Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

• Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Prijs/kwaliteit was prima.
Job M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een restaurant waar we graag naar toe gaan. Heerlijke gerechten en een goede bediening.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten en personeel zeer gastvrij!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten was redelijk, niet meer dan dat. Omdat ik goede verhalen had gehoord viel me het wat tegen. Kaart was ook niet zo groot. Pauzes tussen de verschillende gangen waren erg lang.
Fiona M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben een tapas ervaring van gemaakt met veel voorgerechten..misschien is dit een idee voor Hooked maar dan 3 voorgerechten voor een speciale prijs. Of zoiets. Verder schoon en gezellig.
Tingoyesa N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Shared dining concept mogelijk, naast het gebruikelijke voorgerecht - hoofdgerecht enz. Zeer aan te raden! Met z’n tweeën ongeveer 6 of 7 gerechtjes delen, erg leuk en heerlijk! Heel lekker zijn bv de gebakken ansjovis met aioli en de scheermessen met chorizo. En dat je in Nijverdal gewoon zonder te reserveren heerlijke oesters kunt eten.. dat was een paar jaar geleden nog ondenkbaar.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Voor het eerst bij Hooked Seafood & More gegeten. Wij zijn aangenaam verrast! Allereerst door de uiterst vriendelijke en attente dame die ons een aangenaam verblijf bezorgde. Maar ook door de smakelijke en verse gerechten! Wij kozen vooraf voor een combinatie van brood (met olijfolie en tapenade) en garnalenkroketjes; heerlijk! Daarbij een werd een smakelijke Chenin Blanc geschonken. Als hoofdgerecht een vakkundig bereidde risotto (echt heel lekker!) met gamba's en coquilles. Vers bakje salade erbij.... kortom fantastisch gegeten! Wij komen zeker terug!
Barend M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Omdat het vlak voor de kerst was,waren er weinig klanten,waardoor we vlot werden bedient.
Het eten was prima en voldeed aan de verwachting.
Elis B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Jammer dat ze aanbieden om een fles water neer te zetten en als we dan beiden cerschillend water willen ze de de 2 flesjes op de rekening zetten
Henriettr T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten gezellig entourage de bediening geweldig zeker voor herhaling vatbaar
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super leuke bediening en lekker eten! Een goede prijs/kwaliteit verhouding
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben een heerlijke smaakvolle avond gehad bij Hooked Seafood & More en de bediening was ook erg vriendelijk, dus een zeer geslaagde avond!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voorgerecht rn hoofdgerecht waren echt heel lekker.
Dessert viel tegen; iets te véél basilicum.
We gaan wel een keer weer
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer eens terug, deze keer met vrienden en opnieuw genoten. Lekker eten, mooie wijnen en fijne ambiance. Dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten in een ook passende ambiance. Kleuren, materialen, etc. gaven het idee om in een restaurant aan het strand te zitten. Een keer wat anders. Omdat we het gevoel kregen dat er snel geserveerd werd, hebben we gevraagd of er wat meer tijd tussen kon zitten en dat was geen probleem.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik wil hier niets over zeggen. Teleurstellend na alles wat we hebben gelezen over hartelijk ontvangst en heerlijk eten. Wij vonden het matig
jowi M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor de 2e maal het restaurant bezocht ! Een kennis meegenomen. De maaltijden werden door mijn gast met zeer goed beoordeeld.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vriendelijk personeel met kennis van fe gerechten en wijnen.
Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervolle gelegenheid. Zeker aan te raden.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer uitstekend! Heerlijke gerechten en een hele fijne bediening. Echt een aanrader!
PCWR N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was erg gezellig.De bediening was ook heel goed.Het retaurant was makkelijk te vinden per fiets.Dit restaurant gaan we aanbevelen bij familie en kennissen