Holy Smoke

6,9
Lang
Gerardatmp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de mannen wezen eten gister. Prima tent. Nix op aan te merken. Als je voor drie sterren komt heb je hier nix te zoeken. Gewoon eerlijk voedsel met een lekker biertje erbij.
Marissa L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke tent, maar lang wachten op service. Stoofvlees is een bonk vet. Bij aangeven dat het geserveerde eten niet lekker was werd klacht weggewuifd en niets meer mee gedaan. Jammer, wij komen niet terug
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het vlees gebruikt voor het patatje stoofvlees bestond grotendeels uit stukken hard vet. Met de klacht is niets gedaan, zelfs een simpel excuus was teveel. Service is sowieso niet goed, het duurt lang voordat personeel langs komt en tussendoor wordt niet gecheckt of alles naar wens is. Al met al kan ik Holy Smoke dan ook niet aanraden.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op een vrijdagavond met drie personen in dit restaurant geweest. Eerst een drankje gedronken, terwijl we wachtten op een tafeltje. Dat duurde nogal even! Personeel kon daarbij niet erg goed inschatten wat de verwachte tijd nog was. In het voorste deel van het restaurant was het, door de steeds openslaande deuren, erg koud. Het eten uiteindelijk was prima; onze spareribs waren mals en de burger was ook lekker. Bij de spareribs geen uitgesproken marinade, maar vooral de grillsmaak die je proeft. Prima frieten en gegrilde groenten erbij. Toetjes waren wat wisselend: mijn witte chocolade cheesecake was niet bijzonder, de pure chocoladecake was wel lekker maar enorm vet en machtig, en de sticky toffee cake was het lekkerst; vooral de creme fraiche erbij viel in goede aarde bij mijn tafelgenote. Bediening was de hele avond vriendelijk, hoewel zoals gezegd niet erg snel. Inrichting van het restaurant is leuk en stoer - op een minder koude dag zit je er denk ik heel wat lekkerder!
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Door vrienden hier terecht gekomen. Je kunt er goed buiten zitten aan verschillende soorten tafels. We waren met 6 personen; hoofdgerechten was steak, lobster en ribs. Helaas viel alles tegen dit kwam met name omdat alle steaks koud waren! Ribs waren niet bijzonder lekker. Maar de lobster viel wel in de smaak. Denk niet dat ik weer zou gaan eten.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met een groep vrienden op af gekomen vanwege de drukte en de heerlijke geur van eten, helaas was dit erg teleurstellend. Aan de steak zat amper smaak en was erg taai, en hier hebben we dan bijna een uur op moeten wachten, erg jammer terwijl het er zo leuk uit ziet.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op een doordeweekse avond met een vriend wezen eten om weer eens bij te praten. Holy Smoke is een prima plek om dat te doen met een leuke sfeer. Gekozen voor de ribs met een halve kreeft en dat is goed bevallen. De ribs waren heel mals en vielen van het bot als je ernaar keek, hadden wel iets warmer opgediend mogen worden, maar de smaak was prima. De kreeft was lekker, verder niet bijzonder. De frietjes waren erg smaakvol, een positieve verrassing en een echte aanrader. Op de tap hadden ze verassende bieren wat bij ons goed in de smaak viel. De service was prima, zou iets beter op kunnen letten of er klanten zijn die graag nog wat willen bestellen. Wel zeer vriendelijke bediening. De aankleding was ook prima in orde, niet spectaculair, maar dat hoeft ook niet. De sfeer was goed en daar ging het ons om. Het is dus een prima plek om gezellig te eten. Niet meer, maar ook niet minder.
Veenm76 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke spareribs gegeten tijdens de lunch . Duurde even voor ze klaren waren maar supermals en lekker van smaak. Frietjes ook erg goed.
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Holy Smoke is een leuk concept aan de westkruiskade. De burgers zijn erg smakelijk, het bier weloverwogen en lekker. 6 euro voor 6 niet hele bijzondere bitterballen vonden wij redelijk prijzig maar de burger maakte veel goed. Samen een portie frites (lekker) en een bakje salade gedeeld. Gewoon lekker hamburgers eten zonder gedoe. Ook leuk dat de bediening zo'n typische eigen stijl heeft!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met een groep sporters zomaar binnen gelopen. Wel lawaaierig en het kon misschien iets schoner, sfeer was goed en we hebben er lekker gegeten. Een aanrader wanneer je eens gezellig wilt eten met vrienden en wanneer je de drukte van het stadsleven geen probleem vindt.
Foodysyl .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Donderdag avond gegeten bij holy smoke, we komen te weinig en Rotterdam maar had holy smoke uit een magazine op mn lijstje gezet. We kwamen aan en zijn lekker op het terras gaan zitten.

Een jonge dame in de bediening was zeer vriendelijk en maakt een praatje met ons waarna we een drankje bestelde. Een lekker glas chardonnay werd geserveerd.

Na het vragen of misschien de terras verwarmers aan mochten werden die direct aangezet zonder enige moeite.

Ik bestelde een portie ladies ribs moet zeggen ze waren echt heerlijk. Twee sausjes erbij en echt vlees proeven. Mals en smakelijk.

Terras zag er verzorgd uit en geen lage tafels met leeg servies erop.

Chapeau voor de dame uit de bediening!

Tot de volgende keer
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De bediening leek niet echt ervaren. Al met al oogde het nerveus waardoor de sfeer ongemakkelijk werd. Na iets te lang hebben gewacht op het eten konden we redelijk genieten van de burger en de surf & turf. De steak was saai en er zat weinig smaak aan. De burger was oké, maar het vlees was wat magertjes. De patat was wel lekker! Ik heb wel het gevoel dat ik iets teveel betaald voor hetgeen wat ik op mijn bord geserveerd kreeg. Ze hebben hard geprobeerd de tent hip te maken, maar wat mij betreft mist het karakter.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met een groep van 9 op een drukke zaterdag gegeten na wat drankjes aan de bar. Een mooie zaak met een prettige warme uitstraling.
De kleine hapjes (spiesjes) aan de bar waren lekker en welkom.
Uiteindelijk om 20.30u aan tafel en tot onze spijt kregen we te horen dat er geen ribs meer waren. Wel erg jammer gezien dat een van de specialiteiten is. Meerdere vrienden hebben de hamburger genomen die goed leek te zijn. Alleen moesten 2 personen er op wachten omdat die vergeten waren in de bestelling. Niet alleen dat duurde lang maar ook het opnemen van de bestelling en het serveren van drinken aan tafel had vlotter gekund.
Ik zelf had een gegrild kippetje dat niet bepaald sprankelde van smaak. De frietjes waren prima.
Een zaak met potentie maar er moet nog wel wat aan bijgeschaafd worden.
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Al weer een tijdje terug dat ik hier heb gegeten, maar ik kan mij herinneren dat ik het best een prettig tentje vond. Leuke biertjes op de kaart en de burger die ze serveren is gewoon prima. Ik zou er niet direct weer heen gaan, maar ook zeker niet afraden.
Kimila .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Afgelopen woensdag hier goed gegeten. Qua inrichting top, een aanwinst en waardevolle toevoeging voor de straat en Rotterdam. De bestelde spareribs waren super en perfect gaar. De halve kreeft is een leuke toevoeging. De bediening was attent en de drankjes en het eten werden rap geserveerd. Wij komen zeker terug, al is het maar om een drankje te drinken op het terras, want daar in de zon voel je dat Rotterdam leeft en beweegt!!!!
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Top tent! Lekker gegeten, goede uitstraling, vlotte bediening. Enige wat jammer is dat de bediening niet goed oplet. Lang wachten op drankjes en lang wachten tot de drankjes uberhaupt zijn opgenomen. Verder komen wij hier gewoon terug omdat het echt een gezellige sfeer heeft.
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op een rustige zondagmiddag bij Holy Smoke gegeten met zn tweeën. Het duurde erg lang voordat onze bestelling kwam helaas. De steak was lichtelijk taai en niet smaakvol. De salade was oke, maar niet voor herhaling vatbaar. En de service van de vrouwelijke medewerkster die ons hielp liet zeker te wensen over. We hadden afgerekend en gevraagd of we twee desserts (een stuk cheesecake en toffeecake) mee konden nemen om thuis op te eten. Maar zodra we hadden afgerekend en op onze desserts aan het wachten waren keek de medewerkster ons niet meer aan. Ze negeerde ons compleet. Ze liep heel de tijd langs zonder ons ook maar een blik waardig te gunnen. Na een paar minuten gewacht te hebben zelf maar gevraagd of we die desserts moesten pakken of dat we nog geholpen zouden worden?! Heel jmmr dit. We waren namelijk op zoek naar een eettentje om vaste klant te worden, zeker omdat we er vlakbij wonen. Maar helaas, wij komen hier nooit meer terug. Het eten hadden we nog een kans willen geven, maar die medewerkster heeft het voor ons verpest.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanavond heeeeerlijk gegeten bij holy smoke, werkelijk waar alles was lekker van de steak tot de ribs tot de kip zelf de cheesecake was overheerlijk. Echt super goed gegeten. Leuke gezellige sfeer en aardige bediening. Ja hier komen we zeker een keer terug!
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij Holy Smoke zeer lekker gegeten. Het restaurant ligt midden in Rotterdam bij de Kruiskade op een plein
Heeft een mooi terras waar het zomers ideaal is te vertoeven
Bediening is vriendelijk en correct
voorgerecht diverse snacks met een zeer lekker kaasplankje en kipkluifjes,, spareribs en diverse andere kleine verrassingen
Hoofdgerecht en zeer goed klaar gemaakte biefstuk met frites en koolsalade

Een aanrader als je in Rotterdam komt

Hoofdgerecht
BikerT .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Niet gereserveerd (volgens de website kan dat alleen vanaf 8 personen) dus was er niets vrij bij binnenkomst. Het was redelijk druk. Aan de bar gaan zitten en een paar van de vele lekkere biertjes geprobeerd. Heel mooi pand en zeer smaakvol ingericht, we voelden ons prima op ons gemak en werden goed verzorgd door de barman. Het beviel zo goed dat ik niet precies weet hoe lang we op een tafel gewacht hebben, zo'n 45 minuten denk ik. Heel acceptabel op een drukke vrijdag en het was dus zeker niet vervelend om aan de bar te wachten. Eenmaal aan tafel werden we snel voorzien van menu en drankjes. Bij het bestellen van de bijgerechten werden we er op gewezen dat de porties nogal royaal zijn en dat we misschien beter konden delen in plaats van voor allebei te bestellen. Héél attent! Ik ben voor de porkchop met halve kreeft gegaan, partner voor de pork belly. Bijgerechten friet en coleslaw. Vlees en kreeft waren heerlijk, wordt genoeg gereedschap bij de kreeft geleverd om 'm te kraken. Bediening is ook niets over te klagen, kregen genoeg aandacht. Prima rode huiswijn er bij. Bijgerechten waren ook uitstekend. Werkelijk een heerlijke avond gehad inclusief nazit. Door de ambiance had ik van het eten op de één of andere reden net iets meer verwacht maar nogmaals, het was allemaal wel meer dan goed. Wij zullen zeker terugkeren.