Hollands Glorie

Brink 87 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Glorie

Met trots op eigen land geniet je van de Hollandse pot bij Hollands Glorie in Deventer. Puur Nederlandse gerechten, maar met een moderne twist. Neem plaats in het prachtig ingerichte restaurant en eet zoveel gerechten als je wilt! Per ronde noteer je maximaal twee gerechtjes per persoon op een postkaart, deze stuur je mee op de post naar de keuken en voor je het weet staat er een heerlijke biefstuk, groentesoep of zalm voor je.

Word wakker met een ontbijt of lunch, ga voor een diner of borrel bij dit restaurant met een huisgemaakte bitterbal. Nog iets leuks: de gerechtjes zijn bij Hollands Glorie net iets kleiner dan normaal, waardoor je perfect gerechtjes kan delen met al je tafelgenoten! Reserveer snel bij Hollands Glorie in Deventer en maak deze ervaring zelf mee.

Meer informatie over restaurant Hollands Glorie

Jouw recensie over het restaurant Hollands Glorie

• Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
leuke sfeer en vriendelijk personeel. Heerlijk eten, maar de kosten van bijna 70,- voor 1 volwassene en 1 kind (van 10) is best fors voor een arrangement (met beiden 2 drankjes).
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening kwam vaak langs of we drankjes wilde maar de kaart werd niet opgehaald of meegenomen.Het was wel druk maar elke keer een half uur wachten is wel erg lang.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Leuke tent, fijne mensen... maar wat een gebrek aan goed eten en kennis hiervan. Ik begrijp de goede rescenties ook absoluut niet.
Speculaastiramisu? Tiramisu met koek en kaneelkruiden ja. Het is saai en simpel voedsel. Em voor die prijs verwacht ik beter.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ze hadden gisteren een nieuwe menukaart het was hartstikke druk dus het liep niet lekker maar toch was de bediening super aardig en een goede oplossing voor de volgende keer komen zeker weer!
Kraloo .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuk concept en goede kwaliteit. Persoonlijke placemats zijn een schot in de roos! Porties voor het geboden concept misschien zelfs wat te groot. Op het moment dat er nog een groep kwam, duurde het allemaal net iets te lang soms. Maar we hebben een hele fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Alinde S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Voor de prijs die je moet betalen, 26,50 euro pp excl drank en nagerecht, krijg je weinig kwaliteit.
Wij vonden het erg teleurstellend. Er worden naar onze mening te grote porties geserveerd, na een enorme (en vieze) gehaktbal en een bord friet zit je al bijna vol... het vlees was of mega zout of taai of droog.
De bediening doet hun best, maar moet nog erg veel leren.
Één ding is zeker, wij gaan de volgende keer ergens anders heen! Voor 130 euro of minder kunnen we ergens anders een stuk lekkerder eten, dit was weg gegooid geld.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! De bediening was erg vriendelijk en meedenkend! Het restaurant is sfeervol ingericht met de juiste muziek op de achtergrond. De gerechten zijn heerlijk en de porties zijn ruim voldoende!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Klein minpuntje was gisteravond redelijk rustig .maar kregen een nare plek om te zitten biij de deur die open staat en het erg koud was.
De bediening en het eten waren GOED.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een erg leuk ingericht restaurant met vriendelijke dames die ons ontvingen en serveerden. Mijn vriend en ik kwamen ons jubileum in Deventer vieren en aangezien ik nooit kan kiezen en mijn vriend toch vooral 'Hollandse pot' erg lekker vind leek Hollands Glorie de perfecte keuze. De gerechtjes waren lekker en de gepersonaliseerde placemat was een erg leuk detail. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het personeel vond ik wisselend, de een betrokken, de andere totaal niet. Het eten was prima, niet heel spectaculair. De wachttijd vond ik soms wat lang.
renate H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Het eten was niet altijd goed op temperatuur en we moesten erg lang wachten tussen de gerechten.
Verder smaakte het wel goed.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
gereserveerd maar er was in eerste instantie niet op ons gerekend. zeer chaotisch, zit geen structuur in. eten was op zich wel lekker.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het is een op zich een leuk concept er waren wel wat kleine min puntjes die wij hebben uitgesproken, service goed opgelost door leidinggevende. Komt oa helaas door personeels tekort .
tuutvan .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Mooi ingerichte zaak met zeer vriendelijk personeel. De gerechten waren lekker, komen we zeker een keer voor terug. De huiswijn(wit) is een aanrader. Er werd zeer bekwaam met allergieën omgegaan. Leuke persoonlijke placemats(via reservering internet).
Tonnie W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was goed alleen moesten wij lang wachten voordat wij de eerste keer wat kregen daarna ging het beter
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi en gezellig ambiance. De gerechten zijn mooi opgemaakt en alles smaakte goed! De bediening was erg vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goede sfeer en erg fijne bediening. Grote diversiteit onder de gerechten en aardige bediening. Ook het Nederlandse concept vind ik erg leuk!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Leuk en gezellig restaurant met aardige service gerichte bediening.
Ook voor niet vlees-eters voldoende keus.
Ga de volgende keer in Deventer hier weer naar toe.
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was weer beregezellig en we hebben heerlijk gegeten.. fam wennink uit deventer