Horizon Eten en Drinken

Deken van Den Ackerhof 4 5431 DP Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Horizon Eten en Drinken

Voor het Griekse vakantiegevoel

De Griekse zon en stranden zijn voor velen een ideale vakantiebestemming. Bij Restaurant Horizon kom je ieder moment van het jaar in deze vakantiestemming. Je wordt gastvrij ontvangen door de hartelijke eigenaren. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. In de heerlijke gerechten weerspiegelt de Mediterrane zon, daar hoef je nu geen duizenden kilometers meer voor te reizen.

Meer informatie over restaurant Horizon Eten en Drinken

Jouw recensie over het restaurant Horizon Eten en Drinken

Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Nelly P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi gelegen restaurant, vriendelijke bediening. Konden gewoon a la Carte eten met de AH restaurant actie. Eten was van goede kwaliteit
Miek D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk buiten zitten lunchen op het terras.
daanlooije .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Jammer dat je 'gedwongen' werd in het 3 gangenmenu ijs te nemen. Koffie of thee was niet mogelijk. Voor de rest lekker ' a la carte' eten dus mocht zelf alles kiezen.
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De ontvangst was een beetje rommelig het was er ook erg druk . Het restaurant is erg gezellig ingericht en hebben fijne zitplaatsen. Het eten was lekker. Wij komen hier zeer zeker terug.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit van vlees en vis was heel goed.
Prachtig uitzicht op de Maas. Zeker een adres om terug te komen.
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Álles was goed geregeld.

Zeer tevreden!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Op een fantastische locatie heerlijk gegeten. de Griekse kruiden vieren een feestje in je mond.
langzaam gegaarde Gyros precies goed. Inktvisringetjes poederig gepaneerd zoals het hoort. Al het vlees en ook de vis (Poseidonschotel) is goed op smaak. Kortom een voortreffelijke keuken die ik iedereen kan aanraden.
Het dessert maakt het geheel compleet. Veel aandacht voor de compositie en lekker.
bediening met aandacht voor de gasten en zeer vriendelijk.
het zat ook bomvol en dat is te begrijpen. Tip: maak voor het nagerecht als de tafel leeg is deze even schoon.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met een kortingscoupon van A&H is de prijs kwaliteit goed hoor maar als je bedenkt dat je 50% korting hebt is de prijs wel hoog voor wat je krijgt.
VLEB .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zeer goed bevallen, gerechten waren niet vet en het vlees heerlijk mals. Overzichtelijke kaart.
Bediening was erg prettig.
brigit10 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, moesten wel lang wachten op het voorgerecht. Zeer vriendelijk personeel......
120 tekens vind ik echt onzin
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het restaurant kennen we al jaren. Het was weer als vanouds, gezellig, lekker gegeten in een ontspannen sfeer! Gaan er zeker weer terug!
Haico V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gereserveerd met de AH restaurantactie en voor het eerst hier gegeten. Locatie is prachtig, mooie inrichting. We hebben een gezellige avond gehad, maar de kwaliteit van de gerechten liepen uiteen. Prijs/kwaliteit was nu ok, omdat we met korting hebben gegeten, maar 26,50 euro betalen voor een ribeye van deze kwaliteit is echt veel te veel. De souvlaki was heerlijk! Het personeel werkte prima, maar we misten wel een beetje gezelligheid van hun kant.
LogootjeR .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We werden bediend door de aardigste mensen die je je maar kunt voorstellen! Rustige sfeer, wachttijden tussen de gangen door waren precies goed. Het restaurant is prachtig gelegen aan de Maas, het mooie uitzicht door de grote ramen stemde vrolijk. Het eten was heerlijk, vooral erg genoten van het voor- en nagerecht. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. In het kader van de AH-restaurantactie diende gekozen te worden voor een 3-gangenmenu met keuze uit de hele kaart, de prijzen zijn zeer redelijk gezien de kwaliteit van het eten. Leuk om door deze actie eens kennis te maken met dit restaurant. Wij komen hier vast vaker!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
dit restaurant bezochten wij voor de eerste keer en het was een positieve verrassing. de ontvangst en de bediening zijn voorbeeldig. wij voelden ons gast van begin tot het eind. de kok/eigenaar komt aan het eind ook langs voor een praatje en dat geeft je als gast het gevoel dat je er toe doet. de gerechten zijn uitstekend. mooie hoeveelheden met veel aandacht bereid en opgediend. met name het nagerecht (de verrassing van de chef) is een plaatje en overheerlijk. ook de voorgerechten lekker en mooi. gegrilde garnalen op fÊta en verse spinazie en een cocktail van garnalen; uit de kunst. de gyros is de beste ooit gegeten; heerlijk gekruid en langzaam gegaard zoals het hoort en dan toch krokant. een groot compliment voor de hele crew! wij raden een ieder aan dit restaurant een keer te proberen. sluit ondanks het prachtige uitzicht over de maas even je ogen, geniet van het feest in je mond waan je in Rhodos.
M H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We kwamen via de AH restaurant aktie. We konden vrij van de menu kaart kiezen. Geen vooropgezet menu. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ech een aanrader!!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooi nieuw restaurant, smaakvol ingericht en prachtig gelegen aan de Maas. Het eten was prima evenals de bediening. We komen beslist nog eens terug ook zonder AH-kortingsbon.
WSteG .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
De locatie en het eten waren uitstekend. De bediening was goed. Mooie plek met uitzicht over de Maas. We gaan zeker nog eens.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een duidelijke uitleg hoe de actie werkt ,keuze van de hele kaart .
Een heerlijk bord met verschillende malse vleessoorten een verse salade en krokante frietjes.
Daarbij een gezellige en attente bediening