Hoo Wah

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Veronique D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij komen hier al jaren!! Dit jaar Dec 2016 bestaat Hoo- Wah 40 jaar ! Dat zegt toch wel wat voor een restaurant! Eten is héérlijk! Vers,goed warm,schoon servies. Bediening is altijd goed. N enkele keer als het super druk is zoals met carnaval e.d. Dan is bediening wat minder....langere tijd tussen bedieningen . Wij hebben Thaiwokfan gegeten ...veel kleine gerechten . Mag en kan je zovaak bestellen als je wilt en super vers en lekkerrrr.!!! Niet duur...Ma-vr.€ 22,50 za zo feestd 24,50
Foppe B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Zondagavond eten a la carte eten bij Hoo Wah. Het was behoorlijk druk met name in het afhaalgedeelte.
Tussen het voorgerecht (afruimen) en het hoofdgerecht zat een half uur. Na het hoofdgerecht (afruimen van borden en schalen) werd de bestelde koffie na 20 minuten uitgeserveerd. Wel werd sorry gezegd maar twee keer te lang wachten is ronduit slecht te noemen.
Het eten was goed te noemen.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Paar weken geleden weer een rijsttafel(!) gehaald. Het was weer heerlijk.
Een paar jaar niet meer geweest vanwege mindere kwaliteit. Nu weer helemaal teug op het oude niveau. E 15,- voor 2 personen en elk gerechtje was heerlijk. Babi pangang had iets een varkenssmaak.
Verder echt lekker.