Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Henny N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Geen poespas, gewoon gezellig en krijgen waar je om vraagt.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Dickens is veranderd t.o.v. een of twee jaren geleden. De kaart was uitgebreid. Er heeft een vermindering van het aanbod plaatsgevonden. We kregen de indruk dat er een andere eigenaar is gekomen met andere ideeen over menu's . Maar goed, de sfeer was prettig. Het eten heeft ons niet overtuigd. De bediening was goed.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goed gegeten, op mooie aanbieding (50% korting)
R A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het vlees was net niet gaar genoeg
Ik had een rundvlees stoofpotje.
Groente daarin was niet gaar.

Service qua bediening was perfekt
Aandacht ook goed.

Betaling ging niet goed.
De jongeman excuseerde zich en zij ik heb vandaag mijn dag niet. ????

Maar we weten dat het anders kan zijn en komen toch zeker wel weer terug.

Mvg mevr Alberts
Lihhamel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Niet al te veel keus als je vegetarisch eet en niet van vis houdt. Maar heerlijke uitgebreide salades.
John G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hadden perongeluk verkeerd gereserveerd maar dat was geen probleem en we voelde ons welkom! Eten was van goede kwaliteit!
BJH K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De gerechten die we met 10 personen hebben genuttigd waren op zich goed.
De porties waren wel erg klein, zelfs mijn kleinzoon van 5 die echt geen grote eter is, had aan zijn grote pannenkoek niet genoeg. Het runder-stoofschoteltje was wel erg karig. Het pannetje zat maar half vol.
De bediening was goed, vriendelijke dames en heren en snel, prima.
Roos N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij binnenkomst krijgen we romantisch een tafeltje naast de open haard, een erg sfeervolle inrichting! Vriendelijk en professioneel personeel, die regelmatig langskomt om te vragen of alles naar wens is. Ik nam een pannenkoek il de france, welke echt heerlijk was en erg machtig, dus ik zat goed vol. Mijn partner nam de biefstuk met pepersaus en hij zat echt te genieten. Ook nog heerlijke huiswijn erbij en de avond was perfect! Vanwege de leuke Iens actie ook nog eens een hele mooie rekening. Hier komen we zeker nog eens terug! Een echte aanrader!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke locatie, gezellige inrichting, kindvriendelijk, vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Berno K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dickens is een prima, low profile restaurant met goede service, kindvriendelijke sfeer, maar niet zo chaotisch als andere kindvriendelijke (pannekoeken-) restaurants.
Maar ook naast de pannekoeken een prima kaart met goede gerechten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De nieuwe kaart is een duidelijke misser; dankzij het feit dat nog een gerecht van de oude kaart beschikbaar was, hebben we lekker gegeten, maar de nieuwe kaart biedt ons niets,. Voorlopig komen we dus niet terug!
Waar zijn de schaaldieren gebleven, de garnalen, de burgers, de schnitzels en de zeetong ??
Jammer.
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, wachttijd tussen de gangen was precies goed.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding.Kaasfondou smaak kan beter.Toetjes erg roiaal.Vrindelijk geholpen zeer attent.
Lihhamel H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. Leuke actie van Iens
Willy T. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
de bediening kende het dagmenu (special) niet goed de champignon saus ontbrak bij de rib eye.

wij vonden dit niet ernstig omdat zij verder hun best deden met een goed humeur
JollyenBen L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijke bediening, leuke ambiance, kinderen hoeven zich niet te vervelen, hebben zelfs een iPad te leen. Voorgerecht was goed, tomatensoep en een ander had een stukje makreel. Hoofdgerecht spareribs te droog en weinig vlees aan, biefstukje was oké, kaasfondue was redelijk. Dubbele espresso was weer heerlijk evenals het desert, Belgische wafel met vruchten met ijs.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Perfecte locatie met kinderen, toppie.
Naar mijn mening was de rekening niet helemaal juist, keurig opgelost!
Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig, zeer kindvriendelijk restaurant.
Mark D.
Erg lekker gegeten en echt op kinderen gericht!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
laagdrempelig eetcafé, kindvriendelijk met een leuke kaart, goede bediening en redelijke prijzen. Kwaliteit en bediening wisselen nogal eens, maar de trend is toch wel positief.
jantineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
het was een verrassing toen ik mijn rekening zag geweldig we komen gouw terug het was erg leuk en eten was goed en verzorgd dank hoor