Hong Kong

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
HD88 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Gisteren eten besteld. De vorige keer dat we bestelden stond ons eten een hele tijd ergens op de bar. Toen ik hen erop wees was het inderdaad mijn eten. Ze verzekerde mij dat het eten niet koud was geworden maar eenmaal thuis waren sommige gerechten lauw. We hebben toen gebeld en kregen een 2 gerechten gratis thuis gestuurd. Dat was fijn. Gisteren na een lange tijd weer wat besteld. Het duurde erg lang maar het was ook druk. Logisch dan misschien ook. Eenmaal thuis zat er bij alle gerechten weinig smaak aan. Het was allemaal heel flauw en het vlees was taai. Wij hebben al vaker chinees gegeten maar zo flauw hebben we het nog niet meegemaakt. Dus de volgende keer gaan we het wel ergens anders halen.
Eric-M .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Bestellen regelmatig een menu hier en halen het op of laten het bezorgen. Bezorgkosten in het zelfde dorp, anderhalve km hooguit, 2, 90. beetje duur. Zelfde geldt voor sommige gerechten, beetje duur. Eten is soms geweldig en soms smakeloos. Ws. afhankelijk van wanneer het gemaakt is. Jammer. Vers is het lekker, maar soms lijkt het wel een week oud. Ene keer heerlijk krokante gebakken banaan, andere keer slappe meelballen met vage banaansmaak. De satë vind ik over het algemeen te droog. De 4 voor service ligt niet aan de bediening, die is altijd vriendelijk, maar aan het feit dat ik vind dat je anno 2015 absoluut niet meer kunt maken om als (bezorg)restaurant geen eigen website te hebben.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Een Chinees naar mijn hart. Wij zijn naar verschillende chinezen in de omgeving geweest, maar deze springt er toch wel uit. Leuke bediening, gastvrouw die erg haar best doet. Het was een drukke avond maar toch verliep alles goed. Ik zelf had ossenhaas met Gon Bao saus besteld en dit was echt heerlijk. Stokje saté smaakte ook goed en de nasi is ook nergens beter. De sfeer was ook goed en de inrichting is aardig modern met een romantisch tintje. Kortom, we waren allemaal zeer tevreden en wij komen hier zeker vaker!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Hier een menutje voor twee personen afgehaald zaterdagavond.
Het was erg rustig bij de afhaal en werden snel geholpen. Ook was het eten snel klaar.
Thuis gekomen viel het eten ons erg tegen. De babi pangang en ei-gerecht hadden bijna dezelfde flauwe smaak. De rijst was prima.
Wij hebben weleens lekkere chinees op!
Birdybaas .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Speciaal op 1e Kerstdag voor drie personen een Kerstbuffet bij het restaurant Hong Kong gereserveerd. Het Kerstbuffet bleek een lopend buffet te zijn. Op zich niet verkeerd. Echter het bleek dat alle vleesgerechten op elkaar leken wat smaak betreft. Weinig "chinees", erg flauw en smakeloos. Het Kerstbuffet viel tegen en was ook niets extra,s voor de Kerst. Voor driemaal een Kerstbuffet en een kindermenu met wat drinken moest € 66.20 betaald worden. Te veel geld en beslist geen aanrader.
Clintessa .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
gezellig knus ingericht
Foeyonghai met kip bami
osehaas met groente bami.
met een bierje.
rustig kunnen eten ,er werd gevraagd of het eten lekker smaakte!
Het eten was goed warm en genoeg.
Madea .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
bah, vanavond hier van het lopend buffet gegeten, alles koud, geen goed begin,lacherige bediening.
We dachten dat het door de modernisering van het interieur en het wisselen van eigenaar wel beter was geworden, maar helaas zes personen hebben vanavond echt niet lekker gegeten!
Er is na het oppiepen van het eten ook niet gevraagd of het nu wel naar wens was, een gepeperde rekening kregen we wel.
Conclusie: hier gaan wij nooit! meer heen, Woudenberg heeft gelukkig nog wel andere restaurants waar het wel goed eten is!