Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

JC G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Lekkere zalmtartaar en carpaccio. Gezellig op het terras gezeten
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gezellig en fijn restaurant! In de opmerking bij de reservering geplaatst dat mijn man jarig was. Kwamen ze heel lief met een vuurwerk fontein aan! Thanks!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goed gegeten en heel prettig personeel
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goed restaurant, vriendelijke snelle bediening.
W S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
AHrestaurantactie is een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Keurige ontvangst, snelle bediening ondanks de drukte.
Kwaliteit eten als altijd in orde. Opnieuw een goede ervaring na onze eerdere bezoeken.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten in een gezellig restaurant.
Francisca D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Lekker buiten op het terras. De bediening was heel goed. Ze hielden alle gasten goed in de gaten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actiebon. Voorgerecht / hoofd en nagerecht super lekker, en de bediening was prima , dus kortom een warme aanbeveling!
Lgt D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kwaliteit van vlees gerecht mag beter.
Invalidetoilet boven? Kwalijke zaak voor niet mobiele personen.
N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Mooi terras, goede sfeer, makkelijk parkeren, kinderspeelplaats, leuke vakantie-achtige omgeving, aardig personeel, lekker eten. Alles prima dus!
Saskiaboogers F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening en nog vlot ook. Leuk ingericht en zeer kindvriendelijk. De enige aanmerking die ik heb is dat ik het vreemd vind dat je bij het hoofdgerecht extra moet betalen voor patat. Terwijl dit normaal bij het gerecht in zit. Verder een toprestaurant!
Coby S.
A. N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Voor- en nagerecht heerlijk. Hoofdgerecht : saté zonder de smaak van saté en partner spareribs, goed mals maar eveneens zonder smaak bij beide de rauwkost niet goed meer.
In het verleden altijd goed gegeten. Jammer van deze ervaring.
De meisjes van de bediening zijn echte toppers!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Na bestelling op gegeven te hebben kregen we i.p.v. het voorgerecht, het hoofdgerecht. Na terugnemen hebben we nog een half uur moeten wachten op ons voorgerecht. Mijn man kan niet tegen varkensvlees en koos ossestaartsoep. Bleek er in de ossestaartsoep varkensvlees te zitten! Normaal staat er op het menu of er een toevoeging in de soep is. Dat stond niet op het menu. Daarna weer een half uur gewacht op ons hoofdgerecht. Wel in de tussentijd excuses gekregen voor het lange wachten (personeelstekort in de keuken maar dat mag geen excuse zijn voor de slechte service) en een wijntje van het huis gekregen. Maar ook dat wijntje hebben we pas gekregen nadat we gevraagd hadden waar het wijntje bleef.
Kortom heel teleurstellend en we komen er ook niet meer want dit was de tweede keer dat we bij dickens een slechte service en lange wachttijd hebben gekregen.
Wiek B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Oké
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vriendelijk en correct personeel, vlotte bediening ondanks de drukte en warmte. Wat er van te voren afgesproken was is ook allemaal nagekomen! Compliment aan het personeel van afgelopen zondag 5 augustus. Mijn verjaardagsetentje was mede dankzij hun een succes!

Ria van den Bosch