Holy Five | Beef & Lobster Bar

Waalkade 1 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart
31-242034004

Over het restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

De Heilige Vijf

Vijf hoofdgerechten van topkwaliteit, meer heb je niet nodig toch? Bij Holy Five ben je verzekerd van topkwaliteit tegen een vaste prijs en worden de gerechten altijd met een grote glimlach bij jou en je tafelgenoten geserveerd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MWierse .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij beleefden een teleurstellende avond bij Holy Five. We hadden allemaal het vier-gangen lobster-menu en dat was redelijk goed. Wat vooral tegenviel was de bediening en de snelheid waarmee het eten werd uitgeserveerd. Zo kwamen wij om 19.30 uur binnen en om 21.30 uur hadden wij nog steeds geen hoofdgerecht gehad. Als we een gerecht op hadden werden de borden laat uitgehaald. Als de volgende gang dan eindelijk kwam lag het bestek nog niet klaar op tafel. We hebben zeker 4 verschillende medewerkers aan onze tafel gehad. Aan het eind van de avond werd ons verteld dat er 'een probleem ' was geweest die avond, waardoor het bij onze tafel telkens was misgegaan. Ter compensatie is er een fles wijn van de rekening weg gestreept en namen wij de oprechte excuses in ontvangst.
Bedankt voor uw kritische feedback. Deze helpt ons onze dienstverlening continu te blijven verbeteren. Vervelend dat u niet helemaal te spreken bent over de geboden service tijdens uw bezoek aan Holy Five. We hopen u nog eens terug te zien zodat u de service kunt ervaren zoals onze meeste gasten dat gewend zijn!
Falko V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goed gegeten met 2 personen. Gekozen voor het holy five lobster 4 gangen menu waar ik erg over te spreken ben. Een goede en verse kwaliteit kreeft, heerlijke coquille en de het mix dessert was ook lekker. De sfeer was vrij rustig en sfeervol. Vriendelijke bediening die alles over de kaart kunnen vertellen. Al met al een leuke ervaring en zeker een aanrader.
Hoi Falko, bedankt voor de recensie! Jammer dat we ondanks je lovende woorden maar een 6 krijgen voor onze service. Graag zien we je nog eens terug bij Holy Five!
l.schwier .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk en lekker gegeten bij Holy Five. Eten is erg smakelijk en personeel is leuk en vriendelijk. Inrichting heeft wat weg van een strandtent en kan mij niet helemaal bekoren maar ziet er verder wel verzorgd en gezellig uit. Prijs/portieverhouding is ietwat scheef. Leuke opsteker was dat een gevallen glas bier en niet vooraadige wijn keurig werden opgelost met een gratis flesje wijn!

Zou hier zeker heen gaan als je van goed vlees en/of kreeft houd!
Hartelijk dank voor de recensie. Fijn dat je leuk en lekker hebt gegeten bij Holy Five! We zien je graag nog eens terug!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Voor de tweede keer wezen eten en weer niet teleurgesteld. Het eten was weer super lekker en de bediening ontspannen en vlot. Een leuk restaurant waar je waar krijgt voor je geld.
Bedankt voor je recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Mathilde R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk gegeten. en erg behulpzame serveersters. zelfs nog even een paartje met de kok gemaakt en in de keuken mogen kijken.
Bedankt voor je complimenten Mathilde! Graag tot ziens bij Holy Five!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Super locatie en erg lekker eten. In een woord TOP! Komen zeker nog eens terug. Het tasting menu was heel goed en we hadden beiden erna een verzadigd gevoel en er kon echt niets meer bij. De bediening was vlot en erg vriendelijk. We gaan regelmatig uit eten en dit restaurant staat zeker bij ons in de top drie.
Bedankt voor je recensie Mieke! Wat een eer om te lezen dat Holy Five zelfs in je top 3 restaurants behoort. Tot de volgende keer!
Max S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
wij hebben erg genoten van de sfeer en het eten bij Holy Five, wij gaan er zeker terug komen.
Max
We zien je graag nog eens terug Max!
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was naar ieders tevredenheid. Het was een geslaagde avond.
Hoi Ine, bedankt voor je recensie! Fijn om te lezen dat Holy Five heeft gezorgd voor een geslaagde avond!
Gabi K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ook deze keer weer geweldig genoten bij holy five, een verrukkelijk beefmenu wat een echte aanrader is. De uitstekende bediening en de heerlijke wijn maakte onze avond echt compleet. Holy five wij komen ZEKER terug !????????
Hartelijk bedankt voor uw recensie! Graag tot de volgende keer bij Holy Five!
Dorothé V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Onze vrienden waren beiden 70 geworden en die hebben we getrakteerd op een etentje bij jullie.
Het was in alle opzichten SUPER!
We hebben genoten van de heerlijke gerechten, waarvoor extra compliment aan de kok(kin),
De bediening was uiterst vriendelijk en de ambiance voelde als een warm bad.
Alles bij elkaar dus geweldig!
Fijn dat jullie zo te spreken zijn over jullie bezoek aan Holy Five! We zien jullie graag nog eens terug!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug!
hopjes H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 2e keer weer super lekker gegeten! Het was erg gezellig, bediening heeft duidelijk "klant is
Koning principe" goed door! Wij komen zeker nog een keer!
Hartelijk dank voor uw recensie! Tot de volgende keer bij Holy Five!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke en snelle service en daarbij was het restaurant leuk aangekleed. Hing een goede sfeer.

Eten was snel klaar en super lekker! Vers en prima porties.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten!
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vorige week hebben we heerlijk gegeten bij Holy Five. De sfeer, service en prijs kwaliteit verhouding waren werkelijk waar fantastisch.
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Holy Five!
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier eerste Kerstdag erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. De kaart werd uitgebreid uitgelegd. We komen hier zeker terug!
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
tom S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Tip top in orde! Fantastische avond gehad!
Fijn om te horen Tom! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerechten waren
Te klein voor de prijs. Als hoofdgerecht beiden de kreeft gekozen. Slechte tomaten marinade en volgens mij (ook al hoop ik van niet) is de vulling diepvrieskreeft wat in de schaal is gelegd. Een echte halve kreeft bevat heel wat vlees maar dit was echt 3 mini stukjes. Uiteindelijk toch bijna €100 moeten afrekenen. Voor dit geld zijn er in Nijmegen vele beteren alternatieven. Eens en nooit meer!
Gert Jan T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Goede bediening en een prettige sfeer. Echt een aanrader voor zowel zakelijk als privé.
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug bij Holy Five!
Hilke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Holy Five voor mijn verjaardag. Vriendelijke ontvangst waarbij we een uitgebreide uitleg kregen over de manier van werken. Sfeervol restaurant, verwarming stond lekker aan, kerstversiering was overal aangebracht en de kerstmuziek maakte het plaatje helemaal af. Het eten was uitstekend! Echt heerlijk. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!