Holy Ravioli

Jan Pieter Heijestraat 88 1053 GS Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holy Ravioli

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Besteld via Foodoora. Ik had de weekspecial, met geitenkaas, sinaasappel, balsamico chutney. Zalig! Echt heel goed! Verder dus geen recensie over het restaurant, maar had het snel in huis.
RBELK .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Super lekkere ravioli. Goede portiegrootte. Bezorging door foodora was snel en de ravioli was nog lekker warm. Hier ga ik vaker wat halen of thuis laten bezorgen!
Livia S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Voor de lunch superlekkere pompoenravioli met sambal chutney gegeten met veel verse groenten. Een absolute aanrader, ook voor afhaalproducten.
Tjoewie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
na vaak langsgefietst nu maar eens ravioli salade en een soepje gehaald.
ik had telefonisch besteld en kon na een kwartier alles afhalen.
Super vriendelijk geholpen aan de telefoon en in de zaak.
Ik kom zeker binnenkort weer terug hier!
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na hier al zo vaak langs te hebben gefietst besloot ik toch een keer wat af te halen. Geen spijt van gekregen! Bediening is zeer vriendelijk en het eten (pasta Bolognese voor € 6,50) was heerlijk, grote portie voor 1 persoon. Decor is beetje studentikoos, maar zeker niet storend. Kom hier zeker weer terug.
Food L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik kom bijna wekelijks verse ravioli en salade halen bij dit leuke nieuwe (afhaal) restaurantje vlakbij de Kinkerstraat. Absoluut heerlijke verse ravioli of andere pasta, ook mee te nemen om thuis klaar te maken. Het wordt gekookt terwijl je zit te wachten. Je kunt het ook een 1 vd 2 tafeltjes opeten. Vrolijke bediening door de koks. Ze leveren aan gerenommeerde restaurants in Amsterdam, wat genoeg zegt over de kwaliteit. De naam spreekt boekdelen.