Holland Casino Zandvoort

Badhuisplein 7 2042 JB Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Holland Casino Zandvoort

Een wereld van spanning en lekker eten

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Zandvoort de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn en een geldig legitimatiebewijs is verplicht!

Meer informatie over restaurant Holland Casino Zandvoort

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tries11 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk uit eten geweest met Moederdag! Wat is het toch een heerlijk restaurant om naar toe te gaan. Eigenlijk kom ik er te weinig. Goede kaart, goede prijs en super goede bediening, zoals het moet zijn. En geloof mij, ik ben kritisch als het om de bediening gaat. Is hier gewoon nog super professioneel, vriendelijk en behulpzaam! Was een top avond!
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Als je een gezellig avondje uit wilt moet je zeker is een keer naar het casino in Zandvoort gaan.
Je kunt er heerlijk eten en de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
De ambiance is erg goed en het ziet er luxe uit. Je voelt je echt gast als je daar gaat eten.
Wil je nog niet naar huis ? Dan kun je daarna gezellig een rondje lopen ! Tip: kies voor hun 4 gangen diner
E B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Regelmatig hier gedineerd samen met partner. Restaurant is sfeervol, heeft een luxe uitstraling en is voldoende afgeschermd van de speelruimte. Personeel is altijd voorkomend en behulpzaam. Eten is van goede kwaliteit en dat geld ook voor de wijnen (muv standaard huiswijn).

No nonsense gerecht maar oh zo lekker is de Casino Burger met dikke frieten. Het wordt geserveerd met een plakje Cheddarkaas wat mijn voorkeur niet heeft, vandaar laten vervangen door geitenkaan...top! Biefstuk is mals en de kipsate prima met goede saus (alleen porties wisselen nog wel eens qua grootte). Risotto ook erg lekker en van de toetjes kan je ook weinig verkeerd zeggen.

Ik beveel dit restaurant graag aan.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Drie gangenmenu gegeten als onderdeel van een arrangement. Vooraf carpaccio. Vlees zeer matig, dressing niet op smaak, salade vers maar geen duidelijke smaak en zelfs de snippers parmesan misten de bekende pittigheid. Als hoofdgerecht een biefstuk met peper. Er werd niet vooraf gevraagd hoe de biefstuk moest worden gegaard. Ik kreeg een medium done steak met redelijk wat zenen. Taaie homp waarbij de peper er bij moest worden verzonnen. Dit kan écht veel beter. Als dessert het verassing dessert bestaande uit een te donker gebakken wafel met warme kersen, chocolade mousse (in orde) en een vierkant stukje van iets dat nog het meeste weg had van een stukje cake met daarop mousse. Hier kom ik niet meer terug.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Bij een Casino denk je niet direct aan een leuk restaurant. In Zandvoort voortaan wel. We hadden niet gereserveerd maar kregen een mooie tafel. Bediening attent en vlot. Met precies de humor die bij onze tafel van pas kwam, terwijl andere tafels met gemak op hun manier bediend werden. Het eten kwam snel en goed getimed. We hadden een bijzonder plezierige avond. Keurige prijzen dus stevige fooi. Menig "los staand" restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Ondanks dat het iets aan de kleine kant is wel sfeervol, prima en vriendelijke service. bescheiden kaart maar toch genoeg keus in verschillende gerechten. Regelmatig live muziek, dus mooie afsluiter van een dagje zandvoort.
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
3-gangenmenu voor 22,50 , echt de moeite waard. Consomme de volaille vooraf , prima Ierse kogelbiefstuk poivre vert met haricots verts in spek gelardeerd en pommes sautees. nagerecht keuze uit parfait of koffie complet.we hebben beide genomen; heerlijk ! correcte en vriendelijke bediening gratis supplement.Gezellige sfeer want ligt niet direct bij speeltafels in de buurt.