Horeca Academie

S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
t0n .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Als je niet beter zou weten dan is dit een prima restaurant waar kwaliteit en service op een hoog niveau staan. Het restaurant zat vol en de bediening was er altijd. De keuken werkte op volle toeren en toch werden we allemaal keurig en vlot op tijd bediend. De bediening, zeer attent, de keuken wist ondanks mijn wensen er een verrassend mooie diner van te maken, zeer smaakvol. Bedankt en tot snel!
Vreuls .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben een leuke avond gehad : we werden vriendelijk ontvangen, het eten was heel lekker, mooi opgediend en met een uitleg over de ingrediënten en de bereidingswijze. De service was ook prima, met bij iedere gang een passende wijn. De sfeer is gezellig, levendig , maar niet zo dat je elkaar niet kunt verstaan. Zeker voor herhaling vatbaar!
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Weer als van ouds ongedwongen en gezellig. Een leuke ontvangst en goede begeleiding door de gastvrouw. Kom beslist gauw weer terug.
jelle T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en uitleg zeer correct
Gastvrouw docente prfessioneel
Verbetering ten opzichte van vorige bezoeken
Jammer dat ik nog meer lettertekens moet ge bruiken is niet eg klantvriendelijk
Milly K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor ons de eerste keer bij de horeca academie. Enthousiaste bediening, zeer correct. Amuse was heerlijk, voorgerecht ook heerlijk en orgineel, heel klein minpuntje, bouillon was niet helemaal warm. Hoofd- en nagerecht in orde. Zullen zeker terugkomen
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We waren met 3 personen. We waren het allemaal met elkaar eens dat dit een prima diner was.
Erg smakelijk en prachtig opgediend. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Een echte aanrader. Zijn hier al vaker geweest tot volle tevredenheid met diverse vrienden en familieleden.
Iederéén was enthousiast.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
-Vlees was top! Smaken ook!
-Superleuk ook de combi met het bokbier.
-Alleen géén bokbier in de mayonaise aub. Hij wordt te dun en de smaak past niet. (Of ik heb geen smaak)
-Al met al een heerlijk diner beleeft en ik ben trots als de vader van een van de koks!
Taartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ik vond het erg misleidend er stond op de mail een bbq met gerechten van de bbq met bockbier en niet dat er in alle gerechten bier verwerkt zou zitten als ik het menu had gezien dan was ik zeker niet gegaan want ik drink geen alcohol en wat zeker op viel was dat de borden erg onregelmatig werden opgemaakt ook bij ons aan tafel de een had hele grote stukken vlees en weinig saus en de ander zijn bord liep over van de saus.
het lekkerste was het wildzwijn voor de rest heb ik weinig op ja de sla was ook erg droog weinig vinaigrette dit was zonde van ons geld wel gezellig maar we kwamen voor het menu.
Tweelevensgenieters .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Voor de zoveelste keer (wij zijn vaste klant) heerlijk gegeten - dit keer volledig vegetarisch - voor een zeer schappelijke prijs. De presentatie van het gebodene was fantastisch en de smaak meer dan voortreffelijk. Voor ons is het tijdstip van 18.00 uur tot +/- 20.00 uur prima, maar wil je later beginnen met een etentje en langer aan tafel zitten, dan lukt dat niet i.v.m. het feit dat studenten zorgen voor het eten en zij willen om een uur of acht graag naar huis.
Al met al dus een geweldige aanrader maar met genoemde kanttekening qua tijdinvulling.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
ik heb heerlijk gegeten, verrassende smaken. het was een groente diner, wel zou ik op het bord van het hoofdgerecht net iets meer groente willen hebben. dat vond ik als groente eter een tikje weinig. de kwaliteit van het gebodene was ronduit perfect en heerlijk van smaak en textuur.
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het eten en de bediening laat weinig te wensen over. Leerlingen zijn vriendelijk en behulpzaam, het eten is eigenlijk altijd lekker. Ik kom hier regelmatig met een vriendengroep, dan is het perfect. Voor een etentje met zijn tweeën is de ruimte te groot en niet "gezellig"..
marja B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
een speciaal compliment voor het nagerecht: ik heb geregeld in Frankrijk ile flottante gegeten, maar nog nooit zo lekker als die bij jullie!
Stieneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
In 1 woord OK, zeer vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten, prettige sfeer, relaxed gegeten! Een aanrader dus.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
wij hebben heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten is uitstekend, heel mooi presentatie! Bediening is vriendelijk, leuk achtergrond muziek! 3 gangen dinner Voor maar €15,- TOP! Wij komen na de vakantie weer gezellig dineren!
TvW .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Vandaag werd er geserveerd onder toeziend oog van 2 examinatoren. Prima bediening.
Weer een heerlijk 3 gangen diner. Wat weet de kok toch ons iedere maand weer te verrassen!
Wat een goed gecombineerde smaken en gerechten. Na de vakantie komen wij zeker terug
christr .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Een geweldig fijn diner met een vlotte, vriendelijke en adequate bediening. Alle drie de gangen waren prachtig opgemaakt en smaakten zoals dat moet zijn. Het beste diner dat ik extern genuttigd heb eb meer dan een jaar. Alleen pluspunten te melden dus!
pujaolsthoorn .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De kwaliteit van het eten was zeer goed. Presentatie ook mooi.
Er werd goed ingespeeld op dieetwens en daardoor een afwijkend schitterend opgemaakt dessert gekregen. Dat is een extra vermelding waard. Goed dat de koks zelf hun bereidde gerecht serveren.
Vrolijke bediening en prettige sfeer.
Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker, gezellig en niet duur. Exclusief eten, voor weinig geld. Erg leuk is dat de leerling-koks vol trots aan tafel hun eigen bereide eten komen serveren.
Makkelijk te bereiken met de metro, halte Laan van NOI. Ook voor auto's voldoende parkeergelegenheid. Een echte aanrader.