Hooked Seafood & More

Grotestraat 232 7443 BT Nijverdal Nederland Kaart

Over het restaurant Hooked Seafood & More

Voor de visliefhebbers

Wanneer iemand seafood noemt, krijg jij dan een warm gevoel? Bij Hooked Seafood & more raak jij 'hooked' door alle overheerlijke visgerechten die er op het menu prijken. Vers en met liefde en aandacht bereidt, daar gaan de eigenaren van dit restaurant voor! En het lukt ze ook nog! Per seizoen geniet jij van de aanwezige vis. Van de heerlijke broodjes tot de lekkerste pan mosselen, geniet!

Meer informatie over restaurant Hooked Seafood & More

Jouw recensie over het restaurant Hooked Seafood & More

Gerrie T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer goed restaurant
Aparte menukaart voor de AHrestaurantaktie met uitgebreide keuze
Als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer naar toe
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ruim een jaar geleden hier ook geweest en ook via een AH actie. In vergelijking was er eigenlijk niets veranderd, ook de keuze was nagenoeg hetzelfde. De kabeljauw werd door mijn partner als vlouw ervaren. Verder waren de gerechten dik in orde en de opmaak was mooi. Ook de bediening was weer erg vriendelijk.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geen gevoel voor de klant
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gisteren heerlijk genoten van het eten en de gezelligheid
gerwi50 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig restaurant sfeervol. Overzichtelijk Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding,
Aardig personeel. We komen zeker terug
marjet K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vers, mooi opgediend. Vriendelijk personeel en een gezellig, schoon restaurant. Verse tonijn is een echte aanrader.
Mariet E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten en het was al voor de vierde keer in dit leuke visrestaurant. Ik vind het een aanwinst voor Nijverdal . De albertheijn-actie met speciale menukaart, biedt ook heerlijke gerechten. Prima dus
dijkmanvanheuven .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Deuren stonden open. Het was koud en er was tocht. Gelukkig zei een andere gast er iets van. Langs het restaurant raast er toch nog veel verkeer. Dus..... nooit de deuren open. Bovendien..... luchtvervuiling naar binnen door het verkeer dat vrij dicht langs het restaurant rijdt.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ze hebben een goede indruk achter gelaten.
Het eten was heel goed.
Iets meer persoonlijke aandacht voor de klant maakt het nog beter
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een heerlijk restaurant. Wij waren er nu voor de derde keer en opnieuw een belevenis.
Zeker een aanrader voor een ieder die zich eens op een andere manier met een visje wil laten verassen.
Wij komen er in ieder geval dit jaar zeker nog eens opnieuw genieten.
margriet.a .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er wordt aangegeven dat het driegangenmenu 37.50 kost dit is exclusief friet en salade als je die wilt moet je 7.00 euro bijbetalen. Als je van de gewone menukaart zou kiezen kom je ongeveer op een driegangenmenu van 33.50 inclusief friet en salade!!!!! Dus ......................................!!!!!!!
Lotje J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
dit is een uitstekend visrestaurant. Vriendelijk personeel, ze doen erg hun best om het naar je zin te maken. Nadat we besteld hadden werd er een heerlijk amuse van gerookte makreel geserveerd. gevolgd door een broodplankje met superverse broodsoorten daarbij tapenade, olijfolie (gekruid) en een kruidenbotertje( lekker met verse knoflook)
voorafje Gamba's, goed op smaak en een lekkere bite. Ook de sashimi van tonijn viel in de smaak en het was genieten van de carpaccio van zwaardvis. We verheugden ons al op het hoofdgerecht. Met de juiste tussenpauze werd er een heerlijke tonijnsteak geserveerd. Tip: vraag hem wel rare gegrild, dan is de smaak heerlijk en niet droog!
de derde tafelgenoot was blij met de mosselen en sausjes. Lekkere friet en salade als bijgerecht. De chardonnay wijn vond ik wat vlak, beter passend was de Culemborg wijn. Toetje dame Blanche viel goed in de smaak. kortom: echt een aanrader!! wij wonen in de buurt en gaan hier nu zeker vaker naar toe. En anders raad ik u aan om er even voor om te rijden, mocht u door Nijverdal gaan.
Arian P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Liever investeren in de kwaliteit dan de kwantiteit. Grote hoeveelheden maar niet altijd passend (bv bakje friet bij de spaghetti/risotto).
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was redelijk. Sashimi was goed de fish&chips was een beetje aan de vettige kant.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Keuze uit drie gerechten en drie gangen. Leuke gerechten en heerlijk bereid! Lekkere wijnen! Restaurant draait nu ruim een jaar, dit was ons derde en zeker niet laatste bezoek. Een aanwinst voor Nijverdal.
jandutch .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een restaurant om voor ' om' te reizen , wat wij ook hebben gedaan. Een heel vriendelijk ontvangst, word geluisterd naar dieet wensen. de clam chowder was top ! ook de kabeljauw was vers en uitstekend bereidt. een restaurant om terug te komen.
José P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de AH restaurantactie. Hiervoor hebben ze een aparte kaart met keuzegerechten. Verse gerechten, verse vis..Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. I.p.v. "vast nagerecht" koffie met likeur besteld - werd niets extra's voor gerekend - Top service! Komen zeker weer.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker met z'n vieren gegeten met AH-actie, waar ze een speciale menukaart voor hebben, lekker maar niet bijzonder met name de opgewarmde seafood chowder. De panna cotta was heerlijk. Vreemd dat je apart moet betalen voor een broodplateau, salade en friet. Het 3-gangen menu was m.i. al erg voordelig daar had ik liever wat bij opgezet dan krijg je die vervelende reacties niet.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht carpaccio van zwaardvis is zeer aan te bevelen. Als hoofdgerecht mosselen, tijdelijk verkrijgbaar en coquilles. Erg lekker. Met een goede verdejo erbij.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Met de AH actie, toch nog voldoende keuze van gerechten.
Wel een tip:
"De borden die voor het voorrecht worden gebruikt zou ik vanwege het geribbelde oppervlak, snel vervangen".
Verder alles uitstekend.