Holy Five | Beef & Lobster Bar

Waalkade 1 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart
31-242034004

Over restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

De Heilige Vijf

Vijf hoofdgerechten van topkwaliteit, meer heb je niet nodig toch? Bij Holy Five ben je verzekerd van topkwaliteit tegen een vaste prijs en worden de gerechten altijd met een grote glimlach bij jou en je tafelgenoten geserveerd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Holy Five | Beef & Lobster Bar

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteren bij Holy Five geweest. Vriendelijke ontvangst, waarbij ons het menu en alle specials duidelijk werden uitgelegd. We gingen voor het 4 gangen menu. Een keer de kreeft en eenmaal het beef menu. Van te voren aangegeven dat we om 20.15 weg moesten om nog naar de film te kunnen. Was geen probleem werd heel goed rekening mee gehouden. Tijd tussen de 2 voorgerechten was perfect. Lekker vlot en dan iets langer wachten op het hoofdgerecht. De kwaliteit was super goed. Allemaal dingen die je thuis echt niet zo kan maken. Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht van de beef was een heerlijke chateaubriand met een heerlijke jus, pastinaak puree, perfect samen bij elkaar. Beetje zoet, beetje zout, beetje pittig. Perfect. We wonen niet echt in de buurt, maar wil zeker nog wel eens terug komen!
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Superavond bij Holy Five! We kozen het viergangen beef menu en werden bij iedere gang positief verrast door de mooie opmaak en heerlijke smaken! Zelfs een 'vrij standaard gerecht' als carpaccio overtrof onze verwachtingen! Dat in combinatie met erg vriendelijke bediening en leuke sfeer maakte het een topavond! Fijn ook dat steeds even gevraagd werd of we al toe waren aan de volgende gang of liever nog even wachtten. Zeker een aanrader!!!
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldige kwaliteit eten, fantastische service en verstand van de producten die zij serveren. Absolute aanrader in Nijmegen. Komen snel weer!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Holy Five. Op het eten was niets aan te merken. Het vlees was supermals en de smaken passen goed bij elkaar. Ook de service was uitstekend. Veel persoonlijke aandacht en we konden zelf aangeven wanneer we klaar waren voor de volgende gang. Wij komen hier zeker terug!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Mijn vriendin en ik waren erg tevreden met ons bezoek bij Holy Five, waar we op aanraden van vrienden zijn wezen eten. De bediening was erg bekwaam en behulpzaam. Het eten was van een goede kwaliteit en werd vlot geserveerd, wat wellicht ook kwam doordat het erg rustig was. Dat is jammer, want een restaurant van deze kwaliteit hoort op zondag gewoon vol te zitten. Zeker een aanrader!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Er is een goede ambiance. De bediening is uiterst vriendelijk en ervaren. We hebben genoten en als we weer in Nijmegen zijn, dan komen we zeker weer terug.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Weinig keuze en dan niet super goed zoals geadverteerd wordt. Ook geen bijpassende wijnen of in ieder geval een serveerster die niet wist welke wijnen het best bij het gerecht pasten. Met 2 wijnen en 5 gerechten zou dit niet zo moeilijk moeten zijn ...
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Enige was dat we om 19:30 er waren en na 2 uur al buiten stonden (drie gangen en koffie). Mag wat rustiger tempo.
Hartelijk dank voor uw recensie. U mag het altijd aangeven als u wat meer tijd tussen de gangen wenst. Dan kunnen we hier rekening mee houden. Graag tot een volgende keer!
René H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Sfeervol ingericht, snelle en vlotte bediening, mooi gebakken tournedos en een heerlijk bereidde kreeft!
Dank voor uw complimenten! Hopelijk tot een volgende keer!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Holy Five zit op een prachtige plek, is sfeervol, maritiem ingericht en de gastvrouwen zijn casual, ontspannen, vrolijk en correct, al draaien ze op topsnelheid hun "toelichting" op de kaart af en weten ze niet helemaal zeker of er likeur in de tiramisu gaat.
Het eten is van voldoende niveau, maar lang niet zo goed als in andere recensies wordt gesuggereerd en ruim onder het prijsniveau. Het voorgerecht, sushi van tonijn, is lekker met gember, een onbestemd sausje en iets gegaarde (eigenlijk een doodzonde voor sushi!) plakjes donkerrode tonijn. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. Het hoofdgerecht, een dure (€30,-) surf & turf van kreeft en tournedos stelt teleur: een kleine, halve kreeft met drie hapjes kreeftenvlees is opgeleukt met twee gamba's, heel veel boter en een lekkere tomatensalsa. Die salsa is het hoogtepunt op het bord. De tournedos is best goed, maar gegarneerd met een anijsachtig kruid dat op elk bord ligt en eigenlijk nergens echt mee combineert. De frieten en de salade (een variant op Caesar-salad) zijn prima. Aan het dessert (applecrumble met vanille-ijs, geserveerd in een hoog glas) kun je je geen buil vallen, maar ook die is erg gewoontjes.
Al met al weinig creativiteit én weinig variatie op de dure kaart en voor een restaurant dat zich "beef and lobster bar" noemt een smakeloze kreeft en een voldoende tournedos.
Dank voor uw recensie en kritische feedback. Deze feedback stelt ons restaurant in staat haar dienstverlening continu te blijven verbeteren. We zullen uw recensie meenemen tijdens ons intern overleg. Hopelijk zien we u nog een keer terug bij Holy Five!
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een bezoekje aan Nijmegen.... Vervolgens even gezocht op internet en daar vond ik Holy five! Daar heb ik geen spijt van gekregen. Een hip en trendy restaurant met uitzicht over het water en monumentale huizen. Zeer aardige bediening. Het eten was heerlijk we hadden een hele kreeft besteld en deze was heerlijk bereid en op smaak. Kortom een mooie culinaire belevenis.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan Holy Five! We zien u graag nog eens terug als u weer in Nijmegen bent!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op dinsdag 27 september samen met onze Australische vrienden gegeten bij restaurant holy five. De kaart is beperkt(onderdeel van het concept) maar maakt het weer makkelijk in een wereld waar we iedere dag zoveel keuzes kunnen maken. Op aanraden van de zeer vriendelijke en attente bediening alle voorgerechten laten serveren zodat we met z'n zessen alle voorgerechten hebben kunnen proeven. Hoofdgerecht en nagerecht waren indivuele keuzes. Alle gerechten waren prima van smaak en ook aan de presentatie hiervan was veel aandacht besteedt. Neem daarbij de prima wijn en ambiance welke voor een zeer geslaagde avond heeft gezorgd.
Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat Holy Five voor een zeer geslaagde avond heeft gezorgd! We zien u graag nog eens terug!
Xa4_gelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten was goed, service was super. Prijs is ietsje hoger vergeleken met Nijmeegse begrippen, echter was zeker de moeite waard en komen graag nog een keer terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Tot de volgende keer bij Holy Five!
geeninspiratiemeer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond gedineerd bij Holy Five in Nijmegen. We hadden al goede verhalen gehoord van vrienden en besloten ook zelf eens te gaan proeven.

We zaten op het terras, met uitzicht over de Waal (met de onweerswolken een stuk verderop een heel mooi uitzicht!) en hebben genoten van de Pata Negra en Tonijn sushi als voorgerechten, de Holy Cow en de Surf & turf als hoofdgerecht en de Tiramisu en kaasplankje als nagerecht. Het fijne aan Holy Five is dat je lekker relaxt een avondje uit kunt: de gangen worden niet snel achter elkaar doorgeserveerd. De bediening kwam na het voorgerecht zelfs vragen of we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht of dat het meteen mocht komen. Top!

Al het eten was zeer smakelijk en we hebben dan ook genoten van de avond. Hoogtepunt was het vuurwerk bij ons nagerecht ter ere van ons 1-jarig huwelijk :)

Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag zien we u nog eens terug bij Holy Five!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb hier gisteren met drie personen gegeten. Twee van ons namen vooraf oesters. Deze waren heerlijk vers en vlezig. Er werden twee dressings bij geserveerd, die zaten in aparte flesjes. Ik eet mijn oesters het liefst naturel, maar mijn tafelgenoot vond de dressing ook wel erg lekker erbij. Mijn andere tafelgenoot had de knapperige zalm. Een soort sushirol met een knapperig gefrituurd randje. Een mooi gerecht met een fijne structuur. Nadeel van het knapperige jasje was dat het de smaak van de zalm overheerste.
Als hoofdgerecht hadden we alledrie de halve kreeft. Hierbij hebben wij alledrie de voorkeur voor een volledig naturel opgediend beestje. Deze kreeft is echter bedolven onder een berg kleingesneden groenten en volgens mij iets van bulgur. Daar zitten ook een paar rivierkreeftjes doorheen. Het spul zelf is best lekker, goed van smaak, fris. Het is alleen zo zonde dat het helemaal over de kreeft heen ligt. Het had, net als de dressings bij de oesters, los geserveerd kunnen worden. De frietjes bij de kreeft waren erg lekker. Werden creatief geserveerd in een soort draadmandje. Nadeel daarvan was dat het kookvocht van de groenten en kreeft in de onderste frietjes doordrong.
Twee van ons wilden graag nog een halve kreeft. We meldden daarbij dat we die graag helemaal naturel wilden. Dat is bijna gelukt. De groente bleef achterwege, alleen was de kreeft wel gekruid en met een beetje olie overgoten. Ik denk dat er mensen zijn die kreeft graag zo eten. Mijn advies is dan wel: geef het er los bij.
Als nagerecht hadden we alledrie de scroppino. Die was heerlijk fris!

Voor het overige: prima setting, we zaten buiten met zicht op de waal. Binnen is het leuk en sfeervol ingericht. De bediening was super attent, in mijn ogen iets té attent want ik kon tijdens het eten bijna geen twee volzinnen spreken zonder dat er iemand naast me stond om te vragen of alles nog naar wens was. Dat mag van mij wat minder.
De witte portugese wijn die we bij het eten dronken was heerlijk!
Al met al: fijne plek, goed eten, vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Hartelijk dank voor uw recensie, complimenten en kritische woorden over de kreeft. We zullen deze meenemen tijdens ons intern overleg. Graag tot een volgende keer bij Holy Five!

Reactie van proever:

Alert en attent dat u reageert. Dank daarvoor. Tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
super gezellige lokatie en aankleding , het eten was super lekker, personeel netjes aardig en goede uitleg over het eten in een woord super
Dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Holy Five!