Honger & Dorst

Rijksweg 118 4849 BS Dorst Nederland Kaart

Over het restaurant Honger & Dorst

Klassiek met een knipoog naar het moderne

In dit gezellige restaurant gelegen in Dorst is alles mogelijk. De keuken is modern en klassiek maar wel met een knipoog naar het moderne. Dit restaurant heeft echt een eigen identiteit en bereid alle producten vers. Door de open keuken komen de heerlijke geuren van al deze verse ingrediënten je tijdens het dineren tegemoet. De ideale plek dus om je honger te stillen en je dorst te lessen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Honger & Dorst

Lijn 131 zowel vanuit Tilburg als Breda
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving met de auto: Vanaf A27: Afslag 16, Breda-Noord / Dorst. Volg de borden naar Dorst ( N282 ) LET OP!! Als u het bord Dorst passeert volgt daarna een FLITSPAAL!!! Uw toegestane snelheid is hier 50 KMh. Na de flitspaal (circa 500 mtr
  • : Eigen parkeerplaats direct bij Honger & Dorst en gratis parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Honger & Dorst

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en komen vast nog een keer terug. Er loop vriendelijk personeel die erg hun best doen. Kortom je moet het zeker een keer proberen.
Tessie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! Wij hadden het voor- en hoofdgerecht met vis. Heerlijke combinaties van smaken. Ook leuke kleine amuse en soepje erbij om te proeven. Toetje was ook erg lekker! Vriendelijke bediening, duurde soms wat lang maar we hadden de tijd dus was niet erg.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk personeel, uitstekend menu, echter zeer lang wachten tussen de gangen. Op vrijdag veel gasten en daardoor rumoerig
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een heerlike avond gehad En zeker om terug te komen. Her geluid was wel behoorlijk aanwezig, ,
Maar de ruimte was ook helemaal bezet
vanGennip .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk, personeel vriendelijk en vlotte bediening. Alleen de tafels staan dicht op elkaar, weinig privacy. Heel rumoerig.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het culinair menu was perfect, alleen beperkte keuze. Heel leuk opgediend de tussendoortjes erg leuk,
Komen zeker terug.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden het culinair menu en kozen voor visgerechtje vooraf en kabeljauwfiletot als hoofdgerecht. Beide gerechten werden op een vol en gevarieerd bord opgediend. Jammer dat ik vergeten was wat er allemaal op het bord lag aan sausjes, toevoegsels en ingrediënten die niet direct herkenbaar waren. Bij opdienen mag dat nog keertje genoemd worden.
Het smaakte prima dat zeker. En kom er vast nog eens terug
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We maakten gebruik van de Albert Heijn bonnetjes. Heerlijk gegeten, met heerlijke amouses tussendoor. We hadden ook een wijnarrangement en dat was ook erg geslaagd.
Kortom prima etablissement met hele vriendelijke bediening.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten was heel blij met de heerlijke groenten verder was het iets te veel maar alles bij elkaar erg lekker
Greet Borggreven
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke creatieve gerechten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas was de wachttijd erg lang in het begin, pas na anderhalf uur wachten kwam het voorgerecht. De bar van het restaurant zag er ouderwets uit en de tafel waar we aan zaten zorgde voor wat afstand vanwege de grootte.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een goed restaurant vlotte en nette bediening en een hele goede kok ga zo door en tot de volgende keer.gerechten waren op en top in orde en heerlijk
helene M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij honger en dorst. Prijs/kwaliteit is prima door AH actie tweede menu gratis. Wel wat rumoerig om te zitten.
joriske92 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en de borden waren mooi opgemaakt. Het enige nadeel is dat het restaurant niet zo mooi is aangekleed en het erg rumoerig is.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alles mooi op smaak en zeker te weten komen we nog een keer. Nu gebruik gemaakt van de AH-zegels maar de keuze is uit het culinair menu en is perfect.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was beter dan we verwacht hadden,kunnen somige andere restaurants een voorbeeld aan nemen.
Het is zekers voor herhaling vatbaar.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren hebben wij gegeten bij Honger en Dorst. Wij hadden het menu culinair en hebben heerlijk gegeten. Het personeel was ook erg vriendelijk. Echt een aanrader. Wij gaan zeker nig een keer terug.
J.J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
de ontvangst ende bediening was uitstekend en de geboden maaltijd prima met kleine extra hapjes die huiten het drie-gangen menu om als extra werden opgediend. Alles bij elkaar een geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was lekker, sfeer goed . Beetje lange wachttijd. Bezoek na ons werd eerder bediend.
Kraanwater werd in rekening gebracht.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
sfeervolle eetgelegenheid waar ruime aandacht voor de klant aanwezig is. Vanwege een dieet (1 persoon glutenvrij) waren we benieuwd hoe men hiermee omging. Maar.............. dit was geen enkel probleem en eten werd netjes en keurig gereserveerd waarbij uitstekend met het dieet rekening werd gehouden. Kortom...........zonder meer een wederbezoek waardig.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weinig kennis van wijnen en uitleg van de gerechten was ook minimaal. Aankleding restaurant was ook wat kil. Prijs/kwaliteit verhouding was twijfelachtig.