Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Over restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

Geert1957 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aankleding en inrichting passend voor een visrestaurant, eten was lekker en vriendelijke bediening!
Gezellig en gastvrij
Vogels .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
lekker gegeten, ook met AH menu zelfs nog keus!
soep en zalm als voorgerecht gehad, hoofdgerecht kabeljauw en als toetje panacota. heerlijk!
Thijs E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een specifiek vis restaurant, dat schept mooie verwachtingen.

Het restaurant was één grote ruimte met enkel een blok in het midden, ook het meubilair was niet van een normale standaard.
Uiteraard gaat het om de gerechten, de keuze (AH menu) viel erg tegen en was niet anders dan de vis gerechten die elk ander restaurant ook aanbiedt. Voorgerechten waren goed en mooi, echter was de smaak van de opmaak-dressing helaas heftiger dan de (verse) vis stukken (tonijn/paling).
Het hoofdgerecht kwam al snel na het voorgerecht, de kabeljauw was tot pap gemaakt. Niets meer over van de normale stevig structuur, helaas. Dit terwijl de smaak prima was. We hebben even gewacht met bestellen van het nagerecht (ging te snel). dit was uiteindelijk een prima, maar niet bijzonder gerecht. Om 22.00 was het hele restaurant leeg (zaterdag) en was het tijd te gaan. Voor ons niet weer.
Tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Via de AH-actie hier gegeten. Ze hebben een speciaal AH-menu samengesteld. Keuze voor de voor- hoofd en nagerechten uit telkens 3 mogelijkheden. Brood (met pesto, olie en kruidenboter) wordt er extra bijgeserveerd.
Gewoon goed en lekker gegeten.
Luciavanriele .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel goed visrestaurant. Personeel met kennis van zaken, zowel eten als wijn. Genoeg keuze. Het allerbelangrijkste alle gerechten waren erg lekker. ( alle 4 hebben we andere dingen gegeten) Bediening erg vriendelijk. We komen zeker terug.
Mieke.wempe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was prima, wij waren vooral blij met de groenten die bij de heek werden geserveerd, erg lekker.
Frites en sla was voor ons teveel. Het enige waar we over teleurgesteld waren was dat de soep op een koud bord werd geserveerd. Daardoor koelde deze snel af.
Verder is dit restaurant een aanrader voor de vis liefhebber!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super gegeten
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met ahrestaurantactie zes weken geleden geboekt, omdat we in de buurt een huisje hadden geboekt. En ze verwachtten ons. Heel prettig. Voldoende keus. Presentatie was tip top, masterchef australia waardig. Het voorgerecht was lekker, fris. De vis van het hoofdgerecht was perfect bereid. En de toetjes waren verrukkelijk en zeker niet standaard met tomatenjam bij de pannacotta en het koffiedessert was vernieuwend en zalig. Daar heeft iemand veel plezier in het werk. Dat geldt overigens ook voor de bediening. TOP
Henkbeek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij maakten gebruik van de AH actie. Er was keuze uit geselecteerde menu's, goed samengesteld.
Het eten was lekker en voor herhaling vatbaar.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super heerlijk gegeten! Echt hele lekkere visgerechten. Leuk dat je een amuse kreeg bij het diner. En brood bij de voorgerechten.
Gertgj .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goede sfeer en tatente bediening. Voorgerecht super. Hoofdgerechten qua smaak wat vlak. Jammer dat er niet uit de normale kart gegegeten kon worden met deze ah actie.
Ben .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Zaterdag 22 oktober jl. hier gegeten. Gerechten waren allemaal zeer goed bereid. Prijs/kwaliteit was prima. Friet bijvragen was mogelijk, overigens zonder kosten. Personeel was vriendelijk, had zich alleen een wat vreemd namaaktaaltje aangeleerd, nogal vermakelijk, eerlijk gezegd! Zaak is misschien iets teveel verlicht.
Carolameijerink .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke ontvangst, goede kaart. Mooie opmaak van gerechten. Gerechtjes wat aan de flauwe kant naar onze smaak. Maar al met al goed, leuke avond gehad. We vonden het leuk Hooked te leren kennen !
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fantastisch restaurant met een geheel eigen identiteit.
Heerlijke gerechten die er ook nog eens prachtig uitzien.
zeer gastvrije bediening.
Echt een aanrader!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk concept; perfect voor liefhebbers van vis. Prima wijnkaart! Bediening nog wat onervaren, maar wel vriendelijk.
Mooie, nieuwe zaak maar door de lichte vloer, strakke interieur en het redelijk felle licht oogt de inrichting wat koud.
Prodnier .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten , zeker een aanrader !!! Voor de tweede keer genoten van overheerlijke gerechten , we komen graag nog een keer genieten .
Bork D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gegeten met gebruik van de AH restaurant actie. Dit betekende een 3 gangen menu a 39,50 gratis. Dit maakte de prijs voor ons toegankelijk.
Keuze was beperkt tov normale menu keuze ivm actie, maar dat vonden wij geen probleem.
Prima wijn. Wel veel licht in de zaak, maar niet storend. Gerechten zagen er mooi uit, en zeer smakelijk. Attente bediening. Voor de kinderen lekkere verse kibbeling met friet.
Voor herhaling vatbaar!
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben vorige week zondag met z'n vieren bij Hooked gegeten, hierbij hebben we gebruik gemaakt van de AH acite. Je had best nog een leuke keuze dus dat viel wel mee. De voorgerechten (tonijn en zalm) waren heerlijk en mooie portie, de heren hadden echter de Bouillabiase en deze was erg lekker maar de hoeveelheid was niet voldoende ook al betrof het het voorgerecht. Vervolgens door naar de hoofdgerechten, de gerechten zagen er allemaal even mooi uit, de witvis viel goed in de smaak maar de zalm was niet smakelijk. Daarbij werden frites en rauwkost geserveerd, 2 kleine bakjes voor 4 personen dit was echt niet voldoende. Dus dat gaf toch wel een ontevreden gevoel, vervolgens nog de nagerechten, de pannacotta en de brownie waren smakelijk echter de hoeveelheid t.o.v. hoofdgerecht was wel scheef. M.n. de brownie was een enorme portie.

Al met al hebben we best wel lekker gegeten, ook de broodjes waren een leuke toevoeging alleen jammer dat deze samen met het voorgerecht kwamen en niet eerder. En als noot daaraan toevoegend de rekening was een behoorlijk bedrag ondanks de korting met de actie.

De sfeer is goed, je kunt er leuk zitten, de bediening is redelijk maar we zijn er niet met een voldaan gevoel vandaag gekomen. Wel jammer hoor.