Hong-Kong

Zeestraat 64 2042 LC Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hong-Kong

Evelina22 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
We hebben hier al meerdere malen gegeten met de familie. Het eten is voortreffelijk! Vooral de gerechten van de hete plaat (Tipan) zijn een aanrader en de rijsttafels zijn ook heerlijk. Goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ing1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Nieuwjaarsavond 2014 met de familie hier gegeten.
Eten was weer voortreffelijk. Prima bediening, we waren met 10 man en kregen allemaal tegelijk ons eten. Klasse !
Ook nog een mooie Chinese kalender gekregen!
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Bediening was vreselijk. Dit is de 2e keer dat ik hier heb gegeten, vorige keer was de bediening slecht maar ik besloot het nog een keer te proberen. Het restaurant was leeg en toch moesten we een eeuwigheid op drinken wachten, en vaak kwam de bediening niet bij onze tafel in de buurt. Eten was matig, niks geweldigs. Maar ik ga hier zeker niet meer terug!