Holland

Meer informatie over restaurant Holland

• Catering , Huisdieren welkom
Mikey123 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vandaag buffet genomen. We kregen te horen dat de deluxe buffet met soep en dessert was. Achteraf bleek dat de dessert alleen de vanille ijs betrof. We hebben voor de deluxe €2 betaald en voor de ijs nog eens €1,50 per persoon extra. Eten was ondermaats en de keuze klein. Toen we weggingen kwamen we erachter dat de kinderen ook als volwassenen werden berekend. Hierdoor hadden we een slechte nasmaak aan deze restaurant overgehouden. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.
Tester-capelle .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Een echte ouderwetse Chinees. Interieur incluis. De welbekende gerechten babi pangang, foe yong hai en meer. Eerlijk eten niets mis mee. Enige gerecht dat minder was, was de ossenhaas. Deze is zelden van ossenhaas maar deze rundvleesherkomst was wel taaier dan gewend. Prijs daarentegen buitengewoon voordelig. De moeite zeker waard.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Chinees-Indisch restaurant Holland is geen topper als het gaat om bediening en sfeervol tafelen.
Wat betreft de kwaliteit is dit beslist een van de beste uit de regio. Vooral de afhaalmaaltijden zijn heel erg goed.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
ben er geweest geen buffet genomen maar van de kaart en was erg lekker, en de bedienings was ook goed , vanavond gaan we buffet proberen jummieeeeee.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Sinds de nieuwe eigenaar er in zit (jong stel) is het eten erg verbeterd. We hebben nu meerdere keren een lopend buffet gedaan (alleen op zondag avond) De bakjes zijn klein, maar voor deze leeg zijn worden ze al weer door de eigenaar aangevuld. Dan is het altijd warm en vers. De jonge man (eigenaar) is altijd heel vriendelijk en loopt echt kilometers weg. De dame is wat minder vriendelijk en moet je soms meerdere keren vragen om een drankje. Dat hebben we nu ook meerdere keren zo ervaren, het is dus niet dat ze een slechte dag heeft. Het decor is standaard zoals het meestal bij een chinees restaurant is. Maar j gaat er heen om te eten, niet om erg luxe te zitten.
Voor iemand die goedkoop en lekker wil eten is het lopend buffet een aanrader.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Op nieuwjaarsdag hier gegeten, hadden geen zin om na al de feestdagen te koken. Uitgebreide kaart met zelfs thiase gerechten (hebben we niet genomen). Eten was goed en de bediening oke. De bediening kwam langs om te vragen of er voldoende was geserveerd en of er nog iets anders nodig was.
Bij de afhaalbalie was het erg druk, we kregen ons eten binnen een redelijk snelle tijd. Kortom goed eten tegen een schappelijke prijs