Hoogeerd

Maasbandijk 10 6606 KB Niftrik Nederland Kaart

Over het restaurant Hoogeerd

Dineren aan het water

Geen massatoerisme, wel een bijzondere omgeving met vele bezienswaardigheden en prachtige natuur. Restaurant Hoogeerd ligt direct aan de Maas, tussen Oss en Nijmegen. Hier kun je ten voeten uit genieten van wat het land van Maas en Waal te bieden heeft. De persoonlijke aandacht in combinatie met de voortreffelijke keuken, maakt deze culinaire parel tot een groot succes waar men met gemak uren kan blijven hangen.

Meer informatie over restaurant Hoogeerd

7,2
7,1
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hoogeerd

Willy J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer slecht klantonvriendelijkheid restaurant , mijn vrouw zit momenteel thuis een salade te eten die ze zojuist zelf gemaakt heeft.

Ze bestelde een grote zalm salade bij Hoogeerd waar géén zalm in zat maar wel aardappelen. Ze vroeg een dressing zonder suiker. Mijn vrouw mag géén suiker (Die aardappelen stonden niet op de kaart , en daar houd zij niet van.

Nadat ze er iets van gezegd heeft wordt de salade geruild door Arno voor een kleine salade , nadat mijn vrouw opmerkte dat ze een grote salade had besteld zei ‘’Arno’’de Baas zelf notabene, dat ze een kleine krijgt omdat ze de zalm er tussenuit gegeten zou hebben.

Mijn vrouw mag geen suikers wat wij van tevoren aangegeven hadden, misschien dat de kok de zalm er tussenuit heeft gelaten en er wat anders van gemaakt heeft. Maar als er met ons niet gecommuniceerd wordt daarover??

ze had er niet eens van gegeten, met een boze blik liep hij weg, mijn vrouw kon geen hap meer door de keel krijgen en heeft de salade laten staan.

Bedankt Arno, je bent een flopper voor ons.

We hebben bij het afrekenen de ober er nog op aangesproken , maar die durfde niks door te geven aan de baas, Arno verpeste onze eetlust, ik snap niet dat ie zulke hoge cijfers heeft gehaald, van ons krijgt ie een dikke nul....
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
ALLES SUPER met hoofdletter.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden alle vier visgerechten van de speciale Ahkaart, want we hadden via de AHrestaurantactie geboekt. We waren zeer tevreden over de gerechten, goed klaargemaakt, niet spectaculair; bloemkool en sla als bijgerechten en het bakje sla werd ook vrijwel direct aangevuld. Mooie carpaccio goed opgemaakt als voorgerecht, alleen jammer dat er slechts een zoete bubbel geschonken kon worden als feestelijk begin.
Mijn tafelgenoten waren tevreden met de dessertkaart, aangezien ik niet zo op zoet ben vroeg ik naar kaas maar dat was geen optie, ik kreeg wel de Irishcoffee als dessert hoewel dat niet als zodanig op de kaart stond, goede service! Ook gewoon water werd zonder extra kosten gebracht. De Chardonnay die we dronken was prima.
Ik had een tafeltje aan het raam gevraagd, en ook keurig gekregen, maar door het slechte weer en de duisternis van de winter was er niet veel te zien. Aangezien het restaurant heel mooi gelegen is met prima parkeermogelijkheden komen we zeker in de zomer nog eens terug
Marcel-Marion D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Goed gegeten, waren hier lang niet meer geweest, na eerder minder goede ervaring.
Gerechten nu prima smaak/kwaliteit en voldoende!
Koffie kan beter.....
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel gezellig een mooie locatie .
De voorgerechten waren met zorg gemaakt.
Het hoofdgerecht was ook bijzonder.
We hadden allemaal iets anders.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De kwaliteit van het eten bij Hoogeerd is zondermeer goed. Wij kozen voor vis als hoofdgerecht en zowel de roodbaars als de zeebaars waren prima. Royale porties met als bijlage ook nog frietjes en 2 soorten groenten.
Als ik al een opmerking kan maken dan was het dat de gefrituurde bloemkool erg kruimelig was en net niet lauwwarm genoeg. De carpaccio vooraf en het Niftriks boertje als dessert waren erg lekker en ook weer royaal bemeten.
Wij reserveerden om 19.30 en dat is kennelijk daar laat want om 21.00 uur was het restaurant leeg en haalde de bediening de kaarsjes van de overige tafels al weg. Dat is niet zo fijn en geeft het gevoel dat men gaat sluiten.
Ons advies is daar echt mee te wachten tot de laatste dinergasten weg zijn.
Verder vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding, ondanks de royale porties, aan de hoge kant.
In vergelijk met andere gelijksoortige restaurants mag daar wel wat vanaf.
Rest ons nog de bediening, los van het kaarsjes verhaal, een compliment te geven voor de aandacht en de gastvrijheid.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Alvorens mijn man naar een zakelijke afspraak in de buurt ging besloten wij hier eerst te dineren. Wat een verrassing. Mijn man had een duo van wildbiefstuk, en ik de coq au vin. De biefstukken waren nog mooi rood van binnen, de coq au vin was van goede kwaliteit kippedij. Erbij beetgare warme groente mix, puree, frietjes en rauwkost. De borden waren mooi opgemaakt. Alles was van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende. De bediening was vlot en persoonlijk. Ook toen de afspraak van mijn man uitliep mocht ik rustig aan mijn tafeltje blijven wachten, er werd niets opgedrongen. Omdat het 1,5 uur rijden is van onze woonplaats broeden we op een gelegenheid om in het hotel te overnachten, want terugkomen doen we zeker!
maria P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! zeer vriendelijke bediening, geen lange wachttijden tussen de gangen door!Mooi en gezellig restaurant.Prijs-kwaliteit verhouding ook prima ,een echte aanrader.wij gaan zeker nog een keer terug!!
Anneloes B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We eten altijd heerlijk bij Hoogeerd! Deze keer was.ook weer top! Mooie gerechten, fijne bediening en prettige sfeer! Aanrader!!
Mathilde S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk en het personeel was erg vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar dus.
Nellie L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, bediening gezellig , eten te vlug achter elkaar, mag wat meer tijd tussen zitten, verder prima, aanrader!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Hoogeerd. Allereerst uiterst vriendelijk ontvangen, Marieke jij bent een ware gastvrouw. Er was even geen plaats maar na even wachten met een heerlijk wijntje werden we beloond bij het raam. vervolgens een heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten, zowel het vlees als de vis waren zeer smaakvol en ruim voldoende. En als toetje natuurlijk het Niftriks Boerke, heerlijk. Als laatste vermelding is dat het overig personeel heel attent en vriendelijk waren. Wij komen zeker terug.
Hay R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kaart was niet geheel duidelijk qua wat er bij het menu hoorde of extra betaald moest worden.
Je kon aangeven hoeveel tijd je tussen een gang wilde. Perfect
Jeannettefurer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was super lekker. Helaas was de tijd tussen de gangen erg lang en het duurde lang voordat de bestelling opgenomen werd.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening. Het was erg druk, wat rumoerig, maar we hoefden niet te wachten. Het ging vlotjes door.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben écht heerlijk gegeten. Ook al aten we met de AHrestaurantactie, we hebben helemaal niet het idee gehad dat we te kort zijn gedaan. We hadden juist het idee dat we goed verwend zijn door de goede kwaliteit van de gerechten en de grote van de porties en de mooie manier van opdienen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Hoogeerd, Lekker 3 gangenmenu, alles was zeer smakelijk, en de bediening vriendelijk. Wij gaan zeker terug.
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdagavond 1-10-2016, met z'n vieren gegeten bij restaurant Hoogeerd met gebruikmaking van AH bonnen. De speciale kaart deed kwalitatief niet onder voor de normale kaart. Alle gerechten waren top. De bijlage witlof was heel bijzonder met een vleug citroen. Erg lekker. Een complimentje voor de jeugdige bediening is zeker op z'n plaats. We hadden een gezellige en sfeervolle avond. Dit is zeker een aanrader.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Via een actie van Travelbird een drietal nachten in het hotel verbleven op basis van logies/ontbijt, Ontzettend aardig personeel en goede service. Op dag van aankomst hier ook 's avonds gedineerd en werkelijk geweldig. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de bediening door het veelal jonge personeel zonder uitzondering subliem. Enorm vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Dit maak je maar zelden mee, Allemaal diamantjes.
Werkelijk een genot om deze jonge mensen gade te slaan. Hier kunnen echte professionals nog wat van leren.Hoewel we van plan waren elke dag ergens anders te dineren, vonden we het door de uitstekende ervaring niet nodig ons hier aan te houden en hebben vervolgens ons nog twee avonden laten verwennen. Aanraders: Biefstuk, Menu van de chef (garnalenkroket, met kalfsgehakt gevulde varkenshaas en toe een sorbet van sorbetijs). Ook het menu van de dag, dagelijks wisselend is een aanrader),
De zalm(moot) is voortreffelijk. Overigens de side dishes bevatten allemaal verse groenten en heerlijke aardappelgratin uit de oven. Frites vind ik persoonlijk wat minder,
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was erg lekker,en de bediening was zeer
vriendelijk.
Mijn vrouw had biefstuk op,wat erg mals was ,en erg goed gebakken.
Ik heb een zalmmoot op,wat erg lekker was .......heb mijn vingers er bij afgelikt.