Horizon Eten en Drinken

Deken van Den Ackerhof 4 5431 DP Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Horizon Eten en Drinken

Voor het Griekse vakantiegevoel

De Griekse zon en stranden zijn voor velen een ideale vakantiebestemming. Bij Restaurant Horizon kom je ieder moment van het jaar in deze vakantiestemming. Je wordt gastvrij ontvangen door de hartelijke eigenaren. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. In de heerlijke gerechten weerspiegelt de Mediterrane zon, daar hoef je nu geen duizenden kilometers meer voor te reizen.

Meer informatie over restaurant Horizon Eten en Drinken

Jouw recensie over het restaurant Horizon Eten en Drinken

JvB .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Horizon is een restaurant met een moderne frisse uitstraling en vriendelijk personeel. De keuken is Grieks georienteerd of te wel; naar onze smaak meer Mediteraan-Grieks dan Griek-Grieks. Waarom dat laatste? Vooral vanwege het ontbreken van o.a. melitzanosalata en andere typische Griekse voorgerechten op de kaart en daarvoor in de plaats carpaccio's en BBQ-saus. De gerechten smaakten niet slecht maar waren ook niet top. Kortom; een goede prijs-kwaliteit verhouding voor een ongecompliceerde maaltijd.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij vonden het hoofd gerecht voor 2 personen te weinig voor de prijs
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben heel lekker gegeten en bediening was uitstekend. Gezellige sfeer en rustig
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Min punt dat de bediening steeds aan de gasten vroeg om alles door te geven.....borden glazen enz.
Leoni L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel lekker Grieks gegeten in een modern ingerichte omgeving met uitzicht op de Maas. De inktvisringen waren fantastisch en dat geldt ook voor het stoofpotje dat mijn man besteld had.
Erg vriendelijk personeel.
De tafel van Robert D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer fantastisch net als gewoonlijk
Robert D.
Zoals gewoonlijk altijd goed eten bij Horizon en zeer vriendelijke bediening
Mientje O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel goed reterant prima eten goede en nette bediening heel Fijn om daar een avond door te brengen en een geweldige ligging met mooi uitzicht op de Maas
John H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Super goed!! Had een verlopen AH zegelkaart van 2015 per ongeluk meegenomen in plaats de recente van 2017 maar voor de eigenaar was dat geen probleem ik heb nog aangegeven om de nieuwe op te sturen of langs te brengen was niet nodig. Super bedankt Restaurant Horizon!!
cmcooms O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Al een aantal keren hier gegeten. Ook nu was het weer voortreffelijk. Een echte aanrader
Heidi H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Horizon, op een mooie locatie en een fijne bediening. Wij vinden het echt een aanrader. Wij hebben hier gegeten met de AH actie
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten . Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kan proeven .Goede prijs kwaliteit verhouding maakt het voor mij een aanrader!!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een goede locatie om gezellig en rustig te genieten van een goede maaltijd en lekker drankje. Voor herhaling vatbaar.
Wilhelmien V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben gezellig en lekker gegeten!! Gezellige en fijne bediening. Mooie en rustige locatie!!
Wij gaan zeker nog een keertje terug!
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten.Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kan proeven .goede prij kwaliteit verhouding maakt het mij een aanraden
marion V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben allemaal de hele familie genoten van het heerlijke eten.
Het was een gezellige sfeervolle avond met de kinderen en de kleinkinderen .
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, ruime keuze, mooi uitzicht. Een heerlijk avondje uit met vrienden en familie! Met mooi weer een terrasbezoekje waard.
Kaatje G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijn restaurant op een top locatie aan de Maas in Cuijk. Zowel binnen als buiten kun je hier heerlijk lunchen, dineren, tapas of afhalen een prachtig uitzicht.

Het onthaal was zeer gastvrij, zo ook de rest van de avond. Nikos is goed op de hoogte van de wensen van zijn gasten. Wij mochten een mooie wijn buiten de kaart om proeven en Maral is een zeer vriendelijke gastvrouw.

Als voorgerecht kozen we voor Gyros kroketjes en een zoete aardappel - paprikasoep, beide heerlijk. Ook het hoofdgerecht Piera schotel was heerlijk en ruim voldoende. Tijdens het hoofdgerecht is 2 x gevraagd of de frietjes of tzaziki voldoende waren. Voor het nagerecht kozen we voor een koude Griekse koffie en Baklavas, beide lekker. Ter ere van mijn verjaardag kregen we bij vertrek nog een mooie attentie mee voor een volgend bezoek.

We komen hier al sinds de opening van Grieks restaurant Rhodos in 1994 en zijn nog nooit teleurgesteld. 22 Jaar geleden begonnen aan de Grotestraat, sinds ruim 2 jaar gevestigd aan een prachtig pand aan de Maas, een aanwinst voor Cuijk en omgeving.

Sfeervol ingericht, een prachtig terras with a view, Aanrader!
toonbens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De gerechten zagen er goed uit en smaakten uitstekend.De porties waren goed van grootte en werden mooi opgediend .
Voor.herhalimg vatbaar.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk personeel, ruime porties, goed bereid.