Hometown Coffee & More

Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hometown is het zaakje waar ik naartoe ga als ik een koffietje wil doen. Waarom? Ze hebben een super leuk terras wat ook nog een beetje in de zon staat, interieur binnen is ook top (beetje urban, industrieel). De koffie (Douwe Egberts) word zorgvuldig gemaakt door de barrista. Het enige minpuntje vind ik dat het vrij lang duurt voordat je kan bestellen/de koffie krijgt/kan betalen. Het geeft mij de indruk dat ze personeels tekort hebben.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De heerlijke taartjes en dirty chai brengen mij altijd terug naar hometown. Bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Het is ondertussen mijn vaste stekkie geworden.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Kort maar krachtig: heerlijke koffie en fijne vriendelijke bediening.
Had een coffee to go en daar kreeg ik nog een stukje shortbread mee. Deze was heerlijk en een goed lokkertje want nu wil ik de volgende keer ook een taartje bij proberen.
Pineapple .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuke kleine zaak, wij komen hier graag voor een kopje koffie en een van de lekkere taarten. Het zit wel vrij rap vol, maar het is dan ook niet zo groot. Zeker een aanrader, heerlijke koffie's.
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Supergezellige koffiebar met een uitgebreide koffiekaart. Bediening is lief, en met een klein team ben je al snel vertrouwd met de topbarista's. Het is er eigenlijk altijd gezellig druk, het is er dan ook niet groot. Je kunt er wel uren lang ongestoord werken, dat vinden ze allemaal prima. Wifi is helaas heel slecht; continue weer het inlogscherm. Voor een serieuze tiksessie heb je in ieder geval geen afleiding van het internet. Lekkere soep en taarten. Lunchkaart is in sandwiches beperkt maar op zich prima.
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Sfeervol plekje wat vrijwel altijd vol zit. (En terecht.) Ik bestel hier het liefste een speciaalkoffie (ik had laatst die met speculaas. Heerlijk!) met een gebakje. Cheesecake is hier erg lekker, evenals hun shortbread en hun worteltaart.

De bediening is erg vriendelijk en maakt als je vaker komt ook gezellig een praatje. Indeling is ook prima met een bank als je een beetje onderuit wil zakken, een bar om aan te werken of een gewoon tafeltje als je normaal wil zitten. Buiten kan je ook gewoon zitten aan een tafeltje of in een soort schommelbank. Bonus is ook dat het lekker in het centrum gelegen is en vlakbij de bioscoop dus het is voor mij vaste prik om naderhand even hier koffie te doen.
JPX .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijke plek om lekker relax koffie te drinken na of tijdens een dagje shoppen. De ambiance is erg aangenaam. De koffie goed en er worden allerlei lekkernijen aangeboden. Top!
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Tegenwoordig kom ik hier vrij regelmatig als ik in Den Haag ben. De sfeer is goed, maar iedere keer duurt het lang (circa 10 min als het niet langer is) voordat ik mijn bestelling door kan geven. En als je dan geholpen wordt, duurt het, naar mijn mening, net iets te lang voordat je koffie op tafel staat. De meesten hier weten gelukkig hoe je een goeie cappuccino of latte maakt. En gezien deze koffie's mijn favoriet zijn, kom ik hier, ondanks de langzame service, graag. De bruschetta toast was erg lekker en ook de naturel chips met aioli was een verrassende combinatie.
Pam P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Home town is een leuke nieuwe koffiebar die tot 22.00 open is!
Goede service, lekkere koffie en een goede sfeer. De taarten zijn lekker, maar ik mis nog een lekkere lunch kaart. Hoeft niet groot, maar wel iets uitgebreider.