Holy Five | Beef & Lobster Bar

Waalkade 1 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart
31-242034004

Over het restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

De Heilige Vijf

Vijf hoofdgerechten van topkwaliteit, meer heb je niet nodig toch? Bij Holy Five ben je verzekerd van topkwaliteit tegen een vaste prijs en worden de gerechten altijd met een grote glimlach bij jou en je tafelgenoten geserveerd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gabi K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ook deze keer weer geweldig genoten bij holy five, een verrukkelijk beefmenu wat een echte aanrader is. De uitstekende bediening en de heerlijke wijn maakte onze avond echt compleet. Holy five wij komen ZEKER terug !????????
Dorothé V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Onze vrienden waren beiden 70 geworden en die hebben we getrakteerd op een etentje bij jullie.
Het was in alle opzichten SUPER!
We hebben genoten van de heerlijke gerechten, waarvoor extra compliment aan de kok(kin),
De bediening was uiterst vriendelijk en de ambiance voelde als een warm bad.
Alles bij elkaar dus geweldig!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug!
hopjes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 2e keer weer super lekker gegeten! Het was erg gezellig, bediening heeft duidelijk "klant is
Koning principe" goed door! Wij komen zeker nog een keer!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke en snelle service en daarbij was het restaurant leuk aangekleed. Hing een goede sfeer.

Eten was snel klaar en super lekker! Vers en prima porties.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten!
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vorige week hebben we heerlijk gegeten bij Holy Five. De sfeer, service en prijs kwaliteit verhouding waren werkelijk waar fantastisch.
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Holy Five!
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier eerste Kerstdag erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. De kaart werd uitgebreid uitgelegd. We komen hier zeker terug!
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
tom S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Tip top in orde! Fantastische avond gehad!
Fijn om te horen Tom! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerechten waren
Te klein voor de prijs. Als hoofdgerecht beiden de kreeft gekozen. Slechte tomaten marinade en volgens mij (ook al hoop ik van niet) is de vulling diepvrieskreeft wat in de schaal is gelegd. Een echte halve kreeft bevat heel wat vlees maar dit was echt 3 mini stukjes. Uiteindelijk toch bijna €100 moeten afrekenen. Voor dit geld zijn er in Nijmegen vele beteren alternatieven. Eens en nooit meer!
Gert Jan T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Goede bediening en een prettige sfeer. Echt een aanrader voor zowel zakelijk als privé.
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug bij Holy Five!
Hilke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Holy Five voor mijn verjaardag. Vriendelijke ontvangst waarbij we een uitgebreide uitleg kregen over de manier van werken. Sfeervol restaurant, verwarming stond lekker aan, kerstversiering was overal aangebracht en de kerstmuziek maakte het plaatje helemaal af. Het eten was uitstekend! Echt heerlijk. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Hilke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten voor mijn verjaardag. Ontvangst was zeer vriendelijk waarbij we een uitgebreide uitleg van de kaart hebben gekregen. Restaurant oogt van buiten niet heel sfeervol, maar dat komt omdat het op de eerste verdieping zit. Bij binnenkomst werd dit gelijk goed gemaakt. Heerlijk warm en mooi aangekleed in de kerstsferen. De muziek maakt het sfeervolle plaatje compleet. Het eten was heerlijk, echt voortreffelijk. Er werd ook netjes een pauze ingelast tussen de gerechten door zodat we niet binnen een uur weer buiten stonden. Echt een aanrader voor Nijmegen. Het zit wat minder in de loop, maar dit restaurant verdient het vol te zitten met heel veel liefhebbers van lekker eten.
Bedankt voor uw recensie en mooie woorden. We hopen u nog eens terug te zien bij Holy Five!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteren bij Holy Five geweest. Vriendelijke ontvangst, waarbij ons het menu en alle specials duidelijk werden uitgelegd. We gingen voor het 4 gangen menu. Een keer de kreeft en eenmaal het beef menu. Van te voren aangegeven dat we om 20.15 weg moesten om nog naar de film te kunnen. Was geen probleem werd heel goed rekening mee gehouden. Tijd tussen de 2 voorgerechten was perfect. Lekker vlot en dan iets langer wachten op het hoofdgerecht. De kwaliteit was super goed. Allemaal dingen die je thuis echt niet zo kan maken. Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht van de beef was een heerlijke chateaubriand met een heerlijke jus, pastinaak puree, perfect samen bij elkaar. Beetje zoet, beetje zout, beetje pittig. Perfect. We wonen niet echt in de buurt, maar wil zeker nog wel eens terug komen!
Bedankt voor uw enthousiaste recensie! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
luuk M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik heb samen met mijn vriendin bij holy five gegeten ter ere van haar verjaardag. Al onze speciale wensen werden zonder problemen vervuld. De kok, met een lange Italiaanse achternaam, kwam zelfs even bij ons aan tafel om het toe te lichten. Alle drie de gangen waren heerlijk. De veil en prawn, die we als hoofdgerecht hadden, was perfect bereid en goed op smaak. Kortom, een aanrader! Wel was de muziek keuze wat bijzonder.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens bij Holy Five!
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Superavond bij Holy Five! We kozen het viergangen beef menu en werden bij iedere gang positief verrast door de mooie opmaak en heerlijke smaken! Zelfs een 'vrij standaard gerecht' als carpaccio overtrof onze verwachtingen! Dat in combinatie met erg vriendelijke bediening en leuke sfeer maakte het een topavond! Fijn ook dat steeds even gevraagd werd of we al toe waren aan de volgende gang of liever nog even wachtten. Zeker een aanrader!!!
Dank voor uw recensie! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over Holy Five!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Holy Five. Op het eten was niets aan te merken. Het vlees was supermals en de smaken passen goed bij elkaar. Ook de service was uitstekend. Veel persoonlijke aandacht en we konden zelf aangeven wanneer we klaar waren voor de volgende gang. Wij komen hier zeker terug!
Bedankt voor de complimenten! Graag tot een volgende keer!
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldige kwaliteit eten, fantastische service en verstand van de producten die zij serveren. Absolute aanrader in Nijmegen. Komen snel weer!
Hartelijk dank voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Holy Five!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Mijn vriendin en ik waren erg tevreden met ons bezoek bij Holy Five, waar we op aanraden van vrienden zijn wezen eten. De bediening was erg bekwaam en behulpzaam. Het eten was van een goede kwaliteit en werd vlot geserveerd, wat wellicht ook kwam doordat het erg rustig was. Dat is jammer, want een restaurant van deze kwaliteit hoort op zondag gewoon vol te zitten. Zeker een aanrader!
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u Holy Five een aanrader vindt! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Er is een goede ambiance. De bediening is uiterst vriendelijk en ervaren. We hebben genoten en als we weer in Nijmegen zijn, dan komen we zeker weer terug.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Weinig keuze en dan niet super goed zoals geadverteerd wordt. Ook geen bijpassende wijnen of in ieder geval een serveerster die niet wist welke wijnen het best bij het gerecht pasten. Met 2 wijnen en 5 gerechten zou dit niet zo moeilijk moeten zijn ...
Dank voor uw recensie. Wat jammer dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan. Normaal gesproken is ons personeel goed op de hoogte over de wijnen die we serveren. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Holy Five en ervaart u dan uw bezoek zoals onze meeste gasten dat doen!