Hong Kong Garden

Meer informatie over restaurant Hong Kong Garden

Erg gunstig
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gewoon echt een hele goede Chinees. Alles vers en erg lekker. De bediening was heel erg vriendelijk en omdat ik jarig was kreeg ik gewoon een fles zoete Chinese witte wijn! Dit aardige gebaar bracht mij er ook toe deze recensie te schrijven :)
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij waren zaterdagavond om 17.30 uur bij jullie in de zaak om wat te bestellen.
i.v.m. de drukte (grote order) moesten we tot bijna half 7 wachten voordat we het menu hadden.
Bijna een uur gewacht dus.
Niet erg, kan gebeurden.
Na thuiskomst waren we zwaar teleurgesteld.
De loempia,s waren verbrand.
Op de uiteinden (ook van binnen) zwart, en de rest keihard.
De babi pangang was erg droog en veel te hard/taai.
En de pai fai kai zat veel en veel te veel knoflook op. Je proefde niets anders.
We komen al 15 jaar bij jullie, zowel afhalen als daar eten maar dit was erg slecht.
Dat er een dikke order tussendoor komt is prima maar dit ging heel duidelijk ten koste van de klanten die er na kwamen.
Jammer dit.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Samen met een vertelcollega heb ik hier heerlijk gegeten.
Als vegetariër at ik FoeYongHai, d.i. zoals bekend een eiergerecht in een zoete rode saus, met mihoen. Deze schotels waren uitstekend bereid. Als bijgerecht namen we gebakken banaan: voortreffelijk.
Mijn toetje, dame blanche, was ook erg lekker.
Kortom: als u een lekkere Chinese maaltijd wilt eten kan ik u dit restaurant aanbevelen.

De service was prima, vriendelijke bediening.

Het decor: een smaakvol ingericht restaurant.