HOOI

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:30

sarahdenie .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Altijd ontzettend warm welkom bij HOOI. Ik heb tot nu toe alleen gelunched; altijd met zorg, smaak, aandacht klaargemaakt en opgediend. Fijne rustige sfeer, prettige muziek, lichte ruimte, en helemaal fijn: biologische en locale producten.
Fedor V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Wat een heerlijk tentje! Lieve mensen in de bediening, lekkere broodjes en de scones zijn werkelijkwaar voortreffelijk! Wij komen hier vaak even langs voor een lekkere lunch of een koffie, en nemen dan toch ook maar weer iets te eten erbij. Top tent!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Leuke plek om even te lunchen. Het is een hipster plek. Maar daar hou ik van. Lekker brood, goede kazen. Niet super bijzonder, maar wel beter dan wat je normaal krijgt. Iets aan de prijzige kant en je moet geduld hebben voordat je je eten krijgt. Maar laat je dat niet weerhouden om het een keertje te checken.
LolaWrites .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Al vanaf het begin mijn favoriete lunch-/koffietentje in Utrecht! (H)eerlijk eten en fijne bediening die altijd tijd heeft voor een praatje. Het interieur maakt het helemaal af! Ik word altijd ontzettend blij van deze plek!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Gezellig en gemoedelijk eettentje. Aardige bediening, niet erg snel maar ik had geen haast dus erg was het niet. Eten was lekker, maar wel weinig voor de prijs. Voor 8.50 verwacht ik toch echt meer dan een sneetje brood en een kleine (basic) salade.
carpediemutrecht .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Gezellig tentje aan de Burgemeester Reigerstraat! Eten was op orde maar niets sprong er echt uit. We hebben er ontbijt en lunch gehad. We werden vriendelijk bediend, al het duurde een tikkeltje lang. We hadden gelukkig de tijd. Het geheel is lekker artsy ingericht, heel schattig en klein alsof je in een poppenhuis eet. Een pluspunt is dat je er blijkbaar ook een picknickmand kan bestellen.
lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Fijn: een plekje waar je neer kunt strijken met of zonder laptop.
werkplek buiten de deur, pitstop onderweg naar de stad of plek om af te spreken. Verse sap of een echt goed belegde boterham.

De eigenaresse is zo ongeveer de jongste onderneemster van de straat, maar denkt misschien juist daarom wel consequent na over waar ze haar spullen vandaan haalt (van dichtbij, van ambachtelijke kwaliteit). Als je dat ook nog proeft (en dat is zo) word ik altijd extra happy.

Hoe zit het met die iens-duurzaamheidsscore hier? Dat moet toch wat voorstellen!

Decor is hier eindelijk een term die hout snijdt. Op de muur is een prachtige vos geschilderd. Feelgoodtentje dus.