Hong Kong

• Mastercard , Visa card
  • Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Min of meer bij toeval ontdekt. De klassieke Chinees, maar dan echt goed. Uitstekende gerechten met voortreffelijke smaak. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij hebben de nasi en mihoen speciaal zeer gewaardeerd. Verrassende ontdekking!
Foodie38 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Met gemak de beste (Hollandse) Chinees te Leiden! Knallers van smaken (probeer de Foe Yong Hai met Krab), en niet alleen de niet traditionele Chinese gerechten zijn goed van smaak: ook de dimsums zoals Siu Mai en Ha Kau zijn meer dan voldoende, de Peking eend is zeer smakelijk, en ga zo maar door. Koppel de hoge kwaliteit van het eten aan de zeer gastvrije bediening, meer dan redelijke prijzen, en Hong Kong te Leiden is wat ons betreft te Leiden het hoogst haalbare.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Weer eens hier gegeten. Dat doen we wel vaker, en ze kennen ons en vooral ons zoontje (nu twee jaar) dan ook. Het eten is wat wij 'Hollands Chinees' noemen. Maar: wel erg lekker. Bediening altijd goed, snel, aardig, leuk voor onze kleine. Prijs-kwaliteitverhouding is trouwens ook erg goed. En de locatie: hartje Leiden; altijd supergezellig, om na het winkelen hier nog even lekker bij te komen en te eten.
Peekluts .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Leuke klassieke Chinees in hartje Leiden. Op een rustige maandagavond hebben we hier een lekkere, pittige Ma Po Tofu en een heerlijke, luchtige Foe Yong Hai gegeten. We hadden een plekje bij het raam en dat was, zoals anderen al vermeldden, erg leuk.
De bediening was zeer vriendelijk en attent. Toen de rijst op was, kregen we direct en zonder extra kosten een nieuw bakje.
Hong Kong heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Waar krijg je nog een Grand Marnier voor 3,70 euro?
Het decor is klassiek Chinees, goed voor mijn nostalgie.