Horeca Academie

Maandag t/m Donderdag 17:30 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag Gesloten
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
wij hebben heerlijk gegeten! Kwaliteit van het eten is uitstekend, heel mooi presentatie! Bediening is vriendelijk, leuk achtergrond muziek! 3 gangen dinner Voor maar €15,- TOP! Wij komen na de vakantie weer gezellig dineren!
TvW .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Vandaag werd er geserveerd onder toeziend oog van 2 examinatoren. Prima bediening.
Weer een heerlijk 3 gangen diner. Wat weet de kok toch ons iedere maand weer te verrassen!
Wat een goed gecombineerde smaken en gerechten. Na de vakantie komen wij zeker terug
Christr .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Een geweldig fijn diner met een vlotte, vriendelijke en adequate bediening. Alle drie de gangen waren prachtig opgemaakt en smaakten zoals dat moet zijn. Het beste diner dat ik extern genuttigd heb eb meer dan een jaar. Alleen pluspunten te melden dus!
Pujaolsthoorn .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De kwaliteit van het eten was zeer goed. Presentatie ook mooi.
Er werd goed ingespeeld op dieetwens en daardoor een afwijkend schitterend opgemaakt dessert gekregen. Dat is een extra vermelding waard. Goed dat de koks zelf hun bereidde gerecht serveren.
Vrolijke bediening en prettige sfeer.
Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
Joostwit .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker, gezellig en niet duur. Exclusief eten, voor weinig geld. Erg leuk is dat de leerling-koks vol trots aan tafel hun eigen bereide eten komen serveren.
Makkelijk te bereiken met de metro, halte Laan van NOI. Ook voor auto's voldoende parkeergelegenheid. Een echte aanrader.