Hong Kong

Westersingel 15 3014 GN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hong Kong

Authentiek in decor en eten

De aardetonen, een zeewateraquaria en servetten gevouwen als schelpen. Restaurant Hong Kong is niet alleen authentiek in haar decor, maar ook de Chinese gerechten zijn onaangepast op de Europese smaak. Al jaren een begrip in Rotterdam, en met zo'n uitgebreide menukaart blijft het lastig kiezen. Deze menukaart kent geen plaatjes, maar Chinese tekens. Ontspan hier met het rustgevende jazzmuziekje op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Hong Kong

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Hong Kong

Charrel A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben gisteren mogen genieten van een goed verzorgd avond voorzien van heerlijk eten voor een prijswaardige bedrag. Vriendelijke en goede service met een betrokken gastheer
lucas M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gefeten en zeer vriendelijke bediening.
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima restaurant, het was gezellig ingericht en het eten was lekker. Had kip met pikante saus, het heette iets van kwai mee po. Was erg lekker, mijn man was ook te spreken over zijn gerecht. Het duurde echter wel een tijdje voordat ons hoofdgerecht werd geserveerd. Verder niks mis mee!
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Als hoofdgerecht had ik drie soorten vlees genomen. Het gerecht stond als top 10 op de kaart aangegeven. Het bestond uit kip, eend en cha siew. De kip was lekker echter vielen de cha siew en de eend tegen. De eens was te ver doorgebakken en daardoor te krokant terwijl de cha siew erg vet was. Normaliter hoort dit mager vlees te zijn.

De kip met gembersaus welke ook als tip 10 stond aangegeven was daarentegen zeer lekker.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We komen hier al jaren, gewoon omdat we van de goede Chines keuken houden. Heerlijke Peking Eend en ruime porties.
Coco D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Altijd goed!
ajanthan N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer vriendelijk en snel!!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Tijdens het IFFR bezoeken wij jaarlijks Rotterdam en één avond besteden wij bij restauran5 Hongkong waar wij door de eigenaar gastvrij worden ontvangen. Het eten en de sfeer zijn prima
Eduard Jan J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Voor ons was verrassingsmenu samengesteld.
Grote klasse Dim Sum, met heerlijke kleine loempia's.
Daarna flensjes met Peking eend, voortreffelijk!
Hoofdgerecht gegrilde garnalen en ossereepjes in zwarte bonen saus
Vriendelijke mensen, die weten waar ze mee bezig zijn!
Een aanrader
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Voor ons was verrassingsmenu samengesteld.
Grote klasse Dim Sum, met heerlijke kleine loempia's.
Daarna flensjes met Peking eend, voortreffelijk!
Hoofdgerecht gegrilde garnalen en ossereepjes in zwarte bonen saus
Vriendelijke mensen, die weten waar ze mee bezig zijn!
Een aanrader
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Als vegetariër kan ik alleen spreken over dat deel van de kaart. Maar alle gerechten die ik er tot nu toe heb gegeten waren bijzonder smaakvol, variërend tot zeer pittig (wanneer dat moet zijn), tot smaakvol, tot aan subtiel. Men is ook altijd bereid om rekening te houden met verzoekjes (bv salt and pepper tofu, of een variatie tofu-schotel met een andere saus, bv zwartebonensaus) die niet op het menu staan. De toetjes zijn intens smaakvol en precies de goede grote na een stevige maaltijd. De bediening is open en vriendelijk. De achtergrondmuziek is zeer origineel voor een Chinees restaurant; er draait rustige jazz; dit maakt de omgeving zeer geschikt voor een rustig gesprek tijdens het eten. Ik vind dit echt een aanrader!
Vrouwke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wat een fijn restaurant! Ouderwetse inrichting, charmant. Niet de standaard menukaart, veel variatie. Vooraf tomatensoep en bouillon met garnalenflensjes, lekker. Hoofdgerecht char siu en biefstuk met paprika, pepers en zwarte bonensaus. Supergoed, vlees smelt op de tong. Leuke wijnkaart, veel keus waaronder ook halfjes sancerre en Louis latour bourgogne. Attente bediening, gastheer Rotterdams vriendelijk en een showtje in het aquarium, gecombineerd met een gunstige rekening, maakt dat wij zeker terug komen!
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Als je nog nooit Chinees hebt gegeten, is het prima. Maar als je een kenner bent dan moet je zeker niet hier gaan eten, vooral met kruiskade om de hoek.
Hugo F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Qua bediening en service geen opmerkingen, was niet wat we verwacht hadden volgens de recenties en ook prijzig voor hetgeen we gegeten hebben, sorry maar gaan niet meer terug!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Altijd een prima sfeer bij lucas . Wij worden altijd hartelijk ontvangen . Goede gastheer .
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
William R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijke gastheer
theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
we hebben met onze kleinkinderen gezellig en lekker kunnen eten en waren ruim op tijd klaar om naar een concert in De Doelen te gaan.
Revelino K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gister in de namiddag een snelle hap gegeten. Keurige ambiance, kwaliteit uitstekend en voor herhaling vatbaat. Wij hadden wat dimsum, sate en een shared meal.
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Onder niveau,

Sechzuan menu. 32 euro pp.

Dimsum niet goed. Opgegeten.
Soep super dik en zout. Niet gegeten.
Garnalen en vis. Half op
Kip met noten ipv cashew. Half op
Biefstuk: half op.

Dessert minimaal.

De eend die andere hadden zag er prima uit. Wij hadden duidelijk de verkeerde keuze gemaakt.

Veel betere eethuisjes in Rotterdam!!