Hollands Glorie

Brink 87 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Glorie

Met trots op eigen land geniet je van de Hollandse pot bij Hollands Glorie in Deventer. Puur Nederlandse gerechten, maar met een moderne twist. Neem plaats in het prachtig ingerichte restaurant en eet zoveel gerechten als je wilt! Per ronde noteer je maximaal twee gerechtjes per persoon op een postkaart, deze stuur je mee op de post naar de keuken en voor je het weet staat er een heerlijke biefstuk, groentesoep of zalm voor je.

Word wakker met een ontbijt of lunch, ga voor een diner of borrel bij dit restaurant met een huisgemaakte bitterbal. Nog iets leuks: de gerechtjes zijn bij Hollands Glorie net iets kleiner dan normaal, waardoor je perfect gerechtjes kan delen met al je tafelgenoten! Reserveer snel bij Hollands Glorie in Deventer en maak deze ervaring zelf mee.

Meer informatie over restaurant Hollands Glorie

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hollands Glorie

Feline H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een erg leuk ingericht restaurant met vriendelijke dames die ons ontvingen en serveerden. Mijn vriend en ik kwamen ons jubileum in Deventer vieren en aangezien ik nooit kan kiezen en mijn vriend toch vooral 'Hollandse pot' erg lekker vind leek Hollands Glorie de perfecte keuze. De gerechtjes waren lekker en de gepersonaliseerde placemat was een erg leuk detail. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het personeel vond ik wisselend, de een betrokken, de andere totaal niet. Het eten was prima, niet heel spectaculair. De wachttijd vond ik soms wat lang.
renate H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Het eten was niet altijd goed op temperatuur en we moesten erg lang wachten tussen de gerechten.
Verder smaakte het wel goed.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
gereserveerd maar er was in eerste instantie niet op ons gerekend. zeer chaotisch, zit geen structuur in. eten was op zich wel lekker.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het is een op zich een leuk concept er waren wel wat kleine min puntjes die wij hebben uitgesproken, service goed opgelost door leidinggevende. Komt oa helaas door personeels tekort .
tuutvan .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Mooi ingerichte zaak met zeer vriendelijk personeel. De gerechten waren lekker, komen we zeker een keer voor terug. De huiswijn(wit) is een aanrader. Er werd zeer bekwaam met allergieën omgegaan. Leuke persoonlijke placemats(via reservering internet).
Tonnie W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was goed alleen moesten wij lang wachten voordat wij de eerste keer wat kregen daarna ging het beter
B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi en gezellig ambiance. De gerechten zijn mooi opgemaakt en alles smaakte goed! De bediening was erg vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goede sfeer en erg fijne bediening. Grote diversiteit onder de gerechten en aardige bediening. Ook het Nederlandse concept vind ik erg leuk!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Leuk en gezellig restaurant met aardige service gerichte bediening.
Ook voor niet vlees-eters voldoende keus.
Ga de volgende keer in Deventer hier weer naar toe.
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was weer beregezellig en we hebben heerlijk gegeten.. fam wennink uit deventer
Ilona O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Erg gastvrije bediening. Super leuk dat het alleen Hollandse gerechtjes zijn. Zeker voor herhaling vatbaar
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellig lekker voor een redelijke prijs , gewoon een keer gaan proberen .
Je kunt ruim zitten en de bediening is gemoedelijk.
anja_imhof .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren op eerste kerstdag aanwezig en we hebben een gezellige avond gehad , leuk personeel lekker eten!
Het enige min puntje dat we niet wisten dat bepaalde gerechten met kerst niet op de kaart stonden wel waren er andere voor in de plaats gekomen maar ik hou niet van wild desondanks nog keus genoeg.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Restaurant met erg leuk concept. Een zaak met veel leuke details. Reserveringen worden heel persoonlijk benaderd. Verrassende gerechtjes op de kaart en goed!
Alijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg veel onnodige opmerkingen die gemaakt werd door de bediening verder was het eten heerlijk. De indeling van het restaurant was erg leuk. Het had ook veel sfeer. Leuke muziek die er op de achtergrond gedraaid werd
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hele leuke inrichting, heel vriendelijk personeel, leuk concept en heerlijk gegeten!
Tonnie T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Soep was koud/lauw en meerdere gerechten waren niet goed warm.Te weinig personeel ,ze moesten met 2 mensen alles doen vandaar ook die lange wachttijd.
Josette E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk, gezellig en goed restaurant. Prima sfeer
Eten was prima en zeer gevarieerd.
Bediening goed en snel.
Mooi restaurant en gezellig ingericht.