Horizon Eten en Drinken

Deken van Den Ackerhof 4 5431 DP Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Horizon Eten en Drinken

Voor het Griekse vakantiegevoel

De Griekse zon en stranden zijn voor velen een ideale vakantiebestemming. Bij Restaurant Horizon kom je ieder moment van het jaar in deze vakantiestemming. Je wordt gastvrij ontvangen door de hartelijke eigenaren. Zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. In de heerlijke gerechten weerspiegelt de Mediterrane zon, daar hoef je nu geen duizenden kilometers meer voor te reizen.

Meer informatie over restaurant Horizon Eten en Drinken

evenmailen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
h.nillesen8 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Fantastisch eten in een gezellig restaurant. Zijn al eerder geweest maar nog net zo goed !!! OOk de bediening is gewoon heel erg vriendelijk en gastvrij. Er wordt op tijd gevraagd of men nog wat wilt drinken.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mooi lokatie, we hebben heerlijk gegeten en zijn geholpen door vriendelijk, enthousiaste medewerkers.
Voor herhaling vatbaar
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik ben er eerder wezen eten, het eten is zeer goed, als je met z'n tweeen gaat eten en je besteld een schotel voor 2 personen, dat dit net zoveel is als een bestelde schotel voor 3 personen
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig restaurant met, vanaf het terras, prachtig uitzicht. Aardige bediening en heerlijk eten. Wij hadden allemaal een gyrosschotel en die was top, heerlijk zacht vlees en lekkere koolsalade, Tzatziki en patat erbij. Als wij in de buurt zijn gaan we zeker terug.
babshurks .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een leuke lokatie aan de Maas. Fijn dat je van de gehele kaart kan kiezen met een ahbon.
Personeel is vriendelijk.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eten was bij de meesten goed, wachttijden echt te lang, met name tussen de eerste en tweede gang vervolgens werden de lege borden weer niet opgehaald, Ook het aanbieden van drinken zeer wisselend en op verkeerde momenten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Mooi gelegen met uitzicht op de Maas, met groot terras. Sfeervol ingericht met grote ramen zodat je kunt genieten van het uitzicht. Lekker eten, de porties zijn groot. Aanrader zou zijn om ook seniorenporties op te nemen op de menukaart. Wel raar als je thee bestelt dat er dan allerlei smaakjes verkrijgbaar zijn maar geen gewone zwarte thee.
Hélène C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De salade (kip)was naar mijn idee wat karig. Zou wat meer gevuld mogen zijn. Smaak prima. Rest goed.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooi restaurant, prachtig gelegen met uitzicht op het water. Prima service. Eten was goed, voorgerecht had een bijzondere Griekse 'twist'. Erg leuk ook als doel van een fietstocht, de veerpont ligt ernaast!
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker gegeten super bediening top locatie
Jacquestrees .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
19.30 uur aan tafel en pas om 22.15 uur afgerekend. Lang wachten op de gerechten, dessert voor persoon 4 pas gebracht nadat drie eerste gasten het dessert al op hadden. AH actie kiezen uit de gehele kaart was prima, eten was goed de bediening erg traag. Na de vraag om af te rekenen kwam er lange tijd niemand en dus maar zelf naar de kassa gelopen en kregen toen de rekening zonder de AH korting. Prachtig terras met mágnefiek uitzicht op de Maas jammer van het roken op dit nagenoeg geheel afgesloten terras.
marij31 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heel lekker gegeten in een mooie omgeving.
Wat ik altijd heel prettig vind, als de eigenaar zelf in de zaak rondloopt, en dat was hier het geval.
Het is een eindje van onze woonplaats af, maar we gaan hier vast regelmatig komen.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hadden een mooi plekje in het restaurant: bij het raam met uitzicht op de Maas. Het diner smaakte prima. We komen zeker nog een keer terug.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima restaurant met aardige en goede bediening. Het eten was voor ons en mijn vrienden uitstekend.
Wij waren hier al meerdere keren eerder geweest om te eten en is is en blijft een prima restaurant.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In een woord geweldig komen zeker terug bedankt voor de fijne avond ,geen Muziek konden rustig praten geen store de bediening,gr Tineke
evenmailen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke eigenaar en behulpzaam en vriendelijk personeel. Je bent echt 'klant'. Eten was uitstekend. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Was de tweede keer dat we er aten en gaan zeker vaker terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht. Omdat we met z'n drieën waren hebben we van te voren goed uitgelegd wie er van de Iens kaart gebruik gingen maken. Dit om verrassingen bij het afrekenen te voorkomen.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed op gevangen bij aankomst.
Goed en netjes geholpen door bediening
Perfect eten en goed bereid