Honger & Dorst

Rijksweg 118 4849 BS Dorst Nederland Kaart

Over het restaurant Honger & Dorst

Klassiek met een knipoog naar het moderne

In dit gezellige restaurant gelegen in Dorst is alles mogelijk. De keuken is modern en klassiek maar wel met een knipoog naar het moderne. Dit restaurant heeft echt een eigen identiteit en bereid alle producten vers. Door de open keuken komen de heerlijke geuren van al deze verse ingrediënten je tijdens het dineren tegemoet. De ideale plek dus om je honger te stillen en je dorst te lessen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Honger & Dorst

Lijn 131 zowel vanuit Tilburg als Breda
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving met de auto: Vanaf A27: Afslag 16, Breda-Noord / Dorst. Volg de borden naar Dorst ( N282 ) LET OP!! Als u het bord Dorst passeert volgt daarna een FLITSPAAL!!! Uw toegestane snelheid is hier 50 KMh. Na de flitspaal (circa 500 mtr
  • : Eigen parkeerplaats direct bij Honger & Dorst en gratis parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 21.30
Zaterdag en zondag 17.00 - 21.30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Honger & Dorst

jo B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We komen niet zo vaak bij Honger En Dorst, we wonen n.l. in Maastricht. Maar als we onze dochter en schoonzoon in Dorst bezoeken komen we indien mogelijk en het bevalt steeds goed.
Ivan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was lekker en goed voorbereid. De porties waren ruim voldoende. De extra amuses zijn een leuke bonus. Vriendelijk personeel. Met goede uitleg bij de gerechten.
Aanrader.
Maarion .
awa .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijne keuken met mooie gerechten. Mooi gepresenteerd ook. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De akoestiek in de serre is niet geweldig. Snel rumoerig als er een grote groep zit.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben hier voortreffelijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Tussendoor kregen we Enkele verrassende amuses.
A J M V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het vegetarische voorgerecht was een echte verrassing qua smaak, ook de zeeuwse mosselen waren prima
Zowel het vis- als het vlees- hoofdgerecht waren prima van smaak en werden gloeiend warm opgediend. De gerechten zagen er ook aantrekkelijk uit. Tot slot de desserts, zowel het zoete als het hartige dessert ging tot de laatste kruimel op. Ook de door ons gekozen merlot wijn smaakte voortreffelijk. Al met al voldoende redenen om nog eens terug te gaan.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hier gegeten met een AH-bon. Wat betreft de kwaliteit van het eten hadden we niets te klagen. Was gewoon prima. Prima bereid, smaakvol en netjes gepresenteerd. Daarbij een heerlijke amuse en heerlijk pompoensoepje als tussengerecht. Het bijbehorende wijnarrangement was passend voor een populaire prijs. Bij het schenken van de glazen was men niet te flauw. De glazen werden goed volgeschonken. Kortom, wat dit betreft boven verwachting. Minpuntjes: de wel vriendelijke en nette jonge bediening moet de gast net iets meer tijd gunnen. Je zit nog niet of de menukaart wordt al onder je neus geschoven met de vraag of er iets ingeschonken kan worden, je glas is nog niet leeg of men vraagt of men iets in kan schenken. Daarnaast is het restaurant iets te veel café gebleven met een wel erg dominante grote en lange bar centraal in de ruimte en is het restaurant wel erg gehorig, zelfs rumoerig (dempende materialen aanbrengen?). Prijs-kwaliteit verhouding, zeker gezien de entourage, vond ik het wat aan de dure kant. Komen wel terug.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
alles was prima in orde :BEDIENING EN DE GERECHTEN
En de amuses zijn zeer gewaardeerd.
Dus best voor herhaling vatbaar, ook daar het menu culinair elke maand wijzigt.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten van een culinaire menu met in totaal 6 gangen.
Leuke(jonge) bediening.
De snoep doos bij de koffie een leuke verrassing.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De gerechten waren te overvloedig
Had iets kleiner kunnen zijn
Jammer we konden echt niet alles op ook geen nagerecht
De bediening was heel aardig en goed
whmvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben smakelijk gegeten bij Honger en Dorst. Gezellig, levendig restaurant. Vriendelijke en attente bediening.
We komen er vast nog terug.
martienhermens .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben een uitermate teleurstellende eetervaring. Een keer de ah aanbieding gebruikt. Wij hebben ons als 2e keus gevoeld. Na ruim 2 uur kwam het hoofdgerecht. Bedidning bestaat uit jong personeel. Na onze klacht niemand gezien. Zelfs na aanbieding van ah nog veel te veel moeten betalen. Kortom, wij komen hier niet terug
inahooiveld .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier gegeten met de ah dinerbon.
Er was voldoende keus, gerechten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Een ware smaaksensatie.

Minpuntje dat er voor een klein glaasje water €0,50 werd gerekend
Dat naast de wijn die we dronken.

Zeker een aanrader dit restaurant.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met aardige medewerkers. Alles vegetarisch gegeten met veel verse groenten en fruit!!! Heb er van genoten
fmvangils .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij waren ook deze keer weer tevreden.en verrast met mooie gerechtjes.
Komen vast nog eens. terug.bedankt voor de fijne avond
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst; wel: volgende keer even de jassen van de gasten aanpakken? Gerechten waren heerlijk, compliment voor de keukenbrigade. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuk restaurant; wel jammer, dat geluid van pratende gasten erg nadrukkelijk overkomt door betonnen (?) vloer/ geen gordijnen, hierdoor geen demping van geluid. Al met al wel een erg gezellige avond gehad en genoten van ons 3-gangen diner. De dames van de bediening krijgen van ons ook een compliment voor de aandacht voor bij de reservering aangegeven wensen. Benadering van de gasten ook erg vriendelijk. Qua hygiëne wel de tip: geen haar los laten hangen en korte nagels.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Er was volop keus van vlees en vis .Het eten was heerlijk, hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.. Viel wel op dat er voor vegetarische niet heel veel keus was.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het was in een woord uitstekend we hebben lekker gegeten we gaan zeker zeer spoedig terug en zeker met kerstmis de bediening was uitstekend heel leuk personeel.
Wilfri V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke gerechten in vlot tempo, in gezellige ambiance.
Gerecht samenstelling orgineel en zeer smaakvol.
Korte feedback en meer dan 120 tekens kost me moeite. Of toch niet?
W V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en het AH menu was ook erg goed en zeer lekker. Prijs en kwaliteit zijn ook in verhouding met wat er geboden wordt.