Hollands Glorie

Brink 87 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Glorie

Met trots op eigen land geniet je van de Hollandse pot bij Hollands Glorie in Deventer. Puur Nederlandse gerechten, maar met een moderne twist. Neem plaats in het prachtig ingerichte restaurant en eet zoveel gerechten als je wilt! Per ronde noteer je maximaal twee gerechtjes per persoon op een postkaart, deze stuur je mee op de post naar de keuken en voor je het weet staat er een heerlijke biefstuk, groentesoep of zalm voor je.

Word wakker met een ontbijt of lunch, ga voor een diner of borrel bij dit restaurant met een huisgemaakte bitterbal. Nog iets leuks: de gerechtjes zijn bij Hollands Glorie net iets kleiner dan normaal, waardoor je perfect gerechtjes kan delen met al je tafelgenoten! Reserveer snel bij Hollands Glorie in Deventer en maak deze ervaring zelf mee.

Meer informatie over restaurant Hollands Glorie

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hollands Glorie

Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gisteren een avond genoten bij Hollands glorie, samen met mijn vader hebben we genoten van het heerlijke eten, de vriendelijke sfeer en het super team aan personeel wat voor je klaar staat.
Wij komen graag nog een keer!
14 juli - tafel 103
Sanneke O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hebben echt veel van de kaart gehad en het smaakte allemaal erg goed. De bediening was niet top maar ook zeker niet slecht
b.halkers .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het eten was prima! We vonden alleen dat het lang duurde voordat het kaartje werd opgehaald. Er kan ook meer worden verdiend op het drinken door vaker te vragen of iemand wat wil drinken (vooral als de glazen leeg zijn)
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Na direct een welles nietes of wij wel goed hadden gereserveerd. En dat het via social deal was (wat niet klopte). Lekker buiten op terras gezeten. Mooi uitzicht op de Brink. Totaal gebrek aan personeel. Het eerste drankje werd na 3 kwartier geserveerd! Mensen liepen weg van het terras. Gemiddelde wachttijd voor volgend drankje was zeker een half uur. Dit was écht niet leuk. Eten was top! Bij afrekenen werd nogmaals naar social gevraagd. En dat het jammer was. Want dan was de prijs aantrekkelijker geweest. Ik heb aangegeven dat ik eerlijk ben.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Onbeperkt kleine (Nederlandse) hapjes gegeten (beetje zoals tappas). Super gezellige sfeer, mooi interieur, goed personeel. Je kan echt de tijd nemen om uitgebreid te tafelen (wij hebben er bijna drie uur gezeten, niet omdat de bestellingen lang duurden maar omdat je de tijd kan nemen en rustig kan kiezen elke ronde wat je wilt eten).
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Dit was de 2de x dat we hier zijn geweest , eten is echt prima , nix mis mee.
Tip voor de serveerster , een glimlachje kan wonderen doen
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
het was niet druk en toch duurde het best lang voordat de gerechtjes op tafel kwamen. Dat viel ons wel tegen. wel lekker gegeten.
M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het eten was goed, maar we moesten extreem lang wachten op het eten.
Na één uur hadden we nog maar één ronde gehad. Dit was erg jammer, want we hadden meer willen proeven.
Het personeel was oke, maar had spontaner gekund.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooi restaurant , mooi vernieuwd recept.
Vriendelijke begroeting, goede uit leg van het "onbeperkt genieten". Hadden deze jongeman nog niet eerder hier gezien en lijkt de nieuwe leidinggevende, goede keus.
Eten was weer fantastisch, snelle bediening, goed eten ondanks dat het druk was. Men gaat natuurlijk een avond lekker genieten en moet hier de tijd voor nemen.
Wij hebben weer genoten.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geen uitleg bij binnenkomst. Drinken duurt lang. Vlees was goed. Garnalen zat een bijsmaak aan. Bijgerechten flauw en watering (puree en witlof en mosterdsoep). Parika in de slagroom. Toetjes waren goed.
trudyjonkman .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vorig jaar hier gegeten. Toen duurde het allemaal erg lang.
Gisteren hier weer gegeten en dit keer liep het prima (nwe bedrijfsleider) Heerlijke gerechten die snel werden gebracht. Ik zou het nu wel aanraden om er heen te gaan.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Helaas had het personeel geen overzicht waardoor we regelmatig lang op onze bestelling moesten wachten (en het eten koud geserveerd werd). De kwaliteit van het eten was redelijk, maar zeker geen culinaire hoogstand. De Glorieburger was onze favoriet. Te hoge prijs voor wat je krijgt.
xelstjahx .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Via social deal een bon gekocht . Het eten viel heel erg tegen je kon merken dat er niet met verse producten werd gewerkt het kwam allemaal uit potten en blikken.

Mosterdsoep smaakte gewoon naar water er zat totaal geen mosterdsmaak aan.
Sla zat ontzettend veel dressing over echt veel te veel.
Er werdt echt te veel saus over al gegooid .

Als toetje namen wij yoghurt ijs met mango chutney maar er zat alleen ananas bij.

Drankjes waren 2,65 per stuk vind ik echt heel duur.

Wij zouden hier niet weer heen gaan.

Als je de normale prijs van 26,50 moet betalen wordt je gewoon opgelicht .
N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Alles werd al leeg gepakt omdat het koningsnacht werd. Het werd daardoor steeds ongezelliger. Hadden ze van te voren moeten melden.
B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
leuke sfeer en vriendelijk personeel. Heerlijk eten, maar de kosten van bijna 70,- voor 1 volwassene en 1 kind (van 10) is best fors voor een arrangement (met beiden 2 drankjes).
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening kwam vaak langs of we drankjes wilde maar de kaart werd niet opgehaald of meegenomen.Het was wel druk maar elke keer een half uur wachten is wel erg lang.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Leuke tent, fijne mensen... maar wat een gebrek aan goed eten en kennis hiervan. Ik begrijp de goede rescenties ook absoluut niet.
Speculaastiramisu? Tiramisu met koek en kaneelkruiden ja. Het is saai en simpel voedsel. Em voor die prijs verwacht ik beter.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ze hadden gisteren een nieuwe menukaart het was hartstikke druk dus het liep niet lekker maar toch was de bediening super aardig en een goede oplossing voor de volgende keer komen zeker weer!
Kraloo .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuk concept en goede kwaliteit. Persoonlijke placemats zijn een schot in de roos! Porties voor het geboden concept misschien zelfs wat te groot. Op het moment dat er nog een groep kwam, duurde het allemaal net iets te lang soms. Maar we hebben een hele fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Alinde S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Voor de prijs die je moet betalen, 26,50 euro pp excl drank en nagerecht, krijg je weinig kwaliteit.
Wij vonden het erg teleurstellend. Er worden naar onze mening te grote porties geserveerd, na een enorme (en vieze) gehaktbal en een bord friet zit je al bijna vol... het vlees was of mega zout of taai of droog.
De bediening doet hun best, maar moet nog erg veel leren.
Één ding is zeker, wij gaan de volgende keer ergens anders heen! Voor 130 euro of minder kunnen we ergens anders een stuk lekkerder eten, dit was weg gegooid geld.