Horeca Academie

Anna van Hannoverstraat 4 2595 BJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Horeca Academie

Wil jij lekker uit eten, maar niet te veel betalen? Kies dan voor een avondje Horeca Academie in Den Haag! Een gezellige avond uit, waarbij je volledig verzorgd wordt door de leerlingen van de school. De koks leren heerlijke gerechten te maken en jij mag als eerste proeven. Op maandag mag je er bovendien een mooi wijnadvies bij verwachten, want dat is de avond waarop leerlingen van de opleiding gastheer/gastvrouw leren om de perfecte, bijpassende wijn bij gerechten te schenken.

Het menu wordt samengesteld door de docenten en is gericht op het lesthema van de dag. Het menu is daardoor nooit hetzelfde. Je moet je dus volledig overgeven en je compleet laten verrassen. Het driegangenmenu kost €15,- per persoon, geen geld voor zo’n leuke avond uit toch? Reserveer direct een tafeltje bij Horeca Academie Den Haag en maak er een mooie avond van!

Meer informatie over restaurant Horeca Academie

Maandag t/m Donderdag 17:30 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Horeca Academie

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Onze borrelbijeenkomst 'Gastronomisch Gilde sociëteit zuid holland' van 19 februari 2018 is zeer naar onze tevredenheid verlopen en verzorgd. Ook het aansluitend verzorgde drie gangen diner heb ik als zeer prettig, smaakvol ervaren. Met dank aan de zwarte en witte brigade. Proficiat!
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Gezellig restaurant, goed bereikbaar met openbaar vervoer, vriendelijke bediening, borden mooi opgemaakt, hele verrassende combinaties ? We komen zeker nog eens terug!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Een mooie ervaring! Het eten was heerlijk, alleen het voorgerecht vond ik. Maar dat is persoonlijk. Ik houd namelijk niet van rauw vlees. Verder helemaal top! Ik ga zeker nog eens.
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De hele entourage en de sfeer zijn echt top. De gerechten in nouvelle cuisine stijl verrukkelijk en leuk dat de jonge koks-in-spé zelf komen vertellen over het gerecht dat ze bereid hebben. Het zou me niet verbazen als er een nieuwe Bocuse onder zit.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mijn vrouw en ik hebben zeer gezellig kunnen dineren. De algemene indruk en de totale verzorging, waarbij een complement voor het bedienend personeel, is zeer aan te bevelen. Veel succes.
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Aanrader: heerlijk eten voor weinig. Lekkere wijn erbij
Kortom voor herhaling vatbaar
Leuk om te zien hoe de aankomende koks en obers hun uiterste best doen om het de klanten naar de zin te maken
W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Mooi drie-gangen-diner voor 15€! prima eten, sympathieke bediening en leuk om te weten dat het leerlingen zijn. Onbegrijpelijk dat het niet drukker is dus de marketing zou wat beter kunnen lijkt me (als de Horeca Academie tenminste meer gasten wil). Ook aanpassingen zoals 'geen vis' worden heel professioneel opgepakt en door andere ingrediënten/gerechten vervangen. Dit gaan we zeker vaker doen.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Horeca Academie is een school waar op hoog niveau wordt gekookt. Op maandag waren ook de studenten van de gastheer/gastvrouw opleiding aan het werk. Uitstekend gegeten en welkom ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar!
t0n .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Als je beter zou weten dan is het een goed restaurant, het is een opleiding en er wordt alles aangedaan om het de gasten goed naar de zin te maken. Alle wensen, zoals dieet, plaats en allergie is bespreekbaar en er wordt voldoende en goed rekening mee gehouden. Eten en wijn zijn uitstekend.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij waren met vrienden en hebben heerlijk gegeten.
Ik zou niet kiezen voor een wijn arangement dat vind ik te prijzig .
De bediening is aardig en doen hun best.
S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Enthousiaste koks die elk gerecht komen introduceren. Ontvangst met glaasje bubbels was top. Van de gastvrijheid kan mening 'echt' restaurant nog wat leren. Twee minpuntjes: wachttijd tussen de gerechten was soms wat lang en soms volgende de volgende gang wel heel snel. Wijnarrangement was wat saai, weinig afwisseling. Maar we komen hier heel graag!
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk vijf gangen diner en goede wijnen bij het wijnarrangement.
Wachttijden tussen de verschillende gangen prima.
Vriendelijk personeel met goede uitleg over de gerechten.
t0n .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Als je niet beter zou weten dan is dit een prima restaurant waar kwaliteit en service op een hoog niveau staan. Het restaurant zat vol en de bediening was er altijd. De keuken werkte op volle toeren en toch werden we allemaal keurig en vlot op tijd bediend. De bediening, zeer attent, de keuken wist ondanks mijn wensen er een verrassend mooie diner van te maken, zeer smaakvol. Bedankt en tot snel!
Vreuls .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben een leuke avond gehad : we werden vriendelijk ontvangen, het eten was heel lekker, mooi opgediend en met een uitleg over de ingrediënten en de bereidingswijze. De service was ook prima, met bij iedere gang een passende wijn. De sfeer is gezellig, levendig , maar niet zo dat je elkaar niet kunt verstaan. Zeker voor herhaling vatbaar!
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Weer als van ouds ongedwongen en gezellig. Een leuke ontvangst en goede begeleiding door de gastvrouw. Kom beslist gauw weer terug.
jelle T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ontvangst en uitleg zeer correct
Gastvrouw docente prfessioneel
Verbetering ten opzichte van vorige bezoeken
Jammer dat ik nog meer lettertekens moet ge bruiken is niet eg klantvriendelijk
Milly K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor ons de eerste keer bij de horeca academie. Enthousiaste bediening, zeer correct. Amuse was heerlijk, voorgerecht ook heerlijk en orgineel, heel klein minpuntje, bouillon was niet helemaal warm. Hoofd- en nagerecht in orde. Zullen zeker terugkomen
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We waren met 3 personen. We waren het allemaal met elkaar eens dat dit een prima diner was.
Erg smakelijk en prachtig opgediend. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Een echte aanrader. Zijn hier al vaker geweest tot volle tevredenheid met diverse vrienden en familieleden.
Iederéén was enthousiast.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
-Vlees was top! Smaken ook!
-Superleuk ook de combi met het bokbier.
-Alleen géén bokbier in de mayonaise aub. Hij wordt te dun en de smaak past niet. (Of ik heb geen smaak)
-Al met al een heerlijk diner beleeft en ik ben trots als de vader van een van de koks!
Taartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ik vond het erg misleidend er stond op de mail een bbq met gerechten van de bbq met bockbier en niet dat er in alle gerechten bier verwerkt zou zitten als ik het menu had gezien dan was ik zeker niet gegaan want ik drink geen alcohol en wat zeker op viel was dat de borden erg onregelmatig werden opgemaakt ook bij ons aan tafel de een had hele grote stukken vlees en weinig saus en de ander zijn bord liep over van de saus.
het lekkerste was het wildzwijn voor de rest heb ik weinig op ja de sla was ook erg droog weinig vinaigrette dit was zonde van ons geld wel gezellig maar we kwamen voor het menu.