Holle Bolle Gijs

Winkelhof 47 2353 TT Leiderdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holle Bolle Gijs

Derogee_r .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Na de wekelijkse boodschappen even een frietje speciaal en een frikadel speciaal gegeten.
Leuke zaak je kan zelfs buiten zitten, maar daar was het vandaag te warm voor.
Vriendelijk personeel en prima eten voor een goede prijs.
HVogelaar .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gewoon een prima snackbar met voornamelijk vriendelijk en behulpzaam personeel. Het geboden eten en de bereiding Is prima in orde.
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Leuk om snel even een hapje te eten, het was te koud binnen om de tijd te nemen om uit te buiken.
Omgeving goed hygiënisch en aardig personeel.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Als moeder van een glutenvrij kind heb ik een extra taak: zorgen dat mijn kind niet ziek wordt en dus geen gluten binnenkrijgt. Thuis prima te doen maar daarbuiten een uitdaging.

De vriendelijke jongen in deze snackbar kon me vertellen dat de friet glutenvrij is, het werd pas ingewikkeld toen ik naar de mayonaise vroeg. De jongen vroeg het aan zijn baas die zei kortweg: weet ik niet. Toen ik vroeg of ik de ingrediënten mocht lezen, mocht dat ook niet van de baas. Omdat ik erg graag wilde weten of de mayo glutenvrij was vroeg ik tenslotte of de jongen een foto van de ingrediëntenlijst kon nemen. Maar ook daar wilde de eigenaar niet aan meewerken liet hij weten. En al die tijd bleef de eigenaar in zijn hok achter de toonbank zitten mopperen, hij nam niet eens de moeite mij zelf te woord te staan.

Ik liet de jongen weten dat ik dit echt superslechte service vond (niet zijn schuld!!) en of de baas altijd zo'n onvriendelijke mopperkont is. Nou toen kwam meneer uit zijn hok om mij eens even de les te lezen. Ik heb nooit eerder zo'n onbeschofte, klantonvriendelijke behandeling gekregen als ik vroeg naar de glutenvrije mogelijkheden.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Heerlijk eten en een aardige bediening. Bij uitstek de beste snackbar in leiderdorp! Altijd snel klaar en geen gedoe. Ik kom hier al tijden en heb eigenaren zien vertrekken maar dit is tot nu toe de beste.