Hong Kong

Meer informatie over restaurant Hong Kong

7,2
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Zondag avond hier gegeten met mijn vriend. Aan de goede recensies te lezen zou het fantastisch moeten worden maar helaas is dit voor ons niet gebleken.
Veel gerechten waren op. Weinig keuze aan sushi en de prijs is misleidend. Buiten hangt een bord met een goedkope prijs maar bij het afrekenen bleek dat we meer moesten betalen omdat we gewoon hadden gekozen wat we lekker vonden. Het was niet duidelijk dat we alleen uit sushi mochten kiezen.
Bij binnenkomst werden we geholpen door een ontzettend nors en chagrijnig meisje van een jaar of 19. Deze heeft duidelijk geen plezier in haar werk en kan beter voor een baantje zonder contact met gasten kiezen.
We kregen een plaatsje aan de bakplaat wat opzich erg leuk is met een grote groep maar niet als je met z'n 2e tussen wat wat Duitse mensen wordt gepropt. ( niks tegen het feit dat ze Duits zijn, maar het feit dat we ergens naast worden gepropt omdat daar nog 2 plaatsjes vrij zijn)
Het was totaal niet druk maar op ons drankje hebben we zeker 10 minuten moeten wachten en de eerste gerechten kwamen na 30 minuten terwijl we 2 uur de tijd hadden om te eten. Vervolgens kwam er iedere 5 minuten vragen of we iets van haar plateau hadden besteld om dat vervolgens bij het volgende tafeltje weer te doen. De eigenaar stond volgens mij zelf achter de bakplaat en maakte er zo nu en dan een mooie show van met vuur maar moest te gelijkertijd ook nog zijn personeel in het gareel houden.
Bij het weggaan zat bijna al het personeel op een stoel met mobiel in de hand. Het charijnige meisje was klaar met werken dus dan snap ik dat je je telefoon pakt. Maar niet wanneer je nog aan het werk bent. (Bij mijn eigen werk in een restaurant zijn telefoons op de werkvloer ten strengste verboden.)

Conclusie is dat ik hier absoluut niet meer kom, vanwege de keuze en het personeel.
Tasting-guy .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gewoon een goed Chinees restaurant. Het eerste in Gennep en een van de eersten in de regio. Zowel a la carte, buffet als take out alles van een constante goede kwaliteit.
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Verjaardag vieren bij Hong Kong.
Dat liep niet helemaal op rolletjes.
Drankje besteld. Vijf minuten later blijkt de serveerster al weer vergeten wát ook al weer....
Voorgerecht wordt opgediend.
Helaas krijgt één van ons niet het bestelde, en die schotel werd teruggenomen.
Niet de andere van van ondergetekende. En die zat na 10 minuten met inmiddels koude kippensoep voor z'n neus. Zelf maar teruggebracht naar de balie want personeel kijkt niet om zich heen en schenkt aan vlagsignalen en zwaailichten geen aandacht.
Volgende ronde bleek niet het bestelde voorgerecht, want men wilde de hoofdschotel al opdienen. De hele handel weer terug naar de keuken.
Na laaaang wachten hadden we allebei het goede voorgerecht en vanaf dat moment verliep de avond eindelijk gesmeerd. De kwaliteit van de hoofdmaaltijden liet weinig te wensen over en excuses van één der serveersters werden in dank aanvaard. Evenals het goedmakertje van gratis koffie na de maaltijd.
Aardige mensen daar in Gennep, maar ongelofelijk slordig.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hadden gekozen voor de formule all you can eat. Voor de prijs hoef je dat niet te laten. Je mocht kiezen of dat je aan een tafeltje wilde of aan de bakplaat en dan maakt de kok je bestelling voor je neus klaar. Wij wilde liever met z'n tweeën rustig aan een tafeltje zitten. Het eten was erg goed en je kon ook best veel kiezen. Het was alleen jammer dat wij zelf steeds in de gaten moesten houden, wat wij gehad hadden en wat wij nog moesten krijgen. Verschillende keren moeten vragen naar iets en dat vonden wij minder. Het kon eigenlijk niet liggen aan de drukte. Het eten was goed.
Pikachuu3 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Prima uitgebreide menukaart van sushi tot aan tepanyaki gerechten. Alles prima van smaak en vers. Eigenlijk gewoon prima kwaliteit zoals je mag verwachten van de wat betere sushi aanbieders. Interieur is wat aan de schemerige kant want af en toe moet ik even kijken dat ik niet tegen een stoel of tafel aan loop. Daarnaast is het interieur warm van kleur, rood bordeaux zijn de hoofdkleuren. Wel lekker romantisch voor een avondje met twee. Maar met een groter gezelschap is een lampje extra niet verkeerd. We zijn prima verzorgd door een Hollandse dame, eigenlijk waren er uitsluitend niet Chinezen aan het serveren. Waarschijnlijk is dit een locatie zonder veel "foreign exchange students" die werken volop in dit soort restaurant in de randstad. We zouden zo weer langsgaan bij deze sushi aanbieder! Plus leuke koi karpers te zien!!!
Chicken .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Ik heb een strippenkaart bij Hong Kong Gennep en kom er gewoon te veel want het is gewoon lekker! Zowel a la carte als aan de bakplaat als ook afhaal. Ik vind het wel jammer dat ze recentelijk alle prijzen hebben verhoogd met zo'n 10-15%. Misschien moet ik toch het goedkopere chinese restaurant in de buurt weer eens gaan proberen.
Hendrie B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gisteren, met zijn vieren, bij Restaurant Hong Kong wezen eten.
We hadden gekozen voor de all you can eat formule, want we zijn allemaal gek op sushi maar ook van de bakplaat gerechten. Zelf ben ik bij meerdere all you can eat Japanse formules geweest.
Maar Hong Kong steekt met kop en schouders ver hier boven.
Bijvoorbeeld; Bij de meeste komen de gerechten uit de keuken en heb je dus geen invloed op de smaak of de gaarheid. Bij restaurant Hong Kong worden de bakplaat gerechten net zoals bij een traditioneel Japans restaurant voor je neus op de bakplaat bereid en als ik eerlijk mag zijn doet de smaak er niet voor onder!
De kok maakt een praatje en houdt zelfs rekening met diëten (glutenvrij).
Al met al hebben we daar heerlijk gegeten voor een lage prijs tegen een kwaliteit van de meeste traditionele Japans restaurants.
Wij komen zeker terug!
Dolinda S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Op Kerstavond met een gezelschap van 4 gegeten. We zaten rondom de bakplaat samen met een ander gezin. Verder waren er geen andere gasten en oogde daarom wel een beetje verlaten. Je had 5 rondes waar je 4 gerechten per persoon mocht bestellen. Het eten werd dus aan de plaat bereid, behalve de sushi, deze werd in de keuken klaargemaakt maar daarom zeker niet minder vers! Heerlijk! Zelf ben ik niet zo'n vleeseter dus de sushi viel erg in de smaak.
Chefkok Kevin maakt er een leuke show van en is niet te beroerd om een dolletje te maken. Voor de prijs van €23,50 pp (exclusief drankjes) krijg je dus zeker waar voor je geld.
Wil05 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Zaterdagavond hier gegeten. We zaten met 4 volwassenen en 2 kinderen gezellig aan de bakplaat. De chefkok Kevin bakte hierop heerlijke gerechten en ook de sushi is hier overheerlijk. Ook voor de kinderen maakte hij er wat moois van (mooi vlammenspel en gebakken eitjes). Wij komen zelf uit de omgeving van Rotterdam maar omdat wij een weekend weg waren zijn wij hier gaan eten, echt een aanrader..nog nooit zo lekker jappans gegeten. Ook de prijs van € 23,50 voor volwassenen excl. drank is zeer schappelijk. Wanneer wij nogmaals in de buurt zijn komen wij hier zeker naar terug.
Tjinnoes .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Na een gezellig dagje Nijmegen, zochten wij een goed restaurant om tot rust te komen en een lekker hapje te eten. Op aanraden van een Nijmeegse vriend van mij, reden we door naar Gennep om te eten bij restaurant Hong Kong. Ik kan er heel kort over zijn: heerlijk gegeten, uitstekende service van het personeel en gezellig decor. Het was zeker de moeite waard om nog van Nijmegen naar Gennep te rijden. Zeker een aanrader!