Holle Bolle Gijs

Korte Mare 34 2312 NN Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holle Bolle Gijs

• : Parkeerplaats

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg gunstig
Coen D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten voor een lage prijs (driegangen-menu is maar €19,50). De bediening was ook heel aardig EN de sfeer was goed. Wat wil je nog meer.
Mganzeboom .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We waren erg laat, maar werden fantastisch geholpen. De menukaart was goed gevarieerd. Het eten was erg lekker. En de prijs.... Ook voor herhaling vatbaar!
Anne wil B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Personeel is erg vriendelijk. Super lekker gegeten! Had niet verwacht voor zo weinig geld zo goed te kunnen eten. Zeker een keer gaan eten als je de mogelijkheid hebt.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super restaurant! Het personeel is zeer aardig, goed en leuk. En het eten is ook top! De prijs-kwaliteit verhouden is ook super. Zeker een aanrader
Pieter06 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eetcafeetje waar je voor spotprijzen een bord eten kunt krijgen. Helaas valt de kwaliteit dan ook tegen: alles smaakte nogal klef en de groente was ronduit smerig! Die nattig doorgekookte spruitjes en 2 overreden sperziebonen kunnen jullie wat mij betreft net zo goed weglaten, jongens! Kort gekookte verse groente/salade was beter geweest, want dan had de rest ook gelijk wat frisser gesmaakt.
De uiensoep was echt te zout, en kwam ook duidelijk uit een pakje. Werd wel van de rekening gehaald door het vriendelijke meisje dat ons bediende (op haar voorstel). Ook al is het goedkoop, dat is voor ons echt niet reden genoeg om hier naartoe terug te gaan.
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hier gegeten met een groep. Voor 19,50 kun je kiezen uit een drie gangen menu met een ruime keuze. Niets bijzonders verder maar prima voor een eetcafé. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijke bediening.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima gegeten met een groep van 11 en wat een uitstekende prijs kwaliteit verhouding! dagschotel kabeljauw met frites, salade en groente voor euro 6,50, waar krijg je dat nog in Nederland!
VanRooijen83 V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We kwamen op een redelijk drukke dag, het leek erop dat de bediening onderbezet was, want we moesten vaak lang wachten en er werden veel fouten gemaakt (brood vergeten, kindermenu kaart meerdere malen vergeten, verkeerd menu aangeslagen op de bon). Verder was de bediening wel erg vriendelijk.
Het eten was zo goed als je voor de prijs mag verwachten. Geen uitschieter, maar ook niet verkeerd.
Een prima tentje als je weinig te besteden hebt.
TamaraP85 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Zelden heb ik ergens zo slecht gegeten als hier. We waren met een grote groep, daarom een aangepast menu. Het was niet duur, dus ik verwachtte er niet heel veel van, maar dit sloeg wel echt alles. Ten eerste duurde het heel erg lang voor het eten geserveerd werd. Vooraf kregen we uiensoep. Naast het feit dat het weinig was, had het ook weinig smaak, de uiensoep in mijn bedrijfskantine van 85 cent smaakt beter. Dan het hoofdgerecht: beenham met honingmosterdsaus, friet en groente. De beenham met saus waren niet lekker, er zat weinig smaak aan. Als groente zaten er sperziebonen bij, die niet goed waren afgegoten en daardoor erg waterig waren. Zelfs de friet was mislukt! We hebben het toetje maar overgeslagen.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Eten is prima, maar is niet super bijzonder. Bediening is enorm aardig en het restaurant is leuk aangekleed. Bovendien is de prijs van het eten zeer betaalbaar, dus een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Franka B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten bij Holle Bolle Gijs is precies zoals je bij een eetcafé kan en mag verwachten. Voor een uiterst schappelijke prijs hebben we met drie personen hier lekker gegeten. Vooraf had ik gamba's gebakken in olie en knoflook. Goed van smaak en de gamba's perfect gebakken. Als hoofdgerecht ben ik voor de kipsaté gegaan. Lekker mals vlees, een goede saus, friet en salade erbij. Ik heb met smaak gegeten en zat zo vol dat er geen dessert meer bij kon. De bediening is erg vriendelijk en alert. Mijn mede dis genoten hadden als vooraf fritto misto en slakken, als hoofdgerecht eend en beenham. Ook zij hebben met smaak gegeten.
JeanetteA3 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben met 17 personen gegeten en bijna de hele kaart geproeft. de bediening was prima en reageerde meteen op een seintje. We kregen allemaal ons eten gelijktijdig en dat ben ik wel anders gewend. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit en de hoeveelheid was ook ruim voldoende. Ik kan Holle Bolle Gijs zeker aanbevelen voor eten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ik ben al vaker bij Holle Bolle Gijs geweest en alle keren was het bezoek zeer bevredigend. Afgelopen week heb ik deze tent weer eens bezocht met een aantal vrienden. Normaal heb je een driegangenmenu naar keuze voor onder de €20 maar nu hadden ze ook een viergangen wildmenu. Het hertenbiefstukje met een rode wijn saus was heerlijk. De wijn is ook prima en past goed bij het wildmenu. De bediening is top, ook al is het druk, je krijgt nog steeds de volle aandacht. Ik raad dit restaurant aan, aan al mijn kennissen die voor een leuk prijsje gezellig willen tafelen in Leiden.
keeslau .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Ik had al een paar keer eerder hier gegeten en toen viel me op dat je hier heel redelijk kan eten voor een laag bedrag. Tijd voor een nieuw bezoek.

Deze avond was het nogal leeg, waarschijnlijk omdat iedereen het Nederlands elftal wilde zien verliezen. Wij niet met 7 personen. Het interieur is nogal gedateerd, grog gestuukte wanden, een eetcafé stijl, wat het dan ook is. Maar een beetje aan de tijd aanpassen mag van mij wel.

Na wat drankjes kozen we onze gerechten. Mijn voorgerecht werd gerookte heilbot met zeewiersalade en mierikswortelsaus. Dat viel best tegen. De zeewier salade was nogal smakeloos, de mierikswortel heb ik niet geproefd en de heilbot was erg zout. Het zou een mooie combinatie kunnen zijn maar niet zoals hij vanavond was gemaakt.

Als hoofdgerecht koos ik voor Lamszadel. De twee stukken lamszadel die ik geserveerd kreeg waren goed en goed bereid. Daaromheen was het teleurstellend wat betreft groente. De gebakken aardappelen en frites zijn een goede opvuller maar niet bijzonder. Het zou zo fijn zijn als de garnering in orde is.

We hebben bij het eten de witte en rode huiswijn gedronken. De rode was niet best. De witte wijn daarentegen was wel goed. Opletten dus wat je kiest als huiswijn!
Mayeldeel .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
In de avond na een zonnige dag op de terrasboot genoten van het driegangenmenu voor €18,50. De gamba's zijn heel erg lekker! Sympathieke bediening en snelle service. Zeker een aanrader voor mensen die voor een zachte prijs lekker willen eten.
jakebyte .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Lekker gegeten bij dit gezellige eetcafe. Leuk plekje op de boot op een mooi plekje in Leiden. Prijs kwaliteit verhouding is top voor Leidese begrippen (18,50 voor 3-gangen menu). Personeel is zeer vriendelijk en voldoet aan al je wensen.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Goedkoop eetcafe, helaas merk je dat ook duidelijk in de kwaliteit van het eten. Er zit helaas weinig smaak aan. Bediening was erg aardig en netjes!

Arentiena .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Eetcafé waar je goedkoop kunt eten. Snelle service ondanks de drukte. Varkenshaas te droog . Bij de ladagne wordt friet geserveerd . Prijs kwaliteit verhouding prima, €18,50 voor drie gangen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart voor iedereen wat wils. Eendeborst als hoofdgerecht, kaasplank met port na. Prima bieren op de tap. Bediening goed. Gezellige entourage.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Hier krijg je precies wat je kunt verwachten: gewoon prima kroegvoer voor een kleine prijs in een kroegsfeertje. Vlak voor een promotieborrel hier even snel gaan eten, toevallig binnen gewandeld, we waanden ons weer terug in de studententijd qua kroegvoer (geen studenten als gasten overigens).