Horizon Eten en Drinken

Deken van Den Ackerhof 4 5431 DP Cuijk Nederland Kaart

Over restaurant Horizon Eten en Drinken

Voor het Griekse vakantiegevoel

De Griekse zon en stranden zijn voor velen een ideale vakantiebestemming. Bij Restaurant Horizon kom je ieder moment van het jaar in deze vakantiestemming. Je wordt gastvrij ontvangen door de hartelijke eigenaren. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. In de heerlijke gerechten weerspiegelt de Mediterrane zon, daar hoef je nu geen duizenden kilometers meer voor te reizen.

Meer informatie over restaurant Horizon Eten en Drinken

7,1
Reute068 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede en hartelijke ontvangst. Personeel is attent.
Er was geen vaststaand diner, maar mochten kiezen uit alle gerechten.
De wachttijd was kort, maar niet bedoeld als te snel. We hebben in alle rust kunnen genieten van de gangen.
Voor mij de tweede keer dat ik bij de Horizon heb gegeten en ook nu weer voldaan naar huis gegaan.
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met ah actie gegeten. Konden gewoon van de kaart kiezen. Voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht, vlees was redelijk. Salade erbij viel tegen zag er niet zo smaakvol uit, wat fantasieloos was niet lekker. Friet laten staan, zag er erg vet uit en te veel. Nagerecht, prima.
Meity/Richard H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Dit is altijd ons favoriete restaurant.Heerlijk eten en niet duur.Aan te raden bij anderen.Wij komen er vaak met vrienden,Fam.
Bermar .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellig restaurant, de bediening was erg vriendelijk en het uitzicht vanuit het restaurant was prachtig!
Margreeth H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren voor de eerste keer hier. We waren wel verschillende keren in restaurant Rhodos geweest (het oude restaurant). De inrichting deed niet aan een Grieks restaurant denken, het was modern ingericht. Het personeel was erg vriendelijk, niet opdringerig. Het eten smaakte prima, we hadden de keuze uit de hele kaart. Al met al een lekkere, gezellige avond gehad.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De eigenaren van deze zaak hadden eerst de zaak Rhodos een paar meter verderop in. Dit was een bovengemiddeld Grieks restaurant. Men heeft het sinds kort wat 'upmarket' gezocht en is nu gevestigd in een strak modern pand met schitterend uitzicht op de Maas. Omdat reserveren door de drukte steeds maar niet lukte waren onze verwachtingen hoog gespannen.

Deze keer lukte het diswel, vriendelijke maar wat afgemeten ontvangst. De rest van de avond wat de bediening gelukkig vlot en attent. De inrichting van de zaak vind ik persoonlijk wat koel, de mediterrane sfeer is wat ver te zoeken. Ik kreeg het gevoel dat ik in het restaurant van een groot Zweeds meubelbedrijf zat te dineren.

Het eten was van dezelfde kwaliteit als vroeger bij Rhodos, boven gemiddeld dus. De gerechten zijn wat fraaier gepresenteerd. De porties zijn echter wat gekrompen (niet dat dat een probleem is, want de Griekse keuken is toch al wat overdadig in Nederland).

Eerlijk gezegd verliet ik met een wat katerig gevoel de zaak. Goed eten, maar flink aan de prijs en geen aangename sfeer, een beetje vorm boven inhoud, jammer.
Biene S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was lekker, de bediening goed. Alleen het drinken is extreem duur. Een ouzo voor € 4,50, dat het ik nog nooit ergens gezien. Ook de huiswijn is behoorlijk duur. Voor ons een reden om niet meer daar te gaan eten.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Mooie locatie, vriendelijke en vlotte bediening. Lekker gegeten. Een aanrader als je van eerlijk puur eten houd. Wij gaan zeer zeker terug.
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Modern ingericht, komt wel rumoerig over in de open ruimte. We werden snel en netjes geholpen. Er is wel veel personeel aanwezig. Ze zijn wel heel goed en behulpzaam. Eten was uitstekend. Keuze uit echte Griekse en minder Griekse gerechten maar alles prima bereid. De tafels zijn wel wat hoog t.o.v. de stoelen.
Harold W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij eten altijd goed en gezellig bij (voorheen) restaurant Rhodos, nu restaurant Horizon in Cuijk !
Het nieuwe restaurant ademt niet meer de griekse sfeer uit, maar is nu modern en stijlvol ingericht.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden.
We konden gewoon uit de hele kaart kiezen en zelf ons 3 gangen menu samenstellen.
De gerechten met de laagste prijs waren gratis (logisch )
De bijzondere toetjes waren super.
Lekker buiten op het terras gezeten met prachtig uitzicht over de Maas.
Kortom met de zeer uitgebreide kaart een aanrader!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
de calamaris als voorgerecht waren dun en daardoor had het krokante korstje in smaak de overhand. het van alles wat was een vreemde variatie: een pastasalade en tonijnsalade wel lekker maar eerder italiaans dan grieks. de hoofdgerechten hadden weinig sla en erg veel patat die bijna volledig terug ging. het nagerecht baklava bevatte weinig honing en noten. Smaakte wel goed maar niet erg grieks.
Het interieur modern strak, tafels te hoog tov de fauteuilstoelen. Er hing totaal geen griekse sfeer.
Anitavanderven .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Pracht locatie en vriendelijk personeel. Heerlijk op het terras aan de maas gezeten. En................. gratis kraanwater. Top.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Top gegeten, prima porties en meer dan genoeg (grieks) heerljik vlees. Tafels morgen wat verder uit elkaar gezet worden en bij drukte vergeet bediening je af en toe.
Wilmawijnhofen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prachtige nieuwe locatie, jammer (vonden wij) dat het minder authentiek/grieks was, meer grand café allure.mprima prijs-kwaliteitverhouding.
2356Pol .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij werden zeer vriendelijk en netjes welkom geheten in het restaurant Horizon/Rhodos. Het interieur oogt uitnodigend om te eten maar ook om even te drinken. Ruime parkeerplaats met voor minder valide gasten een lift.
Het eten was zeer goed en we hebben genoten. Een aanrader voor wie er eens lekker wilt gaan eten.
Jjongekrijg .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het restaurant was prima. Alleen de reservering via Iens was niet doorgekomen. Heel slecht!! Ik had wel een bevestigingsmail ontvangen. Later de bevestiging ook nog eens opgeroepen en het aantal personen veranderd. Dit ging allemaal goed.
We konden toen alleen nog buiten zitten, wat niet de bedoeling was.
Het restaurant heeft er wel alles aan gedaan om het goed te maken. Dus over het restaurant tevreden maar Heel slecht van IENS!!!! Ga ook nooit meer via deze site reserveren, maar altijd direct met het restaurant.

Anjavanavezaath .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was super lekker!!! De bediening was prima en het uitzicht over de Maas maakte het compleet. Het enige wat wij jammer vonden was dat je bij elke 20 euro een stempel krijgt, wij hadden gegeten voor 99,60 euro en kregen 3 stempels, geen fooi gegeven dus!