Hong Sheng

• Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Prima restaurant goed gegeten
Zeer vriendelijke bediening
Zeker voor herhaling vatbaar
Prijs /kwaliteit verhouding is gewoon goed
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met de hele tafel aan de tapas, de sushi werd erg lekker gevonden, de diverse gerechtjes van de bakplaat waren best goed. Ook de pisang goreng liet zich goed smaken. Attente en correcte bediening. Nette entourage.
EllaJo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag aziatische tapas "all you can eat" gegeten met zijn drieën. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke sushi's, dumplings, soep, hapjes etc. voor lage prijs. Grote keus en heel lekker. Vlotte bediening. Prima sfeer. Geen tien gegeven omdat het gelijktijdig serveren van iedere ronde aan alle tafelgenoten nog wat verbetering kan hebben. Buiten oogt het nog als een ouderwets chinees-indisch restaurant, maar binnen mooi modern decor. We gaan er zeker nog regelmatig terug komen!
KBfoodster .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Afgelopen vrijdag was ik hier aziatisch tapas wezen eten. Ik vond het heerlijk! Er was genoeg keuze maar garnalenspies en dumplings waren mijn favoriet. Service en sfeer waren ook top. Ik kom hier zeker nog terug.
Mientje V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
wij hadden een chinees-indisch rijsttafel besteld en opgehaald voor 5 personen, dus niet daar opgegeten.
We waren 70 euro kwijt.
onze gasten en wij hadden het idee dat het was opgewarmd en de smaak was heel erg vlak.
ronduit was het eten slecht te noemen, hebben er ook niet veel van gegeten.
niet voor herhaling vatbaar.