Hollywok

10-A Arnolduspark 2132 CR Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Hollywok

All you can eat. Dit concept is inmiddels niet meer weg te denken uit Nederland. Ook bij restaurant Hollywok in Hoofddorp kun je voor een vast bedrag alles eten wat je maar wilt. Snelle gerechten uit de wok of maak je keuze aan een van de buffetten. Voor nog meer keuze ga je voor het uitgebreidere concept. Via de tablet bestel je dan ook nog Aziatische specialiteiten, die in kleine gerechtjes worden geserveerd. Leuk om te delen, lekker om te proeven.

Menuprijzen

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Eggo T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hollywok Hoofddorp is het beste restaurant van Haarlemmermeer. Heerlijk en betaalbaar eten en prettige en professionele bediening. Wij komen hier al sinds 2005 ongeveer 1 x per maand en hebben alleen maar heel goede ervaringen. Het eetaanbod is in de loop van de jaren veel groter geworden en de inrichting is ook veranderd. Het is er gezellig, intiem en prettig informeel. In het kort: heerlijk eten en lieve mensen in de bediening. Echt een topper!
Eggo Tiemens
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Altijd leuk om met de kinderen naartoe te gaan. Het is er ook altijd druk, waardoor het eten veel omloopsnelheid heeft en vers blijft! Ruime keuze, zeker met de tablet er bij. Het is en blijft wel een deel buffet natuurlijk, maar ook een groot deel wordt vers bereid. Voor de kids hebben ze zelfs poffertjes. Ik vind het een aanrader!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De ontvangst was chaotisch. De aandacht was er niet voor ons. Dit bezorgde mij al een onrustig gevoel. Vervolgens werden we naar onze tafel gedirigeerd. Toen ons gezelschap compleet was, was de bediening in geen velden of wegen te bekennen. We zijn toen zelf maar op zoek gegaan naar een serveerster die onze drankbestelling wilde opnemen. Uiteindelijk werden de drankjes gebracht, maar werd de helft vergeten. Werden ook niet nagebracht. Totdat we iemand van de bediening er op konden attenderen. Er werden ook nog twee tablets op tafel neer gegooid. Werkelijk waar! Ze werden niet eens overhandigd. Bovendien hadden wij geen idee hoe we hier mee overweg moesten en voor een korte uitleg moesten we weer op zoek gaan naar de bediening.
We besloten voor de duurdere versie te gaan en te bestellen via de tablet. Prima keuze! Het eten op het buffet was een prak smakeloos voer. Een allegaartje van Hollandse bitterballen, frikandellen en patat naast de gortdroge Peking eend en iets wat op babi pangang moest lijken. De 3 buffeteilanden staan te dicht op elkaar om een goede routing en lekkere flow te houden langs de gerechten. Ook de aankleding en presentatie van de buffetten is zwaar onder de maat. Bij de salades staan er dressings in de flessen zo vanuit het schap van de supermarkt. Niet even in een schaaltje of iets. Bij het aanvullen van de bakjes wasabi werd niet eens de moeite genomen om het plasicfolie te verwijderen. Zelfservice 2.0 denk ik.
Bovendien mag er wel iets aan het onderhoud gedaan worden. De vloer is zwaar beschadigd en de koelvitrines rammelen aan alle kanten. Dit wordt handig opgelost met een briefje met het verzoek de deurtjes niet hard te openen... Zo kan het ook dus.
Het eten dat werd besteld met de tablet was prima. Zonder meer.
Ik vond het leuk om een keer mee te maken. Het verbaast me dat een groot deel van Hoofddorp graag bij het wok restaurant komt. Zowel het eten als de bediening waren ver onder par. Leuk maar voor de volgende keer bedank ik.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Eten is super, goeie kwaliteit, lekker vers.
Borden leuk opgemaakt.

Uitstekende service,, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bij drukte iets langer wachten op je eten via tablet.
Wok geen probleem.

Sfeer is altijd gezellig, fijne achtergrond muziek.

3 december 2015 (veel te lang geleden ) voor laatst gegeten
met onze kleine meid (toen 4,5 maand) Ze was meer dan welkom !

Kate67 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Binnen dit concept een prima restaurant; veel keuze aan wok-gerechten en kant en klare onderdelen,. Enorme hoeveelheid toetjes, beetje sushi. De rode Chinese wijn naar mijn smaak echt smerig (zoet), de huiswijn niet te hachelen. De witte huiswijn gaat net. Jammer, volgens mij moet je een deel van je omzet uit de drank halen in zo'n concept toch? Aankleding naar mijn smaak vreselijk. Bediening erg vriendelijk en snel.
PeterVereecken .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Klef stokbrood, oude kleffe patat. Ossenhaas puntjes - helft uitgespuugd, te taai. Gefrituurde spullen niet krokant maar klef, lauw. Vroeger bij wokken zalm en ossenhaas stukjes, moet nu apart voor betaald worden via 'asian' menu. Eten was bedroevend slecht.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Leuke manier van bestellen van je gerechten via een tablet. En het werkt nog goed ook ! Het assortiment van het eten is zeer uitgebreid met voor ieder wat wils. Nadeel is dat sommige sushi al klaar staat en niet op het moment van bestellen pas wordt bereid het minder vers overkomt dan bij andere Japanse restaurants. Het decor is passend bij de locatie maar niet zozeer bij het restaurant. Het is wel een grappige combinatie.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Dit is dus het favoriete restaurant van onze familie. Zowel zoon (14) als dochter (20, moeilijke eter) als vriend van dochter en mijn vrouw en ik komen heel graag in deze voormalige skihut. Daarmee is meteen het decor verklaard. Maar goed, je gaat niet naar een wokrestaurant voor de sfeer en de "beleving" Het personeel is uitermate attent, Tafels worden snel afgeruimd (wel je bestek bij je houden) en er wordt regelmatig gevraagd of je nog iets wilt drinken.

En dan het eten. Alles is vers omdat er zoveel aanloop is. En omdat er zoveel aanloop is, is alles vers. :-) Er is meer dan voldoende keuze ook voor de kleime mensjes die niet zo van wokken houden. Als extra betaalde service kan je via een i-pad diverse speciale Oosterse gerechten bestellen die soms heel luxe en smakelijk zijn en soms (de salade's) wat geknutseld overkomen. Maar je kunt dus ook voor rond de € 17,50 alleen maar komen wokken. Het nagerecht is overigens ook prima geregeld met uiteraard ijs, maar ook vruchtensalade's die je zelf kunt samenstellen en leuke kleine toetjes. Ik ben hier al vaak geweest en zal ook zeker, als ze de formule aanhouden, hier nog vaak gaan komen.
Culinairtje .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Met een social deal hier gegeten. zeer uitgebreid buffet, heerlijk gewokt en sushi was ook super! Leuk dat je met een tablet de Aziatische specialiteiten kon bestellen en deze vervolgens ophalen, vooral mijn zoon vond dit erg leuk!
Toetjesbuffet was ook zeer uitgebreid, ijs, cake en nog veel meer. Bediening was vriendelijk maar vraagt naar mijn idee een beetje te veel of het naar wens is. Wij komen zeker terug!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Toevallig gestrand en het was best aardig qua eten. Ik had er ook erg weinig van verwacht en in dat geval valt het alleszins mee. De sushi is niet geweldig maar ook niet slecht, de rest van het eten is ook behoorlijk ok.

Bij het sushi menu krijg je een tablet waar je de gerechten kan bestellen die je dan weer bij een balie kan ophalen. Dit werkt op zich best goed en snel alleen werden er wel wat foutjes gemaakt. Ik vond het personeel verder heel aardig, ook netjes alleen vaak zwaar onnodig. Er stonden echt teveel mensen om alleen de bordjes op te halen. Dan heb ik liever iemand die die bestelde gerechten even komt brengen.

Het decor en de plek is vrij bijzonder maar niet echt om naar huis te schrijven. Het ziet er verder netjes genoeg uit alleen gezellig is het allerminst.
Babsje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Een gezellig "all you can eat" etablissement. Dit in vergelijking met vreetschuur Gouden Wok aan de A4.
De bediening is vlot. Het eten is goed en ruim voldoende keus. Alleen wel al jaren hetzelfde assortiment, maar dit geeft niet, want dan weet je waar je aan toe bent.
Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, altijd goed eten.
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Hier wel eens vaker wezen eten met een vriend.

Het eten:
Ik geef dit wok-restaurant een 7. Dit is dus een 7 als ik het vergelijk met wok-restaurants. Het eten is beter dan de normale wok-restaurant, ze passen wel eens vaker het assortiment aan en alles smaak gewoon goed. Het assortiment is redelijk tot groot.

De service:
De service was voldoende, de werknemers waren goed te verstaan (vaker gebrekkig Nederlands in wok-restaurants) en vriendelijk.

Het decor:
Het is geen decor waarvan je uit je dak gaat. Een zesje, het ziet er aardig uit.

Ik zou hier nog wel eens terug kunnen komen, maar ik ben geen fan meer van wok-restaurants. Zeker een aanrader voor gezinnen met jonkies.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Hollywok is een wok restaurant zoals je het zou willen verwachten: gewoon goed eten volgens het wok principe. Bedienend personeel in Chinese kledij, normaal vriendelijk, misschien wat te veel "drankjes" vragend (maar goed, daar verdienen ze toch het meest aan, en zeker in het huidige economische klimaat nodig). Een warme aangekleed houten decor. Dus je krijgt gewoon wat je verwacht. Wel prettig is het feit dat het veel minder massaal is als bij de meeste andere wok-restauranten. Ook genoeg parkeer gelegenheid (ook voor het Japanse restaurant ernaast). Misschien dat de sortering iets kleiner is als bij de grote wok restaurants. Heb er recentelijk met onze bedrijfsafdeling gegeten (40 man !), en het personeel kon daar goed mee overweg. Dus gewoon een normaal, prima wokrestaurant met normale kwaliteit en waar je met een volle maag met tevredenheid kan terug kijken. Logischerwijs kan je hier geen culinaire hoogstandjes verwachten (maar daar kom je ook niet voor).
Noor .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012

Een wonderlijke locatie voor een restaurant.
Eerst dachten we nog dat het adres niet klopte of dat we verkeerd waren gereden. Het zit dan wel tegen de provinciale weg aan, maar echt achter in de woonwijk.
Ga je dit een keer uitproberen? Er zit nog een Japans restaurant naast/onder, er tegenover een kinderdagverblijf en een sportcentrum. Nee, je bent niet verdwaald. Je zit dus goed.
Zo te zien ook genoeg parkeergelegenheid.

Afijn. Het eten is vers en smaakt goed, maar er is gewoon minder dan wij gewend zijn. Dat geeft niet. Het is niet slecht, maar ik kom er niet voor terug. Als ik in de buurt zou zijn, zou ik liever die vijf minuten extra rijden naar het brugrestaurant.
Mijn vriend vond de sauzen niet zo geslaagd. Ik vond dat wel meevallen. De curry was zowaar eetbaar. Meestal is dat veel te heet, maar dat heeft ook z'n charme.
En ik hoorde dat de friet slap was.

De bediening is snel, soms te snel. Dan halen ze je bord weg, als je even de andere kant op kijkt. Het drinken is er snel en dat is wel fijn als je gekruid zit te eten.

Het decor. Ik moest wel glimlachen. Het heeft meer het uiterlijk van een soort pannenkoekenboerderij met wat Oosterse tintjes hier en daar. Veel hout en bruine tinten, waardoor sommige hoeken wel erg donker worden. Dit geldt vooral voor de hoek waar het eten gehaald wordt. Het maakt het een beetje bedompt.
Maar er is hier geen hoog 'vreetschuurgehalte' en dat is wel eens verfrissend.
Wat wel zonde is: de tafels zitten vol met witte kringen. Ik heb het bij de meeste tafels gezien en het ziet er niet uit.
De toiletten zijn in orde, maar voor iemand in een rolstoel niet te bereiken. Ze zijn namelijk in de kelder en er is enkel een trap.