Honger & Dorst

Rijksweg 118 4849 BS Dorst Nederland Kaart

Over het restaurant Honger & Dorst

Klassiek met een knipoog naar het moderne

In dit gezellige restaurant gelegen in Dorst is alles mogelijk. De keuken is modern en klassiek maar wel met een knipoog naar het moderne. Dit restaurant heeft echt een eigen identiteit en bereid alle producten vers. Door de open keuken komen de heerlijke geuren van al deze verse ingrediënten je tijdens het dineren tegemoet. De ideale plek dus om je honger te stillen en je dorst te lessen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Honger & Dorst

Lijn 131 zowel vanuit Tilburg als Breda
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving met de auto: Vanaf A27: Afslag 16, Breda-Noord / Dorst. Volg de borden naar Dorst ( N282 ) LET OP!! Als u het bord Dorst passeert volgt daarna een FLITSPAAL!!! Uw toegestane snelheid is hier 50 KMh. Na de flitspaal (circa 500 mtr
  • : Eigen parkeerplaats direct bij Honger & Dorst en gratis parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Loet M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
boven verwachting goed, en erg leuk met amuse en tussengerechtje
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We kwamen hier voor de 2e keer en het was weer voortreffelijk.
Veel verschillende smaken op 1 bord. voor, hoofd en nagerecht waren uitstekend.
Jolanne .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hebben heel lekker gegeten, complimenten voor de keukenbrigade.En ook een bedankje voor de vriendelijke bediening.
Een restaurant om zeker nog een keer terug te komen.
Dvdlaan12 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben een zeer goede keuken ervaren. De begatariaxhe gerechten waren super en als verrassing nog een amuae een eennaopke extra
hulse359 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij waren met z' n drieën . Twee met AH. Maar allen het AH menu genomen ad E 37,95 pp. Niet erg goedkoop, maar wel prima gegeten. Carpacio van hert met wildzwijnrilette . Erg lekker, mooi opgediend. Vooraf wat knabbeltjes en een mooie amuse. Daarna weer een amuse, wildbouillon met paddenstoelen. En dan het hoofdgerecht met een goed gebakken kangoeroebiefstuk. Rijke garnituur. Wel mocht het puntdaken frites naar mijn smaak wel aardappel(puree) mogen zijn. En dan een gevarieerd leuk nagerecht. Wij, woonachtig in Drenthe, maar bij Breda op vakantie, komen hier natuurlijk niet regelmatig terug. Maar dit restaurant in de buurt zouden we vaker bezoeken. De bediening was allervriendelijkst en correct.
frans J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten.Kwalitatief erg goed eten.Vlotte zeer vriendelijke bediening. Eindelijk eens een restaurant waar je gewoon voor een normale prijs een karaf kraanwater kan bestellen!! ipv daarvoor €5 te vragen zoals veel gebeurt.
Gerdi B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, leuke verrassing dat we nog 2 amuse kregen bij het 3 gangen culinair menu. Hier laat ik het graag bij maar omdat ik perse 120 tekens moet invullen, vul ik het zo op.
Cor T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gedineerd keuze uit 3 verschillende 3 gangen menu,s. van A H actie.
De bediening was zeer netjes en ondanks drukte goed geregeld.
Een 10 voor de kok eten was heerlijk en mooi op gemaakte borden.
De akoestiek was iets minder maar dat was het enige min punt dus een vette 9 voor Honger en Dorst
a.j.trapman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima diner voor AH kortingsbon . Bediening prima,vriendelijk en attent. Jonge collega pas lerend denk ik ,mag wel iets meer drive hebben .
E. A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was in een woord weer geweldig.Personeel is heel vriendelijk.Het is alleen een boerencafe en daar moet je van houden
N V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op doorreis naar België een hapje gaan eten bij Honger en Dorst. Wij werden zeer welkom ontvangen door twee zeer gastvrije dames die ons de hele avond bediend hebben. Vooraf aan elke gang kregen wij een amuse. Zowel de amuses als het voor- en hoofdgerecht waren goed op smaak gebracht. Wat wij ontzettend leuk vonden, was dat er smaken op één bord bij elkaar werden gebracht waar wij van te voren niet hadden bedacht dat die elkaar zo mooi zouden aanvullen. In de opmaak van de borden zat zeer veel aandacht. Het gehele restaurant zat bijna vol en het was gezellig druk. Het geluidsniveau was prima. Gesprekken konden naarmate de drukte toenam op hetzelfde geluidsniveau worden doorgezet en er was voldoende privacy w.b. de omringende buren. Verhoudingsgewijs moesten wij - naar onze mening - wel redelijk lang op de gerechten wachten. Gezien de twee dames de hele tent met zijn tweeën draaiende moesten houden die avond en het feit dat er heel veel tijd gaat naar de opmaak van de gerechten, konden wij dit wel begrijpen. Liever zouden wij de gerechten in een iets vlotter tempo hebben ontvangen. Ook werd er even een moment genomen om uit te leggen wat er precies op het bord lag aan ingrediënten. Wij hebben een fijne avond gehad!

Een tip zou zijn om vooraf even te informeren hoe de klant het vlees zou willen (medium, rare, well-done). Gezien de uitgebreide uitleg en zeer gast-vrije houding van de dames, kan ik mij ook voorstellen dat dit normaliter wel wordt gevraagd en dat het bij ons door toenemende drukte er bij ingeschoten is.
bosico2 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben met de AH restaurant actie daar gegeten. Combinatie van gerechten uit 2 aangeboden menu's, was goed. Verrast door de amuses tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar.
Lieske P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het galmt in de ruimte. Verder is het een prima restaurant. Het eten was uitstekend verzorgd met als extra nog 2 amuses. De avond was heel geslaagd.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
zeer lekker en prima gegeten. voor herhaling vatbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ons zien ze daar meer.
Een aanrader dus.
darbon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Op het eten viel niets aan te merken. De prijs van het menu leek aan de hoge kant maar was niet te hoog in relatie tot het eten inclusief de amuses. We komen zeker een keer terug.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben met de AH-actie gegeten. Keuze uit het culinaire menu, met ook nog 2 amuses. Alle gerechten waren heerlijk! De bediening was zeer vriendelijk. Enige minpuntje was de akoestiek.
Rina D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
wij zijn vegetarische eters en zijn volome verrast hoe veel fantasie de kok met het eten had. Zeker de moeite waard om er naar toe te gaan.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij waren super verrast. Het was heerlijk! Goede hoeveelheden, heerlijke smaken. Nette bediening. Wij komen zeker terug en raden jullie echt aan! TOP
Hendrika1953 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met AH actie gegeten dit was culinair en zeer goed van smaak.het was wel rumoerig omdat er in de andere ruimte veel kinderen waren,misschien iets later reserveren.
Charlene B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Wel een wat kale ongezellige inrichting en halve wegen het diner roken we een rare putlucht. Het eten was zeker voor herhaling vatbaar en vriendelijk personeel.