Horizon Eten en Drinken

Deken van Den Ackerhof 4 5431 DP Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Horizon Eten en Drinken

Voor het Griekse vakantiegevoel

De Griekse zon en stranden zijn voor velen een ideale vakantiebestemming. Bij Restaurant Horizon kom je ieder moment van het jaar in deze vakantiestemming. Je wordt gastvrij ontvangen door de hartelijke eigenaren. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. In de heerlijke gerechten weerspiegelt de Mediterrane zon, daar hoef je nu geen duizenden kilometers meer voor te reizen.

Meer informatie over restaurant Horizon Eten en Drinken

Lilianne H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, door de open, maar mooie ruimte is het wel wat rumoerig wat het juist weer levendig maakt. De wachttijd heb ik met redelijk aangegeven omdat er geen optie tussen stond 'precies goed'! Het was niet kort, niet lang maar perfect. Kortom we hebben een heerlijk avondje gehad! Zeker een aanrader.
Marjo C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellig druk, prima sfeer, lekker gegeten.
John D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het komt niet vaak voor, maar ik kon het niet op! Het was allemaal heerlijk! Veel vlees (duh, Grieks), in het begin dacht ik; ik mis het schaaltje groente, maar die had ik niet nodig...
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving, prima
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij zijn vaker hier geweest. Altijd zeer goed. Helaas was de bediening deze keer minder goed. Bestellingen werden niet volledig genoteerd en ging een paar keer mis. Maar omdat we weten dat het normaal wel goed gaat, blijven we hier zeker vaker komen.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig Grieks restaurant, eten was heerlijk,voldoende keuzes en grote porties, bediening vriendelijk ,kom zeker nog een keer terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
na even zoeken (de straat in en op het einde) en parkeren
was het een gezellig grieks restaurant, op deze woensdag was het rustig
hebben we heerlijk gegeten .
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Werden gastvrij ontvangen, het eten was prima en meer als voldoende, personeel was zeer attent door regelmatig langs te komen of alles naar wens was. Komen hier zeker nog eens terug.
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker eten, mooie locatie met fantastisch uitzicht op de maas. Vriendelijke bediening, we hebben ons prima vermaakt daar.
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prettige ervaring.
Verrassend leuk ingericht. Het is modern ingericht Grieks restaurant, waarin de Griekse accenten mooi en subtiel in het interieur zijn ingepast.
Zeker een bezoekje waard.
Leoni D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Was er nog nooit geweest, maar zeker voor herhaling vatbaar. Goede service, goed eten, ruime keuze, fijne zitplaatsen, helemaal super.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, goed en vriendelijk personeel. Kortom een geslaagde avond waar we zeker nog een terug komen.

Vriendelijke groet,

Jan Nijenhuis
Feliene .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie locatie aan het water. Vriendelijke en behulpzame ontvangst en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede en hartelijke ontvangst. Personeel is attent.
Er was geen vaststaand diner, maar mochten kiezen uit alle gerechten.
De wachttijd was kort, maar niet bedoeld als te snel. We hebben in alle rust kunnen genieten van de gangen.
Voor mij de tweede keer dat ik bij de Horizon heb gegeten en ook nu weer voldaan naar huis gegaan.
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met ah actie gegeten. Konden gewoon van de kaart kiezen. Voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht, vlees was redelijk. Salade erbij viel tegen zag er niet zo smaakvol uit, wat fantasieloos was niet lekker. Friet laten staan, zag er erg vet uit en te veel. Nagerecht, prima.
Meity/Richard H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Dit is altijd ons favoriete restaurant.Heerlijk eten en niet duur.Aan te raden bij anderen.Wij komen er vaak met vrienden,Fam.
Bermar .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellig restaurant, de bediening was erg vriendelijk en het uitzicht vanuit het restaurant was prachtig!
Margreeth H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren voor de eerste keer hier. We waren wel verschillende keren in restaurant Rhodos geweest (het oude restaurant). De inrichting deed niet aan een Grieks restaurant denken, het was modern ingericht. Het personeel was erg vriendelijk, niet opdringerig. Het eten smaakte prima, we hadden de keuze uit de hele kaart. Al met al een lekkere, gezellige avond gehad.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De eigenaren van deze zaak hadden eerst de zaak Rhodos een paar meter verderop in. Dit was een bovengemiddeld Grieks restaurant. Men heeft het sinds kort wat 'upmarket' gezocht en is nu gevestigd in een strak modern pand met schitterend uitzicht op de Maas. Omdat reserveren door de drukte steeds maar niet lukte waren onze verwachtingen hoog gespannen.

Deze keer lukte het diswel, vriendelijke maar wat afgemeten ontvangst. De rest van de avond wat de bediening gelukkig vlot en attent. De inrichting van de zaak vind ik persoonlijk wat koel, de mediterrane sfeer is wat ver te zoeken. Ik kreeg het gevoel dat ik in het restaurant van een groot Zweeds meubelbedrijf zat te dineren.

Het eten was van dezelfde kwaliteit als vroeger bij Rhodos, boven gemiddeld dus. De gerechten zijn wat fraaier gepresenteerd. De porties zijn echter wat gekrompen (niet dat dat een probleem is, want de Griekse keuken is toch al wat overdadig in Nederland).

Eerlijk gezegd verliet ik met een wat katerig gevoel de zaak. Goed eten, maar flink aan de prijs en geen aangename sfeer, een beetje vorm boven inhoud, jammer.
Biene S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was lekker, de bediening goed. Alleen het drinken is extreem duur. Een ouzo voor € 4,50, dat het ik nog nooit ergens gezien. Ook de huiswijn is behoorlijk duur. Voor ons een reden om niet meer daar te gaan eten.