Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

Marjan A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
vdbv01 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het opwarm-magnetron gehalte van de gerechten was hinderlijk merkbaar te groot.
Normale bijgerechten, zoals brood en salade kwamen alleen met flinke bijbetaling. Dat zou ook gegolden hebben voor frites, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk! Als je van vis houdt, is dit restaurant zeker een aanrader. Het ligt erg makkelijk aan het parkeerterrein van de Jumbo, dus parkeren is geen probleem. De bereidingstijd was erg kort, dus we hoefden niet lang te wachten. Service was ook niets op aan te merken. De carpaccio van zwaardvis is zeker aan te raden!
André W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening echt een aanrader!!!
Tingoyesa N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Absoluut een aanrader voor de liefhebber van lekker eten en natuurlijk vooral voor de visliefhebber. Amuse, voorgerecht, wijn, en de zeetong van mijn tafelgenote waren allemaal uitstekend, de bediening was kundig en gastvrij, maar mijn 500 gram wegende en echt perfect bereide tarbot was in één woord onvergetelijk. Deze chef weet echt wat hij (of zij?) doet!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het is druk op zaterdagavond bij Hooked als we om 19 uur binnenkomen, gelukkig hebben we gereserveerd. We bestellen wat te drinken en het duurt even voordat we de menukaarten krijgen. Ik bestel de tonijntartaar vooraf en de coquilles als hoofdgerecht en vraag om bijpassende wijnen. De dame in kwestie geeft aan dat ze dat bij een collega zal moeten navragen. Inmiddels is het tien voor 8 en hebben we nog niks te eten gehad. Dan komt de serveerster met de amuse, een lepeltje met couscous met garnaal, lekker. We hadden inmiddels flink honger. Het duurt nog even maar daar komen de voorgerechten. De borden zijn mooi opgemaakt en de vis erg vers. Bij de voorgerechten krijgen we een plateau met broodjes geserveerd. Persoonlijk hadden we het brood liever al kort na binnenkomst gehad. De hoofdgerechten zien er net zo mooi uit en smaken ook heerlijk. Als nagerecht kies ik de tomaat basilicum panna cotta. Ik ben te benieuwd hoe zoiets smaakt. Ook deze gang ziet er weer prachtig uit en smaakt verrassend lekker. Enig
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een echte aanrader!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gewoon SUPER
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Superlekker gegeten, vooraf tonijn tartaar fantastisch en de sushi gewoon goed. Heilbot prachtig gegaard en sappig, op een heerlijke risotto. Prettige en vriendelijke bediening. Niets op aan te merken. Kortom een echte aanrader
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Fijn restaurant. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. De gerechten met liefde (op)gemaakt. Top!!!
ArnoudUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voortreffelijek bediening en een mooie kaart! Prima gegeten met als hoofdgerecht heek met paddenstoelrisotto (menukaart schrijft 'paddestoel', wat al 22 jaar fout gespeld is). Achtergrondmuziek was iets te drukke keuze en nadrukkelijk aanwezig. Ik heb gewezen op de koude trek boven de voordeur; wordt aan gewerkt. Eén gróte teleurstelling: visrestaurant Hooked reageerde niet-begrijpend toen ik hun omstandig over de Hoekse en Kabeljauwse twisten vertelde. "Nooit van gehoord!" Hm, dat leerde ik vroeger op de basisschool nog. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoekse_en_Kabeljauwse_twisten
jowi M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De verwachtingen die wij hadden zijn vorstelijk beloond ! Mooi en prettig restaurant en zeer aan te bevelen voor de "vis liefhebbers ". Entree is goed bedacht door er een sluis in te bouwen. Bij koud weer wordt de koude lucht beperkt toegelaten tot de restaurantruimte ! Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen ! Temperatuur zeer aangenaam !.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldig. We hadden er al veel van gehoord.
Het was dan wel met een AH bon, dus voordelig maar dan nog. . . . . .
"Zeker voor herhaling vatbaar!!"
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht zalm&eend, nagerecht koffie crumble ijs ook erg lekker, hoofdgerecht vis kabeljauw en heekfilet mooi opgemaakt helaas weinig smaak. Interieur is een open geheel, weinig privacy.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten; de gerechten zagen er zeer aantrekkelijk uit en waren perfect bereid. De (jonge) bediening was correct en beleefd, beetje plichtmatig misschien, maar wel met oog voor de gasten. Voor liefhebbers van vis is dit restaurant zeker een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Smakelijke gerechten, mooi opgediend. Verrassende wijnkaart met goede wijnen tegen redelijke prijs. Iets meer aandacht in de bediening zou het een top restaurant maken. Voor de visliefhebber "the place to go" .
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was echt heerlijk! Er is een menukaart speciaal voor de AH restaurantactie; je kunt bij elke gang kiezen uit drie gerechten. We vonden de gerechten echt bijzonder en van zeer goede kwaliteit! Bediening was ook prima! We komen zeker nog eens terug!
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Alle gerechten goed van samenstelling en goed klaar gemaakt. Gewoon geen enkel commentaar op.
Bediening was correct. Mag van mij wel wat persoonlijker. De vragen of het smaakt, alles naar wens is ed, klinken meer als aangeleerd dan dat men echt interesse heeft in de klant. Dat nog even verbeteren en het is een perfect restaurant!
bonnes .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
de website schept verwachtingen, die niet worden waar gemaakt, te denken valt hierbij enerzijds mooi uitziende presentatie van de gerechten op de borden, anderzijds ogenschijnlijk achteloos neergelegd, enerzijds attente bediening, in de praktijk moet je je eigen wijn inschenken, krijg je een fles aangeboden, terwijl je een karaf hebt besteld, krijg je een vissoep met te veel aardappelen hierin, wel redelijk van smaak. De vis (heek) zelf was goed van smaak, de wijn was vlak en de panacotta was te sterk kruidig van smaak.
Joice S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Hooked in Nijverdal. Het eten was echt heerlijk. Goede porties en prima in balans. De bediening was goed. Netjes op tijd en heel correct. Als we 1 puntje van verbetering moeten geven is het de verlichting, het is misschien wat gezelliger als het wat meer gedimd is. Zo komen de leuke kaarsjes wat meer tot zijn recht..