Hongkong Garden

Meer informatie over restaurant Hongkong Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Hein-Vader .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Verrast door Hong Kong Garden in Bunnik! Wij troffen de maandelijkse "culinaire reis" door de Oosterse keuken, met een keuze uit 52 verschillende kleine gerechtjes, waarvan een aantal variaties van Sushi en een viertal dessertgerechtjes. Dus een grote keuze uit vele smakelijke oriëntaalse hapjes van een goede kwaliteit. Snel en accuraat geserveerd, in een traditioneel, net ingericht Kantonees Specialiteiten restaurant. Steeds bij elke "ronde" twee gerechtjes. In 2,5 uur kon je net zoveel bestellen als je op kan. Deze "fijnproever" hield het, zeer tevreden, bij 3 rondjes.
Pruverie66 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wekelijks halen we eten bij Hongkong Garden.
Helaas valt het eten erg tegen. Vanavond maar eens de Bami geprobeerd, maar deze was echt slecht en rook bijzonder vies. We zijn er klaar mee! Na diverse malen uit proberen te leggen dat kipsate niet taai mag zijn, Pangsit geen haren in mogen zitten ( uiteraard hebben dit laten zien) , en de Bami die vies rook en in de kliko belandde, gaan we hier geen eten meer afhalen.
Bediening is uitermate vriendelijk, maar het gaat toch om de kwaliteit. Op zoek naar een andere Chinees in de buurt.
Panemera .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
We bestelden een kantonese rijsttafel voor 2 personen.
Tippan ossehaas bij de rijsttafel was heel erg lekker.De bediening was erg aardig.
Hier komen we zeker nog terug
MAenA .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Als je lekker, smakelijk en gezellig chinees wilt eten is dit een aanrader! Bijzonder vriendelijke ontvangst. Verzorgde gedekte tafels. Vriendelijke, attente en vlotte bediening. En het eten is uitstekend! Een liefhebber van gember genoot van een heerlijk visgerecht met gember en gemberthee, 2 maal tipan gerecht en een pittig kipgerecht met Thaisekruiden voor mezelf.
Het smaakte ons allemaal buitengewoon goed en de porties waren prima!
We komen graag weer terug!
Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Afgelopen week met een vriend gegeten, het eten was goed, maar de porties zijn voor een Chinees aan de kleine kant. Er werden twee kleine kommetjes bij de twee gerechten gegeven; een met rijst en een met bami. Toen we extra rijst bij bestelden werden we zuinig aangekeken en werd er opgemerkt dat er nog bami over was. Uiteindelijk de extra rijst wel gekregen.
De biertjes werden ook in een zeer kleine glaasjes geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk. Het gemiddelde hoofdgerecht kost rond de 18 euro.
Horecastel .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Wij komen met enige regelmaat eten in het restaurant. Het restaurant heeft een keurige, maar niet erg bijzondere inrichting. De bediening is correct en vriendelijk. De kaart is zeer uitgebreidt, voldoende keus voor iedereen. Het eten is goed. Vooraf hebben wij de laatste keer pittige Chinese tomatensoep met gamba's gegeten en dat kunnen wij dan ook aanbevelen (echt pittig, maar wel lekker!). Wij namen 3 verschillende hoofdgerechten; ossenhaas, zeeduivel en lemon kai (kip met citroensaus). Alle gerechten waren dik in orde en met name over de citroen kip waren we zeer verrast. Als enige minpunt (bekend Chinees restaurant verschijnsel) de desserts. Deze zijn niet de moeite waard. Al met al genieten bij deze Chinees (ook de afhaal is goed).
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Het restaurant ziet er uit als een traditionele "hollandse chinees", niet echt inspirerend. Maar zeker als je wat avontuurlijker gerechten van de kaart besteld is Hong Kong een prima tent waar ze heerlijke schotels neerzetten. Met name de Tip-pans zijn erg goed. De bediening is vriendelijk en efficient. Ze hebben ook een paar prima wijnen op de kaart. Ook geschikt voor een zakelijk diner waar het eten niet te opdringerig moet zijn.