Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Geen was prima. Precies goed om gezellig uit eten te gaan. Goede ambiance.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Keurig en vriendelijk bediend. Alleen de tafel was wel erg krap voor ons gezelschap.
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
precies de goede locatie en lekkere pannenkoek na een wandeling
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Leuke sfeer, eten prima, gezellige bediening.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten met de ah restaurantactie, altijd
vriendelijk personeel en met
Roger (eigenaar/manager) is het altijd gezellig :-)
Crisante K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Voor de tweede keer hier gegeten. Deze keer met AH-Restaurantactie. Heel fijn dat je a la carte kunt eten en zelf je menu kunt samenstellen. Af en toe het gevoel gehad door de bediening op de vingers gekeken te worden. De tijd tussen de verschillende gangen voelde soms wat kort. Verder prima gegeten voor een redelijke prijs.
G M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
3 van de 6 drankjes zin via mijn rug op de grond beland. De hele avond een drijfnatte jurk. Helaas wad dit voor mij een domper op wat een gezellig verjaardagsfeest had moeten zijn.
Atie C.
Fantastiche lokatie
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Lekker gegeten in leuke zaal! Vriendelijke bediening en redelijke prijzen voor grote porties!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten met de ah restaurant actie bon van de kaart.
André H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Leuke locatie, goed verzorgde maaltijd en vriendelijk personeel.
Tonny B.
prettige bediening en sfeervol
J. B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker eten, erg prettige bediening. Wel wat krappe inrichting, de tafeltjes staan wat dicht op elkaar.
Heidy K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Betere stoelen zou fijn zijn.
René K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten met de AH-actie. Erg mals vlees en een lekkere coupe na met heerlijke slagroom. Vriendelijke bediening.
Douglas S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten en bediening vond ik goed
Vind alleen dat je waar ik zat te dicht op mekaar
Jonathan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten en ze hielden goed rekening met mijn glutenvrije dieet. Tevens een mooie locatie en de toiletten waren super schoon.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Bij het reserveren hebben wij gemeld dat we kwamen met 1 elektrische rolstoel. KEURIGE en prima plaats werd er ons aangewezen. Merkbaar : we waren van harte welkom. Bij binnenkomst werd ook vermeld dat de toilet voor mindervaliden ( die er keurig en ruim uitziet ) met 'n lift bereikbaar is. Een prettig idee.!!
Het,meestal jong personeel, is uitermate vriendelijk,beleefd en ziet er netjes uit !!
Wij komen regelmatig in uw restaurant en dat doe je alleen als het er goed is en sfeervol. DANK !!
mw. A. van der Vlist-Lampe
W.A. L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prima restaurantje, erg leuk gelegen in de haven. Vriendelijke bedienig, lekker eten, porties groot genoeg.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een heerlijk drie gangen diner. Geen enkel teken dat we met de AH bon anders tegemoet getreden werden. Zeer vriendelijke bediening. Fijn dat we van de kaart mochten kiezen. Een aanrader.