Honger & Dorst

Rijksweg 118 4849 BS Dorst Nederland Kaart

Over restaurant Honger & Dorst

Klassiek met een knipoog naar het moderne

In dit gezellige restaurant gelegen in Dorst is alles mogelijk. De keuken is modern en klassiek maar wel met een knipoog naar het moderne. Dit restaurant heeft echt een eigen identiteit en bereid alle producten vers. Door de open keuken komen de heerlijke geuren van al deze verse ingrediënten je tijdens het dineren tegemoet. De ideale plek dus om je honger te stillen en je dorst te lessen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Honger & Dorst

Lijn 131 zowel vanuit Tilburg als Breda
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving met de auto: Vanaf A27: Afslag 16, Breda-Noord / Dorst. Volg de borden naar Dorst ( N282 ) LET OP!! Als u het bord Dorst passeert volgt daarna een FLITSPAAL!!! Uw toegestane snelheid is hier 50 KMh. Na de flitspaal (circa 500 mtr
  • : Eigen parkeerplaats direct bij Honger & Dorst en gratis parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Rina D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij waren super verrast. Het was heerlijk! Goede hoeveelheden, heerlijke smaken. Nette bediening. Wij komen zeker terug en raden jullie echt aan! TOP
Hendrika1953 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met AH actie gegeten dit was culinair en zeer goed van smaak.het was wel rumoerig omdat er in de andere ruimte veel kinderen waren,misschien iets later reserveren.
Charlene B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Wel een wat kale ongezellige inrichting en halve wegen het diner roken we een rare putlucht. Het eten was zeker voor herhaling vatbaar en vriendelijk personeel.
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten bij Honger en Dorst. De gerechten waren met recht culinair te noemen en waren overheerlijk. Niets op aan te merken. Geweldig dat ze zo'n menu met de ah actie serveren. De bediening was enorm vriendelijk en uiterst charmant. We hebben dan ook meteen voor een volgende afspraak geboekt. Wel even een kanttekening dat als je "gewone"betaler bent mag de prijs iets lager zijn. Dan is het aan de dure kant vergeleken met andere restaurants in de buurt. Maar zeker de moeite waard om te gaan eten. Het was super.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een leuke frisse zaak, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten van het culinaire menu, leuk opgemaakt, met extra een amuse en dubbelgetrokken wildbouillon, parkeren op eigen parkeerplaats.
Kortom, heerlijk gegeten, dit adres is zeker een aanrader!
Rien O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima gegeten, uitstekende bediening. Redelijke prijs. Enig nadeel: akoestiek slecht, geluidsoverlast. Te 'kaal' waardoor plezierig converseren moeilijk is.
Vdclub .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gaan eten met de ah actie. We kregen een 3 gangen menu met voor elke gang enkele opties. Tussen de gangen door kwamen er ook nog verschillende amuses voorbij! Heerlijk gegeten en ook de huiswijn was prima.
Al met al een aanrader voor een prima prijs!
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer goed restaurant!!!Klein minpuntje:wanneer je tweede kopje koffie/thee wilt (meestal na het eten),krijg je er lekkers bij,waar je 1 euro extra voor betaald.Na een zeer goede maaltijd heb ik geen trek meer in extra zoet!!!Werd ook geen gebruik van gemaakt,ik vind (en mijn gezelschap) dit niet kunnen!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden met een AH kortingsbon een driegangen keuzemenu. We waren aangenaam verrast door de kwaliteit en presentatie van het eten. De drankjes zijn redelijk geprijsd. De pauzes tussen de gangen was met 10 tot 15 minuten prima. De vriendelijkheid en attentie en aandacht voor de klanten van het bedienend personeel was voorbeeldig. Honger & Dorst is echt een aanrader.
M.looff9 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De op de website gewekte verwachting werd wat ons betreft niet waargemaakt , "restaurant" blijkt een eetcafe.
Eten zou zonder de benutte AH spaarkaarten duidelijk te duur geweest zijn, wel prima en vriendelijke bediening!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Onze ervaring was helaas niet al te positief. Het eten vonden wij allebei (op het voorgerecht na) niet super. Het was echter ook absoluut niet slecht te noemen en waarschijnlijk lag het ook aan de inrichting (wij zaten aan de voorkant bij de bar) dat de avond minder geslaagd was voor ons. Sowieso was het al even zoeken om het pand te vinden. Wat wel fijn was, was dat het nagerecht gewisseld kon worden voor een ander nagerecht. kortom, misschien voor andere mensen een aanrader, maar wij komen hier wss niet meer terug.
Alowiek .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren met 4 man gegeten. Het ' menu culinair' gaf de keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Wat wij gekozen hadden was allemaal lekker. Klein minpuntje was dat de eendenborst erg koud was (direct uit de koeling?), maar daar werd alert op gereageerd en even later kregen we een betere versie. De bediening was meer dan uitstekend! Zij verdient een extra pluim.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren mooie creaties van prima kwaliteit die op charmante wijze en in een prettig tempo werden geserveerd.
Eenvanhenl .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alles was prima in orde van amuse tot en met het na gerecht gekozen voor Menu Culinair Partner voor het verrassing Menu Vegetarisch
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met albert heyn kortingsbon bij honger en dorst gegeten. Leuk 3 gangenmenu met keuzemogelijkheden. Mijn echtgenote heeft liever geen eendeborst en kreeg zonder enig probleem een heerlijke biefstuk met pepersaus. Overigens smaakte mij de eendeborst uitstekend. Vooraf een verrassende soort opgerolde en gevulde carpaccio en een kaasplankje tot slot. Leuk is ook dat er een schoolbordje op tafel wordt gezet zodat je de verschillende kaasjes uit elkaar kan houden. Slechts 1 licht minpuntje vonden wij de chileense merlot als huiswijn. Niet meer dan gemiddeld voor € 19.50. Maar al met al lekker gegeten en zeker van jarte aan te bevelen
Moon_1966 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De sfeer van een eet-cafe' maar het eten was goed klaar gemaakt.
De bediening was goed en netjes. Gaan er zeker nog een keer heen.
Jeanine O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het was meer dan voldoende. Appetizer vooraf. Toen nog amuse. We hadden geboekt met AH restaurantactie en konden kiezen uit 2 voor, 2 hoofdgerechten -en 2 nagerechten. Het was ontzettend lekker, hoog op smaak. Verrassend.
Marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Van een collega gehoord dat dit een leuk tentje zou zijn. Dat wilde ik wel eens zien. Daarin ben ik niet teleurgesteld. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De gerechten waren verrassend lekker en zeker niet geheel standaard. De hoeveelheid die je krijgt is zeker voldoende, misschien zelfs wel veel. We komen hier graag nog een keertje terug!
Pjotrdark .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Slecht twee keuzes in het AH menu (39,50 euro vrij prijzig, maar goed de tweede persoon is gratis!), maar toch bijzonder goed van kwaliteit, mooi opgemaakt en erg lekker.
Zeker de moeite waard om het andere menu nog een keertje te komen proeven.