Hop-Eest

Meer informatie over restaurant Hop-Eest

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 17:00

J R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Horecapaviljoen de Hop-Eest ligt in een prachtige, ommuurde tuin op het landgoed Schovenhorst en wat ons betreft is dit een “Hidden Gem”. Op het landgoed kun je eindeloos dwalen door de diverse bomentuinen maar eenmaal op het prachtige terras van de Hop-Eest kan het grote genieten beginnen.
Het paviljoen is uitsluitend overdag open maar er is genoeg om uit te kiezen. Specialiteit (volgens de kaart) is Flammkuchen dus die wilden we wel eens testen. Ik koos die met spekjes (ze hebben acht varianten) en mijn partner bestelde de soep van de dag (tomatensoep). De flam was heerlijk, ruim belegd met gerookte spekjes en een bodem die dun en super krokant was. De tomatensoep gloeiend heet maar wel erg lekker, ambachtelijk gebakken brood erbij, yammie! Alle honden op het terras kregen enorme bakken water dus die oogden ook tevreden. Al met al een fijne lunch!
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Hop-Eest, op Landgoed Schovenhorst in Putten, is een heerlijke plek om neer te strijken na een stevige wandeling door de bossen. Het heeft het karakter van een bistro met een Scandinavische 'touch'. De bediening is vriendelijk, de (eenvoudige) gerechten zijn vers bereid. Aanrader!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Tijdens familie-reünie hier 'geland' voor de lunch, op het prachtige Landgoed Schovenhorst.
Vriendelijke mensen, vlotte bediening, heerlijke broodjes, bijv. geitenkaas met honing, en niet te vergeten: een heerlijke Sauvignon uit Chili als huiswijn! Hier ga je met een tevreden gevoel vandaan!
Marion70 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Top locatie in de Veluwse bossen. Je kunt hier heerlijk tot rust komen en genieten van (h)eerlijke gerechten die TOP smaken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanraders zijn de flammkuche en de borrelplank!
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Een verrassend goede lunchervaring! Heerlijk op het terras genoten van gerechten die op een simpele wijze per schoolbord werden aangekondigd, maar die qua presentatie en kwaliteit echt konden overtuigen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, aardige mensen, prachtig gelegen aan de rand van Landgoed Schovenhorst.