Hollands Eethuys Dickens

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Genieten met het hele gezin
Hollands Eethuys Dickens Hollands Eethuys Dickens. Geen doorsnee gelegenheid maar een plek waar voor iedereen iets te beleven valt. Sfeervol, altijd wat te zien, warm, plezierig en bijzonder gastvrij. U treft het bij Dickens. In het pittoreske Nautisch Kwartier in Huizen is Dickens gevestigd in een oude kruideniers groothandel uit de 19de eeuw. Het prachtige gedetailleerde pand met haar robuuste eikenplafonds en trappenhuis ademt een sfeer uit van ouderwetse gezelligheid. De kaart biedt voor iedereen wat wils. De kaart biedt u typische Hollandse gerechten voor een betaalbare prijs en een ruim assortiment pannenkoeken voor groot en klein. Uit eten met familie, vrienden of met collega’s. Dickens heeft speciale arrangementen voor elk budget. Kinderen vermaken zich met de multimediale omgeving van Oliver Twist en zijn bende. Een foto maken, menukeuze, florijnen verdienen, uitgeven en gamen. Ieder kind gaat met een cadeau naar huis.

Meer informatie over restaurant Hollands Eethuys Dickens

Jouw recensie over het restaurant Hollands Eethuys Dickens

Rosanna R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ontvangst had wat vriendelijker gekund, ik had gereserveerd, maar meneer had bij binnenkomst geen aandacht voor me en ik moest zelf vertellen dat ik gereserveerd had. Het eten was verder erg lekker! De bediening laat echter bij ons en ook om ons heen steken vallen. Je moet meerdere keren om iets vragen. Jammer....maar het eten is goed.
Myriam D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuk restaurant op een mooie locatie. We waren met 4 volwassenen en 3 jonge kinderen. Kleine speeltuin buiten voor het restaurant. Voor de kinderen een kindermenu waarbij ze zelf een ijsje mochten maken en een cadeautje konden uitzoeken. Tussen de gerechten door konden ze spelletjes doen op de beschikbare iPad.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Restaurant ingericht op kinderen en gezinnen. Pannenkoeken en een andere menu-kaart. Porties zijn (te) ruim.
Bediening is vriendelijk en correct.
prijzen zijn gunstig.
Martha J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
leuke ambiance en het personeel is erg vriendelijk, het geeft je een gevoel van welkom zijn
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bedoening! Aanrader!
H K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
eten goed van smaak, maar stoofvlees was niet goed gaar en bevatte zeen
service en overig goed
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij zijn regelmatig bezoeker omdat Dickens Huizen exact levert wat je verwacht. Dit keer werd deze verwachting in het geheel niet waar gemaakt. De gereserveerde tafel was er niet, er werd vergeten ons de serveerkaart aan te bieden, een maaltijd , het vispakketje, was koud en moest opnieuw opgewarmd worden, de frites werden vergeten te serveren, het nagerecht ijs aanbod was niet meer aanwezig. Er was duidelijk sprake van een onderbezetting en onervaren personeel. Jammer, de volgende keer maar de concurrent bezoeken.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het is een gezellig restaurant, de meningen over het eten waren verdeelt.
Ikzelf vond het lekker.
Wij hebben plezier gehad!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een gezellige eettent. Reeds eerder gegeten. Leuke bediening en goede kwaliteit eten. Aanbevelenswaardig.
Libertine L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig huiselijke sfeer, aardige bediening, ruime menukeuze.
J.m. E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was een heerlijk avondje weg. lekker gegeten voor een prima prijs. voor herhaling vatbaar
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuke tent, voor herhaling vatbaar.
Betty-oordijk O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Kort en krachtig, wat een leuke, ongedwongen sfeer, heerlijk eten, en het personeel een dikke 10. Met mijn vader, die zijn 98e verjaardag vierde, hebben wij zo een topavond gehad met een heleboel gezelligheid, mede door de leuke bediening. Een echte aanrader dit restaurant!!!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben genoten van een gezellige avond met kinderen en kleinkinderen,heel informele sfeer
we voelden ons zeer welkom.De gerechten waren heerlijk en voor de kinderen heel leuk om zelf
ijs te versieren en een kadootje te krijgen en een ipad te leen,we komen graag een keer terug!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen niet heel professioneel. Redelijk jong ook allemaal. Menukaarten werden niet meegenomen, waardoor er 2 keer werd gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt. Ook werd er na het voorgerecht gevraagd of we de desserkaart wilden zien. Bij ons werd de tafel afgeruimd terwijl we nog aan het eten/drinken waren. Eten was verder prima in orde, niks op aan te merken.
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, goed eten voor een goede prijs en ook super bediening, we komen zeker weer.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Mijn dochter en ik hebben er heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk eten en drank kwamen vlot door echt aanrader
John B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Slechte bediening, met veel vergissingen.
Te veel bedienings personeel die langs elkaar werken!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prettige plek om met kinderen een pannenkoek te eten terwijl de volwassenen ook voor een andere optie kunnen kiezen. Leuke rustique sfeer in een nieuw pand, goed gedaan!
Catz F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zoals altijd, kom er regelmatig en ben altijd heel tevreden, zeker met kinderen is het top.