Hoogeerd

Maasbandijk 10 6606 KB Niftrik Nederland Kaart

Over restaurant Hoogeerd

Dineren aan het water

Geen massatoerisme, wel een bijzondere omgeving met vele bezienswaardigheden en prachtige natuur. Restaurant Hoogeerd ligt direct aan de Maas, tussen Oss en Nijmegen. Hier kun je ten voeten uit genieten van wat het land van Maas en Waal te bieden heeft. De persoonlijke aandacht in combinatie met de voortreffelijke keuken, maakt deze culinaire parel tot een groot succes waar men met gemak uren kan blijven hangen.

Meer informatie over restaurant Hoogeerd

Maandag t/m Vrijdag 06:30 - 23:30
- Ontbijt 06:30 - 10:00
- Bar 08:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:30
- Ontbijt 08:00 - 10:30
- Bar 08:00 - 23:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
kees W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De kwaliteit van het eten bij Hoogeerd is zondermeer goed. Wij kozen voor vis als hoofdgerecht en zowel de roodbaars als de zeebaars waren prima. Royale porties met als bijlage ook nog frietjes en 2 soorten groenten.
Als ik al een opmerking kan maken dan was het dat de gefrituurde bloemkool erg kruimelig was en net niet lauwwarm genoeg. De carpaccio vooraf en het Niftriks boertje als dessert waren erg lekker en ook weer royaal bemeten.
Wij reserveerden om 19.30 en dat is kennelijk daar laat want om 21.00 uur was het restaurant leeg en haalde de bediening de kaarsjes van de overige tafels al weg. Dat is niet zo fijn en geeft het gevoel dat men gaat sluiten.
Ons advies is daar echt mee te wachten tot de laatste dinergasten weg zijn.
Verder vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding, ondanks de royale porties, aan de hoge kant.
In vergelijk met andere gelijksoortige restaurants mag daar wel wat vanaf.
Rest ons nog de bediening, los van het kaarsjes verhaal, een compliment te geven voor de aandacht en de gastvrijheid.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! zeer vriendelijke bediening, geen lange wachttijden tussen de gangen door!Mooi en gezellig restaurant.Prijs-kwaliteit verhouding ook prima ,een echte aanrader.wij gaan zeker nog een keer terug!!
Anneloes B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We eten altijd heerlijk bij Hoogeerd! Deze keer was.ook weer top! Mooie gerechten, fijne bediening en prettige sfeer! Aanrader!!
Mathilde S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk en het personeel was erg vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar dus.
Nellie L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, bediening gezellig , eten te vlug achter elkaar, mag wat meer tijd tussen zitten, verder prima, aanrader!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Hoogeerd. Allereerst uiterst vriendelijk ontvangen, Marieke jij bent een ware gastvrouw. Er was even geen plaats maar na even wachten met een heerlijk wijntje werden we beloond bij het raam. vervolgens een heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten, zowel het vlees als de vis waren zeer smaakvol en ruim voldoende. En als toetje natuurlijk het Niftriks Boerke, heerlijk. Als laatste vermelding is dat het overig personeel heel attent en vriendelijk waren. Wij komen zeker terug.
Hay R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kaart was niet geheel duidelijk qua wat er bij het menu hoorde of extra betaald moest worden.
Je kon aangeven hoeveel tijd je tussen een gang wilde. Perfect
Jeannettefurer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was super lekker. Helaas was de tijd tussen de gangen erg lang en het duurde lang voordat de bestelling opgenomen werd.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening. Het was erg druk, wat rumoerig, maar we hoefden niet te wachten. Het ging vlotjes door.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben écht heerlijk gegeten. Ook al aten we met de AHrestaurantactie, we hebben helemaal niet het idee gehad dat we te kort zijn gedaan. We hadden juist het idee dat we goed verwend zijn door de goede kwaliteit van de gerechten en de grote van de porties en de mooie manier van opdienen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Hoogeerd, Lekker 3 gangenmenu, alles was zeer smakelijk, en de bediening vriendelijk. Wij gaan zeker terug.
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdagavond 1-10-2016, met z'n vieren gegeten bij restaurant Hoogeerd met gebruikmaking van AH bonnen. De speciale kaart deed kwalitatief niet onder voor de normale kaart. Alle gerechten waren top. De bijlage witlof was heel bijzonder met een vleug citroen. Erg lekker. Een complimentje voor de jeugdige bediening is zeker op z'n plaats. We hadden een gezellige en sfeervolle avond. Dit is zeker een aanrader.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Via een actie van Travelbird een drietal nachten in het hotel verbleven op basis van logies/ontbijt, Ontzettend aardig personeel en goede service. Op dag van aankomst hier ook 's avonds gedineerd en werkelijk geweldig. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de bediening door het veelal jonge personeel zonder uitzondering subliem. Enorm vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Dit maak je maar zelden mee, Allemaal diamantjes.
Werkelijk een genot om deze jonge mensen gade te slaan. Hier kunnen echte professionals nog wat van leren.Hoewel we van plan waren elke dag ergens anders te dineren, vonden we het door de uitstekende ervaring niet nodig ons hier aan te houden en hebben vervolgens ons nog twee avonden laten verwennen. Aanraders: Biefstuk, Menu van de chef (garnalenkroket, met kalfsgehakt gevulde varkenshaas en toe een sorbet van sorbetijs). Ook het menu van de dag, dagelijks wisselend is een aanrader),
De zalm(moot) is voortreffelijk. Overigens de side dishes bevatten allemaal verse groenten en heerlijke aardappelgratin uit de oven. Frites vind ik persoonlijk wat minder,
Michel_kievit .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was erg lekker,en de bediening was zeer
vriendelijk.
Mijn vrouw had biefstuk op,wat erg mals was ,en erg goed gebakken.
Ik heb een zalmmoot op,wat erg lekker was .......heb mijn vingers er bij afgelikt.
Gerdakort .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat hadden we geboft met het weer, konden lekker buiten zitten met uitzicht over het water.
Een buitengewoon heerlijk voorgerecht, rundercarpaccio, gevolg door een kalf en varkens medaillon. met een lekkere ijs afsluiting.
Vlotte bediening, echt een aanrader.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hadden een dag happen en stappen geboekt. We begonnen bij Hoogeerd. De eerste 'gang' was een kop koffie/thee met gebak. We vonden het opmerkelijk en erg jammer dat er geen slagroom bij het gebak zat. Toen 1 van ons vroeg of er slagroom bij zat, grapte de ober dat dit er al op zat (was bij het abrikoosgebak inderdaad zo, maar op de kersenvlaai niet, die overigens veel te zuur was).
We hebben 11 km gewandeld naar het andere café en de terugweg bleek zo'n 20 km te zijn ipv de 10 km die aangegeven was (route op de letter gevolgd en klopte ook, behalve de aangegeven km)
Bij terugkomst waren we totaal oververhit en heel erg dorstig. We hebben aan de eigenaar aangegeven dat we ruim 3 uur en 3 kwartier gelopen hebben en hij gaf aan dat hij hier van schrok, dat het zo ver bleek te zijn. Hij gaf ook aan te kijken naar een compensatie.
Daar is echter niets van terecht gekomen, we kregen nog geen glaasje water! Op de bestelling van drinken hebben we wel een kwartier moeten wachten. Voor het hoofdgerecht konden we alleen kiezen uit schnitzel of zalm. Dit was wel aardig qua smaak, maar niets bijzonders.
Kortom, erg jammer.
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De proeverij is aan te raden. De dag daarna aten wij a la carte en dat was beduidend minder qua prijs/kwaliteit. Je zit daar wel fantastisch met mooi uitzicht over de Maas. Bediening helemaal oké.
Stoffel16thdebie .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten en de bediening was goed.Ik vond het hoofdgerecht prima, mijn vrouw vond het toetje heel goed. Ik kan het restaurant aanbevelen bij mijn vrienden
Fransjens .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hoogeerd, een hotel-restaurant met een mooi uitzicht over een zijarm van de Maas. Eten is goed. Na de bestelling geen lange wachttijden. Personeel is attent en vriendelijk. Prijs-kwaliteit verhouding zou ik prima noemen. Je bent echt een avond uit..