Hopper

6,4
Erg duur
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
In Hopper Zwaanshals geweest. Wilde even snel een soepie eten voor de lunch. Meer dan de helft van het clientele zit met een laptoppie aan een kopje koffie of sappie. Of ja daar als uitbater blij mee moet zijn...? We konden kiezen uit 3 soepen; tomaten, pompoen en linzen. Vanaf €6,-. Nou dan moet die soep wel heel bijzonder zijn. Eerst maar even iets te drinken besteld. Bier van de tap was niet aanwezig. Dan maar een flesje Vedett. Kregen natuurlijk de verkeerde. Witbier van Vedett. Serveerster was verbaasd dat ze de verkeerde had gegeven. Was niet bekend met het feit dat er meerdere soorten aanwezig waren. Toch maar opgedronken. Ik kreeg medelijden met het meisje. De soep: Ongeveer een halve liter bruine linzen, te zout, te veel olijfolie en natuurlijk te veel. Maar beter teveel dan te weinig natuurlijk. Verklaart misschien de prijs van €6,-. Al met al: zwaar But natuurlijk. Ondeskundige bediening en veel te dure fantasieloze soep. €20 kwijt voor 2 bietjes en 2 biertjes. Inrichting is als mijn kraakwoning uit de jaren '80. Onbegrijpelijk dat er zoveel jonge mensen daar hip zitten te wezen. misschien om dat ze er niet worden weggestuurd na 1 koffietje voor de hele middag. Toch lekker zitten laptoppen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Fijne koffieplaats op een centrale plek in Rotterdam. Heerlijke koffie, broodje hummus en verse jus. De bediening wordt ook steeds beter. Ook een goede kinderhoek!
JenJose J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bij Hopper Zwaanshals geluncht. Eten was ok. Broodjes Stolwijkse kaas met heel veel rucola. Miste wel een broodje ham op de kaart.
Bediening was een drama.
GuusD .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
In eerste instantie kom je hier voor de heerlijke koffie maar daarnaast kan je hier ook prima lunchen. Lekkere broodjes en salades en er wordt gepretendeerd dat ze met louter verse en biologische producten werken. De service is soms een beetje behelpen omdat het lijkt alsof er geen taakverdeling is. Maar het hoort een beetje bij dit tikkeltje alternatieve zaakje. Het interieur is net als de gerechten puur en basic, geen onnodige poespas. Gewoon een fijne winkel!
Gianlucca .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijke cappuccino, lekker vers eten, vriendelijke bediening, trendy... Aanrader! Ligt even buiten centrum maar wandeling waard!
Lya L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We zijn rond 16:30 binnen gekomen moesten na een kwartiertje zelf naar benden gaan om te kunnen bestellen. Ee hebben een tosti besteld die we na 20 min kregen. De tosti was ook niet wat we aan gewend zijn. Ze waren al aan het opruimen en hadden mischien geen tijd om ons te serveren. Bij Hopper is de service altijd matig tot slecht. We komen altijd voor de tosti en de heerlijke koffie maar helaas kan de swrvice dit verpesten!!!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk tentje om bij te kletsen met een vriendin, maar ik vond het eten niet erg bijzonder. Ik had de BLT en mijn vriendin brood met humus maar we waren beiden niet erg onder de indruk. Ze hadden hier meer uit kunnen halen. De koffie en jus daarentegen waren heerlijk en de inrichting vind ik ook fantastisch! Service was prima.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Leuke tent om rustig bij te praten met vriendin. Heerlijke koffie, bediening was niet heel snel, maar eenmaal aangegeven dat we graag wilden bestellen kwamen ze regelmatig langs. Hoppertje en salade met geitenkaas, simpel maar lekker. Open interieur met veel licht mooi, maar maakt het wel iets minder gezellig. Kom hier voor de koffie zeker terug.
Maartendelange .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Fijne tent om koffie te drinken / te lunchen.
Niet erg handig om met je laptop te gaan zitten.. te weinig stopcontacten. (Volgens mij alleen bij het raam, waar je op een heel oncomfortabel krukje moet zitten).
Broodjes en salades zijn erg goed. Koffie mag wel iets warmer zijn.
Paar van de dames in de bediening zijn erg aardig en gastvrij, maar vooral in de zomer duurt het erg lang om te bestellen/ voordat je drankjes op tafel staan.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
De koffie is hier helemaal super. Ze hebben de 2de prijs gewonnen bij de AD koffietest en dat is helemaal terecht. Ik had er nog een glas verse jus d'orange bij een een heerlijk broodje met mozzarella en tomaat. De koffie en broodje is van een zeer goede kwaliteit. Ik snap de negatieve reacties niet helemaal. Het is niet goedkoop, maar voor goede kwaliteit is het niet overpriced.
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Vanmiddag geluncht bij Hopper. Had zelf het brood met gerookte osseworst. Op zich lekker, al mogen de plakken osseworst van mij iets dikker. Zaak is inderdaad erg ingericht op vaders en moeders, maar dat is op zich niet storend door de ruime opzet en de goede lichtinval.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Prima plek om te genieten van de zon en/of een heerlijke slow koffie. Misschien wat dat betreft wel het beste adres van Rotterdam. Ook de taart/cake is prima te doen niet top maar toch heel smakelijk.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
De koffie is lekker en de gerechten zijn niet onaardig, maar helaas voldeed het eten bij mijn laatste bezoek (ik had een broodje biologische zalm) niet aan de standaard die je in mijn ogen van een professionele keuken mag verwachten. Na hierover geklaagd te hebben bij de bediening bleef een reactie, laat staan een verontschuldiging, uit. Helaas bleek mijn tafelgenoot bij het afrekenen al een fooi gegeven te hebben. Ik kom hier voorlopig niet terug.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Prachtig open ingerichte koffieplek. Met mooie koffies en zetmethoden. Met fijne tafels om lang aan te hangen. Dat moet ook wel, wachten op je bestelling of óm te bestellen, is een must. Zelfs voor mensen met veel tijd mag het ietsje sneller. Vriendelijk is het dan weer wel. En de boterhammen zijn oké, zij het prijzig. Al met al een prima en ruime plek om je een tijd te verheugen op en te genieten van je koffie. Eten kan ook ergens anders.
P K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Lunch. Brood osseworst en een ciabatta taleggio. (dus geen 'tallegio' Hopper) Wel redelijk, maar weer van die gekke dikke boterhammen onder de osseworst. Grappige zaak maar zet de open deegmachine ergens anders, dus niet naast de trap. De bovenverdieping lijkt wel ingericht op baby's. Voor de zaak waren dan ook een paar van die baboe bakfietsen geparkeerd. Verder is de inrichting lekker informeel maar wel wat kaal. Gratis tip: Edward Hopper heeft prachtige schilderijen gemaakt.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
industrieel decor leuk, geen menukaart alleen schoolborden zonder prijzen voor drankjes. Bord met broodjes, soep e.d. niet leesbaar vanuit de zaak. Bediening ruimschoots aanwezig (stuk of 8 personeelsleden op 30 gasten vind ik niet weinig). Helaas merkte niemand ons op! Dan zelf maar bij de bar bestellen. Op de bar staan zoetigheden en liggen broden. Ik dacht demo-modellen omdat niets was afgedekt en iedereen er met de mond boven hangt, niet dus...wist niet dat dit nog mag in de horeca! Cappuccino was lekker van smaak, maar minder dan lauw. Bij binnenkomst en weggaan wordt je niet begroet. Opzet van de zaak is leuk, uitvoering heeft vele verbeterpunten! Potentie is er zeker...
Tomeet L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Afgelopen weekend (zondag) geluncht met 3 personen. Leuk, hip tentje in een zijstraat van de witte de withstraat. Gezellig druk, ongedwongen sfeer. Linzensoep besteld, was prima, niet uitmuntend, 'gewoon' lekker. Mijn vrouw bestelde yoghurt met zelfgemaakte muesli, ook gewoon lekker. Erg leuk decor, achterin de zaak een open keuken waar je kan zien hoe de broden versgebakken worden. Boven zijn er ook zitplaatsen, daar kijk je om de zoveel tijd weer naar de werken van nieuwe jonge talentvolle kunstenaars. Erg lekkere koffie!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Tsja, de koffie is hier gewoon echt heerlijk. Veel keus tussen verschillende bonen en manieren van bereiden, inclusief slow-coffee voor de liefhebbers. De taartjes en zoetigheden vind ik persoonlijk minder. Broodjes zijn lekker (eigengebakken brood) maar wel aan de prijzige kant. De linzensoep vond ik matig qua smaak. Heb wel betere gegeten. Voor de koffie blijf ik zeker terugkomen, maar voor zoetigheid ga ik ergens anders heen. Decor is ondanks zijn indutriele uitstraling wel gezellig, knap gedaan!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Prima Cappuccino en een prima flat white op dit in combinatie met een super verse appel taart en een hoppertje, mijn tafelgenoot had een bruin broodje met zalm en dille welke ook zeker te doen was ( heb er van geproefd ) evenals de stevige linzensoep en de salade met makreel, prettige service in een leuk ontspannen sfeer, ik kom zeker terug
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
prima tent voor een zakelijke (en OVERheerlijke) koffie en lunch.
nooit probleem gehad met bestellen, wachttijden, of alles wat ik verder heb gelezen.
En ja, absoluut de lekkerste koffie in Rotterdam!