terug want het was al te lang geleden!
Wilemien .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Goede sashimi en sushi, tournedos, die smolt op de tong. Goede uitleg en er werd goed rekening gehouden met mijn allergie. Alleen de bank zat niet heel lekker, wanneer je wat langer bent.
Sjoukev .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hosokawa is een verstopt pareltje bij het Max eeuweplein. Je moet het even zoeken maar de beloning is heerlijk. Een echte Japanse maaltijd, met natuurlijk ook sushi en sashimi, maar dan voortreffelijk bereid en onderdeel van een heel menu. Ook de bediening is vriendelijk en de plek heeft een rustige atmosfeer. Een aanrader dus.
Nicoenedith .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hartelijke ontvangst, goed sake advies (met proeven!), voortreffelijke sashimi. Inrichting lijkt niet helemaal af, geen aansprekende lokatie. Afzuiging kan beter. Gelukkig geen irritante achtergrond muziek en je kan elkaar verstaan.