Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • tartaar van gerookte forel met zoetzure groenten en kruiden créme fraiche
      Salade met parmaham en mozzarella
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwfilet met spinazie stamppot en mosterdsaus
      Varkenshaasmedaillons met champignonsaus, gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en paprika
  • Nagerecht
    • Brownie van pure chocolade met sinaasappel meringue en sinaasappelsaus
      Dame Blanche

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hooked Seafood & More

Sieger S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Porties hadden iets groter gemogen.
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik ben een vis liefhebber en had me erg verheugd op een speciaal menu in een visrestaurant. Maar helaas, een stukje kabeljauw op een bedje van wat aardappels en groente is niet mijn idee van een speciaal vis menu.
Bij het voorgerecht had wel een broodje of een toastje gemogen en bij het hoofd gerecht misschien een frisse salade, het was allemaal een beetje kaal. Omdat wij met een AH-actie geboekt hadden, kregen wij het 2de menu gratis. Zou het zonder de actie geweest zijn dan was het wel een erg kostbaar menu voor een heel eenvoudige maaltijd.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima menu met de AH actie. De forel vooraf is heerlijk! Dessert konden we inruilen voor koffie, fijn!
Pauldoppen D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Fantastisch dat er een echt visrestaurant is in Nijverdal. Heerlijk klaargemaakte vis variaties. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!,
De tafel van Arend K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Goed eten, maar niet speciaal. Het AH-menu was erg doorsnee met slechts keus uit twee gerechten per gang.
W.J. K.
Goede ontvangst. Duidelijk uitleg bij alles. Leuke sfeer. Wel zeer beperkte kaart voor het AH-menu: vlees of vis.
Heleen O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een sfeervol restaurantje met een super vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Heerlijke visgerechten
F. K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We waren wat later dan was afgesproken, mede doordat er een omleiding was door wegwerkzaamheden.
De uitleg over het menu was duidelijk.
Geen opdringerig gedoe over het drinken en lekker gegeten.
We warenecht een avondje uit!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met vrienden via de AH restaurantactie bij dit visrestaurant geboekt. Keuze uit 2 menu's. (Vis en vlees). Dit vonden wij goed geregeld omdat 1 van ons niet gek is op vis. Eten was echt goed en smaakvol. Bediening uitstekend. Leuke aankleding van het restaurant. Gewoon lekker gezellig. Lokatie uitstekend. Al met al een aanrader.
D B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We waren verrast van de kwaliteit en de mooie opmaak van het eten. De bediening en de sfeer was goed. Naast vis konden we ook uit vlees kiezen. Voor de AH actie was er weinig keuze. Maar daar smaakte het niet minder om.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij gingen met een groep van 9 mensen hier eten met de AH bonnen. Dat was geen enkel probleem. Het merendeel koos voor de vis. Heerlijke kabeljauwfilet. Het voorgerecht, forel, was ook heerlijk. De bediening was prima. Wij komen elk jaar een week in een vakantiehuisje in de buurt van Nijverdal. Dus we komen hier zeker nig een keer eten
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
De kwaliteit liet veel te wensen over. Het hoofdgerecht van kabeljauwfilet bestond voornamelijk uit vette gebakken aardappels. Het stukje vis was erg klein. De smaak was niet bijzonder. Van een visrestaurant verwacht ik goede vis in een ruime hoeveelheid. Wij aten met de AH restaurantactie en zelfs dan was het nog te duur.
De bediening was echter prima.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gebruik gemaakt van het ah menu en dat was prima.
Hannie P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het was erg lekker maar niet al teveel!
Ria T.
Heerlijk gegeten, leuke bediening
Komen nog wel eens terug
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima AH-menu en correcte bediening
Désirée E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voorgerecht verrassend goed, hoofdgerecht goed maar eenvoudig, dessert ronduit simpel.
Bediening prima, ondanks veel bezoekers rustige sfeer.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super lekker gegeten. Ook heerlijk glutenvrij. Weten overal goed van af. En heerlijke glutenvrije brownies van amandelmeel.