Hooistraat

Hooistraat 5 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hooistraat

Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het begon zo mooi paar jaar geleden. Snel, vlot, smakelijk. Echt een top tent!! Kwam er graag en vaak. Met gezelschappen of met de kinderen prive.
Eigenerasse stond er dagelijks zelf. Zij heeft later een tweede locatie geopend in Benoordenhout. Is toen haar tijd gaan verdelen. En anno nu: vreselijk rommelig. Smakeloze duur betaalde broodjes. Kleffe taarten. Koffie is OK. Toilet is boven en niet heel fris. Bediening ziet er verre van vlot uit. Locatie werkelijk prachtig aan de gracht. Jammer van de auto's die voorbij razen. (Of stationair draaien thv het terras om te laden en lossen). Optimaliseer je tent; ga er zelf weer staan en gooi de bezem door zowel je tent als door het personeel. Make a fresh new start!!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
zondag 11 Augustus op heerlijk terras buiten op de brug, half afgebakken en smakeloos pistoletje met kaas ook maar half opgegeten en de rest aan de eendjes gevoerd. Er liep 1 meisje die kennelijk de hele tent in haar eentje deed, binnen zag alles er zeer slordig en onapetijtelijk uit.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Sinds 1,5 jaar kom ik bijna wekelijks in deze zaak. Binnen is het knus en warm, buiten ligt de parel en het best bewaarde geheim van Den Haag: het terras op de brug. Het is een plek die je moet kennen om er te komen en waar je veel locals en terugkerende gasten ziet. Gelukkig geen plek voor massatoerisme. Op een voorjaar of zomerdag heb je hier een geweldige plek in de zon, en de stilte is er zalig, af en toe slechts onderbroken door een onder de brug doorvarende rondvaartboot. De koffie is er heerlijk, de broodjes ook. Enige minpuntje is dat de bediening in het weekend,als de onvolprezen eigenares er niet is, nog wel eens te wensen overlaat. De zomer kan mij niet lang genoeg duren!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Geen aanrader. De kaart biedt vele soorten broodjes maar blijkbaar niet op zondag om 13uur; dan alleen pistolets en snijbrood. Ik bestel wit en krijg bruin, en de zgn. pittige kip is gortdroog. De Tuna Melt staat niet in het rijtje tosti's dus verwacht ik geen tosti maar een open sandwich. Helaas. Smoezelig toilet.
Lisa1968 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Ik heb nog nooit zo'n slecht high tea gehad, 2 droge sandwiches, een kop soep en een bak fruit lees een bak appel met kaneel. Ik had bij de reservering ruim een maand geleden een lactose allergie doorgegeven, hebben ze ook helemaal niets mee gedaan. Bediening was slecht, service slecht ga hier dan ook nooit meer naar toe. Decor was leuk, op een brug aan het water.
E D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
prima terras, heerlijke smoothies en stralende bediening! de B*L*T met avocado is een aanrader... evenals de zaak in zn geheel :)