Honyun (Orient Plaza)

Kerkenbos 1017 6546 BB Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Honyun (Orient Plaza)

Van Peking tot Shanghai

De uitgebreide kaart van dit Chinees-Kantonese restaurant bestaat uit traditionele gerechten uit de keukens van Kanton, Peking, Szechuan en Shanghai. Denk bijvoorbeeld even aan de wereldberoemde pekingeend. Loopt het water je al in de mond? Fantaseer dan nog even verder over spannende visgerechten, Kantonese zwaluwnestjes en alle andere gerechten waar de oosterse keuken zich mee onderscheidt. Hier komen al je dromen uit!

Meer informatie over restaurant Honyun (Orient Plaza)

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mathijs114 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Het restaurant ziet er schitterend uit, service was top en eten was heerlijk. Wij hebben met z'n drieën drie stuks Dim Sum per persoon en vier grotere gerechten a 9,50 per stuk op. Ook hadden we een schaaltje noodles en gebakken rijst. Bij nader inzien hadden we er misschien nog wel een groter gerecht bij kunnen bestellen. De opmaak van de gerechten doet erg Nederlands aan, maar het eten is zelf is authentiek! Honyun is naar mijn mening het beste Chinese restaurant in de regio!
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Als je de lunch hebt overgeslagen is het soms best lekker om naar een all-you-can-eat restaurant te gaan. Dit keer Oriënt Plaza in Nijmegen.

Gevarieerd assortiment en kwalitatief redelijk in orde (op de rendang na want die was smakeloos en te hard). Bediening is niet alert waardoor met name de drankjes te lang op zich laten wachten. Het restaurant is gevestigd op een industrieterrein met ruim voldoende parkeerterrein. De aankleding is niet spectaculair maar verder in orde.

Rfvanrrooijen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Voor de lunch gaan we graag naar Oriënt Plaza voor dim sum. Bij de ingang zit wel iemand bij de receptie, maar zij zit altijd aan de telefoon. We weten de weg, dus we lopen naar boven. Daar zitten we met z'n tweeën aan een ruime tafel. Er zijn veel verschillende kaarten voor de lunch (dim sum, sushi, Kantonees), maar wij gaan voor dim sum. Ondertussen weten we wat we willen hebben, maar daar moeten we wel om vragen (stokjes, bakjes, Chinese sojasaus), ipv van bestek en een bord. Maar dat is allemaal geen probleem. Als we de kaart hebben ingevuld, wordt nog even overlegd of we echt wel alles willen hebben, aangezien we wel veel hebben besteld voor twee personen. Bijbestellen kan natuurlijk altijd nog. Niet alles komt tegelijk op tafel (dat hoort blijkbaar zo), maar het smaakt allemaal wel weer heerlijk. Daarvoor hebben we eerder ook wel eens dingen besteld die we niet zo lekker vonden. Maar door ervaring wordt men wijzer. Weer een heerlijke lunch, met vriendelijke bediening in een goed aangekleed restaurant.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten was bijzonder vlak, de bediening chaotisch. Totaal geen kennis van zaken. De kaart is erg verwarrend. Waarom kleine porties? Om ons zeker wegwijs te maken in de Chechuan keuken. Totaal overbodig. Veel te hoge prijzen, zeker gezien de kleine porties. Een bakje rijst kostte ons al extra bijna drie euro. Belachelijk gewoon. A waste of time and money. Kom er nooit meer terug. N.b. Ik heb lange tijd in China gebivakkeerd dus ik weet wel iets van de Chinese keuken.
M_en_A .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het eten was op zich goed, maar we vonden de porties aan de kleine kant. Gerechten hadden ook warmer geserveerd mogen worden.

Het slechtste was echter de bediening: we hebben tijdens het eten vier verschillende personen aan onze tafel gehad om resp. de bestelling op te nemen en te bedienen. Erg chaotisch. Een besteld gerecht vergat men te serveren. We vonden het al vreemd dat de persoon die onze bestelling opnam alles blijkbaar (dus niet) kon onthouden, en niets opschreef. En als je je hand opsteekt omdat je nog iets (extra's) wilt gebruiken, dan duurt het te lang voordat men bij je tafel is.

Dan bij vertrek niemand die alert was om ons als gasten een prettige avond te wensen. Bij de kapstok ook slecht drama: er zat een gastvrouw achter de computer en had meer oog voor de mail dan de gasten die hun jassen weer kwamen ophalen.

Conclusie: een overrated restaurant, voornamelijk vanwege de slechte service tijdens het eten en de ongeorganiseerde en falende bediening.

Nee, we gaan hier niet meer terug.
Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. Wij nemen graag contact met u op om dit nader te bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. In welk restaurant had u gedineerd (Honyun, Kyoto, JIRO)? We horen het graag. U kunt contact met ons opnemen via shimen@orientplaza.com. Wij zoeken graag met u naar een oplossing. Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Orient Plaza
Salva D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Kom hier vaker vanwege de heerlijke sushi en de verscheidenheid in aanbod van diverse aziatische keukens. Leuk ingericht bestaat uit diverse verdiepingen waar je ook alleen japans en thais kunt eten. Moiete waard om een keer te eten.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
complex. Van binnen ingericht zoals een gemiddeld Chinees of Japans restaurant, buiten keurig aangelegde tuin maar daardoorheen zie je toch dat je op een industrieterrein zit, verder geen last van gehad, prima atmosfeer binnen. Het Thaise restaurant bestaat niet meer. Als je Thais wil eten moet je dat 24 uur tevoren aanvragen. Bespaar je deze moeite. Het Thaise eten wordt bereid met een zware Chinese slag. De Tom-yam soep was echter heerlijk en pittig en beloofde veel goeds, maar daarna was het een stuk minder met een goed smakende rode curry die echter smaakte alsof deze op z'n Chinees gebonden was. In het groentegerecht en de ossenhaas met zwarte bonensaus konden we weinig Thais ontdekken, al waren de gerechten op zich niet slecht als je je op mild Chinees hebt ingesteld. Ik beoordeel het eten echter als Thais zoals besteld. Hier moet je gewoon lekker Chinees of Japans gaan eten.
Omnivoor .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Het grote complex ligt op een bedrijventerrein aan de rand van Nijmegen en het uitzicht is niet indrukwekkend, maar van binnen is het verzorgd en fraai ingericht. We aten in Honyun, het Chinese Kantonese restaurant op de eerste verdieping. De bediening is vriendelijk, de drankprijzen ook en de menukaart biedt volop keuze. Van lichte hapjes van de dim sum tot complexere gerechten is erg voor elk wat wils en doordat de porties niet enorm zijn, is de prijs uiterst betaalbaar. We hebben genoten van het voorgerecht: perfect gegrild vlees en verfijnde inktvis. De zeevruchtensoep met zeewier was super vers en perfect op smaak. Het was lang geleden dat ik zo'n goede peking eend gegeten had en met een hele brede glimlach hebben we dan ook de rekening voldaan. Binnenkort ook maar eens in het Japanse gedeelte "Kyoto" gaan kijken.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij orient plaza kyoto, bediening was echt goed af gestemd samen met het menu werd er uitgebreid verteld qua eten en drinken wat bij elkaar past bij het gerecht. Nou echt een super leuke avond gehad.kom zeker nog een keer terug.wat een verwennerij zeker als fijnproever en genieter een woord TOP.
SanR .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Bij Orient Plaza ben je echt uit...
Heerlijk eten in een mooie ambiance. Een echte aanrader! De afhaal (orient drive) is ook geweldig, hoewel ik de afhaal sushi wel prijzig vind.
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Gisteren hadden wij vrienden meegenomen om te gaan eten in de Sushi gelegenheid van jullie nog voor hun trouwen. Een grote teleurstelling komen nooit meer. Te weinig personeel half uur wachten op drankbestelling geen uitzondering de Sushihapjes idem en dan ook nog koud meermaals terug laten nemen sorry zorg van voor meer personeel en als je er dan iets van zegt bij het afrekenen worden de schouders opgehaald slecht slecht slecht ons zien jullie Nooit meer.
Beste Jenny, vervelend om te horen dat jullie bezoek aan JIRO niet naar wens was. We nemen graag contact met u op om meer te horen over het verloop van de avond en samen een oplossing te vinden. Dank voor de feedback en we horen het graag. Met vriendelijke groet, Orient Plaza shimen@orientplaza.com
R-iekie .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Wij hebben gisteravond ter gelegenheid van mijn ouders 50 jarige huwelijk bij Honyun van Orient Plaza gegeten. Het eten was voortreffelijk, het concept van de kleinere gerechten is super zodat je meerdere gerechtjes kunt kiezen. Het personeel is super aardig en toen de bediening in de gaten kreeg dat mijn ouders hun huwelijksfeest vierden kwamen ze ter afsluiting met een mooi opgemaakt toetje voor hen beiden en een fles rode wijn van het huis! We hebben een heerlijke avond gehad. In december hebben wij hier ook met mijn werk gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het toen ook voortreffelijk was.... Wij komen vaker.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Groot eetpaleis met diverse restaurants. Met twee personen de chinees bezocht, genaamd Honyun. De kaart is opvallend, geen lange lijst met nummers en gerechten, maar je moet/mag kiezen uit een beperkt aantal gerechten, wat ze dan weer op één groot bord serveren. Ze noemen dit shared dining. Voorgerecht een lekker soepje met krab, daarna het grote bord met vier gerechten a € 9,50 per gerecht. Heerlijk gerechten, vooral de eend was erg lekker. Bakje mie was te weinig, dus nog een bakje, staat dan wel weer extra op de rekening. Heerlijk gegeten, maar de prijs is hoog. We waren met z'n tweeën 83 euro kwijt. Compliment voor de bediening, attent en erg aardig.
Wibi82 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
De sushi van Jiro is erg goed. We zijn de afgelopen tijd bij veel verschillende all you can eat-tenten geweest, maar ze kunnen niet tippen aan Orient Plaza.
22 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Voorheen was Orient Plaza een wok restaurant met buffet. Nu is het verandert in een restaurant waarbij je op een kaart je gerechtjes moet aankruisen (5 per persoon) en dit kan dan 5 of 6 keer. Dit betekent dat je langer aan het tafelen bent. Na 3 gangen was ik vol. Je krijgt dus meer dan genoeg, echter vond ik persoonlijk de oude manier van wokken toch leuker.
Service is prima. Wij hadden een verjaardag, kregen zelfs een fles wijn!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Dit bedrijf bestaat uit verschillende restaurants. Jiro is het all you can eat restaurant op de beneden verdieping. Goede bediening, vriendelijk en allert. Het eten is goed, diverse hapjes uit diverse keukens: thais, indonesisch en japans. De sushi is matig, maar ik ben wel erg kieskeurig wat sushi betreft. Dus een gemiddelde eter zal dit prima vinden. Vers en redelijke keuze. Decor is wat minder, dat komt vooral doordat het een hele grote ruimte is en daardoor niet gezellig. Bij het japanse restaurant is wat achterstallig onderhoud. Het eten is daar wel erg goed (op de sushi na). Het authentiek chinese restaurant is voortreffelijk! Dit is ook te zien aan de vele chinezen die daar eten. Het thaise restaurant blijft mijn favoriet. Maar dat kan alleen op reservering. Je zit dan in het authentieke chinese restaurant en jouw diner wordt naar jouw wensen samengesteld. Echt een topper!
Petrick D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Al meerdere malen hier gegeten. Op de benedenverdieping is JIRO gevestigd; een Aziatisch all-you-can-eat concept waar je prima kunt eten.
De inrichting is sfeervol, luxe en warm, met zicht op de open keuken. Als wijnliefhebber heb je hier niets te klagen; de compacte wijnkaart is met zorg samengesteld door iemand met verstand van zaken. De sommelier is zeer gastgericht en adviseerde ons een uitstekende en betaalbare sauvignon blanc uit Saint Bris (Bourgogne !) en zette er op ons verzoek een gratis karaf kraanwater naast.
De gerechtjes zijn over het algemeen erg smaakvol, verse ingrediënten, en er is volop variatie, waarbij keuze is uit verschillende aziatische keukens.
Kortom, een zeer prettig adres.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Orient plaza heeft meerdere restaurants onder een dak. Vandaag bij Jiro geweest. Dit is het nieuwe all you can eat gedeelte. Eten was prima en voldoende, maar kan niet tippen aan de kwaliteit die je boven in bij het Japanse restaurant kan krijgen. Maar daar betaal je dan ook wel wat meer.
Vriendelijke bediening en de bestellijst word er snel opgehaald, wat meestal niet zo is bij all you can eat concepten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Wij wilden na een bezoek aan Nijmegen nog snel even wat eten en zagen het grote gebouw van Orient Plaza langs de weg liggen. We hadden niet zulke hoge verwachtingen maar we zijn aangenaam verrast. Zeer vriendelijke ontvangst door een gastvrouw bij binnenkomst die ons advisserde bij hun sushi-restaurant Jiro te gaan eten. Smaakvolle inrichting en prettige bediening in deze zaak. De sushi,s die we bestelden waren allemaal heerlijk vers en lekker van smaak. Leuk was dat er ook wat Indonesische gerechtjes op de kaart stonden. We kozen hiervan o.a. de rendang en de gado-gado. Bereiding en smaak hiervan ook prima. Kortom leuke zaak waar je voor een zacht prijsje prima kunt eten !
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
We komen hier regelmatig maar meestal bij de japanner of chinees. Ditmaal bij Jiro met "all you can eat" formule. Ze hebben hier chinees, japans, thais en indonesisch. Het viel helaas tegen. De service was slecht in die zin dat er zoveel tijd tussen het serveren van de gerechten zat in de eerste ronde dat we een paar maal dachten dat ze gerechten vergeten waren. Jammer als je rijst besteld voor bij het vlees en er zeker 20 minuten tussen het ontvangen van beide gerechten zit en dus de een inmiddels al koud is. Ook de smaak en kwaliteit tussen verschillende gerechten was groot. Sommige heerlijk en sommige waren flauw en was het vlees te doorbakken. Het wokken wat ook nog steeds mogelijk is was daarin tegen wel erg lekker. Jammer dat aan het einde van de avond het dessertbuffet erg leeg is en er dus maar weinig keuze overblijft.