Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gewoon SUPER
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Superlekker gegeten, vooraf tonijn tartaar fantastisch en de sushi gewoon goed. Heilbot prachtig gegaard en sappig, op een heerlijke risotto. Prettige en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken. Kortom een echte aanrader
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Fijn restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. De gerechten met liefde (op)gemaakt. Top!!!
ArnoudUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voortreffelijek bediening en een mooie kaart! Prima gegeten met als hoofdgerecht heek met paddenstoelrisotto (menukaart schrijft 'paddestoel', wat al 22 jaar fout gespeld is). Achtergrondmuziek was iets te drukke keuze en nadrukkelijk aanwezig. Ik heb gewezen op de koude trek boven de voordeur; wordt aan gewerkt. Eén gróte teleurstelling: visrestaurant Hooked reageerde niet-begrijpend toen ik hun omstandig over de Hoekse en Kabeljauwse twisten vertelde. "Nooit van gehoord!" Hm, dat leerde ik vroeger op de basisschool nog. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoekse_en_Kabeljauwse_twisten
jowi M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De verwachtingen die wij hadden zijn vorstelijk beloond ! Mooi en prettig restaurant en zeer aan te bevelen voor de "vis liefhebbers ". Entree is goed bedacht door er een sluis in te bouwen. Bij koud weer wordt de koude lucht beperkt toegelaten tot de restaurantruimte ! Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen ! Temperatuur zeer aangenaam !.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldig. We hadden er al veel van gehoord.
Het was dan wel met een AH bon, dus voordelig maar dan nog. . . . . .
"Zeker voor herhaling vatbaar!!"
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht zalm&eend, nagerecht koffie crumble ijs ook erg lekker, hoofdgerecht vis kabeljauw en heekfilet mooi opgemaakt helaas weinig smaak. Interieur is een open geheel, weinig privacy.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten; de gerechten zagen er zeer aantrekkelijk uit en waren perfect bereid. De (jonge) bediening was correct en beleefd, beetje plichtmatig misschien, maar wel met oog voor de gasten. Voor liefhebbers van vis is dit restaurant zeker een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Smakelijke gerechten, mooi opgediend. Verrassende wijnkaart met goede wijnen tegen redelijke prijs. Iets meer aandacht in de bediening zou het een top restaurant maken. Voor de visliefhebber "the place to go" .
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was echt heerlijk! Er is een menukaart speciaal voor de AH restaurantactie; je kunt bij elke gang kiezen uit drie gerechten. We vonden de gerechten echt bijzonder en van zeer goede kwaliteit! Bediening was ook prima! We komen zeker nog eens terug!
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Alle gerechten goed van samenstelling en goed klaar gemaakt. Gewoon geen enkel commentaar op.
Bediening was correct. Mag van mij wel wat persoonlijker. De vragen of het smaakt, alles naar wens is ed, klinken meer als aangeleerd dan dat men echt interesse heeft in de klant. Dat nog even verbeteren en het is een perfect restaurant!
bonnes .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
de website schept verwachtingen, die niet worden waar gemaakt, te denken valt hierbij enerzijds mooi uitziende presentatie van de gerechten op de borden, anderzijds ogenschijnlijk achteloos neergelegd, enerzijds attente bediening, in de praktijk moet je je eigen wijn inschenken, krijg je een fles aangeboden, terwijl je een karaf hebt besteld, krijg je een vissoep met te veel aardappelen hierin, wel redelijk van smaak. De vis (heek) zelf was goed van smaak, de wijn was vlak en de panacotta was te sterk kruidig van smaak.
Joice S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Hooked in Nijverdal. Het eten was echt heerlijk. Goede porties en prima in balans. De bediening was goed. Netjes op tijd en heel correct. Als we 1 puntje van verbetering moeten geven is het de verlichting, het is misschien wat gezelliger als het wat meer gedimd is. Zo komen de leuke kaarsjes wat meer tot zijn recht..
Joice S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Hooked in Nijverdal. Het eten was echt heerlijk. Goede porties en prima in balans. De bediening was goed. Netjes op tijd en heel correct. Als we 1 puntje van verbetering moeten geven is het de verlichting, het is misschien wat gezelliger als het wat meer gedimt is. Zo komen de leuke kaarsjes wat meer tot zijn recht..
Jacomijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Leuke locatie, gemoedelijke sfeer. Wel behoorlijk aan de prijs. Komen nog wel een keer terug!
Ilona F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het ambiente/bediening en eten waren top. Bediening had de nodige kennis en was erg vriendelijk. Het eten was zaaaaliggggg.
Voor herhaling zeker vatbaar. Wij waren superrrr tevreden.
Ik ( wij) kom(en) terug, zeker weten!!!
geert1957 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het enigste minpuntje vind ik dat er € 4,95 gerekend wordt voor een fles water van 0,75l. Te gek voor woorden.
Kraanwater is 100x goedkoper en net zo lekker.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aankleding en inrichting passend voor een visrestaurant, eten was lekker en vriendelijke bediening!
Gezellig en gastvrij
Vogels .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
lekker gegeten, ook met AH menu zelfs nog keus!
soep en zalm als voorgerecht gehad, hoofdgerecht kabeljauw en als toetje panacota. heerlijk!
IJsbrand J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
In één woord af. We hebben genoten zullen zeker nog een keer deze locatie bezoeken. Wensen u verder veel succes. voort gaan op de ingeslagen weg lijkt ons zeer zinvol.