Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Babette V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Helaas is het ons dit keer niet goed bevallen, eerdere keren gelukkig wel.
Na ons voorgerecht erg lang moeten wachten op ons tweede drankje en op ons hoofdgerecht. Gasten die na ons aan tafel gingen waren hun dessert al aan het bestellen!
Eindelijk kwam daar dan het hoofgerecht voor 4 personen en we waren met 5. Pannekoek voor onze jongste moest nog worden gemaakt. Biefstuk was niet zoals gevraagd gebakken en bij 1 biefstuk was niet door te komen. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar als er iets verkeerd gaat gaat gelijk alles mis.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima gegeten
Erg snel bediend
Helaas werden wij na het toetje wel ongeveer weg gewerkt
Wouden graag nog een drankje doen maar zelfs na onze vinger opgestoken te hebben waarbij de serveerster ons aankeek en keihard negeerde besloten wij te gaan
Bij de kassa bleek de bon zelfs al klaar te liggen ...
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuk restaurant om met kinderen te gaan eten, het eten is niet geweldig. Onze bestelling was niet goed door gekomen en daardoor moest mijn dochter wachten op haar hoofdgerecht, beetje jammer. Verder wel leuk dat er voor de kinderen extra's zijn, zelf ijsje maken, muntjes om een kado uit te zoeken.
Zonder kinderen zou ik hier niet gaan eten.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vlotte bediening goed eten
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Dickens heeft jaren geleden een succesvolle overgang van pannekoekrestaurant naar algemeen restaurant gemaakt; ook de pannenkoeken smaken tegenwoordig beter dan in het begin.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed eten en gezellige sfeer. Maar wat voor mij minstens net zo belangrijk is, is dat ze konden omgaan met mijn lactose intolerantie. Ik had pas een uur van te voren gereserveerd en dat was geen enkel probleem.
caroline S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima, komen hier vaker vanwege de goede service, gezelligheid en prima eten
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik was er met mijn dochter, mijn vrouw had een late dienst en mijn dochter was met kerst alleen thuis , dus wij hebben een gezellige kerst kunnen vieren bij Dickens.
Dominique N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten om de vakantie in te luiden. Er hangt een prettige sfeer, zeker nu met de kerstdecoratie. De pannenkoeken zijn zeer aan te raden en stelde ook dit keer niet teleur! Ook de spareribs smaakte erg goed. Tot de volgende keer!
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Geen poespas, gewoon gezellig en krijgen waar je om vraagt.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Dickens is veranderd t.o.v. een of twee jaren geleden. De kaart was uitgebreid. Er heeft een vermindering van het aanbod plaatsgevonden. We kregen de indruk dat er een andere eigenaar is gekomen met andere ideeen over menu's . Maar goed, de sfeer was prettig. Het eten heeft ons niet overtuigd. De bediening was goed.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goed gegeten, op mooie aanbieding (50% korting)
R A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het vlees was net niet gaar genoeg
Ik had een rundvlees stoofpotje.
Groente daarin was niet gaar.

Service qua bediening was perfekt
Aandacht ook goed.

Betaling ging niet goed.
De jongeman excuseerde zich en zij ik heb vandaag mijn dag niet. ????

Maar we weten dat het anders kan zijn en komen toch zeker wel weer terug.

Mvg mevr Alberts
Lihhamel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Niet al te veel keus als je vegetarisch eet en niet van vis houdt. Maar heerlijke uitgebreide salades.
John G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hadden perongeluk verkeerd gereserveerd maar dat was geen probleem en we voelde ons welkom! Eten was van goede kwaliteit!
BJH K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De gerechten die we met 10 personen hebben genuttigd waren op zich goed.
De porties waren wel erg klein, zelfs mijn kleinzoon van 5 die echt geen grote eter is, had aan zijn grote pannenkoek niet genoeg. Het runder-stoofschoteltje was wel erg karig. Het pannetje zat maar half vol.
De bediening was goed, vriendelijke dames en heren en snel, prima.
Roos N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij binnenkomst krijgen we romantisch een tafeltje naast de open haard, een erg sfeervolle inrichting! Vriendelijk en professioneel personeel, die regelmatig langskomt om te vragen of alles naar wens is. Ik nam een pannenkoek il de france, welke echt heerlijk was en erg machtig, dus ik zat goed vol. Mijn partner nam de biefstuk met pepersaus en hij zat echt te genieten. Ook nog heerlijke huiswijn erbij en de avond was perfect! Vanwege de leuke Iens actie ook nog eens een hele mooie rekening. Hier komen we zeker nog eens terug! Een echte aanrader!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke locatie, gezellige inrichting, kindvriendelijk, vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Berno K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dickens is een prima, low profile restaurant met goede service, kindvriendelijke sfeer, maar niet zo chaotisch als andere kindvriendelijke (pannekoeken-) restaurants.
Maar ook naast de pannekoeken een prima kaart met goede gerechten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De nieuwe kaart is een duidelijke misser; dankzij het feit dat nog een gerecht van de oude kaart beschikbaar was, hebben we lekker gegeten, maar de nieuwe kaart biedt ons niets,. Voorlopig komen we dus niet terug!
Waar zijn de schaaldieren gebleven, de garnalen, de burgers, de schnitzels en de zeetong ??
Jammer.