Hong Kong

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Mip2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Heerlijk gegeten bij deze zeer gastvrije Chinees. Er werd op ons verzoek buiten de kaart om verse dim-sum gemaakt als voorgerecht, allemaal stuk voor stuk een kunstwerkje op zich en zeer goed van smaak. De gastheer dacht goed met ons mee door te suggereren om het hoofdgerecht (Peking eend en een garnalenschotel) met een andere saus te maken omdat het anders behoorlijk pittig zou zijn. De porties waren ruim en de gerechten waren heerlijk. De witte huiswijn was prima. Een aanrader en een voorbeeld voor andere 'Chinezen'.
René H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Veel Chinese restaurants gaan over op wokbuffetten. Gelukkig doet Hongkong dit niet en kun je naast de "gewone"gerechten ook allerlei specialiteiten hier eten. De gastheer is een echte gastheer, die op innemende wijze eventuele toelichting geeft. Een aanrader!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Gerechten zijn "uit de kunst". Niet het standaardwerk maar echte specialiteiten. Gastheer MING is zeer attent en heeft voor iedere gast aandacht. Elke keer dat we er komen is het weer een feest zowel voor de maag als voor de portemonnee.