Honger & Dorst

Rijksweg 118 4849 BS Dorst Nederland Kaart

Over het restaurant Honger & Dorst

Klassiek met een knipoog naar het moderne

In dit gezellige restaurant gelegen in Dorst is alles mogelijk. De keuken is modern en klassiek maar wel met een knipoog naar het moderne. Dit restaurant heeft echt een eigen identiteit en bereid alle producten vers. Door de open keuken komen de heerlijke geuren van al deze verse ingrediënten je tijdens het dineren tegemoet. De ideale plek dus om je honger te stillen en je dorst te lessen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Honger & Dorst

Lijn 131 zowel vanuit Tilburg als Breda
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving met de auto: Vanaf A27: Afslag 16, Breda-Noord / Dorst. Volg de borden naar Dorst ( N282 ) LET OP!! Als u het bord Dorst passeert volgt daarna een FLITSPAAL!!! Uw toegestane snelheid is hier 50 KMh. Na de flitspaal (circa 500 mtr
  • : Eigen parkeerplaats direct bij Honger & Dorst en gratis parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 21.30
Zaterdag en zondag 17.00 - 21.30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Je kunt makkelijk reserveren in een restaurant waar je ontzettend vriendelijk wordt bedient met erg lekkere gerechten. Zeker een aanrader waar wij in ieder geval nog een keer terug gaan komen.
jhm N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
her eten was heerlijk het was een culinair menu wij kregen als eerst een amuse voorgeschoteld daarna een heel lekker voorgerecht met veel vis tussendoor weer een amuse van heerlijke zoete aardappelsoep met cocos een hele verrassende smaak daarna het hoofdgerecht wat ook heel lekker was kortom het was een zeer geslaagde avond met koffie na
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Elke maand wordt een ander culinair menu geserveerd met originele, verzorgde gerechten. Het eten is heerlijk en de service uitstekende!
lidy.simons .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad, en voelde ons verwend met de heerlijk gerechtjes! De bediening was correct! De ambiance is oké , eenvoudig, het heeft de uitstraling van een eetcafe!
Foluschonck S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goed eten, nette prijs, leuke en vlotte bediening maar het restaurant biedt een
matige ambiance. Goede parkeergelegenheid.
saskia M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting.
MKuijpers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Onverwacht goed gegeten bij honger en dorst. Tip: maak het wijnarrangement 5 euro duurder en schenk wat vaker bij. Gaan zeker terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
40 euro voor een 3-gangendiner is behoorlijk aan de prijs zeker als dit bekeken wordt in het totaalbeeld: Voorgerecht was zeer goed. Hoofdgerecht was goed. Nagerecht was gewoon. Overigens grappig dat bij het kaasplankje een bordje werd weggezet waarop de kaasjes werden genoemd.
De vraag die gesteld kan worden is welke verwachting je mag hebben bij deze prijs van 40 euro. Bv past de kwaliteit van bediening (op één na scholieren zo leek me). Het gebeurde dat een bestelling over de tafel gereserveerd werd ipv achter de persoon.
Het terras en de binneninrichting is voor deze prijs wel simpeltjes ingericht.
Zeker een goede voldoende maar voor 40 euro kan je wel iets meer verwachten.
NB: Een vorige keer had ik aangegeven het jammer te vinden dat het bestek buiten in aanraking met de metalen tafeltjes kwam. Door een ander mapje te gebruiken waarin het bestek zit was dit nu niet meer het geval. Goed geluisterd en een goede oplossing.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prettige en gastvrije ontvangst. We hebben hier gegeten met de bon van AH, 2e driegangenmenu gratis. Heerlijk gegeten en we komen zeker een keer terug.
Lecram L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eten van voortreffelijke kwaliteit. Een kok die voor goede producten gaat! Zeer redelijk geprijsd. Accomodaties doet minder verwachten.
Remie S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
wij hebben bij Honger en Dorst heerlijk en smakelijk gegeten, wij bevelen dit restaurant bij familie vrienden en kennissen aan ,het was geweldig .
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was heerlijk, porties waren genoeg, kregen tussen door nog een amuse.
Het eten was goed op smaak. Ondanks de drie gangen menu, was er voor allemaal wel een keuze wat ze lekker vonden. De mannen konden kiezen uit een lekker biertje.
B B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben heel lekker gegeten en de bediening was vlot (geen al te lange wachttijden tussen de gerechten) en de dames die ons bedienden waren vriendelijk en opgewekt.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
we hebben lekker gegeten maar een ding vind ik zeer storend We haden met 3 personen fereserveerd met 1 AH-bon. Er was niemand die de ene persoon er op attent maakte dat die beter van de gewone kaart kon bestellen Ik grijp dat jullie geen filantropishe instelling zijn en dus de prijzen van een AH-menu gecalculeerd zijn op een gratis menu, m.a.w.in de prijs van een zit een deel van het tweede menu meeberekend. vergelijking met de gewone kaart levert dat er legio bij-en hhoofdgerehten lager geprijst zijn dan die van het AH-menu Logisch!
Maar als er nu een van het gezelschap van 3 buiten de voordeelrekening valt was het misschien wekl zo netjes er op rte wijzen dat de keuze uit de normale kaart ook mogelijk was. Zeker als die derde persoon dan geen gebruikmaakt van het hele menu en geen dessert of iets vervangends (koffie bijv,) neemt dan vind ik het een beetje bout om dan toch het hele menu op de rekening te zetten. Op deze wijze hadden we beter geen gebruik kunnen maken van de AH-aanbieding.
Dit moest me ondanks de gezellige avond en het lekkere eten toch even van het hart.
Toch tot een volgende keer
Hartelijke groeten Marianne Jacobs
geertsjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën. Voldoende keus ook voor kinderen. Samen met dochter mixgrill gegeten. Jammer dat men niet meteen 2 bordjes gaf.
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
prijs kwaliteit en keuze waren gezien het algemeen prijsniveau niet in overeenstemming met wat werd geboden. De keuze vanuit het " AH Menue" was zeer beperkt. Eten was niet warm, wachttijden terwijl het niet druk was waren zeer lang
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede gerechten smaakvol en voldoende.
Bediening was vlot en vriendelijk.
Op tafels graag een kleedje gezien of placemats.
kaat641 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Het ah menu werd prima aangepast aangezien wij geen kaas eten. Een amuse en tussengerechtje waren bij de prijs inbegrepen. Vriendelijk en attent personeel.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
het was uitstekend wij gaan zeker terug we hebben zeer goed gegeten je kan ook met die goede weer
heerlijk buiten eten. .............................................................................................................................................
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was heerlijk. We hoefden niet lang te wachten. Het personeel was heel vriendelijk. Ik miste allen wat sfeer in het restaurant.