Hollandaise

Thorbeckelaan 361 2564 BN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hollandaise

Fred M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
SFEERVOL EN STIJLVOL EETCAFÉ MET EEN PRIMA KEUKEN EN UITSTEKENDE BEDIENING.
Café Restaurant Hollandaise is een uitstekend eetcafé op de hoek van de Thorbeckelaan en de Appelstraat in Den Haag. Met een sfeervolle bar en een apart eetgedeelte en 's-zomers een terras aan de straatzijde. Aparte lunch- en dinerkaart met gerechten uit de Frans/Nederlandse keuken. De maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit en vriendelijk geprijsd. En de bediening is echt klasse, correct, veel aandacht en zeer klantvriendelijk. Hollandaise is in 2011 overgegaan in andere handen en dat is goed te merken. De nieuwe eigenaar is duidelijk een echte horecaman en heeft er een prima zaak van gemaakt. Op zondag om de twee weken speelt Andrei Serban (zoon van de legendarische Gregor Serban) er zijn fameuze Balkanmuziek. Met enige regelmaat zijn er ook thema-avonden, zoals bijv. een Spaanse of Indische avond. Eetcafé Hollandaise is een absolute aanrader !
Lammetje .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na er diverse keren er voorlangs gefietst te zijn, vonden we twee weken geleden dat we buurtcafé annex restaurant Café Hollandaise eens moesten proberen. Zoals verwacht was het eten een beetje ouderwets: bij het hoofdgerecht kwam groente gekookt in bouillon - gebeurt dat nog? Ook was er een kleine salade bij die werd geserveerd met een dressing erover, wat voor mij niet had gehoeven omdat ons voorgerecht al een salade met een dressing was (ik had de tweede dressing graag apart gehad zodat ik ervoor kon kiezen). Maar goed, ruime porties en met een klein beetje meer afstemming helemaal top. De bediening was vriendelijk. Wat me opviel was dat het hele café/restaurant werkelijk brandschoon is - mijn complimenten daarvoor!!
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Een oud-Hollands restaurant/kroeg, middenin een woonwijk. De spareribs zijn prima, en je kan hier goed eten tegen een schappelijke prijs. De service is vriendelijk, de inrichting precies wat je zou verwachten bij 'Hollandaise'. Worden ook nog wel eens live-optredens georganiseerd, of voetbal kijken. Hier moet je wel van houden tijdens het eten.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Voor het eerst hier gegeten, dus we wilden van alles wel wat proeven. Dat was geen probleem. We hadden spareribs, die niet echt bijzonder waren.
De saté van varkenshaas was goed en een lekkere pittige pindasaus.
De mixed grill was goed. Wat wij waardeerden was de warme groenten, die je erbij kreeg. Het waren flinke porties eten die we kregen, waar voor je geld. We werden vriendelijk te woord gestaan door het personeel.
Een drankje van de zaak was zeer attent.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Zondagmiddag, voornamelijk in de wintermaanden wordt hier door een jeugdvriend muziek gemaakt. Na lange tijd de zaak weer eens bezocht. Voorheen was het een echt buurtcafé en deze functie heeft het nog steeds. Maar het biljart is verdwenen en restaurantgedeelte is aangepast, de kaart is uitgebreid en de kwaliteit is sterk verbeterd. Lekker gegeten. De voorgerechten smaakten prima en de entrecote was uitstekend. Een prettig geprijsde huiswijn en vlotte vriendelijke bediening. Kortom het was weer heel erg leuk om van de muziek te kunnen genieten en allemaal oude bekenden terug te zien.
Brendez .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ziet er uit als een gezellig eetcafe en bij binnenkomst valt direct het leuke bruine oud meubilair op. Van de eigenaar krijg je bij binnenkomst een vriendelijke stevige hand.
De bediening is goed, vriendelijke meisjes, een klein beetje onzeker.
De varkenssate viel een beetje tegen. Grote portie, dat wel: 4 stokjes met flinke stukken vlees eraan, maar toch waren een aantal stukken vlees droog. De pindasaus was lekker op smaak en een beetje pittig. De spareribs waren smakelijk, lekker marinade, maar ook wat aan de droge kant. De frieten waren wat slapjes en konden iets langer gebakken worden.
Verder hing er een gezellige kroeg sfeer en was het voor een dinsdagavond gezellig druk!
Hvosde .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
In wat nog één van de mooiste oude zaken van den haag is bewijzen de twee (oorspronkelijk)buitenlandse eigenaren dat de nederlandse horeca op het gebied van gastvrijheid nog veel van hen kan leren.bijzonder vriendelijk en attent personeel.trek in iets dat niet op de kaart staat? de kok komt aan uw tafel uw wensen bespreken. je neemt je gasten hier graag mee naar toe.
henk de vos