HollandInn, Hotel Wolvega

Wolvega 8471 BA Wolvega Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant HollandInn, Hotel Wolvega

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Omdat wij er 2 nachten logeerden op hp basis kregen we beide avonden een 3 gangenkeuzediner.Het restaurant ziet er keurig uit en de bediening is bijzonder vriendelijk en ongedwongen.We mochten een andere soep uitkiezen omdat we allebei probemen hebben met de tomatensoep en de pompoensoep.Het werd de smakelijk groentensoep, gevolgd door ävarkenshaasmedallions, goed klaargemaakt en geserveerd met diverse 1bijlagen, tot besluit tri-colore ijs, origineel geserveerd in een glazen
weckpot.ä
De bolgende avond begonnen we dus weer met de lekkere groentensoep en dat werd gevolgd met een prima boter vis met kerriesaus en weer diverse bijlagen.Jammer was het dat het dessert weer precies hetzelfde eas, nl de tri-colore ijs in de weckpot.
Afgezien van dit schoonheidsfoutje waren wij meer dan tevreden met de prestaties van dit restaurant.
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Hier een 3-gangen keuzemenu gehad. Vooraf één de rode-uiensoep (prima) , de ander gerookte kipfiletsalade; weinig kipfilet, des te meer sla, jammer.
Als hoofdgerecht beiden biefstuk; prima gebakken. Genoeg garnituur erbij.
Als nagerecht de 1 creme brulee, prima in orde. De ander koffie.
Redelijke prijs / kwaliteitverhouding.

Daan C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
ik had een slechte ossenhaasbiefstuk
dat is gemeld bij de bediening,die heeft het naar de kok gebracht,het kommentaar was,zij konden er niets aan doen,er zaten spiertjes en witte draden in werd gezegd
er waren geen excuses naar ons toe ,wat wel jammer was, het eten was verder van goede kwaliteit,maar zo ga je niet met klanten om
na aandringen van mijn kant kreeg ik 10 euro van mijn rekening
af, en nog steeds geen enkele vorm van excuus