Home Town Smaak

Botersloot 18A 3011 HG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Home Town Smaak

Raelie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een klein hapje eten of afhalen bij Hometown smaak is een absolute aanrader. De smaken zijn heerlijk en puur. Ik heb er zo'n drie keer gegeten en heb verschillende gerechten besteld. Alles smaakte top!

Ik ben opgegroeid met Chinees eten thuis en heb ook een half jaar in China gewoond. In dit restaurant serveren ze authentiek Chinees eten, zoals dat wordt geserveerd in 'mainland China'. De smaken wijken af van de meeste goede Chinese restaurants in Nederland, omdat dit geen Cantonese keuken is (vrij zoete keuken). De gerechten zijn veelal hartig en soms ook pittig (maar niet te pittig voor de gemiddelde Nederlander). Ik zie regelmatig dat dit restaurant vol zit met Chinezen. De gerechten op de kaart zijn zowel in het Nederlands als in het Chinees omschreven.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een leuk restaurant met erg vriendelijke bediening!

Goede en betaalbare authentieke Chinese gerechten. Verwacht geen avond lang tafelen bij Home Town Smaak, maar wel een prima maaltijd.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Inderdaad een authentiek Chinees restaurant. Simpel ingericht, maar heerlijk gegeten, beef koriander en boiled fish. De vis bleek panga te zijn, dus niet bijzonder, maar in het gerecht met alle kruiden e.d. paste de panga prima. Spicy, maar niet te... Aanrader dus. De bediening is jong en heel vriendelijk. Niet duur.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Verschillende keren ben ik langs Home Town Smaak gelopen, maar een paar dagen geleden ben ik er voor het eerst ook naar binnen gegaan. Het is een klein, knus restaurantje waar je je meteen thuisvoelt. De uitgebreide menukaart bevat authentieke Chinese gerechten. Ik koos voor een vegetarisch gerecht met verschillende groenten. Toen ik het bestelde, dacht ik nog: dit kan heel saai gaan smaken. Maar nee, het was perfect. Ik kon niet precies achterhalen welke kruiden/specerijen er allemaal waren gebruikt, maar het smaakte zo goed dat ik alles op heb gegeten. Inclusief de grove stukken knoflook, die absoluut een grote toegevoegde waarde hadden.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Home Town Smaak was voorheen een ander restaurant, waarvan ik dacht dat 'ie er nog zat. Helaas niet dus. We hebben vier verschillende gerechten besteld, waaronder twee specialiteiten. Eigenlijk viel het allemaal een beetje tegen: De jianbing was snel koud en daardoor taai, het vlees in zoetzure saus was veel te taai en dus lastig te eten, de varkensoren waren extreem zout. De 'three vegetables' waren wel erg lekker, vooral de aardappel, die goed de smaken van de overige groentes absorbeerde.

De service was okay, we waren de enige mensen in de zaak en werden netjes geholpen. Decor ziet er prima uit.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Heerlijk gegeten hier. Authentieke chinese gerechten die stuk voor stuk heerlijk zijn. Zoals bekend wordt er niet zuinig gedaan met knoflook en dat was heerlijk. Voldoende keuze uit diverse hoofd- en bijgerechten. Daarnaast een heerlijk potje chinese thee om het af te maken.
John W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Een hele fijne restaurantje. Alle gerechten die gemaakt worden smaken ook heel origineel zoals je echt in China krijgt. We bestellen altijd de gerechten: ossenhaas in zure sauzen. en geroosterde kip met mie en paddestoelen. We komen hier meestal om af te halen. Als ik elk keer langer dan 5 minuten moeten wachten, krijg ik altijd een pot thee aangeboden. Voor de eten die echt naar Chinees smaakt is hier een zeker aanrader.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wat een fijne tent. Een klein Chinees restaurant met naar eigen zeggen de Noord Chinese keuken. Het is er netjes en je zit er prima. De kaart heeft authentieke gerechten die je niet op iedere Chinese kaart tegen komt. Wij hadden onder anderen de zeekwal, tofuvel met pinda, runderstoof, mapo tofu, gebakken bamie met garnalen en ongetwijfeld nog wat gerechten die ik vergeten ben. Allemaal de juiste hoeveelheid pittigheid en goed geprijsd. We waren slechts 11 euro de man kwijt. Ze schenken hier overigens geen alcohol, dus mocht je zin in bier hebben dan hebben ze alcohol vrij bier. Wellicht iets aan de zoute kant, maar daar kan ik wel mee leven.