Horeca Academie

Anna van Hannoverstraat 4 2595 BJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Horeca Academie

Wil jij lekker uit eten, maar niet te veel betalen? Kies dan voor een avondje Horeca Academie in Den Haag! Een gezellige avond uit, waarbij je volledig verzorgd wordt door de leerlingen van de school. De koks leren heerlijke gerechten te maken en jij mag als eerste proeven. Op maandag mag je er bovendien een mooi wijnadvies bij verwachten, want dat is de avond waarop leerlingen van de opleiding gastheer/gastvrouw leren om de perfecte, bijpassende wijn bij gerechten te schenken.

Het menu wordt samengesteld door de docenten en is gericht op het lesthema van de dag. Het menu is daardoor nooit hetzelfde. Je moet je dus volledig overgeven en je compleet laten verrassen. Het driegangenmenu kost €15,- per persoon, geen geld voor zo’n leuke avond uit toch? Reserveer direct een tafeltje bij Horeca Academie Den Haag en maak er een mooie avond van!

Meer informatie over restaurant Horeca Academie

Maandag t/m Donderdag 17:30 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Horeca Academie

Margreet C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Prima!
De leerlingen serveerden met een vriendelijke en rustige uitstraling.
Leuke accenten in de gerechten.
Aandachtspuntje: het schenken van de wijn van het wijnarrangement mag wat meer samenvallen met het serveren van de bijbehorende gang.
Het fruitdessert was bevroren. De warme saus, die dat zou compenseren was niet warm. Daardoor ging het beoogde effect verloren.

Al met al: een fijne avond, ik kom graag nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Gegeten op maandag 16 april 2018. Amuse, voorgerecht en nagerecht waren TOP. Hoofdgerecht - ceviche van coquille, een Peruaans gerecht, was op zich wel smakelijk en met heel veel zorg gemaakt, maar ´enigszins eigenaardig en de smaak was even wennen. Wij vonden het gerecht enigszins ´over de top´. Toch hulde dat de Horeca Academie zich waagt aan experimenten.
Het wijnarrangement was uitstekend en de ober echt een schatje.
E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker eten, restaurant waardig! Verder is er een goede sfeer in het restaurant en is het personeel zeer attent en vriendelijk. We gaven een tip over het eten en dat werd heel goed ontvangen.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Genoten! Voorgerecht met sardine, hoofdgerecht piepkuiken en nagerecht waren een ware perfecte smaak explosie. Wat ze met het piepkuiken geflikt hebben qua smaak oh wat lekker. Tussengerechtje met verschillende soorten mais, waar ik dol op ben, overheerste kaneel?, maar dat is persoonlijk. De bediening was hilarisch. Autoverkopers hadden een workshop horeca achter de rug en als afsluiting gingen ze de bediening in. Aardig, spraakzaam en geïnteresseerd, maar het laat te wensen over. Meer verstand van auto's dan oberen. Het was leuk. Mooie ruime gelegenheid. Wijntjes ook niet verkeerd. Zo luxe kan je nergens eten voor zo'n laag bedrag. Fantastisch. Dit was de eerste keer. Er gaan er zeker meerdere volgen. Complimenten voor de koks.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Goed
yvon B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
N.a.v. Een proefdag van onze dochter meteen maar even gezellig eten bij de horecaacademie. Heerlijk gegeten, leuke en verassende combinaties, vriendelijke bediening kortom een aanrader!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Echt fantastisch gegeten voor een super laag prijsje! De leerlingen weten verassende gerechten te maken die er ook nog prachtig uitzien
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
He is de derde keer dat wij dineerden bij de Horeca Academie.

Correcte en vriendelijke bediening, die ook zeer goed op de hoogte was van de inhoud van de gerechten.

Deze waren een plaatje om te zien, smaakten geweldig en de hoeveelheden waren precies goed!

Zeer attent: nadat de eerste wijn van het wijnarrangement al ingeschonken was en de BOB onder ons opmerkte dat hij eigenlijk niet veel wilde drinken, maakte de bediening ons erop attent dat het ook mogelijk was halve glazen te nemen. Bij afrekenen bleek inderdaad dat de BOB de helft van de prijs hoefde te betalen!
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
De studenten hadden weer erg hun best gedaan. Zeer goed eten voor weinig geld
Het bijpassende wijnarrangement smaakte prima
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Onze borrelbijeenkomst 'Gastronomisch Gilde sociëteit zuid holland' van 19 februari 2018 is zeer naar onze tevredenheid verlopen en verzorgd. Ook het aansluitend verzorgde drie gangen diner heb ik als zeer prettig, smaakvol ervaren. Met dank aan de zwarte en witte brigade. Proficiat!
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Gezellig restaurant, goed bereikbaar met openbaar vervoer, vriendelijke bediening, borden mooi opgemaakt, hele verrassende combinaties ? We komen zeker nog eens terug!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Een mooie ervaring! Het eten was heerlijk, alleen het voorgerecht vond ik. Maar dat is persoonlijk. Ik houd namelijk niet van rauw vlees. Verder helemaal top! Ik ga zeker nog eens.
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De hele entourage en de sfeer zijn echt top. De gerechten in nouvelle cuisine stijl verrukkelijk en leuk dat de jonge koks-in-spé zelf komen vertellen over het gerecht dat ze bereid hebben. Het zou me niet verbazen als er een nieuwe Bocuse onder zit.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mijn vrouw en ik hebben zeer gezellig kunnen dineren. De algemene indruk en de totale verzorging, waarbij een complement voor het bedienend personeel, is zeer aan te bevelen. Veel succes.
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Aanrader: heerlijk eten voor weinig. Lekkere wijn erbij
Kortom voor herhaling vatbaar
Leuk om te zien hoe de aankomende koks en obers hun uiterste best doen om het de klanten naar de zin te maken
W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Mooi drie-gangen-diner voor 15€! prima eten, sympathieke bediening en leuk om te weten dat het leerlingen zijn. Onbegrijpelijk dat het niet drukker is dus de marketing zou wat beter kunnen lijkt me (als de Horeca Academie tenminste meer gasten wil). Ook aanpassingen zoals 'geen vis' worden heel professioneel opgepakt en door andere ingrediënten/gerechten vervangen. Dit gaan we zeker vaker doen.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Horeca Academie is een school waar op hoog niveau wordt gekookt. Op maandag waren ook de studenten van de gastheer/gastvrouw opleiding aan het werk. Uitstekend gegeten en welkom ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar!
t0n .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Als je beter zou weten dan is het een goed restaurant, het is een opleiding en er wordt alles aangedaan om het de gasten goed naar de zin te maken. Alle wensen, zoals dieet, plaats en allergie is bespreekbaar en er wordt voldoende en goed rekening mee gehouden. Eten en wijn zijn uitstekend.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij waren met vrienden en hebben heerlijk gegeten.
Ik zou niet kiezen voor een wijn arangement dat vind ik te prijzig .
De bediening is aardig en doen hun best.