Homemade Fresh Food and Drinks

Meer informatie over restaurant Homemade Fresh Food and Drinks

7,1
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Door de hoge waardering op IENS besloot ik Homemade maar eens te proberen. Je kunt beneden zitten of op de entresol. Beneden hebben ze langs de muur tafeltjes met bankjes: de zittingen van al die bankjes waren totaal verrot en ingescheurd. Op de gewone tafeltjes en stoelen lagen kruimels en etensresten. En dit kwam niet omdat het er zo druk was: bij binnenkomst was er slechts één tafeltje bezet. De twee dames in de bediening kwamen ook al niet erg enthousiast over. En dan was er nog een jongen die in de keuken werkte en die een capuchon met cap droeg: brr! Het eten zelf was heel redelijk. Ik had de pomodorisoep en de clubsandwich met kip. Geen topgerechten maar wel ruime porties voor een zeer schappelijke prijs.
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Als je heerlijke broodjes voor de lunch wilt bestellen moet je hier zijn. Probeer vooral de tuna melt sandwich. lekkere broodjes voor weinig geld. Service kan beter, maar het is ook niet echt een restaurant. Decor is erg leuk, wel wat krappe stoeltjes.
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Lekkere sapjes en broodjes. Super vers. In het centrum vind ik het soms moeilijk om een leuke plek te vinden voor een snelle lunch, maar dit is zeker een goeie plek.
Nina P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Het eten is hier ronduit geweldig. Kom hier graag voor mijn lunch, betere broodjes im Amsterdam ben ik nog niet tegen gekomen. De service is echter iets minder, je moet vaak wat langer wachten en vooral als het druk is. Homemade zit dicht bij de UB en is dus vooral voor studenten een leuk plekje om te gaan lunchen, er hangt een ongedwongen sfeer wat het perfect maakt voor je studie pauze.
Window .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Goeie broodjes hier, zeg! Ook een goeie ligging: tegenover de bloemenmarkt. Bediening niet allemaal even ervaren, en het duurt lang (30+ minuten) eer je je broodjes ziet, maar dan heb je ook wat. Je zit er verder ook prima (gezellig interieur, goeie sfeer) en hoewel het niet echt goedkoop is, is de prijs-kwaliteitverhouding prima. We kwamen trouwens met een groep en kregen te horen dat hoewel ze niet echt aan reserveringen deden, ze wel gingen proberen om de grote tafel vrij te houden... en dat was gelukt! Puntje voor de service erbij. Kom zeker nog eens terug!
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
De zalm salade van hier is zo ontzettend lekker, ik kom er elke keer volr terug. Desondanks vind ik de bediening hier elke keer teleurstellend. Ongeinteresseerd en onpersoonlijk. In de tent hangt een ongedwongen sfeer alleen het personeel is vrij saai.
T J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Ik kom vaker lunchen bij Homemade, of ik neem ook wel is een broodje mee. Broodje carpaccio is gewoon top! Service kan soms wat sneller en attenter zijn, maar over het algemeen prima! Jammer dat de prijzen de afgelopen jaren gestegen zijn, desalniettemin de moeite waard om een keer te gaan lunchen!
Nat_h .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Ja, ok de broodjes zijn erg lekker, maar het meisje dat vandaag aan het werk was, was uitermate ongeinteresseerd, sloom en niet heel klantvriendelijk. Ook al zijn de broodjes nog zo lekker, ik kom hier niet meer.
Mauwou .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
De enige reden dat ik een recensie schrijf voor Homemade, is mijn verslaving aan de kip/jalapeno/cheddar/tomatensalsa wrap. Deze wrap is wel zo verschrikkelijk verslavend! Ook de andere broodjes, wraps, verse limonades en taarten zijn overigens heerlijk. De prijzen zijn wel iets gestegen, waardoor ik de prijs/kwaliteit verhouding niet zo goed meer vind als voorheen. De service is helaas niet om over naar huis te spreken. Het personeel is niet altijd even oplettend, wat resulteert in lang wachten soms. Het voelt hierdoor minder als 'verwennerij' om in de zaak te zitten. Zomers op het (mini)terrasje is wel heerlijk als je een plekje weet te bemachtigen en er is ook altijd de optie om je overheerlijke wrap mee te nemen. Als Homemade de service wat oppikt, dan zijn ze wat mij betreft weer een topper.