Meer informatie over restaurant HOOI

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 17:30

NinaFOOD .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mijn verse jus d'orange en linzenburger waren heerlijk. Mijn cappucino was helaas te heet waardoor er binnen een minuut geen schuim meer was, en mijn worteltaart smaakte prima, maar voelde qua textuur niet vers en het glazuur was alleen zoet, niet zuur. De bediening was erg vriendelijk, maar na de broodjes hebben we na een half uur maar zelf de bediening er bij geroepen om meer te bestellen. De bediening was veel in de keuken aan het kletsen. Er was veel aandacht aan het decor, en dat gaf een goede sfeer.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk ontbeten bij HOOI. Ik had de boerenyoghurt gevuld met o.a. banaan en noten. Heerlijk dat het een goedgevulde yoghurt was, waar je bij andere tentjes veel meer yoghurt dan noten krijgt. Banaan kokos brood was ook heel lekker en de boerenyoghurt met frambozencoulis is ook een aanrader.
Francispt .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Hele fijne sfeer en goede service. Alles is vers. Ze hebben goede en eerlijke producten uit de streek. Echt een aanrader om gezellig af te spreken.
Serge V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk geluncht met een zeer gezellige en attente bediening. Het was druk maar de broodjes en sapjes waren verrukkelijk en werden snel geserveerd!
Eefjed .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijke lunch! Vriendelijke bediening en lekker taart. Aanrader! Binnen is het knus en gezellig. Hier ga ik vaker komen!
Cherryll .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
HOOI heeft de heerlijkste koffie van Utrecht! De smaakvolste Brownies, Quiches, Smoothies.....ik kan alles wel opnoemen. Ga er een keer ontbijten, lunchen of High-Tea-en en ervaar wat ik bedoel. Behalve dat alles smaakt en klopt in deze sfeervolle zaak, de service is de kers op de taart!
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Maanag hier geluncht. Alleen al voor de groene smoothie kon ik hier. Ik had maar weinig tijd, dus zelf naar de bar gelopen om te bestellen. Even overlegd welk broodje snel kon, toen werd het meteen gemaakt. Snee brood met mierikswortel biet spread en geitenkaas, lekkere combinatie. Het is niet erg groot binnen, en zijn daarom niet veel tafels. Toen ik binnenkwam was alles bijna vol, en dat voor een maandag.
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
2 maal geluncht bij Hooi. Superlekkere gerechten. 1 x de proeverij gedeeld met allerlei zelfgemaakte heerlijkheden en 1 x soep van de dag. Drankjes ook heel lekker: verse vruchtensap en prima kwaliteit koffie. Alles is biologisch en verantwoord. Daarom vind ik prijs-kwaliteit-verhouding ook zeer redelijk.
De bediening is ontzettend aardig en servicegericht. Ik woon niet in Utrecht, maar als ik er ben ga ik zeker weer lunchen of ontbijten bij Hooi.
Heloise .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Alweer een tijd geleden dat we bij HOOI zijn geweest, maar ik wilde nog zeggen hoe heerlijk het eten daar is en hoe enthousiast en vriendelijk de bediening. Ik kom hier graag lunchen of een high tea doen met vriendinnen, deels omdat het eten heel erg lekker is, maar ook omdat het biologisch of lokaal geproduceerd is. Fijn dat HOOI in Utrecht zit!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We wandelden van Bunnik naar hartje Utrecht en kwamen rond de lunch langs Hooi. Een prima plek! We kozen voor de proeverij, zes boterhammen met drie keer beleg naar keuze. Het werden Delfts Blauwe kaas (met walnoten en balsamico), rauwe ham en een spread van mierikswortel en rode biet (met hazelnoten). Daarbij nog ingelegde komkommer en wat roomboter. Het was echt genieten. Daarbij versgeperst SAP van sinaasappel rood fruit. Aanrader!
M B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Verschillende malen bij Hooi gegeten tussen de middag. Lekkere koffie, lekkere lunchgerechten. Ik vind het iets te duur voor het gebodene en al die gerechten van Tante Zus en Ome Zo een beetje teveel van het goede -de benaming-, maar het is wel lekker. Er is een lunchgerecht dat je kunt delen; veel brood en m.i. iets te weinig beleg erbij. Zeker voor die prijs. Uiteindelijk zit je droog brood te eten. Decor: op zich prima, maar de -leuke- tafel aan het raam is vies; er zijn richels in die altijd vol zitten met etensresten. Heel onsmakelijk en onhygienisch. Die zouden ze steeds moeten uitvegen en heel goed schoon moeten houden. Ziet niemand van hen dat? Maar verder een leuke plek voor koffie of een lunch. Prettige bediening.
Beste Marie, Dankjewel voor je recensie. Toevallig wees een van onze collega's er laatst ook op dat we daar met z'n allen beter op moeten letten. Aan het einde van de dag wordt 't grondig schoongemaakt, maar overdag laten we er inderdaad nog steken vallen. Vaak omdat er met regelmaat gasten zitten en we er niet meer gemakkelijk bij kunnen. Dat is echter geen excuus, en daarom beloof ik je dat we er in het vervolg heel goed op gaan letten. Jouw bericht is een extra stimulans. Dank daarvoor!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Superknus en authentiek, lekker brood van Menno en biologisch beleg. Het is echt een huiskamer waar vooral studenten komen, zo lijkt het. Niet erg snel of profi, wel vriendelijk en persoonlijk. Neem de tijd.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Het was alweer een lange tijd geleden dat we een high tea hadden gedaan en vonden het fijne ervaring bij HOOI! We werden vriendelijk ontvangen, kregen uitleg over de gangen (hartig, zoet en fruit) en er werd ook verteld bij alles wat we niet opkregen was het mogelijk om een doggy bag mee te nemen. Wat ons aanspreekt is dat veel (of alle?) producten biologisch zijn en/of uit de streek komen. De bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en de inrichting is heel knus! Zeker een aanrader!
Edrie .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Laatst gaan lunchen bij HOOI. Ik ben fan! De bediening kwam een gezellig praatje maken, en regelmatig vragen of we onze keuze al hadden gemaakt (we waren veel aan het praten en vergaten steeds op de menukaart te kijken). Vervolgens kwam de serveerster vertellen dat ons eten iets langer kon duren, omdat er nieuwe humus gemaakt moest worden. Geen probleem, verse humus!
Ik vind het een aanwinst voor Utrecht, lekker echt eten en even iets anders op je bord. Fijne sfeer, ga zo door!
Plintenladder .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Ik heb hier op een zondagochtend aan het raam ontbeten. Ontbijtje was een typisch Nederlandse verzameling van een croissantje, mooi dikke plakken brood met oude brokkelkaas en roomboter, een gekookt ei, een glaasje sap en een kop thee. Het was nog rustig, dus ik kon er prima studeren (en dat was ook het plan!). Het is een gezellige plek, maar ik vond het verder niets bijzonders. Misschien toch maar eens terug om te kijken of ze nog iets spannenders te bieden hebben..
MagereGourmands .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vrijdagochtend even snel gaan ontbijten bij Hooi. Vriendelijk ontvangst, rustige mensen.

Hooi is naar Utrechtse normen vroeg open voor ontbijt, we waren wel net wat te vroeg voor dagverse scones, dus kregen we de gister-verse scone tegen de prijs van de room (noem dat gratis).

De koffie (cappucino) was redelijk maar geen topkwaliteit, chocolademelk wat minder. De boerenyoghurt met muesli en vers fruit erg lekker, met extra ontbijtgranen en honing voor zij die hongerig zijn, of nood hebben aan zoet. En de krant ligt klaar, ook essentieel voor een ontbijt.

Het decor is relaxed en licht, no-nonsense en wel gezellig. Een aardige plek om even bij te tanken of 's ochtends koffie+krant te doen.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Fijne plek om even lekker te lunchen of een ontbijtje te nuttigen. Hier hebben ze een breed assortiment kruidentheetjes. Vooral de scones en Tante Nellie haar eiersalade zijn een genot. De uitermate vriendelijke dames zijn, wanneer er even tijd is, altijd in voor een gezellig praatje. Informeel doch correct!
Sarahdenie .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Altijd ontzettend warm welkom bij HOOI. Ik heb tot nu toe alleen gelunched; altijd met zorg, smaak, aandacht klaargemaakt en opgediend. Fijne rustige sfeer, prettige muziek, lichte ruimte, en helemaal fijn: biologische en locale producten.
Fedor V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Wat een heerlijk tentje! Lieve mensen in de bediening, lekkere broodjes en de scones zijn werkelijkwaar voortreffelijk! Wij komen hier vaak even langs voor een lekkere lunch of een koffie, en nemen dan toch ook maar weer iets te eten erbij. Top tent!
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Leuke plek om even te lunchen. Het is een hipster plek. Maar daar hou ik van. Lekker brood, goede kazen. Niet super bijzonder, maar wel beter dan wat je normaal krijgt. Iets aan de prijzige kant en je moet geduld hebben voordat je je eten krijgt. Maar laat je dat niet weerhouden om het een keertje te checken.