Hop & Stork

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00

Erg kort
Albertus165 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen. We bestelden twee cappuccino en chocolade.
De cappuccino was erg lauw,dit is nu al de tweede keer.Erg jammer.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Service zeer goed. Hop & Stork snapt wat een klant wilt en zorgt voor een woow factor. De prijzen zijn niet duurder dan andere horeca maar je krijgt betere kwaliteit en iets extra's.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een totale beleving. Van buiten wordt je naar binnen getrokken.Binnengekomen ruik je de chocolade en je ziet de bereidiing hiervan. Dan de koffieeeeeeeee, zoooooooo heerlijk en dan het chocolaatje en de moes erbij. OMG ! Je wil dan alleen nog maar chocolade kopen.De vitrine licht vol met heerlijk en vele soorten chocolade. De 2 ondernemers praten vol passie. Een genot om naar te luisteren.
Hier moet je naar toe!!
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Toen wij langs de etalage van hop en stork liepen werden wij gelijk getrokken door de chocolade die mooi lag gepresenteerd.

We zijn snel naar binnen gegaan.

Binnen ziet het er netjes uit en er hangt een soort rust waardoor het de ideaale plek is om even rustig wat te drinken.

Wij hebben genoten van een goede espresso en cappuccino waarbij een chocolaatje en chocolade mousse mooi werd geserveerd op een plateau.

Bij de proeverij was het geen probleem om deze aan te passen naar mijn wensen. De chocolade en praline was verassend en lekker.

Fijn dat er op tafel water stond die naast de sterke smaken van de koffie en chocola erg prettig was om te drinken.

Het personeel was vriendelijk en snel. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

Erg leuk dat je de geproefde chocolade ook los kunt kopen. De prijs die je hiervoor betaald is wel aan de hoge kant maar de chocola is super lekker.

Een aanrader voor als je even wat wil gaan drinken!
Francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een heerlijke kop koffie gedronken bij Hop en Stork zojuist! Zeer netjes. Je krijgt een lekker stukje chocolade en een chocolade mouse bij de koffie. De cappuccino wordt met een mooi melkfiguurtje aangeboden. De bediening is zeer keurig en ze vragen bij het weggaan allemaal netjes of je tevreden bent. Leuk is dat je bij Hop en Stork de chocolade ook kunt kopen voor thuis. De inrichting is zeer aangenaam en minimalistisch.
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Hartje Den Haag op de hoek van de passage les is more wat betreft de inrichting, rommelig is het in ieder geval niet. De kaart is klein wat betreft eten maar hier draait het om koffie en chocolade. De presentatie van de koffie is een plaatje met bonbon en glaasje chocolade mousse. Smaak mooi romig en zacht fijnne zuurtjes op het einde. Bediening erg vriendelijk en correct.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij H&S cappuccino gedronken. De bediening is prima en zoals de koffie wordt gebracht mooi: op blaadje, bonbonnetje erbij, glaasje met wat chocolademousse , erg lekker. Ook standaard karafje water op tafel. Maar, ook deze keer was de cappuccino niet warm genoeg net als de vorige keer. Toen het meisje bij het afrekenen vroeg of alles naar wens was geweest, zei ik dat ook. " Ja die klacht kregen ze wel meer, maar er was niets aan te doen, de melk kon niet heter",?????? Heel vreemd! Toch 3,50€,
Beste proever, hartelijk dank voor uw feedback. Wij verwarmen onze melk tot een bepaalde temperatuur, zodat de smaak maximaal tot haar recht komt. Uiteraard kunnen wij op uw verzoek onze cappuccino heter voor u serveren en dat doen wij graag. Wij willen u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen via ons email adres info@hopenstork.com, zodat wij u kunnen verblijden met een passende oplossing. Hartelijke groet, management Hop & Stork
Veerlle .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wat een prettige, fijne en gezellige zaak. Naast de heerlijke koffie geniet ik elke keer zo erg van de meest lekkere chocolade. Je ziet dat alles tot in de details is uitgewerkt. Overal is over nagedacht. Zo zie je het graag, een zaak die helemaal af is. Een absolute aanwinst voor Den Haag!
Esmé V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Mooie zaak, vriendelijk personeel, en met personeel bedoel ik diegene die in hop en stork tenue zijn. Echter heeft de eigenaar vrij weinig kaas gegeten van het ondernemerschap. Loopt stressend door de zaak, snauwt z'n personeel af. Niet erg netjes waar je gasten bij zijn. Een lesje ondernemen zou daarom geen kwaad kunnen!
Beste Esme, dank voor je beoordeling en feedback. Wij gaan hiermee aan de slag. Hartelijke groet, management Hop & Stork
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Na de lunch hier voor koffie met wat lekkers binnen gelopen. Personeel zegt heel enthousiast gedag, en komt al snel vragen of je iets hebt gevonden waar je zin in hebt. We namen 2 cappuccino met een schaaltje chocolade erbij. En dan komt het, het is een feestje om te zien. Een zilverkleurig dienblaadje met 2 kopjes cappuccino, voor ieder een klein glaasje met chocolademousse en twee verschillende kleine stukjes chocolade om te proeven. En vers water.
Daarnaast nog een schaaltje met 5 verschillende stukken chocolade en gedroogd fruit en nougat.
De koffie vonden we lekker, maar had net een tikje pittiger gemogen, of een beetje minder melk. Het microschuim op de koffie was mooi compact, de suiker bleef er goed opliggen. En het schaaltje met snoeperijen was heerlijk, ook voor iemand die niet dol is op zoetigheid was het erg lekker en niet zo zwaar, zoals sommige chocolade kan zijn.
Jammer dat je net in een zijstraatje van de passage zit, het uitzicht valt daardoor wat tegen, en er lopen niet heel veel mensen voorbij, terwijl de stoelen wel uitnodigen tot lang blijven zitten.
De bediening nodigde zichzelf voor de grap uit om ook bij ons aan tafel te komen zitten, dit was grappig en zeker niet opdringerig of brutaal, dus we moesten daarom lachen.
Hier komen we zeker vaker terug, dus tot ziens!
A M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
In een paar veelzeggende woorden: werkelijk álles hier is heel erg lekker en heel erg goed; van de chocolade tot de koffie, van de service tot de thee en de aankleding !
Veerlle .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Mijn vaste plek tegenwoordig. Echt de heerlijkste koffie en thee! Daarnaast geniet ik altijd van de heerlijke praline en chocolademousse die je er bij krijgt. De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Nogmaals, echt heerlijk!
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Geweldige locatie in prachtige Haagse passage met zeer vriendelijke bediening. Als echte chocoladeliefhebber werd in verleid tot een kop chocolademelk. Ik koos spicy en m'n partner koos speculaas. De dag-patisserie was framboos-chocolade gebak. Het gebak (4,50 euro) werd mooi geserveerd maar was niet geweldig van smaak. Ik miste het zuurtje van de framboos en de witte chocolade kwam niet echt naar voren in de toplaag, de bodem was van gestampte volkorenkoekjes maar miste een crunch. De spicy chocolademelk is veel te spicy, chocolade met een vleugje (cayenne)peper is namelijk heerlijk zoals wij eerder konden beleven in Rome en Costa Rica maar dit was absoluut overdone. De melkchocolade speculaas miste volheid en romigheid. Wellicht ga ik hier erg diep in op de smaak maar 17 euro voor 2 chocolademelk en 2 daggebakjes is best aan de prijs en vraagt om een kritische blik. Leuke locatie maar in en rond de passage kan je beter gebak krijgen. Eten kan je hier overigens niet op een broodje kaas met chocoladebalsamico dressing na.
Adomburg .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
De beste koffie van Den Haag in een nieuwe mooie zaak in de Passage. Heerlijke chocola en patisserie! Geweldige service.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wat een geweldig mooie zaak in de Passage in Den Haag. Hier is echt over nagedacht. Heerlijke koffie geserveerd met een mousse en een chocolaatje. Geweldig!
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Nieuwe hot-spot (ja, ook gratis wifi) voor een perfecte cappuccino met een zaligheid aan chocola. Vriendelijk-chique beleving in de Passage. Een oase van rust in een elegante setting. Wij zijn fan!