Hong Kong

Molenweg 34 6088 AS Roggel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hong Kong

Cor D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
We zaten in zo vakantiepark en gingen hier een keer uit eten ,bij ons in het Westland heb je wel meer van dit soort tenten en hebben redelijk vaak wok gegeten.
Tien wij hier waren was het rustig ,zeer vriendelijk personeel en het eten was gewoon goed niets op aan te merken.
Dit jaar gaan we weer naar roggel vakantiepark en gaan zeker hier nog een keer eten
Se .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij waren na een toernooi hier wezen eten. Wij waren de eerste gasten en het eten werd nog aangevuld.
Bakplaat gerechten worden allemaal op een dezelfde manier bereid. Vis of vlees met wat boter, knoflook en 2 sausen (ketjap en x) wat het eentonig maakt. We hebben wel heel erg veel gegeten maar meeste was niet zo lekker. Gebakken banaan was heel vettig. Wok groenten was smaakloos. Roggel kent niet zo veel. Volgend jaar zullen wij uitwijken naar wat anders. Jonge dame was wel heel vriendelijk en bleef om drank vragen. Dat werd gewaardeerd.
Kassing .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Lekker gegeten tegen een erg gunstige prijs; het was rustig toen wij er waren maar desondanks een gevuld buffet. Buffet zag er netjes en schoon uit. Het eten vanuit zowel de wok als vanaf de grill was heerlijk. Als we weer in de regio zijn dan zullen we hier zeker weer komen eten.
Irmala .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Met kinderen en kleinkinderen hier gewokt. Super, erg veel keus. Groenten vers! Om op de plaat te laten bereiden zelfs lamsracks en ook sliptongetjes. Voor de kinderen ook volop keus. (patatjes, frikandelletjes, kleine loempia's) Als dessert allerlei koekjes en heerlijk ijs. Bediening erg aardig en goed. Als we niet 2 uur moesten rijden om hier te komen kwamen we zeker heel snel terug.
Top-of-flop .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Heerlijk gegeten, genoeg keus zowel bij het buffet als wokgedeelte. Serveerster Sharon was echt een aanwinst voor de zaak, oog voor kleine kinderen en maakte het ons prima naar de zin. Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker nog eens terug!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Vandaag met 14 personen bij Hong Kong gewokt. Wokken en plaatsgrijpen was heerlijk. De zalm van de plaatsgrijpen is een echte aanrader. Logistiek klopt het niet helemaal bij Hong Kong wanneer het druk is, omdat er maar een kok het plaatsgrijpen en een de wok bemand. Hierdoor sta je soms met grote groep te wachten. Aantal sauzen waaruit gekozen kan worden, tien, is uitgebreid. Wij vonden Hong Kong een aanrader.