Hong Kong

31-186620707

Meer informatie over restaurant Hong Kong

Onno T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Chineese rijsttafel besteld. 3 bakjes. naast de nasi en bami. Loempias waren nog rauw en smaakte ranzig. Gebakken banaan droop het vet vanaf. Dit was de eerste en lastste keer dat ik daar wat heb besteld
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Echt heerlijk gegeten! De werknemers waren heel vriendelijk en het eten was erg goed. De bami en loempia overtrof alles, want daar had ik echt van genoten.
Arbr84 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Het is jammer dat er geen 0 gegeven kan worden dit was rond uit slecht wat ik voor eten gekregen heb! Nasi koud, sate zit totaal geen smaak aan de sambal is over de datum stink en heeft een bruine kleur! kortom erg slecht de kroepoek is het lekkerste wat erbij zit! gebeld maar word niks aan gedaan hele slechte service