Horst World Kitchen

Meer informatie over restaurant Horst World Kitchen

Nadja H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Aanrader!
Zo veel keuze: op één avond kun je niet alles proeven. Koud, warm, salades, heel veel vis, soep, chinees, heerlijke hollandse ovenschotels, je kunt diverse vlees- en vissoorten en groenten laten wokken.
Alles ziet er smakelijk uit en nodigt uit om te proeven. En alles was lekker.
Een zeer uitgebreide keuze aan desserts: kleine puddings en mousses, vers fruit, wafels, poffertjes, pannekoeken, 2 soorten chocoladefontein (melkchocolade en wit), een softijsmachine (erg lekker softijs), een slagroom machine (met een verbazingwekkend lekkere slagroom), diverse soorten schepijs van goede kwaliteit, suikerspin voor de kinderen.. ook hier te veel om op te noemen.

Bier, fris, koffie, thee... alles is zelfbediening en staat er toch netjes en schoon bij.

Je hebt je bord nog niet leeg en het wordt meegenomen. Vriendelijke en snelle service.

Wij waren hier via Social Deal maar komen zeker terug.
Henk6070 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Geweldig gastvrij restaurant. Ruime keus. Klantgericht en klantvriendelijk. Goede kwaliteit. Ruim assortiment. Aardige en lieve eigenaresse.
Ook geschikt voor glutenvrij eten.
Leonmag .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! Een hele ruime keuze. Van serranoham tot sushi en heerlijke tbone van de grill! Ook de zoetekauw kan hier z'n hart ophalen.
De lege borden worden snel weggehaald en het restaurant is heel netjes en mooi ingericht.
Iwan P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Als je niet weet wat je wilt eten ga je maar wat op een bordje gooien en dan loop je kans dat het smaakt. Of je weet wat bij elkaar past, Biefstuk &- oestersaus - Kip & kong bao (ook wel Kung Pao)
Varken met knoflook of zoetzuur bijvoorbeeld maar de keuze is reuze.
Er staat veel lamsvlees bij de grill en dat hoeft niet gaar te zijn, liever niet zelfs...
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Een groot all Inn restaurant. Veel keuze. Vooraf betalen. Zelf drinken halen. Personeel niet met de gasten bezig, alleen met borden ophalen en bereiden van eten. Als je wat later op de avond komt, hoef je nergens te wachten. Er werd goed aangevuld. Helaas stond er geen zeep op de heren-toilet. Ook een paar keer vlees van de grill gekregen, wat nog niet gaar was. Uitgedroogde mihoen. Vind de prijs €28,50 ( inclusief fris) redelijk aan de prijs. Hier zit wel verse jus en koffie bij. We waren met vieren, maar moesten wachten op de andere twee. We mochten niet aan tafel wachten, omdat anders de tijd al zou ingaan. Moesten bij de ingang maar op een bankje wachten. Vond dit niet erg gastvrij. Ik had meer verwacht voor die prijs.