Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Karel K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De begeleiding/coaching van de bediening schiet te kort. De bediening kan veel efficiënter uitgevoerd worden. Door de drukte was mijn pannenkoek afgeraffeld: kwak er maar wat op waardoor (te) veel beleg aangetroffen werd en bepaalde ingrediënten ruim de overhand hadden..
Constance D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Goed gegeten . Alleen men zit wel dicht op elkaar.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Personeel mag wat vriendelijker zijn!
Eten was goed
Speeltuin aan overkant van.de weg
Gevaarlijk er zou een zebrapad of waarschuwings borden moeten staan!
Framke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel leuk om met kinderen heen te gaan. Minder leuk als je dan langer moet wachten vanwege een grotere groep, dat is voor kleine kinderen echt lastig (50 minuten gewacht tot het eten kwam).
Tablets voor de kinderen aanwezig, maar dat vind ik niet echt een plus.
Personeel is oké. Kinderen krijgen muntjes om een cadeautje mee te kopen, erg leuk. Zo werd de tablet - avond toch leuk afgesloten :)
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten een echte aanrader!!
C.M. P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten is altijd prima en de bediening zeer vriendelijk.
Luck V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het eten was goed je moest zelf zout
Toevoegen dat is heel goed je kan het
Er wel bij doen niet afhalen het enige
Wat ik jammer vond is dat er geen
Tiramisu meer op de kaart staat
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Je krijgt wat je verwacht met een uiterst aardige bediening. Een werkelijk familie restaurant in een ouderwets gecreerde buurt.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellige eetgelegenheid, bij uitstek geschikt voor familie-aangelegenheden, enig nadeel was de temperatuur binnen. Haardvuur was behoorlijk opgestookt.
Evianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige inrichting en goed eten. Duurde soms vrij lang voor er iemand je bestelling kwam opnemen.
Glutenvrij eten was duidelijk aangegeven.
Prijs-kwaliteit is prima.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gezellige sfeer, aardige bediening en heerlijke pannenkoeken. Komen snel weer eens terug! Ook andere gerechten kunnen wij aanraden. Alleen zijn wij niet zo van de kippendij Saté. Wij zien liever kipfile of varkenshaas :)
Youran V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Spareribs beetje droog. Voor 14.50 en dan geen friet erbij. Dus 17.25 totaal en dat waren ze niet waard. Pannekoek en poffertjes waren prima.
evanegeraat .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke maaltijdsalade gegeten met een vriendin. Kleine kaart maar leuke gerechten, goed betaalbaar en redelijke porties.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Helaas is het ons dit keer niet goed bevallen, eerdere keren gelukkig wel.
Na ons voorgerecht erg lang moeten wachten op ons tweede drankje en op ons hoofdgerecht. Gasten die na ons aan tafel gingen waren hun dessert al aan het bestellen!
Eindelijk kwam daar dan het hoofgerecht voor 4 personen en we waren met 5. Pannekoek voor onze jongste moest nog worden gemaakt. Biefstuk was niet zoals gevraagd gebakken en bij 1 biefstuk was niet door te komen. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar als er iets verkeerd gaat gaat gelijk alles mis.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima gegeten
Erg snel bediend
Helaas werden wij na het toetje wel ongeveer weg gewerkt
Wouden graag nog een drankje doen maar zelfs na onze vinger opgestoken te hebben waarbij de serveerster ons aankeek en keihard negeerde besloten wij te gaan
Bij de kassa bleek de bon zelfs al klaar te liggen ...
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuk restaurant om met kinderen te gaan eten, het eten is niet geweldig. Onze bestelling was niet goed door gekomen en daardoor moest mijn dochter wachten op haar hoofdgerecht, beetje jammer. Verder wel leuk dat er voor de kinderen extra's zijn, zelf ijsje maken, muntjes om een kado uit te zoeken.
Zonder kinderen zou ik hier niet gaan eten.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vlotte bediening goed eten
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Dickens heeft jaren geleden een succesvolle overgang van pannekoekrestaurant naar algemeen restaurant gemaakt; ook de pannenkoeken smaken tegenwoordig beter dan in het begin.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed eten en gezellige sfeer. Maar wat voor mij minstens net zo belangrijk is, is dat ze konden omgaan met mijn lactose intolerantie. Ik had pas een uur van te voren gereserveerd en dat was geen enkel probleem.
caroline S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima, komen hier vaker vanwege de goede service, gezelligheid en prima eten