Holland...meer dan Pannenkoeken Holland

Oudestraat 160 8261 CZ Kampen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Holland...meer dan Pannenkoeken Holland

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen hier gereserveerd, de tafel stond klaar, inclusief de kinderstoel.Zeer kindvriendelijke behandeling met aardige surprises voor de kleintjes, kleurpotloden en kleurplaten werden direct gebracht, de pannenkoeken vielen bij iedereen in de smaak, de kleintjes hebben genoten en dus de ouders, grootouders en oude- oom en tante ook!
Christiaan J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Toevallig aan komen lopen op een winderige zondag. Heerlijke pannenkoeken en een snelle service. Niet al te dikke bodem en goed belegd.
Leuk interieur.
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Super leuke tent om met de familie een heerlijke pannekoek te eten, leuke bediening en het toetje was heerlijk, gezelige echt Hollandse lokatie
DeLeeuwR .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Pannenkoeken smakeloos en klef. Bediening weet hier niet mee om te gaan en besluit niet te reageren als je ze vertelt dat je het niet zo goed vind. Snel de borden afgehaald en afrekenen maar... Toen we al bij de deur waren werd er nog iets van "tot ziens" geroepen. Voor ons nooit weer!,,
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
eerlijke aparte pannekoeken gegeten. De soep was fantastisch. Lekkere biologische drankjes, . Altijd gezellig bij Jan Poul en Len!
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Hier een lekkere pannenkoek gegeten als alternatief voor echt uiteten gaan. Smaakte prima! De zoemende airco was ons ook opgevallen, maar hadden we niet zo'n last van. Bediening kwam iets te gemaakt over, maar werkte wel vlot en waren gewoon vriendelijk. De wijn was overigens ook prima te doen! Kende het keten eerst niet maar is voor een pannenkoekje een leuke tent.