HOOI

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:30

Marije K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Leuke plek om even te lunchen. Het is een hipster plek. Maar daar hou ik van. Lekker brood, goede kazen. Niet super bijzonder, maar wel beter dan wat je normaal krijgt. Iets aan de prijzige kant en je moet geduld hebben voordat je je eten krijgt. Maar laat je dat niet weerhouden om het een keertje te checken.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Gezellig en gemoedelijk eettentje. Aardige bediening, niet erg snel maar ik had geen haast dus erg was het niet. Eten was lekker, maar wel weinig voor de prijs. Voor 8.50 verwacht ik toch echt meer dan een sneetje brood en een kleine (basic) salade.
lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fijn: een plekje waar je neer kunt strijken met of zonder laptop.
werkplek buiten de deur, pitstop onderweg naar de stad of plek om af te spreken. Verse sap of een echt goed belegde boterham.

De eigenaresse is zo ongeveer de jongste onderneemster van de straat, maar denkt misschien juist daarom wel consequent na over waar ze haar spullen vandaan haalt (van dichtbij, van ambachtelijke kwaliteit). Als je dat ook nog proeft (en dat is zo) word ik altijd extra happy.

Hoe zit het met die iens-duurzaamheidsscore hier? Dat moet toch wat voorstellen!

Decor is hier eindelijk een term die hout snijdt. Op de muur is een prachtige vos geschilderd. Feelgoodtentje dus.