Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • tartaar van gerookte forel met zoetzure groenten en kruiden créme fraiche
      Salade met parmaham en mozzarella
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwfilet met spinazie stamppot en mosterdsaus
      Varkenshaasmedaillons met champignonsaus, gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en paprika
  • Nagerecht
    • Brownie van pure chocolade met sinaasappel meringue en sinaasappelsaus
      Dame Blanche

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hooked Seafood & More

Monique R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk gegeten en uitstekende service. De dames waren erg hartelijk en kundig!
Aartje K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Was erg smaakvol,vriendelijk personeel..snelle service..kortom prima...
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
wat een leuk restaurant heerlijk eten en medewerkers met een geweldig gevoel voor humor. Aanrader
Moniek F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker gegeten en gezellige bediening
Elvira J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
We zijn blij verrast. Geen enkel minpunt. We aten het lekkere AH menu en komen zeker terug voor de gewone kaart die er ook heel aantrekkelijk uitziet. Een aanpassing in het menu i.v.m. dieet was geen probleem. Wijn was prima, Awatere, een Sauvignon uit Nieuw Zeeland.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij hadden het ah restaurant actie menu.
Eten was lekker en smaakvol alleen te weinig. Nog wat bijscheppen ging niet.
Ik heb thuis nog wat bijgegeten.
Ook het glas wijn. Vul het glas normaal en niet een bodempje
Restaurant is verder sfeervol.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en super leuke en vriendelijke bediening . Komen zeker terug
R G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben heerlijk vis gegeten, de bediening was heel aardig en gastvrij, we hebben genoten!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren kwalitatief zeer goed, de hoeveelheden en de serveertijd tussen de gerechten uitstekend . De stamppot vonden wij wat minder passend maar viel in het niet tegen de rest. Ze waren erg flexibel met wat kleine aanpassingen op het AH menu Ah. Ook het personeel was erg netjes.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Het voorgerecht was bijzonder smakelijk. Heerlijke zoetzure groenten en de bijsmaak was heel subtiel. Het hoofdgerecht en nagerecht waren ook goed. Maar wat mij betreft stal het voorgerecht tartaar forel toch echt de show. Een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heel netjes schoon en trendy restaurant, attente vlotte bediening, we hadden niet veel tijd en men slaagde erin een 3 gangen AHactie menu met nog een extra amuse in een half uur volledig geserveerd te hebben. Lekker vismenu, top!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Meer Nijverdallers. zouden eens hier moeten gaan eten! Geweldig lekker????
Frits E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
via ah restaurant actie voor de 2e keer geweest het menu was aangepast er leuk en goed gedaan. (echt winters)
Goede sfeer leuk personeel en goede kok die weet wat hij doet liefde voor het vak(mooie combi gemaakt).Het geheel zag er verzorgt uit.
Een echte aanrader dus.

K.Ekkelkamp
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Bijzonder lekker gegeten, kwalitatief uitstekend
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima restaurant; goede uitstraling en lekker eten
Philip O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Wij maakten gebruik van AH-aanbieding en daardoor is je menukeuze beperkt. Wij hadden de keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het voorgerecht, een tartaar van gerookte forel was lekker, erg smakelijk. Het hoofdgerecht, kabeljauw, was lekker. Gaar en niet droog, maar ik had van een visrestaurant iets meer verwacht qua smaak. Het had een beetje een vlakke smaak. Ook het stamppotje dat er bij werd geserveerd was niet lekker gekruid. Dit kan ik thuis ook eten. Het nagerecht, een brownie met een bolletje ijs, gegarneerd met wat crumble was wel lekker maar karig. In eerste instantie dacht ik dat men het ijs vergeten was. Het bolletje was erg klein en lag onder de crumble verstopt. Ik had iets meer verwacht. Met zo'n aanbieding bied je gasten een gelegenheid om kennis te maken met je restaurant. Dit is voor mij geen stimulans om snel nog eens te boeken.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten met ons gezin moeten we vaker doen!
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima verzorging. Mooi menu, met de nodige aanpassing, 1 persoon kon de spinazie niet verdragen en werd een goed alternatief voor geleverd. Zeker aan te bevelen.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima gegeten. Nette en vriendelijke ontvangst. Gegeten met AH-restaurant actie. Voorgerecht was bijzonder lekker. Hoofdgerecht was niet echt spannend, wel smaakvol. En heerlijke desserts. Restaurant is aanbevelenswaardig.