Hong Kong

Meer informatie over restaurant Hong Kong

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten was uitstekend! Werd veel zorg aan besteedt! Een echte aanrader om er te gaan eten! Er wordt echt aandacht aan besteedt dat proef je!
Jaap_Alkmaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vaak vlotte bediening, alleen zaterdags even wachten: Open buffet.
Onze vaste "afhaalchinees" Maaltijden ( weekmenu) goed van smaak, temperatuur en ruime portie. Maandmenu is ook nog aan eigen wensen te veranderen...
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij waren bij Restaurant Hong Kong, zowel met een grote groep als met z'n tweetjes maar dat maakt niet uit want het eten is niet alleen "Toppy" maar de sfeer en bediening zijn ook perfect. Als veel bereisde mensen zijn we best Internationaal georienteerd dus weten we waarover we praten. Succes er mee Lin ! Fam. Peters Bergen nh
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
We zijn al heel vaak in Hong Kong geweest en het is altijd weer leuk de eigenaresse Lin te spreken, altijd goedlachs. Mijn dochter is altijd laaiend enthousiast over het lopend buffet ... opscheppen wat zij zelf wil en zo vaak als ze wil. Enig vindt ze dat. Wij vinden het eten lekker en de service is prima en dus ook vertrouwd. Soms krijgen we zelfs een flink pak Kroepoek gratis mee ... Ik denk dat ook zij ons als vaste klant zijn gaan ervaren.