Hong Fa

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg rustig
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op zondag (4-12) hier binnen gestapt rond 18.30. We waren de eerste klanten , na ons kwam nog een tafel (3 pers) het was dus rustig/leeg. Ze hebben sinds november "chinees tapas" eten. Voor een bedrag mag je 2 gerechten pp bestellen. De keuze is ruim voldoende. We hebben diverse gerechten geprobeerd. Alle gerechten prima op smaak, goed gaar. De service is prima (het wordt goed uitgelegd) hoe het werkt en dat niet alle gerechten tegelijk komen. Ook is er keuze uit 2 soepen, een saladebar en nagerechten (ijs en (vers) fruit ontbrak), met een chocolodaefontein. Allemaal prima en goed. Aanrader als je eens wat anders chinees wilt eten!
Jantjehengel22 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vriendelijke en gezellige bediening.
Het eten is een echte aanrader.
Vooral geen haast hebben want alles is vers bereid.
Zelden zulke lekkere koeyouloek gegeten.
Het was erg stil in het restaurant en ik zou echt iedereen het eten willen zeggen probeer het eens.
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Omdat wij dit restaurant al wat langer kennen en er altijd uitstekend gegeten hebben viel het deze keer wat tegen. Om te beginnen werd er zonder overleg Chinese wijn geserveerd die naar siroop smaakte. Goed voor de liefhebbers maar een aankondiging zou beter geweest zijn, even als het kunnen aanbieden van een alternatief. Bij de voorgerechten waren de tomatensoep en de haaienvinnensoep ook niet echt geweldig van smaak maar over de wan tan soep waren we wel weer tevreden.
Omdat 2 personen een rijsttafel hadden genomen en daarbij een tussengerecht geserveerd werd kregen de andere gasten tussendoor wat loempiaatjes van de zaak hetgeen toch heel attent is. Over de hoofdgerechten waren we ook weer tevreden zodat er ondanks de valse start toch wel lekker gegeten werd.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Voorgerecht en de koffie zijn prima. De hoofdgerechten zonder enige fantasie en in niet al te grote porties (bami etc.) is bij te bestellen. Als de borden verwarmt worden zou dit al een kleine verbetering zijn.
Prijs/Kwaliteit niet in verhouding te duur voor het gebodene,
Scot .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Vandaag heb ik heerlijk genoten in Hong Fa in Zierikzee. Wat een prachtige restaurant met een leuke spontane jonge in de bediening. Overheerlijke Wan Tan soep, met daarna een lekkere loempia en als hoofdgerecht peking eend met nasi. Een Chinees restaurant die weet wat chinees eten is!! Ga zo door!!